Zo is je avatar wat beterquote:
Jaaa Nadeemquote:
Daar lijkt het wel op idd. Het lijkt nergens naar imho, maar goed.quote:Op zondag 20 november 2005 00:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die gast staat op om 5 uur om zijn haar in die coupe te gooien hoor
Gelukkig is die Charissa niet overdrevenquote:Op maandag 28 november 2005 09:50 schreef Meiske78 het volgende:
Ik denk dat dat overdreven gedoe van Raffaëla - dat nu nog gewoon grappig is - mensen op een gegeven moment op de zenuwen gaat werken en dat Charissa dan een hele goede kans maakt.
Met d'r glimlachquote:Op maandag 5 december 2005 15:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Gelukkig is die Charissa niet overdreven. Alleen met een mindere stem dan.
Deze gast heeft inderdaad een super stem, heel professioneel...quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:07 schreef Ivatje het volgende:
Ik hoop I-Jay!!![]()
Hij is mooi, heeft een goede uitstraling, kan goed zingen en heeft een prettige stem...Dus alles!
Sluit me hierbij aanquote:Op zondag 11 december 2005 17:14 schreef BVO het volgende:
Floortje, Raffaëla, Aäron. Een van die 3.
zou wel leuk zijn, er heeft nog geen vrouw gewonnen, ook nog geen negerquote:Op zondag 11 december 2005 18:03 schreef Ivatje het volgende:
Aäron is lief en schattig en Angelique kan steengoed zingen...Dus een van die twee...![]()
Ik gun het beiden best wel.quote:Op zondag 11 december 2005 18:03 schreef Ivatje het volgende:
Aäron is lief en schattig en Angelique kan steengoed zingen...Dus een van die twee...![]()
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:28 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ik gun het beiden best wel.
Of een vrouw van 34 jaar nog toekomst heeft als nieuwe, veelverkopende zangeres is weer een ander verhaal. (O.k., je ziet het niet aan haar af, dat scheelt.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |