Post Icon, staat bovenaan deze post als extra info of lading aan het bericht, zeg maarquote:
Voordat ze die dochter ooit krijgt, zal ze eerst een man (lees: zaaddonor) moeten vinden... en dat valt nog niet mee als zelfs Talpa én de door hen ingeschakelde dating-agency dat niet voor elkaar krijgen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ahaaa vandaar(dat ze geen ritme heeft
) Nu snap ik het hahaha Oke half surinaams maar eigenlijk geen achtergrond ervan meegekregen (vandaar dat ze haar dochter (die ze ooit hoopt te krijgen) Charlotte en die noemt ze Lotte gaat noemen
Ah oke, dankje voor de info. Weer een term erbijquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Post Icon, staat bovenaan deze post als extra info of lading aan het bericht, zeg maar![]()
Tja btje saai maar t is ook saai natuurlijkquote:
Gooi er dan direct een pittige ochtendgym achteraan met Carl Notenquote:
Wist je dat die gast kinderen en een vriendin heeft?! Ik dacht altijd dat hij homo was. Boeinde info hequote:Op zaterdag 19 november 2005 04:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gooi er dan direct een pittige ochtendgym achteraan met Carl Noten![]()
Meen je niet, dat is echt wel een homoquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:36 schreef melke het volgende:
[..]
Wist je dat die gast kinderen en een vriendin heeft?! Ik dacht altijd dat hij homo was. Boeinde info he![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meen je niet, dat is echt wel een homoAl denk ik dat van joost ook
![]()
Nee echt waar. Was laatst op tv. Schrok me rot!quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meen je niet, dat is echt wel een homo
Ja die mogen ze ook aangooien jaquote:
Ik ben er nog hoor, hoor nu een vette ruis van de streams door mijn mp3's heen. Maar ik geef niet opquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:45 schreef melke het volgende:
Nog iemand wakker hier?
Bikkelquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor, hoor nu een vette ruis van de streams door mijn mp3's heen. Maar ik geef niet op![]()
Neequote:Op zaterdag 19 november 2005 04:45 schreef melke het volgende:
Nog iemand wakker hier?
Waarom heb je die in godsnaam nog aanstaan dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor, hoor nu een vette ruis van de streams door mijn mp3's heen. Maar ik geef niet op![]()
Mwah, doe maar nachtdiertje, mag ookquote:
Hoop doet leven en ik doe terwijl ook andere dingenquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:49 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom heb je die in godsnaam nog aanstaan dan?
Dan benaam ik je bij deze tot uber BB junk!quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hoop doet leven en ik doe terwijl ook andere dingen![]()
Thanx, een mens kan niet genoeg verslavingen hebbenquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:54 schreef melke het volgende:
[..]
Dan benaam ik je bij deze tot uber BB junk!
Trustequote:Op zaterdag 19 november 2005 04:54 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga de boel stevig dichtknallen en mijn bedje eens opzoeken, dit houd in dat ik een zwaar aantal uurtjes hier niet aanwezig ben en dus mogelijk het een en ander van BB gaat missen, maargoed dat is 'part of the game' dus leg ik me daarbij 4kant neer
Voor de mensen die gaan slapen een
Ik ga iig wel en zie morgen wel wat er mogelijk is gebeurd
Slaap lekker, puppyquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:57 schreef melke het volgende:
Nou dan ga ik ook maar eens slaapjes maken. Welterusten mede junkies!
Ben maar eens begonnen met een heerlijke cappucino.....quote:Op zaterdag 19 november 2005 08:55 schreef ChantalC het volgende:
mogguh!
Zo nu eerst een Bava... uh koffie!![]()
Oh sjips me webcam staat nog aan!quote:Op zaterdag 19 november 2005 08:57 schreef versabommie het volgende:
Leuke pyama heb je aan!
ja, ook eens leuk als de regie eens NIET wegdraait op cruciale momenten. Caps zullen spoedig volgenquote:Op zaterdag 19 november 2005 08:58 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Oh sjips me webcam staat nog aan!![]()
Ik drink nooit meer koffie laat op de avond..... sliep pas eens om 4 uur ofzo.... en nu al weer wakker ivm bezoekquote:Op zaterdag 19 november 2005 08:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben maar eens begonnen met een heerlijke cappucino.....
Je moet wat ...wel lekker 5 uur geslapen, lijkt wel weekend met dat uitslapen zeg!![]()
Leuke pyama heb je aan!
Ze moesten eens voorbeeld nemen aan de streamers!quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:14 schreef versabommie het volgende:
Tis weer dolle pret in huize BB, ze gaan vroeg naar hun luie nest en komen er weer vroeg uit...NOT!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |