Ik mag aan de slag als webmaster. Ik heb dat al vier jaar gedaan maar zat al enige tijd thuis, nu meteen weer fulltime aan de slag.quote:Op maandag 7 november 2005 09:30 schreef Koningin het volgende:
Gefeliciteerd Berkery!
Wat is het voor baan?
Berkeryquote:Op maandag 7 november 2005 10:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik mag aan de slag als webmaster. Ik heb dat al vier jaar gedaan maar zat al enige tijd thuis, nu meteen weer fulltime aan de slag.
Het hangt er van af in welke sector je zit en wat je daar doet. Toen ik pakweg 21/2 jaar geleden werkloos werd na het failissement van mijn toenmalige werkgever had ik ook moeite om werk te vinden, maar recentelijk kon ik zonder problemen overstappen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:04 schreef djenneke het volgende:
* djenneke ook weer in een diep dal zit...
erg herkenbaar SadKingBilly... (en dan ben ik nog net 27)
Gefeliciteerd mede webmasterquote:Op maandag 7 november 2005 19:40 schreef Berkery het volgende:
Ik had vandaag al kunnen beginnen als ik dat kon, maar had nog wat afspraken hier en daar (en een zwaar weekend), dus ik begin woensdag. Vrijdag heb ik me wel even aan al mijn nieuwe collega's voorgesteld.
Hopelijk is mijn succes ook een opsteker voor iedereen die moedeloos wordt van solliciteren, ik was het ook al bijna zat.
Leuker kunnen we het niet maken..........quote:Op woensdag 9 november 2005 14:11 schreef rupicola het volgende:
Thanks KoninginIk ga via Ormit meedraaien in het "Inhouse Management Development Programma" bij de Belastingdienst ==> lekker veel verantwoordelijkheid en projecten waarin ik mezelf kan bewijzen, wiehie
![]()
Bedankt. Ik zal daar over nadenken. Ik wil inderdaad voorkomen alsof ik een verkooppraatje wil houden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:38 schreef rupicola het volgende:
Is de contactpersoon iemand met wie je te maken zou krijgen in je toekomstige job? Werkt hij/zij op dezelfde afdeling? Dan zou ik wel bellen, maar niet het standaard praatje ophangen - ik heb ook al tig sollicitanten aan de lijn gehad die niets te melden hadden en enkel hoopten een streepje voor te hebben. Niet dus.
Wat je wel zou moeten vragen in zo'n gesprek is meer details omtrent de taakinhoud en vooral wat voor persoon ze zoeken: welke ervaring en welke competenties wegen het zwaarst door? Op basis van die antwoorden kan je dan een brief+cv op maat schrijven en heb je inderdaad veel meer kans om door de recruiter uitgenodigd te worden!
Zet 'm opquote:Op maandag 14 november 2005 10:13 schreef Koningin het volgende:
Ik heb straks een sollicitatiegesprek, via een open sollicitatie.
Ben benieuwd.
succes!quote:Op maandag 14 november 2005 10:13 schreef Koningin het volgende:
Ik heb straks een sollicitatiegesprek, via een open sollicitatie.
Ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |