Jihaaaaaaaaaaaaaaaaa lekkelllllllllllllllllll!!!!!!quote:
ja heb een hekel aan ontbijt, maar dit gaat er allemaal wel in op de vroege ochtendquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:43 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld krijgt trek na aanschouwen van dit alles.
Ik ook en ik ga NU boodschappen doen en ik laat me wat inkopen betreft echt niet beinvloeden door dit topic!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:43 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld krijgt trek na aanschouwen van dit alles.
Kep me vrouw al gebeld met een boodschappenlijstjequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:45 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik ook en ik ga NU boodschappen doen en ik laat me wat inkopen betreft echt niet beinvloeden door dit topic!
Echt niet.![]()
Alhoewel, ik heb een paar dingen gezien hier.....![]()
In de grillquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:49 schreef ChantalC het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaan!!!
Kun je niet gewoon gaan stofzuigen ipv naar ronkende mensen te kijken?quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:14 schreef versabommie het volgende:
Tis weer dolle pret in huize BB, ze gaan vroeg naar hun luie nest en komen er weer vroeg uit...NOT!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoi Isaquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:57 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen! Rob, Dido en Lieske wakker?
En ik natuurlijk
Nou, moet je de plantenpot in de herenslaapkamer eens bekijken. Alles wat er in zat is dood.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:57 schreef AnTjUh het volgende:
zow die planten staan er ook mooi bij in die hoek met die blauwe stoeltjes
Nou dan kijken wij er anders tegenaan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, moet je de plantenpot in de herenslaapkamer eens bekijken. Alles wat er in zat is dood.
Goeiemorgen zw0rld
We hebben op Fok trouwens wel een een heel verkeerd beeld van de gemiddelde mening in Nederland. Mijn vriend had in de kantine gekletst over Big Brother en bleek dat zonder uitzondering iedereen Chantal heel erg leuk vond....![]()
Daar ben ik het mee eens. Ook in mijn omgeving vindt men chantal wel okee en is men wat minder beinvloed door de borsten van Lieskequote:Op zaterdag 19 november 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, moet je de plantenpot in de herenslaapkamer eens bekijken. Alles wat er in zat is dood.
Goeiemorgen zw0rld
We hebben op Fok trouwens wel een een heel verkeerd beeld van de gemiddelde mening in Nederland. Mijn vriend had in de kantine gekletst over Big Brother en bleek dat zonder uitzondering iedereen Chantal heel erg leuk vond....![]()
uitzendingkijkers zeker? Dat heb ik nl ook gehad...quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goeiemorgen zw0rld
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:03 schreef Radobe het volgende:
[..]
uitzendingkijkers zeker? Dat heb ik nl ook gehad...
Ik wil net vol goede moed beginnen,quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:57 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon gaan stofzuigen ipv naar ronkende mensen te kijken?
Heel goed idee bommiequote:Op zaterdag 19 november 2005 11:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil net vol goede moed beginnen,
ff hok opruimen, stofzuigen , vloer dweilen, vaatwasser leeghalen.....
maar ik heb nog een bak koffie genomen...heb er geen krab meer voor![]()
Ik snap niet hoe jullie het doen hoor......... ik zit nu ff 10 minuutjes op het forum en kan me vloer niet meer zien door het neergesmeten speel - en vliegwerk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil net vol goede moed beginnen,
ff hok opruimen, stofzuigen , vloer dweilen, vaatwasser leeghalen.....
maar ik heb nog een bak koffie genomen...heb er geen krab meer voor![]()
keertje je handen uit de mouwen slons!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:10 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jullie het doen hoor......... ik zit nu ff 10 minuutjes op het forum en kan me vloer niet meer zien door het neergesmeten speel - en vliegwerk.
is al niet meer nodig, heb net al alles gereged, vanaaf zit deze jongen voor de tweede week in successie vlees te kanen...dit keer fondue!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:10 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Heel goed idee bommie
Een krab cocktail
[afbeelding]
Leer lezen, nephuisman!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
keertje je handen uit de mouwen slons!
Ik heb twee kleine kids en die mikken ook alles door het huis en toch zie ik kans om het er nog representatief uit te laten zien....face it, je bent een slecht excuus voor een huisvrouw!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:12 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Leer lezen, nephuisman!
10 minuten geleden zag het hier nog keurig uit, dussssss allemaal jullie schuld!
Ik was jullie idd erg zat jaquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:12 schreef cuall het volgende:
Ha Bommie, wat een leuke originele avatar heb je![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb twee kleine kids en die mikken ook alles door het huis en toch zie ik kans om het er nog representatief uit te laten zien....face it, je bent een slecht excuus voor een huisvrouw!
Ik vind dan ook dat mensen die willen stemmen middels sms enzo er minimaal 10 streamuren per week op hebben zitten als een soort extra bagagequote:Op zaterdag 19 november 2005 11:14 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn wel veel meer mensen die het alleen op tv kijken dan mensen zoals wij die en de streams veel kijken en tv kijken.
Roel zal er wel in gepist hebben...quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goeiemorgen zw0rld
Ik heb geen box meer, en je vloer zier er verkleurd uit...aangekoekte meuk! SLONS!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:15 schreef Joohanna het volgende:
[..]
[afbeelding]
zo dan.
BEWIJSSTUK!
Wedden dat jij je kinderen gewoon de box ingepleurd hebt?
1 van de gevoelige plekjes van het vrouwelichaam...zou ze geil zijn ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:20 schreef scanman01 het volgende:
Chantal speelt maar weer eens met haar oor (doet ze echt heel vaak).
[afbeelding]
Welnee, Soniquequote:Op zaterdag 19 november 2005 11:15 schreef Sonique het volgende:
Ik ben voor een wekelijkse confrontatie avond! Een soort 'week in review'. Alle negatieve dingen keihard terug gooien in hun gezicht, en het liefst persoonlijk zodat alle andere mee kunnen genieten.
PRecies. Het lijkt zo makkelijk om een leuk programma te maken, maar iedere actie kan juist dodelijk zijn voor het programma. Daar is dit een goed voorbeeld van.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, SoniqueAls je dat gat doen dan let iedereen na de eerste keer al zo extreem op wat hij/zij zegt dat het niet leuk meer is
Wordt het helemaal een saaie boel.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb geen box meer, en je vloer zier er verkleurd uit...aangekoekte meuk! SLONS!
goetmurning.......quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:22 schreef Anitra het volgende:
Ik laat gewoon vriendlief met zoonlief wandelend de boodschappen doenHeb je ook geen last van rondvliegend speelgoed.
Goede morgen trouwens
Albert bezorgt ook!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:39 schreef Springsteen27 het volgende:
Fuck ja, ik moet ook nog boodschappen doen
Scan... ik weet niet of het bij mijn foto's ook is... maar het laden van je foto's duurt lang bij mij. Normaal staan ze er vrijwel gelijk.quote:
Daar kan Scan niets aan doen, dat ligt aan FOKquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Scan... ik weet niet of het bij mijn foto's ook is... maar het laden van je foto's duurt lang bij mij. Normaal staan ze er vrijwel gelijk.
Ik val Scan er ook niet op aanquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar kan Scan niets aan doen, dat ligt aan FOK
Klopt. Picsplace is zeer traag vanmorgen. Gebeurt wel vaker.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Scan... ik weet niet of het bij mijn foto's ook is... maar het laden van je foto's duurt lang bij mij. Normaal staan ze er vrijwel gelijk.
Hier nergens last van.. gaat snelquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een gelul, daar heeft fok niets mee te maken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tijd dat Filedump weer terugkomt... die was snel en betrouwbaar (voor de problemen).quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Picsplace is zeer traag vanmorgen. Gebeurt wel vaker.
Maar helaas moet je een dag vantevoren bestellen. En morgen bezorgen ze niet...quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tijd dat Filedump weer terugkomt... die was snel en betrouwbaar (voor de problemen).
Maar daar betaal je toch ook extra voor?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar helaas moet je een dag vantevoren bestellen. En morgen bezorgen ze niet...![]()
Dat Albert vind ik trouwens dé uitvinding van de laatste jaren. Nooit meer met die kar klooien, maar gewoon vanachter je pjoetertje je winkelmand volplempen... Ik doe dus niet meer anders, lui dondertje als ik ben...
Klopt, afhankelijk van het tijdstip van bezorging tussen de 4,95 en 7,95. Maar toch hebben wij tegenwoordig minder uitgaven dan voorheen. Je ziet namelijk meteen voor hoeveel euro's je al besteld hebt en kunt nogal makkelijk zaken van de lijst verwijderen als je het te duur vind worden. Bovendien hebben we geen impulsaankopen meer en dát scheelt echt veelquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar daar betaal je toch ook extra voor?
Dat is heel netjes dan ja. Kwestie van kosten baten analysequote:Op zaterdag 19 november 2005 11:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klopt, afhankelijk van het tijdstip van bezorging tussen de 4,95 en 7,95. Maar toch hebben wij tegenwoordig minder uitgaven dan voorheen. Je ziet namelijk meteen voor hoeveel euro's je al besteld hebt en kunt nogal makkelijk zaken van de lijst verwijderen als je het te duur vind worden. Bovendien hebben we geen impulsaankopen meer en dát scheelt echt veel![]()
Waren we vroeger gemiddeld ¤ 100 kwijt voor de volledige weekboodschappen, tegenwoordig zitten we inclusief de bezorgkosten tussen de ¤ 75 en ¤ 85...
Dat is dan idd wel balen... Het is nml écht makkelijk. Ze hebben ook zo'n pinapparaat bij, dus je hoeft ook geen contanten in huis te hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:06 schreef Radobe het volgende:
Albert wil hier niet bezorgen
Dat is helemaal makkelijk!quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dan idd wel balen... Het is nml écht makkelijk. Ze hebben ook zo'n pinapparaat bij, dus je hoeft ook geen contanten in huis te hebben.
*tv aanzet*quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:12 schreef Sanne het volgende:
Kijkt er niemand naar de doop van Alexia? Amailia ziet er zo lief uit.
Het hoofd van haar vader en de ogen van haar moeder.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
*tv aanzet*
Wat is het toch een lekker bolleke...![]()
Dat hoort wel een beetje bij zo'n dag.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind de hoed van Maxima écht te groot hoor...
Zie haar liever met haar haren los...
Ik volg ondertussen de streams wel... kijken jullie maar naar die doopquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind de hoed van Maxima écht te groot hoor...
Zie haar liever met haar haren los...
ze kwam binnen en ik zat echt zo "ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh"quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:12 schreef Sanne het volgende:
Kijkt er niemand naar de doop van Alexia? Amailia ziet er zo lief uit.
Ik vond haar echt lelijk als baby. Nu wordt het een leuke meid!quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:19 schreef MissX het volgende:
[..]
ze kwam binnen en ik zat echt zo "ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh"
Het is echt zo een leuk meisje geworden, had ik niet gedacht toen ze geboren werd.
Ik heb het idee dat ze later erg mooi gaat worden... Ze droogt steeds beter op, als dit zich doorzet moeten we over 20 jaar de grenzen sluiten om de kerels van haar af te kunnen slaan....quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:19 schreef MissX het volgende:
[..]
ze kwam binnen en ik zat echt zo "ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh"
Het is echt zo een leuk meisje geworden, had ik niet gedacht toen ze geboren werd.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik volg ondertussen de streams wel... kijken jullie maar naar die doop
Lief.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:23 schreef Foreverblue het volgende:
Okee okee... ik ben de lulligste niet
[afbeelding]
Nu ben ik ff eten... tot straks weer
Ook weer jurken kijkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:23 schreef Sanne het volgende:
Ik hou wel van lelijke-hoeden-parades.
Mag ook graag naar Ascott kijken.
Hierna trouwens de inhuldiging van prins Albert van Monaco.
En ik maar bezorgen...quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar helaas moet je een dag vantevoren bestellen. En morgen bezorgen ze niet...![]()
Dat Albert vind ik trouwens dé uitvinding van de laatste jaren. Nooit meer met die kar klooien, maar gewoon vanachter je pjoetertje je winkelmand volplempen... Ik doe dus niet meer anders, lui dondertje als ik ben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |