Ik mag aan de slag als webmaster. Ik heb dat al vier jaar gedaan maar zat al enige tijd thuis, nu meteen weer fulltime aan de slag.quote:Op maandag 7 november 2005 09:30 schreef Koningin het volgende:
Gefeliciteerd Berkery!
Wat is het voor baan?
Berkeryquote:Op maandag 7 november 2005 10:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik mag aan de slag als webmaster. Ik heb dat al vier jaar gedaan maar zat al enige tijd thuis, nu meteen weer fulltime aan de slag.
Het hangt er van af in welke sector je zit en wat je daar doet. Toen ik pakweg 21/2 jaar geleden werkloos werd na het failissement van mijn toenmalige werkgever had ik ook moeite om werk te vinden, maar recentelijk kon ik zonder problemen overstappen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:04 schreef djenneke het volgende:
* djenneke ook weer in een diep dal zit...
erg herkenbaar SadKingBilly... (en dan ben ik nog net 27)
Gefeliciteerd mede webmasterquote:Op maandag 7 november 2005 19:40 schreef Berkery het volgende:
Ik had vandaag al kunnen beginnen als ik dat kon, maar had nog wat afspraken hier en daar (en een zwaar weekend), dus ik begin woensdag. Vrijdag heb ik me wel even aan al mijn nieuwe collega's voorgesteld.
Hopelijk is mijn succes ook een opsteker voor iedereen die moedeloos wordt van solliciteren, ik was het ook al bijna zat.
Leuker kunnen we het niet maken..........quote:Op woensdag 9 november 2005 14:11 schreef rupicola het volgende:
Thanks KoninginIk ga via Ormit meedraaien in het "Inhouse Management Development Programma" bij de Belastingdienst ==> lekker veel verantwoordelijkheid en projecten waarin ik mezelf kan bewijzen, wiehie
![]()
Bedankt. Ik zal daar over nadenken. Ik wil inderdaad voorkomen alsof ik een verkooppraatje wil houden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:38 schreef rupicola het volgende:
Is de contactpersoon iemand met wie je te maken zou krijgen in je toekomstige job? Werkt hij/zij op dezelfde afdeling? Dan zou ik wel bellen, maar niet het standaard praatje ophangen - ik heb ook al tig sollicitanten aan de lijn gehad die niets te melden hadden en enkel hoopten een streepje voor te hebben. Niet dus.
Wat je wel zou moeten vragen in zo'n gesprek is meer details omtrent de taakinhoud en vooral wat voor persoon ze zoeken: welke ervaring en welke competenties wegen het zwaarst door? Op basis van die antwoorden kan je dan een brief+cv op maat schrijven en heb je inderdaad veel meer kans om door de recruiter uitgenodigd te worden!
Zet 'm opquote:Op maandag 14 november 2005 10:13 schreef Koningin het volgende:
Ik heb straks een sollicitatiegesprek, via een open sollicitatie.
Ben benieuwd.
succes!quote:Op maandag 14 november 2005 10:13 schreef Koningin het volgende:
Ik heb straks een sollicitatiegesprek, via een open sollicitatie.
Ben benieuwd.
Je kan misschien aanvangen met een junior salaris.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
vraag, wat voor kansen heb je als je 35+ bent op de arbeidsmarkt met een net gehaald HBO diploma. werkervaring echter altijd op MBO niveau... ben je dan te duur/te weinig werkervaring op HBO niveau, of zullen werkgevers het waarderen als je in je avonduren een HBO diploma hebt gehaald en is dat juist een pré ?
Wel een andere baan , maar zonder werkervaring op het beoogde niveau lijkt het mij lastig idd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
minimaal? dus je kan nooit meer een andere baan vinden biven de 35??
alsof je daar blij mee moet zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2005 08:39 schreef Koningin het volgende:
. Ik krijg wel een auto/gsm/laptop.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:55 schreef halion het volgende:
[..]
alsof je daar blij mee moet zijn.
en waarschijnlijk heb je ze zelf al.
quote:Ik wil voor Rabobank aan de slag omdat ik graag iets voor mensen wil betekenen, en ik denk dat de Rabobank dat ook zeker probeert. Toen ik nog lid was van de plaatselijke ponyclub was het telkens Rabobank die het ponyconcours voor het leeuwendeel sponsorde en zodoende mogelijk maakte. Bij vele andere evenementen is het logo niet voor niks prominent aanwezig. Ik vind het belangrijk dat mensen niet enkel met geld bezig zijn maar ook met service, elkaar een plezier doen, ontspanning en ontwikkeling mogelijk maken. Rabobank is een bank met heel veel invloed en ik zie dat deze invloed niet alleen gebruikt wordt voor zelfverrijking maar voor de gehele Nederlandse cultuur.
Leeuwarden amsterdam is niet meer dan 2 uur rijden hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Devilnl , als je in Leeuwarden woont en wilt elke dag naar A'dam rijden, kan ik je nu al zeggen dat dat niet te doen is. Ik denk dat verhuizen de enige reëele optie is! Ik ken iemand die heeft dat een tijdje geprobeerd, is echt niet te doen, of wil je elke dag om 0400 opstaan en tussen 2000 en 2030 thuis zijn (als je geluk hebt).
Djenneke, succes,:Y, laat ff weten hoe het liep vrijdag!!
nou ik weet niet hoelang jij 's ochtends nodig heb, maar ik doe het als volgt.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
als je om 0500 weg moet, moet je toch om 0400 opstaan ivm douche ontbijt, aankleden, of spring jij ongewassen in je onderbroek in de auto 'sochtends. Hij moet om 0700 beginnen dan is 0500 weg toch al krap. In de praktijk zal het er echt op neerkomen dat hij tussen 0430 en 0500 moet vertrekken om op tijd te komen op zijn werk, dus nog eerder opstaan.. 0330 ofzo en dat elke dag en dan in de spits naar huis en lekker tussen 2000 en 2100 thuis als het meezit!
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat lang vol gaat houden.
Het is een starters functie op HR gebied, HR Administrator om precies te zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:53 schreef Koningin het volgende:
Ik snap niet dat het CWI zulke vacatures dan opstuurt.....
Djenneke wat goed!
Wat is dat dan voor een geweldige baan?
Ik ben ook een keer naar het CWI geweest (bleek uiteindelijk toch niet nodig gelukkig, ik had dezelfde dag nog een baan), en toen hadden ze voor mij ook vacatures die nergens op sloegen. (Veel te zware functies voor een starter, waarvan ik van tevoren al wist dat ik echt niet op gesprek zou hoeven komen). Slechte organisatie...quote:Op woensdag 16 november 2005 15:53 schreef Koningin het volgende:
Ik snap niet dat het CWI zulke vacatures dan opstuurt.....
Djenneke wat goed!
Wat is dat dan voor een geweldige baan?
ik sta op, haalbrood uit de vriezer, ga douchen en aankleden, smeer brood, ga ontbijten en dan weg. Ik heb minstens een uur nodig om fatsoenlijk uitgerust weg te gaan. wekker staat 0645 en ik vertrek om 0800quote:Op woensdag 16 november 2005 15:56 schreef Joene het volgende:
[..]
nou ik weet niet hoelang jij 's ochtends nodig heb, maar ik doe het als volgt.
ik sta op , ga naar de douche , douche me , kleed mij (10 min)
Ga naar beneden pak mn laptop en mn vantevoren gesmeerde brood en stap in de auto
ik heb 's ochtends aan 15 min genoeg. ontbijten doe ik in de auto.
'k Zit op de lerarenopleiding (Nederlands). Wil graag iets doen met (jonge) mensen, taal.. maar horeca oid vind ik ook leuk. Ik krijg het wel altijd voor elkaar om leuke baantjes te vinden met een minimumloon.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:16 schreef komrad het volgende:
bloempjuh, wat studeer je?
Bijles geven? Dat betaalt meestal goed en ligt al in je straatje...quote:Op woensdag 16 november 2005 18:22 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
'k Zit op de lerarenopleiding (Nederlands). Wil graag iets doen met (jonge) mensen, taal.. maar horeca oid vind ik ook leuk. Ik krijg het wel altijd voor elkaar om leuke baantjes te vinden met een minimumloon.
Ik sta al ingeschreven bij een bemiddelingsbureau. Maar dat is ook niet op regelmatige basis. Ik wil echt wel elke week (zaterdag, zondag en een paar avonden) aan de gang.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:24 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Bijles geven? Dat betaalt meestal goed en ligt al in je straatje...
Wellicht verder kijken dan dit bemiddelingsbureau? Ik ken zoveel mensen die bijles geven, maar dan op regulier basis via scholen zelf of speciale instituten. Gewoon elke avond of soms inderdaad in het weekend mensen bijles geven, niet prive ofzo, maar in kleine klasjes.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:32 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik sta al ingeschreven bij een bemiddelingsbureau. Maar dat is ook niet op regelmatige basis. Ik wil echt wel elke week (zaterdag, zondag en een paar avonden) aan de gang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |