quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:52 schreef lovebear het volgende:
verder
vorige toppic
[BB] User servival game #18
Jij kan eenvoudigweg niet verliezen in dit spel! Bofkontje!quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:45 schreef Gert het volgende:
Spelleiding, die motivatie van de minpunten voor Isabeau, van PC Eend, kan dat wel?
Ik bedoel: hij geeft nauwelijks aan wat er mis is met Isabeau, hij doet vooral uitvoerig uit de doeken wat een fijne integere toffe peer hij zélf is!
Ik wil dit uit professioneel oogpunt graag weten, omdat ik zelf wellicht het roer nog moet overnemen als spelleider zodra ik er uit lig en jullie nog niet.
Ik ben dus benieuwd hoe jullie met al jullie ervaring hier tegenaan kijken.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:49 schreef Day het volgende:
++ Gert
Omdat hij mij over mijn verdriet over Tanjalies' voorspelling heeft geholpen (die kut Tafkar niet op de bank) en omdat hij jarig is vandaag.
![]()
++ Teamlead
Leuke poster, moet vaak om hem lachen en ik mag volgend weekend op de koffie bij hem. Thx alvast!![]()
-- BorTheWolf
Weet verder echt niet wie ik minpunten moeten geven en hij staat toch nog maar met 1 been in het spel. Sorry BTW
Gert: 55
Teamlead: 53
Snaptnix: 51
APK: 49
Isabeau: 47
M-en-A: 45
Day: 43
Versabommie: 43
Kleintje: 43
PC eend: 41
Cuall: 39
Jappie:37
Demins: 37
Maurisico: 37
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanne: 36
Milagro: 33
Kribbet: 33
Lovebear:29
PeterV: 31
Latevogel: 29
Petitdali: 29
Supermom: 27
Knurft-zork3: 27
Style: 27
Arcee: 27
Coos: 27
Avonne: 25
Eborn: 25
Muizemeis: 25
ChantalC: 25
MissHobje: 23
BlaBlub: 23
Tamrah: 23
Bus Watcher: 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Foreverblue: 21
BBScanner: 19
Bong4002: 19
WickedAngel: 19
Falco: 19
Henk.jansen: 17
Magics: 17
Kissa 17
Cynix ® : 17
Thevulture: 17
Beeker 17
Bep: 15
BBMenno: 13
Kolomo: 13
Peter6000: 13
Pimmutjuh: 9
Doka: 9
Exit BorTheWolf
Dat bedoel ik Gert, als ik een keer serieus ben, dan maak je het weer belachelijkquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:45 schreef Gert het volgende:
Spelleiding, die motivatie van de minpunten voor Isabeau, van PC Eend, kan dat wel?
Ik bedoel: hij geeft nauwelijks aan wat er mis is met Isabeau, hij doet vooral uitvoerig uit de doeken wat een fijne integere toffe peer hij zélf is!
Ik wil dit uit professioneel oogpunt graag weten, omdat ik zelf wellicht het roer nog moet overnemen als spelleider zodra ik er uit lig en jullie nog niet.
OK.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat bedoel ik Gert, als ik een keer serieus ben, dan maak je het weer belachelijk
Bovendien heeft CUall het al goedgekeurd![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:45 schreef Gert het volgende:
Als iemand veren in zn eigen hol wil steken mag t niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:45 schreef Gert het volgende:
OK.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ben je nou een beetje achterlijk aan het doen of ben je gewoon dom
![]()
PC eend zegt gewoon dat Isa hem niet moet afzijken en Isabeau houdt niet van een negatieve toon en hij vind dat hij gewoon altijd lief en aardig is.![]()
Duidelijk toch![]()
vind ik eigenlijk ook jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:57 schreef lovebear het volgende:
Maar op zn stem heb je wel gelijk gaat meer over zichzelf dan over Isa![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ben je nou een beetje achterlijk aan het doen of ben je gewoon dom
![]()
PC eend zegt gewoon dat Isa hem niet moet afzijken en Isabeau houdt niet van een negatieve toon en hij vind dat hij gewoon altijd lief en aardig is.![]()
Duidelijk toch![]()
quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent degene die voor mijn meeste stemmingswisselingen verantwoordelijk is
We willen je niet belachelijk maken eendje.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat bedoel ik Gert, als ik een keer serieus ben, dan maak je het weer belachelijk
Bovendien heeft CUall het al goedgekeurd![]()
Mag wel hoor, maar ik heb liever puntenquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als iemand veren in zn eigen hol wil steken mag t niet.
Wil iemand zich benadelen mag t wel.
Maar op n stem heb je wel gelijk gaat meer over hem dan over Isa
maar hij blijfd netjes![]()
Ik heb zin om je nu af te zeiken, maar ik hou me in, want zo ben ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
We willen je niet belachelijk maken eendje.
zei gewoon hoe ik t zag![]()
mag tquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag wel hoor, maar ik heb liever punten![]()
Hmm, nu bengel ik onderaan. Ik ben dus de volgende die mag wieberenquote:-- BorTheWolf
Weet verder echt niet wie ik minpunten moeten geven en hij staat toch nog maar met 1 been in het spel. Sorry BTW
Was ook zo bedoeld hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik nou een groot compliment
![]()
Sorry man, ik blijf niet aan de gangquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:13 schreef doka het volgende:
[..]
Hmm, nu bengel ik onderaan. Ik ben dus de volgende die mag wieberen
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:13 schreef doka het volgende:
[..]
Hmm, nu bengel ik onderaan. Ik ben dus de volgende die mag wieberen
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:13 schreef cuall het volgende:
[..]
ga jij ff wieberen ......en verslik je maar in je verjaardag-taart
Ga maar KRIBBETquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:17 schreef KRIBBET het volgende:
Mag ik mijn stem uitbrengen of is er nog iemand anders bezig![]()
Nope, niemand is aan het stemmen....dus knock yourself out!quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:17 schreef KRIBBET het volgende:
Mag ik mijn stem uitbrengen of is er nog iemand anders bezig![]()
Is toch vechten tegen de bierkaaiquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry man, ik blijf niet aan de gang
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:24 schreef KRIBBET het volgende:
Mijn 1 na laatste stemronde.![]()
Na de lijst bekeken te hebben zijn dit in mijn ogen de 12 mensen die het moeten gaan uitvechten.
Er kan nog wel gaan gebeuren met de lijst dus om wat meer afstand te scheppen de volgende punten.![]()
+ + Maurisico, je hebt een veilige keus gedaan door Rob te kiezen dus een week zing je het wel uit.
+ + Demins, je hoort erbij, leuke teksten en tart de mannenregels door Dido te kiezen.
- - Sanne, om een beetje afstand te creëren met de finalisten moet ik je helaas de 2 minpunten geven, wel kan je er trots op zijn om als enige met een even aantal punten in de lijst te staan.
Jammer dat ik niet 3x pluspunten mag geven anders had Jappie er ook 2 bij gekregen
Gert: 55
Teamlead: 53
Snaptnix: 51
APK: 49
Isabeau: 47
M-en-A: 45
Day: 43
Versabommie: 43
Kleintje: 43
PC eend: 41
Cuall: 39
Maurisico: 39![]()
Demins: 39![]()
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jappie:37
Sanne: 34![]()
Milagro: 33
Kribbet: 33
Lovebear:29
PeterV: 31
Latevogel: 29
Petitdali: 29
Supermom: 27
Knurft-zork3: 27
Style: 27
Arcee: 27
Coos: 27
Avonne: 25
Eborn: 25
Muizemeis: 25
ChantalC: 25
MissHobje: 23
BlaBlub: 23
Tamrah: 23
Bus Watcher: 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Foreverblue: 21
BBScanner: 19
Bong4002: 19
WickedAngel: 19
Falco: 19
Henk.jansen: 17
Magics: 17
Kissa 17
Cynix ® : 17
Thevulture: 17
Beeker 17
Bep: 15
BBMenno: 13
Kolomo: 13
Peter6000: 13
Pimmutjuh: 9
Doka: 9
wat zie ik daar? ohw een streep naderen!quote:
En daarom ben jij aangesteld als notaris en ik nietquote:
Als je exit bent mag je niet meer stemmen, toch?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Je hebt best wel kans dat je nog wel tot morgen mag blijven hoor
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:46 schreef doka het volgende:
[..]
Als je exit bent mag je niet meer stemmen, toch?![]()
Zie ik er haatdragend uitquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat zie ik daar? ohw een streep naderen!![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
Cuall ++ Omdat ze zo liev tegen mij was toen ik dit gekkenhuis dat (sub)forum heet, kwam binnenrollenBen dan wel vroegtijdig Alzheimerpatiënt, maar dat soort dingen vergeet ik dan weer niet.
nouja ik kreeg eergisteren, toen demins je hoer noemde wel ff het idee dat ik aan de beurt zou komen, en eerlijk gezegd zou het nog je goed recht zijnquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En daarom ben jij aangesteld als notaris en ik niet![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
fuck...nu zit ik toch te glijen!
EY! Kwallie, je komt met die rode pruik van je , je adhd-ava en je latourette-uitspraken een beetje populair doen over mijn goedgebouwde rug. Ik glij ook eens een keer en direct maken we ervan dat ik het elke keer doe. Bang voor je positie op de lijst? Je liet zelf al zien hoe robbiaans jij je spel speelt door je ava een mes in de rug te duwen, hell je hebt mij zelfs een heel messenblok ind e rug geduwt omdat ik je zeer handige tips gaf. Het aard van het beesie begint behoorlijk boven te komen, je bent met het spel bezig om een manier die je niet siert.quote:
Viespeuk wees dan ook niet zo natquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
fuck...nu zit ik toch te glijen!
Trut, je had beter die punten aan mij kunnen geven .quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
Gert ++ Verjaardagscadeautje![]()
Maurisico -- Heb niks persoonlijks tegen hem, maar vraag me af wat rechtvaardigt dat hij in de top twaalf staat.
Ik blijf niet aan de gangquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Trut, je had beter die punten aan mij kunnen geven .![]()
Gert staat al een tijdje "veilig" hoor.![]()
![]()
Gooi jij dan maar lekker je punten over de balk!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik blijf niet aan de gang![]()
Ben al een hoer genoemd, dus trut kan er eigenlijk best mee door
Hoeveel redenen wil je hebben:quote:[b]Op vrijdag 18 november 2005 22:47
Maurisico -- Heb niks persoonlijks tegen hem, maar vraag me af wat rechtvaardigt dat hij in de top twaalf staat.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
mocht ik de finale halen dan ben je de mijne!![]()
Zal wel nodig zijn, uitgedroogt kadaver!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:15 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ha lekker,.........neem je glijmiddel mee
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Gooi jij dan maar lekker je punten over de balk!!![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal wel nodig zijn, uitgedroogt kadaver!![]()
![]()
Vergeet je handrem niet van de bezem af te halen, bitch!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:15 schreef ChantalC het volgende:
Demins: laten we het spannend houden... --
Sanne: er moeten meer vrouwen in de top 12! ++
Milagro: girl power in de top 12? ++
Dus wel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:14 schreef Maurisico het volgende:
[..]
-BB-veteraan.....die nomineer je niet!![]()
Bemoei je er niet mee... Ik heb geen bezem maar een Nimbus 2000!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:18 schreef versabommie het volgende:
Vergeet je handrem niet van de bezem af te halen, bitch!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal wel nodig zijn, uitgedroogt kadaver!![]()
![]()
geef me nou eens een keer PLUSpunten, voor ik 'm in tweeen breek!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee... Ik heb geen bezem maar een Nimbus 2000!![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus wel.
Oh ja... en je avatar staat me ook niet aan![]()
CUalll pas op hè!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:22 schreef cuall het volgende:
[..]
goed zo Wickedangel, wat een loser
![]()
Dan zou ik de komende 2 dagen maar eens heel lief tegen me gaan doen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:22 schreef versabommie het volgende:
geef me nou eens een keer PLUSpunten, voor ik 'm in tweeen breek!
(let vooral op dat woordje PLUS, iets waar je me vorige keer ook mee genekt hebt!)
Woei Cuall Wickedquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:22 schreef cuall het volgende:
[..]
goed zo Wickedangel, wat een loser
![]()
Ik kreeg bij jou het gevoel dat jij niet kijkt naar een beetje lief doen, ik heb je al eens gecomplimenteerd met je leuke koppie, ik heb je gecomplimenteerd met je bezem, en ik ben al de hele servival superzacht tegen je!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dan zou ik de komende 2 dagen maar eens heel lief tegen me gaan doen...![]()
Dan mag ik je dus wel afzeikenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:29 schreef Maurisico het volgende:
Yo lefwijffies, cual en wickieangel, kies nog maar eens een maatje uit voor de de Russisch roulette servival game ++!!
ik zou 'm eerder beslisser willen noemenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Romario was toch die slisser? "PSSSSSV, PSSSSSSV"
Sorry, maar ik vind het hier al opwindend genoegquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:29 schreef Maurisico het volgende:
Yo lefwijffies, cual en wickieangel, kies nog maar eens een maatje uit voor de de Russisch roulette servival game ++!!
hehehe... je stemmingswisselingen worden al bijna legendarisch...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind je irl véél mooier dan je avatar![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kreeg bij jou het gevoel dat jij niet kijkt naar een beetje lief doen, ik heb je al eens gecomplimenteerd met je leuke koppie, ik heb je gecomplimenteerd met je bezem, en ik ben al de hele servival superzacht tegen je!
Ik d8 dat wij hadden speciaal was: ik zeik jou af op je bezem, jij negeert me bijna volkomen...;)
[neus omhoog mode]quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:27 schreef versabommie het volgende:
Ik kreeg bij jou het gevoel dat jij niet kijkt naar een beetje lief doen, ik heb je al eens gecomplimenteerd met je leuke koppie, ik heb je gecomplimenteerd met je bezem, en ik ben al de hele servival superzacht tegen je!
Ik d8 dat wij hadden speciaal was: ik zeik jou af op je bezem, jij negeert me bijna volkomen...;)
* versabommie krijgt stramme max en loopt als Lassie achter ChantalC aan!quote:
loveburka ouwe Taliban-strijdster... wat loop jij nou weer te kwezelen over afzeiken.....quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:29 schreef Maurisico het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:31 schreef cuall het volgende:
[..]
wil je nou wel eens ophouden met iedereen te bewerken, met je mooie woorden en je slijmerige praatjes.
Pas maar op dat je niet wordt gediskwalificeerd![]()
Ja ik zit in het diskwalificatie teamquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:31 schreef cuall het volgende:
[..]
wil je nou wel eens ophouden met iedereen te bewerken, met je mooie woorden en je slijmerige praatjes.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het hier al opwindend genoeg![]()
Ben ik nog steeds hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:32 schreef Maurisico het volgende:
[..]
loveburka ouwe Taliban-strijdster... wat loop jij nou weer te kwezelen over afzeiken.....![]()
Jij was toch het meisje van de![]()
![]()
?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee... Ik heb geen bezem maar een Nimbus 2000!![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:31 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hehehe... je stemmingswisselingen worden al bijna legendarisch...![]()
En ik maar denken dat de C in PC eend voor Cuall stond....quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:35 schreef cuall het volgende:
[..]
heb ik geen last van hoor, dat was PC eend
![]()
wel goed lezen maurits![]()
Ironie wordt tegenwoordig niet meer begrepen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:33 schreef Maurisico het volgende:
[..]
... jammer had je meer lef toegedicht...
Go lovebearquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja ik zit in het diskwalificatie team![]()
![]()
nee, inderdaad, anders had je zo niet gereageerd...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ironie wordt tegenwoordig niet meer begrepen.
Je moet niet denkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:36 schreef Maurisico het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de C in PC eend voor Cuall stond....![]()
zegt een bear.....quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je moet niet denken![]()
moet je aan een paard over laten die heeft een groter hoofd.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je moet niet denken![]()
moet je aan een paard over laten die heeft een groter hoofd.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Heb het idee dat mijn minpuntjes héél goed terecht zijn gekomen.
* versabommie boert kwallie recht in haar gezicht! Zit d'r permanentje ook weer een week op strak!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja beren zijn heel slim hebben een dikke vacht hebben t nooit koud.quote:
Zolang je je nagels maar veilt en je tandjes poetst heb ik nergens problemen mee.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
Pas maar op ja zet overal mn berenklauwen in![]()
strenger is er niet![]()
![]()
Nagels moeten lekker scherp zijnquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:42 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zolang je je nagels maar veilt en je tandjes poetst heb ik nergens problemen mee.
Beren dresseren!woeha!
Oh dan maak ik toch nog een kansje bij je...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:42 schreef Maurisico het volgende:
Zolang je je nagels maar veilt en je tandjes poetst heb ik nergens problemen mee.
Dit is geen slowchat maar vla gevechtquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:44 schreef APK het volgende:
Ik ga maar effe stemmen. Hopelijk verstoor ik het slowchatten niet te veel.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie boert kwallie recht in haar gezicht! Zit d'r permanentje ook weer een week op strak!
* genoteerdquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:46 schreef cuall het volgende:
[..]
gaan we nou persoonlijk worden
![]()
--->Lovebear neem je hier wel even notie van<----
Stemmen doe je maar hier:quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:44 schreef APK het volgende:
Ik ga maar effe stemmen. Hopelijk verstoor ik het slowchatten niet te veel.
Joh zout toch op ouwe knol, die foto van je dat haar had je zo met carnaval, morgen loop je weer met je haardoek om je permanentje te beschermen te crossen achter je rolator richting de Aldi om te kijken of ze nog pruimen hebben tegen je constipatie!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:46 schreef cuall het volgende:
[..]
gaan we nou persoonlijk worden
![]()
--->Lovebear neem je hier wel even notie van<----
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Stemmen doe je maar hier:
[BB SC 775] Het voorspel............
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
* notitie maaktquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh zout toch op ouwe knol, die foto van je dat haar had je zo met carnaval, morgen loop je weer met je haardoek om je permanentje te beschermen te crossen achter je rolator richting de Aldi om te kijken of ze nog pruimen hebben tegen je constipatie!
Ik ken jouw soort, jullie dringen altijd voor bij de kassa!
Ik dring nooit voor... De mensen rennen meestal kokhalsend weg als ik bij de kassa kom... Wel goedkoop boodschappen doen trouwens, de cassiere zit er nooooooooooooooooit als ik er kom...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:48 schreef versabommie het volgende:
Wickedquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh zout toch op ouwe knol, die foto van je dat haar had je zo met carnaval, morgen loop je weer met je haardoek om je permanentje te beschermen te crossen achter je rolator richting de Aldi om te kijken of ze nog pruimen hebben tegen je constipatie!
Komta? stink je?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik dring nooit voor... De mensen rennen meestal kokhalsend weg als ik bij de kassa kom... Wel goedkoop boodschappen doen trouwens, de cassiere zit er nooooooooooooooooit als ik er kom...![]()
Geen idee.... Ik veil alleen me nagels en poets me tanden...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:
Komta? stink je?
2de notitie was al gemaakt kijk maar stukje terugquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:51 schreef cuall het volgende:
[..]
* dat is de 2e keer
memo stuurt aan lovebear
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
* notitie maakt
Ene rollators waren voor Coos![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:42 schreef SuperMOM het volgende:
Ken ik ff kijkuh?????? stemmen? Ik vinnet so gesseligggg hierrrrrr![]()
ja je stemt maar een end wegquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja je stemt maar een end weg![]()
Ik zal nog een keer op jou stemmen!quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja je stemt maar een end weg![]()
dat mag hoor, min of plus is me om het even, wat je maar van me vin!quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik zal nog een keer op jou stemmen!![]()
Wel een beetje bij de les blijvenquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:19 schreef SuperMOM het volgende:
Ik baaaaaal zo dat ik niet even voor 00.00 gestemd heb!!!!Had ik na 00.00 ook kunnen stemmen!
Verdorie jullie hebben me afgeleid! Oke even beraden hier, zo terug
![]()
Ja jufquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wel een beetje bij de les blijven![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:56 schreef APK het volgende:
Ik blijf bij mijn tactiek, wie wil ik graag in de finale zien en wie niet?
Kribbet, Lekkere dwarse user die hopelijk net de finale haalt: ++
Onder Kribbet geef ik weinig mensen kans, gezien het aantal stemmen. Dus:
HEY! jij bent ook een newbiequote:Op zaterdag 19 november 2005 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wel een beetje bij de les blijven![]()
even voor de duidelijkheid: vandaag (zaterdag) is de laatste stemronde toch?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:41 schreef APK het volgende:
Spannend!
De laatste stemronde voor de finale is in gegaan!![]()
Alleen Gert lijkt zeker van een plaats in de finale, voor de rest is het naar de WC rennen en af en toe dit topic checken.![]()
Profileer je nog effe joh, naakfoto's van je moeder, geheime info over de huidige top 10.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:37 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
Dank je wel
Ben bang dat ik het niet ga redden maar zal me ook zonder een finaleplaats hier heel goed kunnen vermaken
![]()
zondag toch?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:41 schreef teamlead het volgende:
even voor de duidelijkheid: vandaag (zaterdag) is de laatste stemronde toch?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:41 schreef teamlead het volgende:
Yeps..... kep te vroeg gepiekt zie ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nope, om 23.59u gaat mijn team aan het werk om de stemmen te tellen.quote:
Godver jij bent ook een ster in het verpesten van mijn weekend he?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:45 schreef APK het volgende:
Nope, om 23.59u gaat mijn team aan het werk om de stemmen te tellen.![]()
Euhmmm zie mijn historyquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Profileer je nog effe joh, naakfoto's van je moeder, geheime info over de huidige top 10.
Haal alles uit de kast!![]()
Als je ruzie zoekt...quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY! jij bent ook een newbie![]()
Nee vandaag, en dankzij die lage eucalyptastreken van je kom ik ws nog tekort ookquote:
you profile:quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je ruzie zoekt...
...roep ik even mijn broer erbij![]()
Post je tietuh effe, sta je zo in de top 3.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Godver jij bent ook een ster in het verpesten van mijn weekend he?![]()
Duh... ik sta wel op zo'n 2400 posts hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
you profile:
Wat liefffffffffffffffffffffffffff
Hoge koorts?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:48 schreef APK het volgende:
Post je tietuh effe, sta je zo in de top 3.![]()
Naaktfoto's van mijn moeder? Jij hebt haar vaker naakt gezien dan ikquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Profileer je nog effe joh, naakfoto's van je moeder, geheime info over de huidige top 10.
Haal alles uit de kast!![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:49 schreef teamlead het volgende:
Versabommie: Een finale zonder psychopaat zou niet compleet zijn...
Ik wil niemand beinvloeden hoorquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:41 schreef APK het volgende:
Spannend!
De laatste stemronde voor de finale is in gegaan!![]()
Alleen Gert lijkt zeker van een plaats in de finale, voor de rest is het naar de WC rennen en af en toe dit topic checken.![]()
Ja duh!quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:51 schreef KRIBBET het volgende:
Naaktfoto's van mijn moeder? Jij hebt haar vaker naakt gezien dan ik![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps..... kep te vroeg gepiekt zie ik![]()
Jij ook?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:55 schreef SuperMOM het volgende:
Ik wil niemand beinvloeden hoorMaarre.... APK jij ook uit de Jordaan??? hahahaha
Offeuh Import?
Foei
En dat gaat me punten opleverenquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh!![]()
Daarom moet je effe foto's posten, kunnen anderen ook meegenieten!![]()
ik op 3093 (gemiddeld 47 per dag) sinds 13 septemberquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Duh... ik sta wel op zo'n 2400 posts hoor![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Naaktfoto's van mijn moeder? Jij hebt haar vaker naakt gezien dan ik![]()
En veel geheime info heb ik nietJullie weten al dat Versabommie en LekkerSimpel 1 en dezelfde persoon zijn dus dat is ook geen nieuws meer
![]()
Op naaktfoto's van mijn vrouw zitten de meeste ook niet te wachten, ze is een Bulgaarse kogelstootster van 170 kilo (175 na het eten)![]()
Lange Leidsequote:Op zaterdag 19 november 2005 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Jij ook?![]()
Import: Ja, ik woonde eerst bij het Leidseplein.![]()
Dan geef ik je toch geen punten?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:59 schreef KRIBBET het volgende:
En dat gaat me punten opleveren![]()
![]()
Zeg dan gelijk dat je me weg wilt hebben
![]()
Ik heb tenminste nog een levenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik op 3093 (gemiddeld 47 per dag) sinds 13 september![]()
Vertelllllllllllllllllllllllllll vertellllllllll pleaseeeeee share it with us!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:55 schreef ChantalC het volgende:
Ik sprak gister na de live uitzending Menno nog even... Hij vertelde me nog wat sappige details uit het huis... Mocht ik in de finale komen dan vertel ik ze wel...
Wel een lekker rustige straat.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:01 schreef KRIBBET het volgende:
Lange Leidse(boven Bojo) 2 jaar lang
![]()
Je kijkt BB en je leest en post op het Fok! forum... en dan een leven? Laat me niet lachen!quote:
Alleen als ik in de finale kom...quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:03 schreef SuperMOM het volgende:
Vertelllllllllllllllllllllllllll vertellllllllll pleaseeeeee share it with us!!!!!!!!!!!!
Whehehehequote:Op zaterdag 19 november 2005 01:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je kijkt BB en je leest en post op het Fok! forum... en dan een leven? Laat me niet lachen!![]()
je bent hier idd niet erg vaak!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog een leven![]()
Niemand weet hoe die ratten door jouw grijze brein heen rennen dus ik ook nietquote:
Meen je niet!!!!!! hahahahahaquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lange Leidse(boven Bojo) 2 jaar lang
![]()
Goed om te weten dat ik word gemistquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
je bent hier idd niet erg vaak!![]()
Ik vond je veel leuker toen je me nog de hele tijd in de zeik namquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:36 schreef SuperMOM het volgende:
Sjee stemmen is nu wel moeilijk, wie wil ik bij de laatste 12 zien en dus in de finale?
(trouwens gekke Eend, thnx voor je puntjes, had niet verwacht dat ik als newbie zo hoog zou komen , en nee ik neem je niet in de zeik! )
Was ook erg stil en saai en ben daarom toen maar voor een paar jaar naar de Bijlmer verhuisdquote:
Moet je eerst de finale halen, Utrechtse stinkhomo.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:09 schreef versabommie het volgende:
Wat willen jullie dat ik ga doen in de finale? Gert onthoofden, APK anaal penetreren met een ammerdammertje omdat hij import is? Kribbet zijn Fiat Multipla laten opvreten? Cuall d'r rolator laten jatten door 40 overgeile hanggroepjongeren? roeptumaar..maar geef me iig genoeg punten om de klus af te kunnen maken !
Tot zover mijn promo!
Had ik het dan toch verkeerd gezienquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:09 schreef versabommie het volgende:
Wat willen jullie dat ik ga doen in de finale? Gert onthoofden, APK anaal penetreren met een ammerdammertje omdat hij import is? Kribbet zijn Fiat Multipla laten opvreten? Cuall d'r rolator laten jatten door 40 overgeile hanggroepjongeren? roeptumaar..maar geef me iig genoeg punten om de klus af te kunnen maken !
Tot zover mijn promo!
Ik wil gewoon naaktfoto's zien!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:09 schreef versabommie het volgende:
Tot zover mijn promo!
Ik heb het wel over zo'n 15 jaar geleden, daarna ben ik een beetje gaan zwerven (niet kraken)quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Meen je niet!!!!!! hahahahaha![]()
Zooow dichtbij en Nee APK Ik ben geen import ik ben een ECHTE
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond je veel leuker toen je me nog de hele tijd in de zeik nam![]()
Ik prik ze bovenop me stramme max en kom ze onder luid gezang zo je wijk in wandelen als ik maar punten krijg!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik wil gewoon naaktfoto's zien!
van versaquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik wil gewoon naaktfoto's zien!
begin maar vast te beven, anusster-adept, zal je zoals het altijd gaat laten rennen door je eigen territorium!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je eerst de finale halen, Utrechtse stinkhomo.
Volgens mij heb ik hem er in gezet, ik dacht ik zal wel es ff laten zien hoe hij gewaardeerd wordtquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:10 schreef lovebear het volgende:
PeterV-- heb niets tegen je zie je nooit dus schop je ff een stukje naar beneden.
je naam doet me overgens erg veel denken aan PeterR maar die vind ik een echte kwal
Van alle mannelijke finalisten! We hebben al genoeg naaktfoto's van Lieske ed gezien, laat ons vrouwelijke Fok! gebruiksters ook eens schrikken?quote:
Ik wil wel eens weten welke idioot BBMenno erin heeft gepleurd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem er in gezet, ik dacht ik zal wel es ff laten zien hoe hij gewaardeerd wordt![]()
Ik schaam me kapot![]()
Ik ben al bezigquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:12 schreef APK het volgende:
Zo, Lovebear heeft haar laatste stem uitgebracht. Die kunnen we nu lekker uit gaan schelden!![]()
en wat staat daar tegenover?quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Van alle mannelijke finalisten! We hebben al genoeg naaktfoto's van Lieske ed gezien, laat ons vrouwelijke Fok! gebruiksters ook eens schrikken?![]()
Menno zelf, hij dacht, misschien maak ik ook eens een kansquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil wel eens weten welke idioot BBMenno erin heeft gepleurd.
Dat we je uitlachen denk ik... Dat is toch een goeie deal niet?quote:
Die zit er voor de vorm, die haalt het toch niet, maar mag nog iemand uit de finale gooienquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil wel eens weten welke idioot BBMenno erin heeft gepleurd.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat we je uitlachen denk ik... Dat is toch een goeie deal niet?![]()
Zijn avatar werkt niet, hij kan niet eens quoten en hij kan amper spellen. Hij heeft Fok met een zaklantaarn moeten vinden. En hij gaat hier stémmen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die zit er voor de vorm, die haalt het toch niet, maar mag nog iemand uit de finale gooien
hij is wel een heuse webdesigner heur!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zijn avatar werkt niet, hij kan niet eens quoten en hij kan amper spellen. Hij heeft Fok met een zaklantaarn moeten vinden. En hij gaat hier stémmen?![]()
De ratten verlaten het zinkende schipquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:26 schreef Coos het volgende:
Ik ga zo dadelijk of morgen het zinkende schip verlaten.![]()
"vrienden"!!!!![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De ratten verlaten het zinkende schip![]()
APK kennende als jij buiten de 12 ligtquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:29 schreef PC eend het volgende:
Dus wanneer begint de finale nou
En wanneer wordt dat weer veranderd![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij heet toch geen christina he?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:29 schreef PC eend het volgende:
Dus wanneer begint de finale nou
En wanneer wordt dat weer veranderd![]()
![]()
Lamaar was een poging tot wat moeilijkere humorquote:
Zeg maar gerust onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lamaar was een poging tot wat moeilijkere humor
Ik bedank je iig voor alle minpuntenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:31 schreef SuperMOM het volgende:
shit was dit maar laatste kans????? sjee zeg jammer had liver andere in de finale gezien
poging misluktquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lamaar was een poging tot wat moeilijkere humor
PLUS puntenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik bedank je iig voor alle minpunten![]()
Ik leg het je nog wel uit na de finale , als ik je gillend over mijn schouder hang als prijs!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg maar gerust onbegrijpelijk.
Wat zijn dat? Stelletje ratten hier geeft me nooit punten... Hoerenfeest hier!quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:32 schreef APK het volgende:
Ik heb nog wel een foto van Coos met Deetman.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:32 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
zit je te stangen, schat , ik weet toch dat je mijn allergrootste fan bent !quote:
In your dreams. Kan me niet herinneren dat ik hier als prijs ben uitgeloofd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik leg het je nog wel uit na de finale , als ik je gillend over mijn schouder hang als prijs!
Zijn dit nou de "gemidelde" Fok! kers?????? Of streamers???????????quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:32 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
* streept Wicked van lijstjequote:Op zaterdag 19 november 2005 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In your dreams. Kan me niet herinneren dat ik hier als prijs ben uitgeloofd.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:10 schreef lovebear het volgende:
cuall++ ook een meid met pit die zie ik t ook nog ver schoppen ga zo door en maak ze in.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zijn dit nou de "gemillende" Fok! kers?????? Of streamers???????????
Neuh, Coos is Coos.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zijn dit nou de "gemillende" Fok! kers?????? Of streamers???????????
De echt tactische stemmers zetten de finalisten nu zoveel mogelijk op gelijke hoogte zodat het lijntje zaktquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:31 schreef SuperMOM het volgende:
shit was dit maar laatste kans????? sjee zeg jammer had liver andere in de finale gezien
Ja duh!!!11111quote:
CULTUURBARBAARquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik leg het je nog wel uit na de finale , als ik je gillend over mijn schouder hang als prijs!
Jawel hoor, en als mensen het vriendelijk vragen doe ik er ook nog trucjes mee.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh!!!11111
Jij gaat toch ook niet met je kunstgebit op de foto?![]()
Er zijn toch 12 finale plaatsen, of was het maar 12 users in de finale?quote:
quote:
Dat verdient een eigen topic!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jawel hoor, en als mensen het vriendelijk vragen doe ik er ook nog trucjes mee.
Huhquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er zijn toch 12 finale plaatsen, of was het maar 12 users in de finale?
och jesssus, die newbie krijgt ook praatjes heur!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In your dreams. Kan me niet herinneren dat ik hier als prijs ben uitgeloofd.
Oh neeeeee... er wordt hier bij iedere scheet al een nieuw topic aangemaaktquote:
Ik zal je laten merken wat ik van jou promo vindquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:09 schreef versabommie het volgende:
................Cuall d'r rolator laten jatten door 40 overgeile hanggroepjongeren?
Tot zover mijn promo!
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL PIJNLIJK DIT!quote:
Hij heeft 't over Christiane F.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:41 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
lieve Snaptnix.. kun je het deze arme limbo misschien uitleggen dan?![]()
Laat die drank nu is staanquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er zijn toch 12 finale plaatsen, of was het maar 12 users in de finale?
Ik zat er een lettertje naast hier en daarquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:41 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
lieve Snaptnix.. kun je het deze arme limbo misschien uitleggen dan?![]()
Houd toch je muil, je bent zelf een kutnewbiequote:Op zaterdag 19 november 2005 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
och jesssus, die newbie krijgt ook praatjes heur!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neanderthaler, zul je bedoelen.
Oh, zeker weten dat er vrijwillige exits komen van opgeblazen ego-tjes.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:43 schreef KRIBBET het volgende:
Als jullie nog een "ex" of een "Leroy" nodig hebben is het spel, dan hoor ik het wel.![]()
![]()
Christina = Christiane F.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hij heeft 't over Christiane F.
Waarom kom je nu pas met dit soort teksten?quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Houd toch je muil, je bent zelf een kutnewbie![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zat er een lettertje naast hier en daar![]()
Joh mag ik ook een foutje maken ...*zucht*quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Christina = Christiane F.
Okee.
Ik kan weer lekker slapenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, zeker weten dat er vrijwillige exits komen van opgeblazen ego-tjes.![]()
Jij staat iig stand by, misschien krijg je wel een upgrade naar businessclass als je de finale niet haalt.![]()
Vrijwillige exit in de finale-rondequote:Op zaterdag 19 november 2005 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, zeker weten dat er vrijwillige exits komen van opgeblazen ego-tjes.![]()
Jij staat iig stand by, misschien krijg je wel een upgrade naar businessclass als je de finale niet haalt.![]()
heb wel wat gedronken, heb Rob net tegen zijn kinderen horen praten dus ja er zijn wat verzachtende omstandighedenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:46 schreef teamlead het volgende:
[..]drank? Of gewoon de stemmetjes in je hoofd?
Begin hier een beetje te wennenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waarom kom je nu pas met dit soort teksten?Je had veel hoger kunnen en moeten staan
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb wel wat gedronken, heb Rob net tegen zijn kinderen horen praten dus ja er zijn wat verzachtende omstandigheden![]()
overigens hebben die stemmen in mijn hoofd er niets mee van doen, die praten niet over boeken die zeggen grotendeels....Bommie pak het mes, pak het mes bommie....we gaan doktertje spelen ...
Joh je wil me, elke vierkante centimeter van dit goddelijke lichaam! Das nu wel duidelijk...bommies plagen is uitwoonprocedure vragen!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Das waar je kan het die tandloze scheelkijkende holbewoner ook helemaal niet kwalijk nemen.
wijs de weg, oh grote roerganger....quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:49 schreef APK het volgende:
Zullen we effe naar het SC topic verhuizen om daar de boel op stelten te zetten?
Dit is niet meer te volgen voor die zielige Pipo's die werken of kinderen hebben.![]()
Niet als jij gaat winnen. Wat me trouwens een hopeloze target lijkt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh mag ik ook een foutje maken ...*zucht*
benje nu wel de prijs ?
Ik zie het nog wel gebeuren de registers gaan bij sommige helemaal open en bij de andere de traanbuisjesquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Vrijwillige exit in de finale-rondeNever....
Jaaaaaaaaaaaaaa ...maar dan vragen er mensen DAAR ineens om vrijwillige exits ...quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:49 schreef APK het volgende:
Zullen we effe naar het SC topic verhuizen om daar de boel op stelten te zetten?
Dit is niet meer te volgen voor die zielige Pipo's die werken of kinderen hebben.![]()
Ach, ik heb toch al de naam van OFFtopic kneus dus mij kan niets gebeurenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:49 schreef APK het volgende:
Ik kan heel lief en sympathiek zijn hoor!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet als jij gaat winnen. Wat me trouwens een hopeloze target lijkt.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Begin hier een beetje te wennen![]()
Ik wilde trouwens helemaal niet in die lijst, maar stemmen is wel dikke pret.
[BB SC] 776 Anticlimaxquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan heel lief en sympathiek zijn hoor!![]()
Een heel goed herzenspinzel van APK, het heeft er wel voor gezorgd dat ik de streams bijna niet meer aan hebquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Begin hier een beetje te wennen![]()
Ik wilde trouwens helemaal niet in die lijst, maar stemmen is wel dikke pret.
Flikker op!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
[BB SC] 776 Anticlimax
Omdat der Führer dat zo wil.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker op!![]()
Zie je mij daar posten? [afbeelding]
BURP!quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wilde het hier al zelf volmaken
![]()
We komen er vanzelf welquote:
Ik wacht nog even met mijn Judas-stem.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:10 schreef SuperMOM het volgende:
Kom op nou mensen, volgen we defuhrer
of hebben we ook nog een eigen menign hier en gaan we nog stemmen hier?!?!?!?!?!
Ik wacht nog even met mijn stemmen, er is een heel klein kansje dat ik het nog ga redden en had vannacht nog wat stemafspraken willen makenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:10 schreef SuperMOM het volgende:
Kom op nou mensen, volgen we defuhrer
of hebben we ook nog een eigen menign hier en gaan we nog stemmen hier?!?!?!?!?!
Ik w8 nog ff de kans dat ik kribbet in de finale kan halen is er nog en daarvoor mag die me eerst een half uur gaan kluiven, puur voor de vernedering!quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met mijn stemmen, er is een heel klein kansje dat ik het nog ga redden en had vannacht nog wat stemafspraken willen maken![]()
Een half uur maarquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik w8 nog ff de kans dat ik kribbet in de finale kan halen is er nog en daarvoor mag die me eerst een half uur gaan kluiven, puur voor de vernedering!
Mag ik jou welkom heten in het KRIBBET support team?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik w8 nog ff de kans dat ik kribbet in de finale kan halen is er nog en daarvoor mag die me eerst een half uur gaan kluiven, puur voor de vernedering!
zeg maar tegen d'r dat ik nog wel langskom en lik als lassie!quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een half uur maarHeb net een uur gekregen van mijn Bulgaartje
![]()
En dat alles voor een half uurtje kluivenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Mag ik jou welkom heten in het KRIBBET support team?![]()
![]()
Je moet een berg beklimmer zijn en je pikhouweel meenemenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
zeg maar tegen d'r dat ik nog wel langskom en lik als lassie!
En een lunchpakket voor halverwege?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je moet een berg beklimmer zijn en je pikhouweel meenemen![]()
Had je niet gedacht hè?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:26 schreef PC eend het volgende:
Zometeen begint de finale morgen nog echt ook
als ik erin zit , gaan je ballen op de bbq en voed ik ze aan de koi-karpers!quote:
Wat willen ze danquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:27 schreef versabommie het volgende:
over 5,5 uur staan er twee kids me vragend aan te kijken!
Oogjes dichtmeppenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:27 schreef versabommie het volgende:
hey doeds en doederessen, ik ga pitten , over 5,5 uur staan er twee kids me vragend aan te kijken!
Ik heb de hond al uitgelatenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:27 schreef versabommie het volgende:
hey doeds en doederessen, ik ga pitten , over 5,5 uur staan er twee kids me vragend aan te kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |