Post Icon, staat bovenaan deze post als extra info of lading aan het bericht, zeg maarquote:
Voordat ze die dochter ooit krijgt, zal ze eerst een man (lees: zaaddonor) moeten vinden... en dat valt nog niet mee als zelfs Talpa én de door hen ingeschakelde dating-agency dat niet voor elkaar krijgen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ahaaa vandaar(dat ze geen ritme heeft
) Nu snap ik het hahaha Oke half surinaams maar eigenlijk geen achtergrond ervan meegekregen (vandaar dat ze haar dochter (die ze ooit hoopt te krijgen) Charlotte en die noemt ze Lotte gaat noemen
Ah oke, dankje voor de info. Weer een term erbijquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Post Icon, staat bovenaan deze post als extra info of lading aan het bericht, zeg maar![]()
Tja btje saai maar t is ook saai natuurlijkquote:
Gooi er dan direct een pittige ochtendgym achteraan met Carl Notenquote:
Wist je dat die gast kinderen en een vriendin heeft?! Ik dacht altijd dat hij homo was. Boeinde info hequote:Op zaterdag 19 november 2005 04:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gooi er dan direct een pittige ochtendgym achteraan met Carl Noten![]()
Meen je niet, dat is echt wel een homoquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:36 schreef melke het volgende:
[..]
Wist je dat die gast kinderen en een vriendin heeft?! Ik dacht altijd dat hij homo was. Boeinde info he![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meen je niet, dat is echt wel een homoAl denk ik dat van joost ook
![]()
Nee echt waar. Was laatst op tv. Schrok me rot!quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meen je niet, dat is echt wel een homo
Ja die mogen ze ook aangooien jaquote:
Ik ben er nog hoor, hoor nu een vette ruis van de streams door mijn mp3's heen. Maar ik geef niet opquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:45 schreef melke het volgende:
Nog iemand wakker hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |