quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
is goed, bak ik em zondagochtend, en dan kom jij zondagmiddagquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
maaruh, zullen we samen appeltaart eten dan van het weekend?
Dan neem ik wel slagroom meequote:Op zaterdag 19 november 2005 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
is goed, bak ik em zondagochtend, en dan kom jij zondagmiddag
Maarreh??? woensdag-aaf of donderdagochtend?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
is goed, bak ik em zondagochtend, en dan kom jij zondagmiddag
Ik zal je eens wat heldhaftige trucken laten zien met die slagroomquote:
graag... oooh, ik verheug me er al zo opquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik zal je eens wat heldhaftige trucken laten zien met die slagroom![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
graag... oooh, ik verheug me er al zo op![]()
ik zal zachtjes met je zijnquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je gaat me toch geen pijn doen![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat kan ik dan alleen maar liefdevol beantwoorden...
Prinstscreen maken en postenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
heeft een vage gast op haar msn, die direct met zijn stijve aan komt zetten
Zie je nog eensch wat woud naast het bos bij je in de buurt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
heeft een vage gast op haar msn, die direct met zijn stijve aan komt zetten
Wiedermal viel bier getronken?quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:07 schreef cerror het volgende:
Zurruck aus den kroeg.
Nee gewoon posten en dan hem de link van dit topic sturenquote:
Nogal viel!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:09 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Wiedermal viel bier getronken?
Ghehe als ik niks drink bij het poolen gaan die ballen er altijd net niet in, en als ik 2 biertjes drink gaan de meest onmogelijke ballen er in alsof het niks isquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Nogal viel!
En voor het eerst eens gewonnen met poolen!
en dan ik zeker een ban krijgenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:11 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee gewoon posten en dan hem de link van dit topic sturen
Daar krijg je geen ban voor, dan moet je minstens tubgirl postenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en dan ik zeker een ban krijgen![]()
2?quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:13 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ghehe als ik niks drink bij het poolen gaan die ballen er altijd net niet in, en als ik 2 biertjes drink gaan de meest onmogelijke ballen er in alsof het niks is
een penisfoto is banwaardig indien er duidelijk waarneembare verminkenen, bijvoobeeld als gevolg van een Soa zijn, of als de penis in erecte toestand is.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Daar krijg je geen ban voor, dan moet je minstens tubgirl posten
ik heb geen hostquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Daar krijg je geen ban voor, dan moet je minstens tubgirl posten
dat laatste is dus het gevel... met een vreemd roze topjequote:Op zaterdag 19 november 2005 01:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een penisfoto is banwaardig indien er duidelijk waarneembare verminkenen, bijvoobeeld als gevolg van een Soa zijn, of als de penis in erecte toestand is.
Dan ben ik niet dronken, maar speel ik wel beter dan geen....quote:
Geheel mee eensch. 14.hivquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan ben ik niet dronken, maar speel ik wel beter dan geen....
zou em net naar je mailenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:22 schreef cerror het volgende:
Ik vind een penisfoto zeker banwaardig.
Niet doen aub!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zou em net naar je mailen![]()
Ghehehehe ik denk dat je wel de nodige spam terug kan verwachten, maar dat moet je maar trotserenquote:
Nee wel passende doodskisten.....quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:27 schreef LangeFriatchBaasBiatch het volgende:
Kan ik hier wiet kopen?.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 07:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
goedemorgen!!!
jaja, meisje jongentje heeft zo maar geslapen vannacht
quote:Op zaterdag 19 november 2005 08:14 schreef yvonne het volgende:
DeLeider, week weg uit PUB
Zo leuk?quote:
een weekje maar??quote:Op zaterdag 19 november 2005 08:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo leuk?
Ik wil je overal wel een week verwijderen hoor.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 08:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo leuk?
Ik wil je overal wel een week verwijderen hoor.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:42 schreef DeLeider het volgende:
-Edit: tief toch op met je nietstoevoegende reacties.
Laat die knul toch eens met rust, het is zo godsgruwelijk kinderachtig.quote:Op zaterdag 19 november 2005 08:50 schreef DeLeider het volgende:
Maar het posten van de pic van amd/moder8or z'n pic vind ik een betere edit waard dan
[..]
Ja je moet wat hebben om over te lullen...... en de helft van de users aldaar weet van niks en valt toch in de risico groep van hem.... maar sorry ik zal voortaan lief zijnquote:Op zaterdag 19 november 2005 08:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat die knul toch eens met rust, het is zo godsgruwelijk kinderachtig.
Nee, doei.quote:Op zaterdag 19 november 2005 08:57 schreef Zebbie het volgende:
"Risico groep" "AMD pic" "Weekban" mis ik iets?![]()
Ik probeer een gesprek op gang te krijgenquote:
lukt aardigquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:10 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik probeer een gesprek op gang te krijgen![]()
Middag inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
goedemorgen (of moet ik voor jou al middag zeggen) heerlijkheidje
Uhuh!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en volgende week moet ik het afleren
De mensen die zich hier regelmatig begeven vinden van niet. Anders was het wel doodgegaan onderhand.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:51 schreef yvonne het volgende:
Wordt dit nou niet saai dat BEF, is het niet tijd voor iets anders
sinds ik er bij gekomen ben, is het niet meer saaiquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:51 schreef yvonne het volgende:
Wordt dit nou niet saai dat BEF, is het niet tijd voor iets anders
Ik bedoel met de OP en titel enzoquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
De mensen die zich hier regelmatig begeven vinden van niet. Anders was het wel doodgegaan onderhand.
tja, dan moet je maar wat duidelijker zijn hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik bedoel met de OP en titel enzo
Je bedoelt het aftellen in de TT? Ach, dat zal wel weer afgelopen zijn als we de 250e gehad hebben. Dan vind ik het ook wel mooi geweest wat dat betreft.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik bedoel met de OP en titel enzo
ik denk dat ze gewoon bedoelt dat het elke keer hetzelfde is... En dat het wel eens moeilijk is elke keer weer een leuke orginele TT te verzinnen is...quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bedoelt het aftellen in de TT? Ach, dat zal wel weer afgelopen zijn als we de 250e gehad hebben. Dan vind ik het ook wel mooi geweest wat dat betreft.
En die OP is niks mis meeMisschien dat de quotes wat vaker ververscht kunnen worden, maar voor de rest is-ie prima. Jij wilde je tieten niet in de OP hebben, een tijdje terug. Tsja, dan houd je de vooruitgang wel tegen natuurlijk
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon bedoelt dat het elke keer hetzelfde is... En dat het wel eens moeilijk is elke keer weer een leuke orginele TT te verzinnen is...
dan kan die TT ook wel weg...quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is hodfr een slowchat, lekker boeiend wat er in de TT staat zeg!
Nou, scheelt stukken, nu is het gewoon, saai.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is hodfr een slowchat, lekker boeiend wat er in de TT staat zeg!
Goed, open jij de volgende met een enorm pakkende TTquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, scheelt stukken, nu is het gewoon, saai.
Je krijgt saaie gesprekken zo, er gebeurt gewoon niks!
Het is ook echt niet zo dat we hier alleen komen om bier te roepen ofzo. Vooral als het 's avonds wat drukker is, gaat over van alles. Net als in iedere slowchat. En als het rustig is, zoals nu, wordt er af en toe eens een bier-schop gegevenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:28 schreef Zebbie het volgende:
Biertitels zijn wel oké
Je moet toch een beetje een algemeen onderwerp hebben, niet een of andere besproken gebeurtenis in het topic ofzo want dan lijk je helemaal zo'n kliekje.
Post door danquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goed, open jij de volgende met een enorm pakkende TT
even tussen ons gezegd: het zijn gewoon een stelletje burgertrutjesquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, scheelt stukken, nu is het gewoon, saai.
Je krijgt saaie gesprekken zo, er gebeurt gewoon niks!
Hoeveel moeten we er nog? En anders gooi je 'm toch gewoon voortijdig dicht? Je bent admin of nietquote:
en dan zapslet op zijn achterste pootjes en er niets van snappen waarom nou net zijn topic dicht isquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoeveel moeten we er nog? En anders gooi je 'm toch gewoon voortijdig dicht? Je bent admin of niet
Ik zit al een uur mee te lezenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en dan zapslet op zijn achterste pootjes en er niets van snappen waarom nou net zijn topic dicht is
Whehehe! Een reden te meer om dat te doenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en dan zapslet op zijn achterste pootjes en er niets van snappen waarom nou net zijn topic dicht is
Oh, dan is er eindelijk leven in de brouwerijquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je zou hem eens op msn moeten hebbenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, dan is er eindelijk leven in de brouwerij
Helaas, dat geintje heb ik doorquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, dan is er eindelijk leven in de brouwerij
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je zou hem eens op msn moeten hebben![]()
Ik kan daar wel fokkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jammer hoor, kan je niet spijbelen?
Foei enzo!quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:55 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik kan daar wel fokken![]()
Ik kom na 14:00 nogwel even kijken![]()
Ik weet nog wel een paar dominobouwers die je blij kan maken met een dooie musquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jaja, jij hebt me wel eens vaker dood gemaakt met een blije mus...
Ons allemaalquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
stil maar... stil maar... was even vergeten dat dat nog gevoelig ligt en zoquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een paar dominobouwers die blij kan maken met een dooie mus
jaja, en toch moet ik zo nog boodschappen doen.. krenten en rozijnen halen voor de appeltaart!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
En toch posten we nog! Hemels/hels internet?
Appeltaartquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jaja, en toch moet ik zo nog boodschappen doen.. krenten en rozijnen halen voor de appeltaart!!
Goed plan! Wanneer/met wie ga je hem opeten?quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, heb gisteren besloten dat ik een appeltaart ga bakken!
zondagmiddag met DL, want die neemt de slagroom meequote:Op zaterdag 19 november 2005 13:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goed plan! Wanneer/met wie ga je hem opeten?
ooo, dan heb je een negerlip, das lekker zoenenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:29 schreef cerror het volgende:
GODVERDEGODVER!
Mijn lip is he-le-maal dik!
Gister in gestoken door een mug maar nu is hij helemaal opgezwollen.![]()
!
Die heb ik sowieso al.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ooo, dan heb je een negerlip, das lekker zoenen![]()
Je hebt het er maar druk mee!quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zondagmiddag met DL, want die neemt de slagroom mee
Maar niet ziek meer?quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:29 schreef cerror het volgende:
GODVERDEGODVER!
!
Niet ziek meer neen, maar die lip irriteerd als hel!quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee!
[..]
Maar niet ziek meer?
Er zijn geen muggen in november!quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:29 schreef cerror het volgende:
GODVERDEGODVER!
!
Je had 'm moeten laten uitzuigen toen het was gebeurd!quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet ziek meer neen, maar die lip irriteerd als hel!
Zeg dat maar tegen die dooie op mijn plafond.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn geen muggen in november!
Het was hartstikke warm in oktober, dus ze hebben langer kunnen overlevenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn geen muggen in november!
Dus jij bent wel blij te maken met een dooie mug, heden ten dagequote:Op zaterdag 19 november 2005 13:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die dooie op mijn plafond.
hier zijn nog genoeg. gelukkig worden de nachten nu aardig koud en kunnen ze lekker doodvriezen!quote:
Ik ben blij met ieder dood insect binnen mijn leefomgeving.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dus jij bent wel blij te maken met een dooie mug, heden ten dage
alleen een beetje laat voor je lip!quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben blij met ieder dood insect binnen mijn leefomgeving.
Ja.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
alleen een beetje laat voor je lip!
het kan zijn dat het dan al wat weggetrokken is...quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja.
En ik heb nog een verjaardagsfeest van mijn ma vanavond.
Ik schat van niet, d'r zit nog geen verbetering in.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het kan zijn dat het dan al wat weggetrokken is...
Niet meer douchen, de komende maandquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben blij met ieder dood insect binnen mijn leefomgeving.
Of gewoon honing op mijn lijf smeren en met m'n vingers in het stopcontact.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet meer douchen, de komende maand [afbeelding]
Ik zie je al met een gemene grijns naar buiten kijken 's avondsquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hier zijn nog genoeg. gelukkig worden de nachten nu aardig koud en kunnen ze lekker doodvriezen!
die grijns is bij mij standaard hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:03 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik zie je al met een gemene grijns naar buiten kijken 's avonds
I will not give in!quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
@ cerror: ik doe meestal ter compensatie één been bloot, daar mogen ze prikken, dan prikken ze niet op mijn handen en mijn gezicht.. en het werkt![]()
ze krijgen niets, dus nemen ze het welquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:04 schreef cerror het volgende:
[..]
I will not give in!
Ze krijgen helemaal niets!
Leuk disco effect ook voor het feestje!quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Of gewoon honing op mijn lijf smeren en met m'n vingers in het stopcontact.
Maar als ze zuigen is de voldoening van die rode bloedspetter op de muur ook geweldigquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:04 schreef cerror het volgende:
[..]
I will not give in!
Ze krijgen helemaal niets!
Het zijn net kleine zespotige marokkaantjes.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ze krijgen niets, dus nemen ze het wel
En zonde van je behangquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:07 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar als ze zuigen is de voldoening van die rode bloedspetter op de muur ook geweldig
ook leuk dat je dan maar weer verven moet!quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:07 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar als ze zuigen is de voldoening van die rode bloedspetter op de muur ook geweldig
Als de lip niet naar Momugged komtquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Het zijn net kleine zespotige marokkaantjes.
heb nog nooit een zespotige marokkaan gezienquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Het zijn net kleine zespotige marokkaantjes.
Voor wat hoort wat hequote:
Niet verkrijgbaar bij leenbakker.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, als je het vaak genoeg doet, heb je leuk stippeltjes behang
Wel hoor. Mits muggenquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet verkrijgbaar bij leenbakker.
Geef eens een voorbeeld?....quote:
Onzin , je kan van mij alleen niet verwachten dat ik de hele dag tijd heb om te fokken of te msn-en....quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je weet niet wie ik wel ken en wie niet...quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zapslet heeft wel eens vaker die invloed op vrouwen
Topickillerquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:32 schreef zapsel het volgende:
[..]
Je weet niet wie ik wel ken en wie niet...
Ik geloof dat ik het daarbij laat ook en owja...
Als jeje weer eens depri voelt stort je dat ook vanaf nu bij een ander uit ok![]()
*Eens is.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Topickiller
Zoek dat effe op MSN uit, dat gekibbel moet ik hier niet hebben heur
Damn! Heb ik net die sollicitatieronde gemistquote:
Ok is goedquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Topickillers
Zoek dat effe op MSN uit, dat gekibbel moet ik hier niet hebben heur
Oe! Chocolade muffins?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
wie wil er een muffin??
stiekem schopje
Je hebt vandaag een date gehad en gaat ook nog met 'r stappen? Nou maar hopen dat het geen [BeF]-lurkster isquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:56 schreef DeLeider het volgende:ik heb een date gehad, en ga vanavond zowaar met haar uit, en nuecken natuurlijk
Dan zou ze zich nu de tyfus lachenquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je hebt vandaag een date gehad en gaat ook nog met 'r stappen? Nou maar hopen dat het geen [BeF]-lurkster is
Goeie dekmantel voor d'r om dat te zeggenquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan zou ze zich nu de tyfus lachen, mjah ze vond het wel een beetje triest dat ik tot 4 uur snachts op forums hang, dus dat zal wel niet
ghehehe zoietsch, ik heb gewoon gezegd dat ik te tof ben voor de rest van de mensen in de wereldquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goeie dekmantel voor d'r om dat te zeggen
Je bent voorzichtig begonnen met vier uur te zeggen?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ghehehe zoietsch, ik heb gewoon gezegd dat ik te tof ben voor de rest van de mensen in de wereld
Ja, omdat ze er van uit gaat dat je het niet serieus bedoeltquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:07 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het werkte wel want ze moest lachen
Op zich om je in te houden, dat lijkt me best lastig!quote:
Mjah vanacht komt ze erachter dat het de "harde" (ghehehe ik zei harde) waarheid is.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, omdat ze er van uit gaat dat je het niet serieus bedoelt
[..]
Twee keerquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mjah vanacht komt ze erachter dat het de "harde" (ghehehe ik zei harde) waarheid is.
Ha kiek'nquote:
Een geel dropje!quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:22 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ha.
tis geel en ge kunt drop stampen! _0- DD
Een plas bier!quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een geel dropje!
Een gele mod!!
Of enen kiek'n?
Daar kan je veul beuter een rietje voor pakken..quote:
na, ik slobber ut zo op!quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar kan je veul beuter een rietje voor pakken..
Ffffcchhhhwwwwwttt...quote:
Nogal. op msn ook al.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:52 schreef Janetje het volgende:
Bah wat is het rustig vanavond..
Volgende keer gewoon die buurman in de gang trappen.quote:Op zondag 20 november 2005 07:51 schreef pc-fr34k het volgende:..., een buurman langsgehad omdat er fietsen om zouden zijn getrapt in de gang, maar die man had zelfs ook wat whiskey op en die lulde ook wat uit z'n nek volgens mij.
Was ik al te lam voor.quote:Op zondag 20 november 2005 07:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon die buurman in de gang trappen.
1 2 3 4 5 | [08 uur, 29 min 59 sec ] (c) Alice - : Alice (L) Jan [08 uur, 30 min 06 sec ] bobster-pc-f: Ik heet bob verdomme! [08 uur, 30 min 11 sec ] (c) Alice - : Okee Jan, ik zal je voortaan Bob verdomme! noemen. |
En laatst boos worden op mij.. wat is dit dan?quote:Op zondag 20 november 2005 08:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[ code verwijderd ]
Blijft toch leuk als je je verveelt om met alice te praten..
Een botquote:Op zondag 20 november 2005 12:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En laatst boos worden op mij.. wat is dit dan?
Woar?quote:Op zondag 20 november 2005 12:15 schreef Wokkel1982 het volgende:
heey doar.
quote:Op zondag 20 november 2005 13:17 schreef Zebbie het volgende:
Wat doet een normaal uitgaans-mens om 8 uur 's ochtends alweer op Fok
Hehehe, dat is het simpelste om te installeren in een computer, samen met intern geheugenquote:Op zondag 20 november 2005 13:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik heb gisteren en geluidskaart gekregen, dus als ik de komende dagen niet online ben, weten jullie dat er wat mis is gegaan
misschien wel, maar als ik kan blunderen zal ik het vooral niet latenquote:Op zondag 20 november 2005 13:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehehe, dat is het simpelste om te installeren in een computer, samen met intern geheugen![]()
Komt vast wel goedquote:Op zondag 20 november 2005 13:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
misschien wel, maar als ik kan blunderen zal ik het vooral niet laten
quote:Op zondag 20 november 2005 13:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Komt vast wel goed
Computer opmaken, bescherming eruit halen, kaart erin drukken (stevig wel) en vastschroeven. Kan echt niet veel misgaan
Ik was rond 3 uur in slaap gevallen en werd rond half 7 alweer wakker.quote:Op zondag 20 november 2005 13:17 schreef Zebbie het volgende:
Wat doet een normaal uitgaans-mens om 8 uur 's ochtends alweer op Fok
Sorry.quote:Op zondag 20 november 2005 12:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En laatst boos worden op mij.. wat is dit dan?
Hmm, tegenwoordig is het vaak niet meer dan twee schroefjes die met de hand los zijn te draaien en de plaat aan de zijkant eraf schuiven.quote:Op zondag 20 november 2005 14:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat eerste is al vrij moeilijk, een kennis van me die aardig in pc's thuis is kreeg het eerst al niet voorelkaar
ten tweede, wat voor bescherming
Ik heb gewoon flesjes, ook okay.quote:Op zondag 20 november 2005 15:15 schreef JDude het volgende:
Grolschbeugels zijn okay.
Gisteravond, tenminste.quote:Op zondag 20 november 2005 15:15 schreef JDude het volgende:
Grolschbeugels zijn okay.
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/780615/5/50#32426238]zondag 20 november 2005 15:23
*PLOP*
Whehehe verrek ja.quote:Op zondag 20 november 2005 15:54 schreef rompompom het volgende:Katertje? Je ken niet eens kwooten mên!
Dan was het vast vermoeiend, hij laat zich niet echt zien vandaag.quote:Op zondag 20 november 2005 16:39 schreef rompompom het volgende:
Ik ben wel benieuwd of DL nou nog genueckt heeft vannacht
zie Banmeldtopicquote:Op zondag 20 november 2005 16:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan was het vast vermoeiend, hij laat zich niet echt zien vandaag.
whehe grappigquote:Op zondag 20 november 2005 16:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Moet je dit topic es teruglezen, had-ie bijna een week voor alles te pakken
Denk je serieus dat dat verschil maakt? Zodra de nieuwigheid er af is, blijven de zelfde mensen achter om te slowchatten. Van mij hoef je geen moeite te doen om er een ander gezicht aan te geven. Ik denk zelfs dat iedere beetje vaste [ONZ]-user niet eens moeite doet om te komen kijken naar het vernieuwde [BeF], zelfs als je er een nieuwe naam aan geeft.quote:Op zondag 20 november 2005 17:03 schreef the900 het volgende:
[..]
whehe grappig
maar op zich heeft yvonne wel gelijk, misschien is het weer eens tijd voor een nieuw reeks-concept (met verse nieuwe users
wat een uitslover!quote:Op zondag 20 november 2005 17:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Grootste lap tekst ooit in [BeF], OP uitgezonderd.
Ik denk dat yvonne ons gewoon voor het beflapje hield.quote:
dan weet ze nu in ieder geval hoe wij er over denkenquote:Op zondag 20 november 2005 18:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik denk dat yvonne ons gewoon voor het beflapje hield.
Ze dacht gewoon een 19-jarige op te kunnen pikken!quote:Op zondag 20 november 2005 18:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik denk dat yvonne ons gewoon voor het beflapje hield.
maar zapsel is toch al ouderquote:Op zondag 20 november 2005 18:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze dacht gewoon een 19-jarige op te kunnen pikken!
Raken die koud dan, of ben je gewoon geil?quote:
zulks een heerlijck vooruitzichtquote:Op zondag 20 november 2005 20:38 schreef tho_Omas het volgende:
Het is slechts een kwestie van tijd, voordat ik weer een aangenaam gekoelde "Warsteiner" uit het koelvak biets.
Warsteiner staat toch ook wel in mijn top vijfquote:Op zondag 20 november 2005 20:38 schreef tho_Omas het volgende:
Het is slechts een kwestie van tijd, voordat ik weer een aangenaam gekoelde "Warsteiner" uit het koelvak biets.
ook in de mijnequote:Op zondag 20 november 2005 20:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Warsteiner staat toch ook wel in mijn top vijf
HJ present hier, ook maar eentje opentrekken straks.quote:Op zondag 20 november 2005 20:38 schreef tho_Omas het volgende:
Heerschende JDude ?quote:Op zondag 20 november 2005 21:12 schreef JDude het volgende:
[..]
HJ present hier, ook maar eentje opentrekken straks.
Immer!quote:
Avond, VM! Hoe was de taart?quote:
Zijn er al meerdere?quote:Op zondag 20 november 2005 21:43 schreef rompompom het volgende:
Yvonnen
Ik tel per tietquote:Op zondag 20 november 2005 21:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Zijn er al meerdere?
Of tel je die bestaande voor twee
Tsja Streetlife ofzoquote:Op zondag 20 november 2005 23:12 schreef pc-fr34k het volgende:
Is wel gezellig hier ben beetje stoned en voor de rest nuchter, maar 2 bier.
Afterparty in je eentje ofzo? Scheer je anders es gauw weg naar je gasten! Kssssst!!quote:Op zondag 20 november 2005 23:12 schreef pc-fr34k het volgende:
verkapte kijk-mij-eens-een-sociaal-leven-hebben-postquote:Op zondag 20 november 2005 23:12 schreef pc-fr34k het volgende:
wel relaxte afterparty dusquote:Op zondag 20 november 2005 23:12 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat jij wil , spoel ze weg met een Wickyquote:
Wicky is al wat ouder en niet zo vers meerquote:Op zondag 20 november 2005 23:30 schreef Blue_MnM het volgende:
[..]
Wat jij wil , spoel ze weg met een Wicky![]()
Deze welquote:Op zondag 20 november 2005 23:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wicky is al wat ouder en niet zo vers meer![]()
neuh...quote:Op zondag 20 november 2005 23:53 schreef JDude het volgende:
Niet veel gemist geloof ik he?
Janetje en DL zijn zeker nog aan het bijkomen van hun dates.quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 23:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Janetje en DL zijn zeker nog aan het bijkomen van hun dates.
Schrijf niet voor niets meervoud, dates.quote:
ze hadden er net zo goed een dubbel date van kunnen makenquote:Op zondag 20 november 2005 23:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Janetje en DL zijn zeker nog aan het bijkomen van hun dates.
ze hadden net zo goed met elkaar kunnen datenquote:Op maandag 21 november 2005 00:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
ze hadden er net zo goed een dubbel date van kunnen maken
achja waarom nietquote:Op maandag 21 november 2005 00:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ze hadden net zo goed met elkaar kunnen daten
of lekker bandjes kijken met veel bier erbijquote:Op maandag 21 november 2005 00:05 schreef JDude het volgende:
Och, jezelf bezuipen op een verjaardag is ook best tof.
quote:Op maandag 21 november 2005 00:08 schreef JDude het volgende:
Ik voorspel dat DL zo reageert.
ik onderschrijf deze voorspellingquote:Op maandag 21 november 2005 00:08 schreef JDude het volgende:
Ik voorspel dat DL zo reageert.
lekker geneukt?quote:Op maandag 21 november 2005 00:13 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik ben net terug van m'n date van gister
Neen, we waren te dronken en te stoned, maar wel heeeeel lief tegen elkaar aan gelegen tot 4 uur in de middag enzoquote:
Ook mooi!quote:Op maandag 21 november 2005 00:16 schreef DeLeider het volgende:
Neen, we waren te dronken en te stoned, maar wel heeeeel lief tegen elkaar aan gelegen tot 4 uur in de middag enzo
aaawww how cutequote:Op maandag 21 november 2005 00:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Neen, we waren te dronken en te stoned, maar wel heeeeel lief tegen elkaar aan gelegen tot 4 uur in de middag enzo
of moet ik hie lezen dat je hem niet meer omhoog kon krijgenquote:Op maandag 21 november 2005 00:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jah tof he, mjah stiekem hoop ik dat het wel wat word zelfschquote:Op maandag 21 november 2005 00:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
aaawww how cute
zo nu nog wachten op het verslag van janetje der date
quote:Op maandag 21 november 2005 00:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
of moet ik hie lezen dat je hem niet meer omhoog kon krijgen
Hele dag überhaupt nog niet online gezien.quote:Op maandag 21 november 2005 00:20 schreef DeLeider het volgende:
maar is J nog niet in BeF geweest dan?
...maar aan de drank!quote:
Misschien kan ze niet meer achter haar pc zitten, na die datequote:Op maandag 21 november 2005 00:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Hele dag überhaupt nog niet online gezien.
moet wel een ruige date geweest zijnquote:Op maandag 21 november 2005 00:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Misschien kan ze niet meer achter haar pc zitten, na die date
Ze was wel best dood na een dag snowboarden en feesten om 6.30quote:Op maandag 21 november 2005 00:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja zij hoeft aleen maar op der rug te liggen met der benen uit elkaar he
kan wel merken dat jij nog niet eens een keer goed bewerkt ben.. tsjes wat een vooroordeelquote:Op maandag 21 november 2005 00:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja zij hoeft aleen maar op der rug te liggen met der benen uit elkaar he
Ha C, ik kan niet meer in PUBquote:Op maandag 21 november 2005 00:28 schreef cerror het volgende:
Hoi, doei.
ik ga met je meequote:Op maandag 21 november 2005 00:42 schreef JDude het volgende:
Hm. Dooie boel. Mooie tijd om te gaan slapen.
Mijn bed is wel koud hoorquote:
Deal.quote:Op maandag 21 november 2005 00:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
kan je beter met mij mee, mijn bed is warm![]()
Auw, dat overkomt me ook wel eens.quote:Op maandag 21 november 2005 00:47 schreef cerror het volgende:
Er is hier verdomme helemaal niets te zuipen.
das opzich toch wel enigsinds behoorlijk klote idd zeg maarquote:Op maandag 21 november 2005 00:47 schreef cerror het volgende:
Er is hier verdomme helemaal niets te zuipen.
Dus ook echt heulemaal niets!quote:Op maandag 21 november 2005 00:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
das opzich toch wel enigsinds behoorlijk klote idd zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |