Post Icon, staat bovenaan deze post als extra info of lading aan het bericht, zeg maarquote:
Voordat ze die dochter ooit krijgt, zal ze eerst een man (lees: zaaddonor) moeten vinden... en dat valt nog niet mee als zelfs Talpa én de door hen ingeschakelde dating-agency dat niet voor elkaar krijgen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ahaaa vandaar(dat ze geen ritme heeft
) Nu snap ik het hahaha Oke half surinaams maar eigenlijk geen achtergrond ervan meegekregen (vandaar dat ze haar dochter (die ze ooit hoopt te krijgen) Charlotte en die noemt ze Lotte gaat noemen
Ah oke, dankje voor de info. Weer een term erbijquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Post Icon, staat bovenaan deze post als extra info of lading aan het bericht, zeg maar![]()
Tja btje saai maar t is ook saai natuurlijkquote:
Gooi er dan direct een pittige ochtendgym achteraan met Carl Notenquote:
Wist je dat die gast kinderen en een vriendin heeft?! Ik dacht altijd dat hij homo was. Boeinde info hequote:Op zaterdag 19 november 2005 04:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gooi er dan direct een pittige ochtendgym achteraan met Carl Noten![]()
Meen je niet, dat is echt wel een homoquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:36 schreef melke het volgende:
[..]
Wist je dat die gast kinderen en een vriendin heeft?! Ik dacht altijd dat hij homo was. Boeinde info he![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meen je niet, dat is echt wel een homoAl denk ik dat van joost ook
![]()
Nee echt waar. Was laatst op tv. Schrok me rot!quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meen je niet, dat is echt wel een homo
Ja die mogen ze ook aangooien jaquote:
Ik ben er nog hoor, hoor nu een vette ruis van de streams door mijn mp3's heen. Maar ik geef niet opquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:45 schreef melke het volgende:
Nog iemand wakker hier?
Bikkelquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor, hoor nu een vette ruis van de streams door mijn mp3's heen. Maar ik geef niet op![]()
Neequote:Op zaterdag 19 november 2005 04:45 schreef melke het volgende:
Nog iemand wakker hier?
Waarom heb je die in godsnaam nog aanstaan dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor, hoor nu een vette ruis van de streams door mijn mp3's heen. Maar ik geef niet op![]()
Mwah, doe maar nachtdiertje, mag ookquote:
Hoop doet leven en ik doe terwijl ook andere dingenquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:49 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom heb je die in godsnaam nog aanstaan dan?
Dan benaam ik je bij deze tot uber BB junk!quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hoop doet leven en ik doe terwijl ook andere dingen![]()
Thanx, een mens kan niet genoeg verslavingen hebbenquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:54 schreef melke het volgende:
[..]
Dan benaam ik je bij deze tot uber BB junk!
Trustequote:Op zaterdag 19 november 2005 04:54 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga de boel stevig dichtknallen en mijn bedje eens opzoeken, dit houd in dat ik een zwaar aantal uurtjes hier niet aanwezig ben en dus mogelijk het een en ander van BB gaat missen, maargoed dat is 'part of the game' dus leg ik me daarbij 4kant neer
Voor de mensen die gaan slapen een
Ik ga iig wel en zie morgen wel wat er mogelijk is gebeurd
Slaap lekker, puppyquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:57 schreef melke het volgende:
Nou dan ga ik ook maar eens slaapjes maken. Welterusten mede junkies!
Ben maar eens begonnen met een heerlijke cappucino.....quote:Op zaterdag 19 november 2005 08:55 schreef ChantalC het volgende:
mogguh!
Zo nu eerst een Bava... uh koffie!![]()
Oh sjips me webcam staat nog aan!quote:Op zaterdag 19 november 2005 08:57 schreef versabommie het volgende:
Leuke pyama heb je aan!
ja, ook eens leuk als de regie eens NIET wegdraait op cruciale momenten. Caps zullen spoedig volgenquote:Op zaterdag 19 november 2005 08:58 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Oh sjips me webcam staat nog aan!![]()
Ik drink nooit meer koffie laat op de avond..... sliep pas eens om 4 uur ofzo.... en nu al weer wakker ivm bezoekquote:Op zaterdag 19 november 2005 08:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben maar eens begonnen met een heerlijke cappucino.....
Je moet wat ...wel lekker 5 uur geslapen, lijkt wel weekend met dat uitslapen zeg!![]()
Leuke pyama heb je aan!
Ze moesten eens voorbeeld nemen aan de streamers!quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:14 schreef versabommie het volgende:
Tis weer dolle pret in huize BB, ze gaan vroeg naar hun luie nest en komen er weer vroeg uit...NOT!![]()
HEAR HEAR, maximaal 6 uur slaap per dag is meer dan genoeg!quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ze moesten eens voorbeeld nemen aan de streamers!![]()
nix geen last van....quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik drink nooit meer koffie laat op de avond..... sliep pas eens om 4 uur ofzo.... en nu al weer wakker ivm bezoek![]()
Hummie dacht, bewoners cadeautjes dan de streamers ook een cadeautjequote:Op zaterdag 19 november 2005 09:32 schreef Mike1964 het volgende:
Er zitten heel veel leuke cadeautjes in het tietentopic...
![]()
En ik had niet eens mijn schoen gezet....
kan wel zien dat ze dit zootje bij BB ook flink zat worden!quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hummie dacht, bewoners cadeautjes dan de streamers ook een cadeautje![]()
Ik kan me zo voorstellen dat ze de regie gemaand heeft tot minder voorzichtigheid omwille van de kijkcijfers...op tv beginnen de beelden ook steeds vaker met een "net niet" shot...quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hummie dacht, bewoners cadeautjes dan de streamers ook een cadeautje![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:27 schreef Muerte het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Geen idee, was een van de eerste plaatjes die ik tegen kwam op Google toen ik mijn nick in typte.quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
(wie is dat op je avatar? beetje spookie...)
En de bewoners maar denken dat de badkamer privé terrein isquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:43 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat ze de regie gemaand heeft tot minder voorzichtigheid omwille van de kijkcijfers...op tv beginnen de beelden ook steeds vaker met een "net niet" shot...
Ja dat heb ik hem gevraagd, maar geen antwoord gekregenquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En de bewoners maar denken dat de badkamer privé terrein is(bbmenno zal raar opgekeken hebben toen hij hier op fok! was....)
Kom idd enge plaatjes tegen bij google als ik je nick invul.... maar ook George W. Bushquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Geen idee, was een van de eerste plaatjes die ik tegen kwam op Google toen ik mijn nick in typte.
Wat mij wel opviel de laatste week dat de regie Nathalie een beetje ontziet met de beelden, ze zijn vaak wat uitgezoomd, veel en profile en soms zelfs een beetje geblurred.quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En de bewoners maar denken dat de badkamer privé terrein is(bbmenno zal raar opgekeken hebben toen hij hier op fok! was....)
Aan de andere kant heeft ze er van de week ook wel flink van langs gekregen...ben benieuwd of haar "dronkemansactie" haar de kop gaat kosten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
Wat mij wel opviel de laatste week dat de regie Nathalie een beetje ontziet met de beelden, ze zijn vaak wat uitgezoomd, veel en profile en soms zelfs een beetje geblurred.
Daarom valt het niet mee om een scherpe close up recht van voren van haar te cappen, alleen doordat Nathalie zo camerageil is draait ze vaak onverwacht haar gezicht richting de camera, en als je dan geluk hebt kan je net je slag slaan.
Misschien dat we allemaal even in gebed moeten gaan, alle beetjes helpen!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft ze er van de week ook wel flink van langs gekregen...ben benieuwd of haar "dronkemansactie" haar de kop gaat kosten.
Bocaj geeft ook 17500 hits op google....quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kom idd enge plaatjes tegen bij google als ik je nick invul.... maar ook George W. Bush![]()
Vond haar gister nogal lacherig in de dbk.... (zal wel de zenuwen zijn...)quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:03 schreef Zw0rld het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
De deur staat open hoor
[afbeelding]
Nu eerst een lekker![]()
Yep!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Bocaj geeft ook 17500 hits op google....
Ik neem overigens aan dat het je voornaam is, maar dan omgekeerd?
amen.....quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien dat we allemaal even in gebed moeten gaan, alle beetjes helpen!
Ik wilde een paar jaar geleden even snel reageren op een bericht hier op FOK!, maar ik had nog geen account hier, moest daarom snel wat verzinnen en omdat mijn bijnaam op de zaak toen "dooie" was vanwege mijn apart gevoel voor humor, heb ik er toen maar Muerte van gemaakt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kom idd enge plaatjes tegen bij google als ik je nick invul.... maar ook George W. Bush![]()
Van de grill of uit de oven?quote:
Same here.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:10 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik wilde een paar jaar geleden even snel reageren op een bericht hier op FOK!, maar ik had nog geen account hier, moest daarom snel wat verzinnen en omdat mijn bijnaam op de zaak toen "dooie" was vanwege mijn apart gevoel voor humor, heb ik er toen maar Muerte van gemaakt.
Toen, toen ik mij zelf geregistreerd had en wilde reageren had een moderator de topic al gesloten.![]()
Overigens werd mijn interesse voor BB pas gewekt in 2002 toen ik een jaar heb samengewerkt met 1 van de bewoners van BB1 en naar aanleiding van haar verhalen en gesprekken ben ik eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig geworden.
En dit jaar heb ik eigenlijk voor het eerst de tijd en gelegenheid om het dus wat intesiever te volgen en ik moet zeggen ik vermaak me kostelijk en dat had eerlijk gezegd niet verwacht.
ben ik de enige die op dit moment enorm zin heeft om te gourmetten nu?quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:20 schreef ChantalC het volgende:
Grill
1 gevolgd intensief via inet, 2 via casema box, en 3 en 4 vond ik butt...te gemaakt. 5 is weer redelijk naar origineel concept ( redelijk he!) en die volg ik via versatelbox...en inetquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Same here.
Heb BB1 & 2 gevolgd (alleen tv) en BB5 het intensiefst via internet...
Ja nu wel...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:23 schreef versabommie het volgende:
ben ik de enige die op dit moment enorm zin heeft om te gourmetten nu?
M'n lichaam heeft gewoon gegrild vlees nodig...en veel ...quote:
BB 1 t/m 4 gevolgd door verhalen van anderen (niet dus)... Vanaf 5 pas intensief...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:24 schreef versabommie het volgende:
1 gevolgd intensief via inet, 2 via casema box, en 3 en 4 vond ik butt...te gemaakt. 5 is weer redelijk naar origineel concept ( redelijk he!) en die volg ik via versatelbox...en inet
Nope, ik doe onmiddelijk met je mee en hoewel ik niet tot nauwelijks drink, zou ik er zelfs een alcoholische versnapering bij nemen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
lekkerquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd, lekker een paar koude biertjes erbij en grillen maar....quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:26 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nope, ik doe onmiddelijk met je mee en hoewel ik niet tot nauwelijks drink, zou ik er zelfs een alcoholische versnapering bij nemen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd, lekker een paar koude biertjes erbij en grillen maar....
![]()
![]()
![]()
Of een flinke patat giros!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:30 schreef ChantalC het volgende:
Broodje shoarma is ook niet verkeerd trouwens...
FF lekkah meuruh op de vroeguh ochtund!
16:00 bij teamlead thuis!quote:
In Utreg zit zo'n lekker zaakje met geweldige broodjes Gyros... Bestaat die nog eigenlijk?quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:30 schreef ChantalC het volgende:
Broodje shoarma is ook niet verkeerd trouwens...
FF lekkah meuruh op de vroeguh ochtund!
Nikos en Kostas!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:35 schreef ChantalC het volgende:
[..]
In Utreg zit zo'n lekker zaakje met geweldige broodjes Gyros... Bestaat die nog eigenlijk?
Geen idee hoe het heet... In het centrum aan een pleintje met een brandweer kazerne.... Daar dus...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:39 schreef versabommie het volgende:
Nikos en Kostas!
Jihaaaaaaaaaaaaaaaaa lekkelllllllllllllllllll!!!!!!quote:
ja heb een hekel aan ontbijt, maar dit gaat er allemaal wel in op de vroege ochtendquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:43 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld krijgt trek na aanschouwen van dit alles.
Ik ook en ik ga NU boodschappen doen en ik laat me wat inkopen betreft echt niet beinvloeden door dit topic!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:43 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld krijgt trek na aanschouwen van dit alles.
Kep me vrouw al gebeld met een boodschappenlijstjequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:45 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik ook en ik ga NU boodschappen doen en ik laat me wat inkopen betreft echt niet beinvloeden door dit topic!
Echt niet.![]()
Alhoewel, ik heb een paar dingen gezien hier.....![]()
In de grillquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:49 schreef ChantalC het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaan!!!
Kun je niet gewoon gaan stofzuigen ipv naar ronkende mensen te kijken?quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:14 schreef versabommie het volgende:
Tis weer dolle pret in huize BB, ze gaan vroeg naar hun luie nest en komen er weer vroeg uit...NOT!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoi Isaquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:57 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen! Rob, Dido en Lieske wakker?
En ik natuurlijk
Nou, moet je de plantenpot in de herenslaapkamer eens bekijken. Alles wat er in zat is dood.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:57 schreef AnTjUh het volgende:
zow die planten staan er ook mooi bij in die hoek met die blauwe stoeltjes
Nou dan kijken wij er anders tegenaan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, moet je de plantenpot in de herenslaapkamer eens bekijken. Alles wat er in zat is dood.
Goeiemorgen zw0rld
We hebben op Fok trouwens wel een een heel verkeerd beeld van de gemiddelde mening in Nederland. Mijn vriend had in de kantine gekletst over Big Brother en bleek dat zonder uitzondering iedereen Chantal heel erg leuk vond....![]()
Daar ben ik het mee eens. Ook in mijn omgeving vindt men chantal wel okee en is men wat minder beinvloed door de borsten van Lieskequote:Op zaterdag 19 november 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, moet je de plantenpot in de herenslaapkamer eens bekijken. Alles wat er in zat is dood.
Goeiemorgen zw0rld
We hebben op Fok trouwens wel een een heel verkeerd beeld van de gemiddelde mening in Nederland. Mijn vriend had in de kantine gekletst over Big Brother en bleek dat zonder uitzondering iedereen Chantal heel erg leuk vond....![]()
uitzendingkijkers zeker? Dat heb ik nl ook gehad...quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goeiemorgen zw0rld
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:03 schreef Radobe het volgende:
[..]
uitzendingkijkers zeker? Dat heb ik nl ook gehad...
Ik wil net vol goede moed beginnen,quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:57 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon gaan stofzuigen ipv naar ronkende mensen te kijken?
Heel goed idee bommiequote:Op zaterdag 19 november 2005 11:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil net vol goede moed beginnen,
ff hok opruimen, stofzuigen , vloer dweilen, vaatwasser leeghalen.....
maar ik heb nog een bak koffie genomen...heb er geen krab meer voor![]()
Ik snap niet hoe jullie het doen hoor......... ik zit nu ff 10 minuutjes op het forum en kan me vloer niet meer zien door het neergesmeten speel - en vliegwerk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil net vol goede moed beginnen,
ff hok opruimen, stofzuigen , vloer dweilen, vaatwasser leeghalen.....
maar ik heb nog een bak koffie genomen...heb er geen krab meer voor![]()
keertje je handen uit de mouwen slons!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:10 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jullie het doen hoor......... ik zit nu ff 10 minuutjes op het forum en kan me vloer niet meer zien door het neergesmeten speel - en vliegwerk.
is al niet meer nodig, heb net al alles gereged, vanaaf zit deze jongen voor de tweede week in successie vlees te kanen...dit keer fondue!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:10 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Heel goed idee bommie
Een krab cocktail
[afbeelding]
Leer lezen, nephuisman!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
keertje je handen uit de mouwen slons!
Ik heb twee kleine kids en die mikken ook alles door het huis en toch zie ik kans om het er nog representatief uit te laten zien....face it, je bent een slecht excuus voor een huisvrouw!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:12 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Leer lezen, nephuisman!
10 minuten geleden zag het hier nog keurig uit, dussssss allemaal jullie schuld!
Ik was jullie idd erg zat jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:12 schreef cuall het volgende:
Ha Bommie, wat een leuke originele avatar heb je![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb twee kleine kids en die mikken ook alles door het huis en toch zie ik kans om het er nog representatief uit te laten zien....face it, je bent een slecht excuus voor een huisvrouw!
Ik vind dan ook dat mensen die willen stemmen middels sms enzo er minimaal 10 streamuren per week op hebben zitten als een soort extra bagagequote:Op zaterdag 19 november 2005 11:14 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn wel veel meer mensen die het alleen op tv kijken dan mensen zoals wij die en de streams veel kijken en tv kijken.
Roel zal er wel in gepist hebben...quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goeiemorgen zw0rld
Ik heb geen box meer, en je vloer zier er verkleurd uit...aangekoekte meuk! SLONS!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:15 schreef Joohanna het volgende:
[..]
[afbeelding]
zo dan.
BEWIJSSTUK!
Wedden dat jij je kinderen gewoon de box ingepleurd hebt?
1 van de gevoelige plekjes van het vrouwelichaam...zou ze geil zijn ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:20 schreef scanman01 het volgende:
Chantal speelt maar weer eens met haar oor (doet ze echt heel vaak).
[afbeelding]
Welnee, Soniquequote:Op zaterdag 19 november 2005 11:15 schreef Sonique het volgende:
Ik ben voor een wekelijkse confrontatie avond! Een soort 'week in review'. Alle negatieve dingen keihard terug gooien in hun gezicht, en het liefst persoonlijk zodat alle andere mee kunnen genieten.
PRecies. Het lijkt zo makkelijk om een leuk programma te maken, maar iedere actie kan juist dodelijk zijn voor het programma. Daar is dit een goed voorbeeld van.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, SoniqueAls je dat gat doen dan let iedereen na de eerste keer al zo extreem op wat hij/zij zegt dat het niet leuk meer is
Wordt het helemaal een saaie boel.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb geen box meer, en je vloer zier er verkleurd uit...aangekoekte meuk! SLONS!
goetmurning.......quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:22 schreef Anitra het volgende:
Ik laat gewoon vriendlief met zoonlief wandelend de boodschappen doenHeb je ook geen last van rondvliegend speelgoed.
Goede morgen trouwens
Albert bezorgt ook!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:39 schreef Springsteen27 het volgende:
Fuck ja, ik moet ook nog boodschappen doen
Scan... ik weet niet of het bij mijn foto's ook is... maar het laden van je foto's duurt lang bij mij. Normaal staan ze er vrijwel gelijk.quote:
Daar kan Scan niets aan doen, dat ligt aan FOKquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Scan... ik weet niet of het bij mijn foto's ook is... maar het laden van je foto's duurt lang bij mij. Normaal staan ze er vrijwel gelijk.
Ik val Scan er ook niet op aanquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar kan Scan niets aan doen, dat ligt aan FOK
Klopt. Picsplace is zeer traag vanmorgen. Gebeurt wel vaker.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Scan... ik weet niet of het bij mijn foto's ook is... maar het laden van je foto's duurt lang bij mij. Normaal staan ze er vrijwel gelijk.
Hier nergens last van.. gaat snelquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een gelul, daar heeft fok niets mee te maken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tijd dat Filedump weer terugkomt... die was snel en betrouwbaar (voor de problemen).quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Picsplace is zeer traag vanmorgen. Gebeurt wel vaker.
Maar helaas moet je een dag vantevoren bestellen. En morgen bezorgen ze niet...quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tijd dat Filedump weer terugkomt... die was snel en betrouwbaar (voor de problemen).
Maar daar betaal je toch ook extra voor?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar helaas moet je een dag vantevoren bestellen. En morgen bezorgen ze niet...![]()
Dat Albert vind ik trouwens dé uitvinding van de laatste jaren. Nooit meer met die kar klooien, maar gewoon vanachter je pjoetertje je winkelmand volplempen... Ik doe dus niet meer anders, lui dondertje als ik ben...
Klopt, afhankelijk van het tijdstip van bezorging tussen de 4,95 en 7,95. Maar toch hebben wij tegenwoordig minder uitgaven dan voorheen. Je ziet namelijk meteen voor hoeveel euro's je al besteld hebt en kunt nogal makkelijk zaken van de lijst verwijderen als je het te duur vind worden. Bovendien hebben we geen impulsaankopen meer en dát scheelt echt veelquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar daar betaal je toch ook extra voor?
Dat is heel netjes dan ja. Kwestie van kosten baten analysequote:Op zaterdag 19 november 2005 11:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klopt, afhankelijk van het tijdstip van bezorging tussen de 4,95 en 7,95. Maar toch hebben wij tegenwoordig minder uitgaven dan voorheen. Je ziet namelijk meteen voor hoeveel euro's je al besteld hebt en kunt nogal makkelijk zaken van de lijst verwijderen als je het te duur vind worden. Bovendien hebben we geen impulsaankopen meer en dát scheelt echt veel![]()
Waren we vroeger gemiddeld ¤ 100 kwijt voor de volledige weekboodschappen, tegenwoordig zitten we inclusief de bezorgkosten tussen de ¤ 75 en ¤ 85...
Dat is dan idd wel balen... Het is nml écht makkelijk. Ze hebben ook zo'n pinapparaat bij, dus je hoeft ook geen contanten in huis te hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:06 schreef Radobe het volgende:
Albert wil hier niet bezorgen
Dat is helemaal makkelijk!quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dan idd wel balen... Het is nml écht makkelijk. Ze hebben ook zo'n pinapparaat bij, dus je hoeft ook geen contanten in huis te hebben.
*tv aanzet*quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:12 schreef Sanne het volgende:
Kijkt er niemand naar de doop van Alexia? Amailia ziet er zo lief uit.
Het hoofd van haar vader en de ogen van haar moeder.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
*tv aanzet*
Wat is het toch een lekker bolleke...![]()
Dat hoort wel een beetje bij zo'n dag.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind de hoed van Maxima écht te groot hoor...
Zie haar liever met haar haren los...
Ik volg ondertussen de streams wel... kijken jullie maar naar die doopquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind de hoed van Maxima écht te groot hoor...
Zie haar liever met haar haren los...
ze kwam binnen en ik zat echt zo "ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh"quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:12 schreef Sanne het volgende:
Kijkt er niemand naar de doop van Alexia? Amailia ziet er zo lief uit.
Ik vond haar echt lelijk als baby. Nu wordt het een leuke meid!quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:19 schreef MissX het volgende:
[..]
ze kwam binnen en ik zat echt zo "ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh"
Het is echt zo een leuk meisje geworden, had ik niet gedacht toen ze geboren werd.
Ik heb het idee dat ze later erg mooi gaat worden... Ze droogt steeds beter op, als dit zich doorzet moeten we over 20 jaar de grenzen sluiten om de kerels van haar af te kunnen slaan....quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:19 schreef MissX het volgende:
[..]
ze kwam binnen en ik zat echt zo "ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh"
Het is echt zo een leuk meisje geworden, had ik niet gedacht toen ze geboren werd.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik volg ondertussen de streams wel... kijken jullie maar naar die doop
Lief.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:23 schreef Foreverblue het volgende:
Okee okee... ik ben de lulligste niet
[afbeelding]
Nu ben ik ff eten... tot straks weer
Ook weer jurken kijkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:23 schreef Sanne het volgende:
Ik hou wel van lelijke-hoeden-parades.
Mag ook graag naar Ascott kijken.
Hierna trouwens de inhuldiging van prins Albert van Monaco.
En ik maar bezorgen...quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar helaas moet je een dag vantevoren bestellen. En morgen bezorgen ze niet...![]()
Dat Albert vind ik trouwens dé uitvinding van de laatste jaren. Nooit meer met die kar klooien, maar gewoon vanachter je pjoetertje je winkelmand volplempen... Ik doe dus niet meer anders, lui dondertje als ik ben...
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:23 schreef Foreverblue het volgende:
Okee okee... ik ben de lulligste niet
[afbeelding]
Nu ben ik ff eten... tot straks weer
Ik ben wel blij met jou als bezorger hoor.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met jou als bezorger hoor.
Lag in een deuk toen je zei: Heej, Big Brother? En direct naar de streams vloog...
Jup, eigenlijk moet ik provisie krijgen van de baas. In BB hebben ze het ook al gehad over Albert.nl, en hier op het forum... Ik rkijg het nog eens drukquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
Lag in een deuk toen je zei: Heej, Big Brother? En direct naar de streams vloog...
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
TRouwens, nog net niet naast het BB zit ook een klant (aan de andere kant van het water)...quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jup, eigenlijk moet ik provisie krijgen van de baas. In BB hebben ze het ook al gehad over Albert.nl, en hier op het forum... Ik rkijg het nog eens druk
Gaan ze dan dagelijks tric-trac'en?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:30 schreef F4iTH het volgende:
Joost en Roel gaan een tijdelijke vriendschap aan?
Ingrid zit dus voortaan op de bank
Misschien heeft ze zich er een keer in gewassen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:30 schreef ChantalC het volgende:
Wat heeft Tanja in die vissenkom gegooit?
Ding zit vol met maden!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:30 schreef ChantalC het volgende:
Wat Wie heeft Tanja in die vissenkom gegooit?
Ding zit vol met maden!
De placenta? LOLquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:30 schreef ChantalC het volgende:
Ding zit vol met maden!
De moederkoek!quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:30 schreef ChantalC het volgende:
Ding zit vol met maden!
Al haar eten!quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:30 schreef ChantalC het volgende:
Ding zit vol met maden!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:34 schreef ChantalC het volgende:
Rob: We kunnen wel een bordje boven de deur hangen... Vismaden klootzakken te koop!![]()
![]()
![]()
Of iedere week voor de liveuitzending samen in bad spelletjes doenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:31 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Gaan ze dan dagelijks tric-trac'en?![]()
Neequote:Op zaterdag 19 november 2005 12:36 schreef F4iTH het volgende:
Of iedere week voor de liveuitzending samen in bad spelletjes doen![]()
Zie je het voor je?![]()
Nieuwe serie op TV, vervolg op Man bijt Hond: Hond likt Koninginquote:
Daar heb ik dan weer hele vreemde associaties bijquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:40 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nieuwe serie op TV, vervolg op Man bijt Hond: Hond likt Koningin
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer hele vreemde associaties bij![]()
Mooi kruisje Scanmanquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:44 schreef scanman01 het volgende:
Test met andere image host:
[afbeelding]
edit: werkt dus niet
Mooi Lieske Scanmanquote:
Dit is ook wel een mooie Lieskequote:
Of deze:quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dit is ook wel een mooie Lieske![]()
[afbeelding]
zozo... de regie had gisteren echt een off day dan.quote:
quote:
LOL.. Zoals je ziet staat Linda ook op de capture. Dus niet gisterenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
zozo... de regie had gisteren echt een off day dan.
Zag het later jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. Zoals je ziet staat Linda ook op de capture. Dus niet gisteren
Of we hebben vannacht echt iets spectaculairs gemistquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. Zoals je ziet staat Linda ook op de capture. Dus niet gisteren
Dat zou helemaal leuk zijn jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Of we hebben vannacht echt iets spectaculairs gemist.
Eigelijk had Menno de keuze moeten krijgen... 1 eruit en Linda er terug inquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Of we hebben vannacht echt iets spectaculairs gemist.
Who needs wortels en bananen als je Rubber Ducky hebt?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:57 schreef scanman01 het volgende:
Wortels en bananen genoeg nu in het huis
Die is alleen van Lieske en die doet naar eigen zeggen dat soort dingen nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Who needs wortels en bananen als je Rubber Ducky hebt?![]()
Ze hoeft 'm maar één keer uit te testen en ze is verkocht...quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is alleen van Lieske en die doet naar eigen zeggen dat soort dingen niet
quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze hoeft 'm maar één keer uit te testen en ze is verkocht...![]()
En zo wel... horen we dat vanzelf... wat maakte dat ding een herrie zeg.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moet zo'n ding natuurlijk ook niet op het lichtnet aansluiten...quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En zo wel... horen we dat vanzelf... wat maakte dat ding een herrie zeg.
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En zo wel... horen we dat vanzelf... wat maakte dat ding een herrie zeg.
Okee... thx Scan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:08 schreef scanman01 het volgende:
Foreverblue, probeer ook anders deze even:
http://freehosting.hostrave.com/free-image-hosting/
En dan de tweede link gebruiken tussen de img tags.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:11 schreef ChantalC het volgende:
Nattelie moet opletten met alcohol... Moet ze dat al niet altijd?
Ik heb al aardig wat Senseootjes opquote:
Daar zit het hem in denk ik, ik heb er pas 1 op.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:14 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik heb al aardig wat Senseootjes op![]()
Goeie morgen Dayquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:16 schreef Day het volgende:
Middag![]()
Ik zag net het filmpje van Rob (dat hij Ingrid gaat versieren) en ben blij dat ik nog niks gegeten heb!
photobucket.com al geprobeerd?quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Deze lijkt idd wat sneller te gaan dan picsplace. Dus weer een alternatief erbij![]()
Ik ben er ook tevreden over... bedankt nog ervoor.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Deze lijkt idd wat sneller te gaan dan picsplace. Dus weer een alternatief erbij![]()
Hij wordt echt met de dag irritanter!quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben er ook tevreden over... bedankt nog ervoor.
Rob heeft het tegen de anderen erover dat hij dingen over hun heeft gevonden in de tuin... maar wil of mag niet zeggen wat er op stond.
Daar moet je je aanmelden geloof ik. Daar ben ik weer minder van gecharmeerdquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
photobucket.com al geprobeerd?
username, password en een fakemailadres, maar hij is wel bloedjesnel en ook wel betrouwbaarquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar moet je je aanmelden geloof ik. Daar ben ik weer minder van gecharmeerd
Ik heb het geprobeerd net... is wel snel, alleen maakt hij gelijk een soort foto-album. Dus toont niet alleen de net geuploade foto. Dat werkt niet handig vind ik.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar moet je je aanmelden geloof ik. Daar ben ik weer minder van gecharmeerd
Ja, werkt goed alleen jammer dat je vrij snel aan je datalimiet zit, heb ik al een paar keer gehad en dan zijn je plaatjes ineens niet meer zichtbaar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
photobucket.com al geprobeerd?
wie heeft wat gevonden? en weet Joost iets wat hij niet wilde weten en Rob weet weer alles en die kan dat lekker gebruiken tegen anderen.... BB: openheid laat ze allemaal maar weten wat er gevonden is aan teksten!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben er ook tevreden over... bedankt nog ervoor.
Rob heeft het tegen de anderen erover dat hij dingen over hun heeft gevonden in de tuin... maar wil of mag niet zeggen wat er op stond.
Jammer, maar andere kant is ze wel erg open.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Roel is vannacht ergens tegenaan gelopen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:40 schreef Day het volgende:
Mèn! Wat een overdreven gezeik, zeg!
Roel die een verklaring gaat opeisen voor z'n vriendinnetje!
Niet als enige naakt hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Jammer, maar andere kant is ze wel erg open.
Als enige naakt douchen.
Het is mannen week dus heeft de regie ons gisteren verwend met mooie beelden.
Nog bedankt hiervoor
Vrouwenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:41 schreef Snaptnix het volgende:
Doei doei![]()
Ga maar eens lekker een middagje shoppen
ze had broekje nog aan lieske niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet als enige naakt hoor
[afbeelding]
Nee, dat was een ander ding. Joost vroeg Rob of er ook eens wat voor hem was gegooid. En toen zei Rob dat het een dildo was... waar Jostiflip op stond.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:42 schreef bunnyma het volgende:
Er stond iets over Joost op.
Iets over josti-flippen. Maar ik verstond niet zo snel wat.
Je bedoeld helemaal naakt... okee, dan heb je gelijkquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
ze had broekje nog aan lieske niet.
[afbeelding]
Sophie Marceau?quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:41 schreef doka het volgende:
Offtopic: Sophie met decolecte op Ned1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |