quote:Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef Oversight het volgende:
[..]
Akkoord, dank voor je uitleg, lijkt me heel redelijk.
Dat kan ik helaas niet op voorhand zeggen. (en nee, ik ga echt niet flauw zijn, hoor).quote:kun je mij een richtlijn geven voor hoeveel users [insert bedrijfsnaam] er nodig zijn om voor de kwalificatie voldoende draagvlak in aanmerking te komen ?
Ik kan er vást wel wat bij elkaar scharrelen in mijn andere topics.....
quote:Op zondag 20 november 2005 13:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat kan ik helaas niet op voorhand zeggen. (en nee, ik ga echt niet flauw zijn, hoor).
Als het een leuke groep is, waarbij het slowchatten zich redelijkerwijs beperkt tot het wel en wee van [insert bedrijfsnaam] heb ik daar persoonlijk niets op tegen.
Verzamel maar wat bij elkaar
Ik zal het hier ook even melden:quote:Op zondag 20 november 2005 13:33 schreef Oversight het volgende:
[..]
wordt aan gewerkt !
Er wás een REL !!!!!
quote:Op zondag 20 november 2005 13:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik zal het hier ook even melden:
Het is wel de bedoeling dat je er werkt (zie ook de OP in het [AH]-topic.
quote:Op zondag 20 november 2005 13:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
O, 1 ding: het is wel de bedoeling dat je er werkt![]()
Ik kan je vast melden dat dat sowieso niet gaat gebeuren. De twee topics zijn (nogmaals) uitzonderingen en we gaan van [WGR] dus geen slowchat-gebeuren maken.quote:Op zondag 20 november 2005 13:44 schreef Oversight het volgende:
[..]
Kijk even vanaf Er wás een REL !!!!!
Albert Heijn medewerkers mogen hun eigen topic, en Edah-medewerkers(nog) NIET....
Is dat de tolerante integrering bevorderende houding die we met z'n allen willen promoten in dit land ?
Pure discriminatie als je het mij vraagt.
We zullen moeten knokken voor de rechten van alle Edah-medewerkers, en als dat gelukt is gaan we ons inzetten voor iedereen die werkt bij:
Bas van der Heijden
Bruna
V&D
Bijenkorf
Bart Smit
Hema
Enz....
quote:Op zondag 20 november 2005 14:16 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik kan je vast melden dat dat sowieso niet gaat gebeuren. De twee topics zijn (nogmaals) uitzonderingen en we gaan van [WGR] dus geen slowchat-gebeuren maken.
[..]
![]()
[..]
Dat kan ik helaas niet op voorhand zeggen. (en nee, ik ga echt niet flauw zijn, hoor).
Als het een leuke groep is, waarbij het slowchatten zich redelijkerwijs beperkt tot het wel en wee van [insert bedrijfsnaam] heb ik daar persoonlijk niets op tegen.
Het enige wat je hiermee eventueel zult bereiken is het sluiten van de TPG/AH-topics.quote:Op zondag 20 november 2005 15:15 schreef Oversight het volgende:
[..]
Als de uitzonderingen zoals je eerder aangaf gebaseerd zijn op de criteria die je eerder aangaf, dan is er geen enkele reden om dat niet te doen, en zal het dús gebeuren.
Ik vind jouw criteria die je hier geeft héél redelijk, en duidelijk genoeg.
quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 16:42 schreef Five_Horizons het volgende:
Het enige wat je hiermee eventueel zult bereiken is het sluiten van de TPG/AH-topics.
Want we willen geen slowchats en maken vanwege de betreffende topics alleen een uitzondering voor die twee topics.
quote:Op zondag 20 november 2005 20:26 schreef Oversight het volgende:
[..]
Geen slowchat in WGR kan ik me helemaal indenken, er bestaat immers al een GC.![]()
quote:vanwaar dan die uitzondering
Nee, helemaal niet. Waar het mij om gaat:quote:Dus dit komt te vervallen ?
quote:Op zondag 20 november 2005 20:45 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat ik jammer zou vinden: dat de users in de twee (TPG/AH)-topics straks zonder topic zitten, omdat er "ineens" gemeend moet worden dat "elk bedrijf recht heeft op zijn/haar topic. An sich kun je best gelijk hebben, maar dat zou wel de consequentie kunnen zijn.
quote:Op maandag 28 november 2005 07:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Werk vinden is op dit moment lastig (deel 6)
spam
Nee, maar zoals er wel meer topics zijn die nadat het probleem/vraag is opgelost verzanden in slowchat én de TS die erom vraagt, ben ik de moeilijkste niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:44 schreef _-rally-_ het volgende:
Hé, wat is dit nu: rijbewijs: geldig legitimatiebewijs ? Verzoekslotjes ? 't Is GoT toch niet ?
Je had al een slotje in [KLB], volgens mij is het dan niet de bedoeling om 'm dan alsnog ergens anders te openen.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:45 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
en hij word gesloten omdat?
btw ik vraag toch gewoon of een agente haar baan kan verliezen als ik dit kan bewijzen? of twijfel je aan de waarheid ervan .. of ben je bang dat menig fok user zich niet kan in houden?![]()
Haha, 2de keer gesloten en dan weer komen klagen!!! Briljant. Probeer eens de overtollige crap eruit te vissen en het dan te posten, dan maak je een kans!quote:Op donderdag 8 december 2005 17:45 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
en hij word gesloten omdat?
btw ik vraag toch gewoon of een agente haar baan kan verliezen als ik dit kan bewijzen? of twijfel je aan de waarheid ervan .. of ben je bang dat menig fok user zich niet kan in houden?![]()
als ik het showgedeelte eruit haal en primair vraag of
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |