Djenneke, hoe is het gegaan?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is een starters functie op HR gebied, HR Administrator om precies te zijn.
En dus eindelijk een kans op echt iets in mijn vakgebied
*duimt*
afspraak is zojuist verzet naar 11.00 (een halfuurtje minder om zenuwachtig te zijn dus)
Wow wat goed!quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:53 schreef djenneke het volgende:
Ik ben aangenomen
Het is voor de eerste maanden via het uitzendbureau, maar de bedoeling is dat het voor vast wordt. De details moeten nog besproken worden, maar ik mag waarschijnlijk donderdag al beginnen![]()
Dank je wel! Ik ben echt zo blijquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:23 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wow wat goed!
Gefeliciteerd!
Weer een werkeloze minder.
kan ik me goed voorstellen... ook mijn gelukswensen trouwens!quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dank je wel! Ik ben echt zo blij
iets richting administratie, liefst incassoquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:57 schreef Koningin het volgende:
Vikingsmeisje, wat voor werk zoek jij?
hier in het noorden zitten ook genoeg leuke banen, maar ze allemaal al bezetquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:17 schreef Koningin het volgende:
De "uithoeken" van het land zijn denk ik altijd lastiger. Ik woon zelf in midden-Limburg, dan ben je best gebonden.
De echte leuke banen zitten veel in de randstad, in Limburg zitten ze ook, maar niet zo veel.
't Is in Amersfoort, en ik krijg géén premie.quote:Wij zijn opzoek naar studenten/scholieren die minimaal 8 uur per week beschikbaar zijn om administratieve werkzaamheden te verrichten. Te denken valt aan het invullen/corrigeren van databestanden. Een must is het goed om kunnen gaan met een computer.
Misschien ken je in je directe omgeving studenten/scholieren die graag in aanmerking willen komen voor deze vacature.
De werkzaamheden kunnen overdag, begin van de avond en op zaterdag uitgevoerd worden.
Wij hopen op 5 december met een pool van studenten te kunnen starten.
Voor meer informatie kan men terecht bij personeelszaken
7 december. Hopelijk gaat het goed.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:44 schreef Koningin het volgende:
Wanneer is dat Bijsmaak?? Dan kunnen we hier voor je duimen
Zeggen dat je nog een sollicitatiegesprek gepland hebt en dat je dat ook graag wilt afwachten.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:59 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
7 december. Hopelijk gaat het goed.
Ik heb vandaag ook nog een telefoontje omtrent een orienterend gesprek bij een pensioenfonds gekregen. Dat is voor komende maandag.
Eigenlijk ga ik liever de baan van 7 december. Maar wat zou ik doen als die andere bedrijf mij al een baan aanbiedt??
Ik maar twee van de drie.quote:Op maandag 28 november 2005 16:19 schreef descon het volgende:
Ik heb ook laatst wat afgesolliciteerd. 3 sollictiaties verstuurd, 3 uitnodigingen voor gesprek.
Die kan ik straks dus mooi vergelijken![]()
PGGMquote:Op zondag 4 december 2005 23:16 schreef Knakker het volgende:
[..]
Welke bedrijven?
* Knakker studeert (hopelijk) over 3 maanden ook af in de Econometrie
Actuarissen zijn nu helemaal hot, maar over 2 a 3 jaar wat minder. Het komt omdat onlangs de wetgeving omtrent pensioenen etc. is veranderd en daarom momenteel veel werk moet worden verricht.quote:Op maandag 5 december 2005 18:06 schreef Knakker het volgende:
Vier maanden nodig om werk te vinden? Dan vraag ik me af naar wat voor types ze gekeken hebben! Ik heb net een jaar lang de bedrijfscontacten van mn studievereniging Econometrie onderhouden, en geloof mij maar: bedrijven - helemaal in de Actuariële hoek - zitten te springen om mensen! Je moet alleen wat assertiviteit tonen, en dat wil bij een aantal econometristen wel eens ontbreken.
Succes met solliciteren trouwens... het lukt je vast wel!
Dat maakt jou weinig uit, dan heb jij toch al werk ... altijd een betere positie dan werkzoekende.quote:Actuarissen zijn nu helemaal hot, maar over 2 a 3 jaar wat minder. Het komt omdat onlangs de wetgeving omtrent pensioenen etc. is veranderd en daarom momenteel veel werk moet worden verricht.
Ik solliciteer helemaal niet naar een baan als actuaris.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:24 schreef Knakker het volgende:
[..]
Dat maakt jou weinig uit, dan heb jij toch al werk ... altijd een betere positie dan werkzoekende.
Maar waarom PGGM en DNB? Ik doe dan wel geen actuariaat, maar heb wel een hoop actuariaatbedrijven van binnen gezien; het zou niet mijn eerste keus geweest zijn... E&Y, WW of Deloitte zouden mij meer aanspreken. Maar goed, ik ben sowieso meer consultancy-gericht (meer projectmatig werk misschien?), wellicht dat daar een verschil in zit.
Forgive the mistake, maar als je PGGM, DNB en AEGON in één adem noemt ga ik ervanuit dat je voor actuaris solliciteertquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:02 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Ik solliciteer helemaal niet naar een baan als actuaris.
Maar bij een pensioenfonds zoals PGGM kun je als actuaris prima terecht.
Ik vergeef je het.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:16 schreef Knakker het volgende:
[..]
Forgive the mistake, maar als je PGGM, DNB en AEGON in één adem noemt ga ik ervanuit dat je voor actuaris solliciteertPGGM betaalt in ieder geval wel goed.
Ik denk dat het niet zo moeilijk hoeft te zijn, als je maar wilt. Ik ben aan de bak gekomen door verschillende projecten te doen bij verschillende bedrijven via verschillende intermediaris. Maar das voor iedereen anders he. (Wel een hoop "verschillende" in 1 zinquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:43 schreef UncleFunk het volgende:
Het vervolg op Waarom is er geen werk (Deel5)
De intentie van dit topic is iets veranderd, aangezien er wel werk is. Maar het is lastig om te beginnen als schoolverlater zijnde, omdat er doorgaans naar ervaring gevraagd wordt. We praten hier over de ervaringen in de zoektocht naar werk, uiteraard ook als niet-schoolverlater.
Update:quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:22 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Ik vergeef je het.![]()
In principe ben ik meer geinteresseerd in de baan bij DNB.
Vaak gaat een tweede gesprek over de arbeidsvoorwaarden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:22 schreef Bijsmaak het volgende:
Ik heb morgen een tweede gesprek. Ik weet alleen niet wat ik moet verwachten. Geen idee wat ze allemaal gaan vragen wat niet in het eerste gesprek is besproken.
Salaris en secondaire arbeidsvoorwaarden?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:30 schreef Koningin het volgende:
[..]
Vaak gaat een tweede gesprek over de arbeidsvoorwaarden.
Doe de salarischeck op www.loonwijzer.nl , dan weet je wat collegae bij andere bedrijven gemiddeld verdienen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:48 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Salaris en secondaire arbeidsvoorwaarden?
Ik weet nog niet eens hoeveel salaris zou moeten eisen.......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |