abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32422962
Hier mag weer verder worden gegaan met al je klachten/opmerkingen over [WGR]

Game on
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_32423044
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef Oversight het volgende:

[..]

Akkoord, dank voor je uitleg, lijkt me heel redelijk.
quote:
kun je mij een richtlijn geven voor hoeveel users [insert bedrijfsnaam] er nodig zijn om voor de kwalificatie voldoende draagvlak in aanmerking te komen ?

Ik kan er vást wel wat bij elkaar scharrelen in mijn andere topics.....
Dat kan ik helaas niet op voorhand zeggen. (en nee, ik ga echt niet flauw zijn, hoor).

Als het een leuke groep is, waarbij het slowchatten zich redelijkerwijs beperkt tot het wel en wee van [insert bedrijfsnaam] heb ik daar persoonlijk niets op tegen.

Verzamel maar wat bij elkaar
  zondag 20 november 2005 @ 13:33:12 #3
19194 Oversight
◢◤
pi_32423122
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:30 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

[..]

Dat kan ik helaas niet op voorhand zeggen. (en nee, ik ga echt niet flauw zijn, hoor).

Als het een leuke groep is, waarbij het slowchatten zich redelijkerwijs beperkt tot het wel en wee van [insert bedrijfsnaam] heb ik daar persoonlijk niets op tegen.

wordt aan gewerkt !

Er wás een REL !!!!!
◢◤
pi_32423242
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:33 schreef Oversight het volgende:

[..]

wordt aan gewerkt !

Er wás een REL !!!!!
Ik zal het hier ook even melden:

Het is wel de bedoeling dat je er werkt (zie ook de OP in het [AH]-topic.
  zondag 20 november 2005 @ 13:39:08 #5
19194 Oversight
◢◤
pi_32423296
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:37 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik zal het hier ook even melden:

Het is wel de bedoeling dat je er werkt (zie ook de OP in het [AH]-topic.
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:36 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

O, 1 ding: het is wel de bedoeling dat je er werkt
- hebt gewerkt,

- wilt werken,

- hebt gedroomd dat je er werkt,

- werkt voor een bedrijf dat de Edah diensten levert,

- Enz,.....
◢◤
pi_32424393
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:44 schreef Oversight het volgende:

[..]

Kijk even vanaf Er wás een REL !!!!!

Albert Heijn medewerkers mogen hun eigen topic, en Edah-medewerkers(nog) NIET....

Is dat de tolerante integrering bevorderende houding die we met z'n allen willen promoten in dit land ?

Pure discriminatie als je het mij vraagt.

We zullen moeten knokken voor de rechten van alle Edah-medewerkers, en als dat gelukt is gaan we ons inzetten voor iedereen die werkt bij:

Bas van der Heijden
Bruna
V&D
Bijenkorf
Bart Smit
Hema
Enz....
Ik kan je vast melden dat dat sowieso niet gaat gebeuren. De twee topics zijn (nogmaals) uitzonderingen en we gaan van [WGR] dus geen slowchat-gebeuren maken.
  zondag 20 november 2005 @ 15:15:33 #7
19194 Oversight
◢◤
pi_32426006
quote:
Op zondag 20 november 2005 14:16 schreef Five_Horizons het volgende:

Ik kan je vast melden dat dat sowieso niet gaat gebeuren. De twee topics zijn (nogmaals) uitzonderingen en we gaan van [WGR] dus geen slowchat-gebeuren maken.
Als de uitzonderingen zoals je eerder aangaf gebaseerd zijn op de criteria die je eerder aangaf, dan is er geen enkele reden om dat niet te doen, en zal het dús gebeuren.

Ik vind jouw criteria die je hier geeft héél redelijk, en duidelijk genoeg.
quote:

[..]

[..]

Gezocht kliekje medewerkers [insert bedrijfsnaam]

[ Bericht 5% gewijzigd door Oversight op 20-11-2005 15:25:24 ]
◢◤
pi_32428341
quote:
Op zondag 20 november 2005 15:15 schreef Oversight het volgende:

[..]

Als de uitzonderingen zoals je eerder aangaf gebaseerd zijn op de criteria die je eerder aangaf, dan is er geen enkele reden om dat niet te doen, en zal het dús gebeuren.

Ik vind jouw criteria die je hier geeft héél redelijk, en duidelijk genoeg.
Het enige wat je hiermee eventueel zult bereiken is het sluiten van de TPG/AH-topics.
Want we willen geen slowchats en maken vanwege de betreffende topics alleen een uitzondering voor die twee topics.
quote:

zondag 20 november 2005 @ 20:26:34 #9
19194 Oversight
◢◤
pi_32434432
quote:
Op zondag 20 november 2005 16:42 schreef Five_Horizons het volgende:

Het enige wat je hiermee eventueel zult bereiken is het sluiten van de TPG/AH-topics.
Want we willen geen slowchats en maken vanwege de betreffende topics alleen een uitzondering voor die twee topics.
Geen slowchat in WGR kan ik me helemaal indenken, er bestaat immers al een GC.

vanwaar dan die uitzondering ?
quote:

Dus dit komt te vervallen ?
◢◤
pi_32435010
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:26 schreef Oversight het volgende:

[..]

Geen slowchat in WGR kan ik me helemaal indenken, er bestaat immers al een GC.

dat moet je niet in [GC] zeggen.....
quote:
vanwaar dan die uitzondering

Eigenlijk omdat het al een lopend verhaal was/is én we hebben gevraagd of ze een beetje lief waren (ik geef toe: dat was Sjeen).
quote:
Dus dit komt te vervallen ?
Nee, helemaal niet. Waar het mij om gaat:
Ik denk niet dat we zitten te wachten op (bij wijze van) 30 verschillende [insert bedrijfsnaam]-topics. Dat soort topics blijven al-tijd uitzonderingen. Er kan evenwel een punt komen dat we (en dat gaat overigens forumbreed, [WGR] is echt niet de enige) moeten zeggen: "users, helaas, maar dit werkt niet".
Er is dus gewoon niet aan te geven: dit mag wel of dit niet voor wat betreft de [insert bedrijfsnaam]-topics.

Wat ik jammer zou vinden: dat de users in de twee (TPG/AH)-topics straks zonder topic zitten, omdat er "ineens" gemeend moet worden dat "elk bedrijf recht heeft op zijn/haar topic. An sich kun je best gelijk hebben, maar dat zou wel de consequentie kunnen zijn.

Die twee topics zitten momenteel niemand in de weg (voor zover ik weet) en er hoeft niet echt veel gemod te worden.(hulde) Dat verandert daadwerkelijk als er voor "elk" bedrijf een dergelijk topic zou komen.

Dus wederom: ik vind het allemaal niet zo'n punt, maar wat jij beschrijft in het andere topic (recht voor álle bedrijven) zal er echt toe leiden dat álle topics dicht gaan.(uiteindelijk)

zondag 20 november 2005 @ 21:06:10 #11
19194 Oversight
◢◤
pi_32435628
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:45 schreef Five_Horizons het volgende:

Wat ik jammer zou vinden: dat de users in de twee (TPG/AH)-topics straks zonder topic zitten, omdat er "ineens" gemeend moet worden dat "elk bedrijf recht heeft op zijn/haar topic. An sich kun je best gelijk hebben, maar dat zou wel de consequentie kunnen zijn.
Dát wil ik nou ook weer niet op m'n geweten hebben.

Met enige tegenzin zal ik mijn actie derhalve verder staken.

Het is voor mij voldoende te weten dat er zonder aanziens des [insert-bedrijfsnaam] pricipieel gekeken wordt naar de grenzen van het toelaatbare....

Dank voor antwoorden.

◢◤
pi_32435798
Dank je wel
  maandag 21 november 2005 @ 23:38:15 #13
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32467415
waar o waar is het paypal topic ?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_32467471
  maandag 21 november 2005 @ 23:40:23 #15
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32467481
attente mod
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  maandag 28 november 2005 @ 07:48:29 #16
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32638912
quote:
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:07:37 #19
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32684236
fietsenmaker heeft gefaald

vv de onzin reacties te verwijderen

dank

McC
pi_32854846
Hé, wat is dit nu: rijbewijs: geldig legitimatiebewijs ? Verzoekslotjes ? 't Is GoT toch niet ?
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_32857915
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 08:44 schreef _-rally-_ het volgende:
Hé, wat is dit nu: rijbewijs: geldig legitimatiebewijs ? Verzoekslotjes ? 't Is GoT toch niet ?
Nee, maar zoals er wel meer topics zijn die nadat het probleem/vraag is opgelost verzanden in slowchat én de TS die erom vraagt, ben ik de moeilijkste niet.
pi_32923093
en hij word gesloten omdat?

btw ik vraag toch gewoon of een agente haar baan kan verliezen als ik dit kan bewijzen? of twijfel je aan de waarheid ervan .. of ben je bang dat menig fok user zich niet kan in houden?
als ik het showgedeelte eruit haal en primair vraag of

[ Bericht 26% gewijzigd door Uninhibited-Pride op 08-12-2005 18:01:05 ]
pi_32923277
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:45 schreef Uninhibited-Pride het volgende:

btw ik vraag toch gewoon of een agente haar baan kan verliezen als ik dit kan bewijzen? of twijfel je aan de waarheid ervan .. of ben je bang dat menig fok user zich niet kan in houden?
Je had al een slotje in [KLB], volgens mij is het dan niet de bedoeling om 'm dan alsnog ergens anders te openen.
  donderdag 8 december 2005 @ 18:22:26 #24
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_32923942
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:45 schreef Uninhibited-Pride het volgende:

als ik het showgedeelte eruit haal en primair vraag of
Haha, 2de keer gesloten en dan weer komen klagen!!! Briljant. Probeer eens de overtollige crap eruit te vissen en het dan te posten, dan maak je een kans!
pi_33158986
Kerstpakket

Dit kneusje is niet van plan ontopic te blijven.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')