Trut, je had beter die punten aan mij kunnen geven .quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
Gert ++ Verjaardagscadeautje![]()
Maurisico -- Heb niks persoonlijks tegen hem, maar vraag me af wat rechtvaardigt dat hij in de top twaalf staat.
Ik blijf niet aan de gangquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Trut, je had beter die punten aan mij kunnen geven .![]()
Gert staat al een tijdje "veilig" hoor.![]()
![]()
Gooi jij dan maar lekker je punten over de balk!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik blijf niet aan de gang![]()
Ben al een hoer genoemd, dus trut kan er eigenlijk best mee door
Hoeveel redenen wil je hebben:quote:[b]Op vrijdag 18 november 2005 22:47
Maurisico -- Heb niks persoonlijks tegen hem, maar vraag me af wat rechtvaardigt dat hij in de top twaalf staat.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
mocht ik de finale halen dan ben je de mijne!![]()
Zal wel nodig zijn, uitgedroogt kadaver!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:15 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ha lekker,.........neem je glijmiddel mee
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Gooi jij dan maar lekker je punten over de balk!!![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal wel nodig zijn, uitgedroogt kadaver!![]()
![]()
Vergeet je handrem niet van de bezem af te halen, bitch!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:15 schreef ChantalC het volgende:
Demins: laten we het spannend houden... --
Sanne: er moeten meer vrouwen in de top 12! ++
Milagro: girl power in de top 12? ++
Dus wel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:14 schreef Maurisico het volgende:
[..]
-BB-veteraan.....die nomineer je niet!![]()
Bemoei je er niet mee... Ik heb geen bezem maar een Nimbus 2000!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:18 schreef versabommie het volgende:
Vergeet je handrem niet van de bezem af te halen, bitch!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal wel nodig zijn, uitgedroogt kadaver!![]()
![]()
geef me nou eens een keer PLUSpunten, voor ik 'm in tweeen breek!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee... Ik heb geen bezem maar een Nimbus 2000!![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus wel.
Oh ja... en je avatar staat me ook niet aan![]()
CUalll pas op hè!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:22 schreef cuall het volgende:
[..]
goed zo Wickedangel, wat een loser
![]()
Dan zou ik de komende 2 dagen maar eens heel lief tegen me gaan doen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:22 schreef versabommie het volgende:
geef me nou eens een keer PLUSpunten, voor ik 'm in tweeen breek!
(let vooral op dat woordje PLUS, iets waar je me vorige keer ook mee genekt hebt!)
Woei Cuall Wickedquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:22 schreef cuall het volgende:
[..]
goed zo Wickedangel, wat een loser
![]()
Ik kreeg bij jou het gevoel dat jij niet kijkt naar een beetje lief doen, ik heb je al eens gecomplimenteerd met je leuke koppie, ik heb je gecomplimenteerd met je bezem, en ik ben al de hele servival superzacht tegen je!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dan zou ik de komende 2 dagen maar eens heel lief tegen me gaan doen...![]()
Dan mag ik je dus wel afzeikenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:29 schreef Maurisico het volgende:
Yo lefwijffies, cual en wickieangel, kies nog maar eens een maatje uit voor de de Russisch roulette servival game ++!!
ik zou 'm eerder beslisser willen noemenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Romario was toch die slisser? "PSSSSSV, PSSSSSSV"
Sorry, maar ik vind het hier al opwindend genoegquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:29 schreef Maurisico het volgende:
Yo lefwijffies, cual en wickieangel, kies nog maar eens een maatje uit voor de de Russisch roulette servival game ++!!
hehehe... je stemmingswisselingen worden al bijna legendarisch...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind je irl véél mooier dan je avatar![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kreeg bij jou het gevoel dat jij niet kijkt naar een beetje lief doen, ik heb je al eens gecomplimenteerd met je leuke koppie, ik heb je gecomplimenteerd met je bezem, en ik ben al de hele servival superzacht tegen je!
Ik d8 dat wij hadden speciaal was: ik zeik jou af op je bezem, jij negeert me bijna volkomen...;)
[neus omhoog mode]quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:27 schreef versabommie het volgende:
Ik kreeg bij jou het gevoel dat jij niet kijkt naar een beetje lief doen, ik heb je al eens gecomplimenteerd met je leuke koppie, ik heb je gecomplimenteerd met je bezem, en ik ben al de hele servival superzacht tegen je!
Ik d8 dat wij hadden speciaal was: ik zeik jou af op je bezem, jij negeert me bijna volkomen...;)
* versabommie krijgt stramme max en loopt als Lassie achter ChantalC aan!quote:
loveburka ouwe Taliban-strijdster... wat loop jij nou weer te kwezelen over afzeiken.....quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:29 schreef Maurisico het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:31 schreef cuall het volgende:
[..]
wil je nou wel eens ophouden met iedereen te bewerken, met je mooie woorden en je slijmerige praatjes.
Pas maar op dat je niet wordt gediskwalificeerd![]()
Ja ik zit in het diskwalificatie teamquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:31 schreef cuall het volgende:
[..]
wil je nou wel eens ophouden met iedereen te bewerken, met je mooie woorden en je slijmerige praatjes.
Pas maar op dat je niet wordt gediskwalificeerd![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het hier al opwindend genoeg![]()
Ben ik nog steeds hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:32 schreef Maurisico het volgende:
[..]
loveburka ouwe Taliban-strijdster... wat loop jij nou weer te kwezelen over afzeiken.....![]()
Jij was toch het meisje van de![]()
![]()
?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee... Ik heb geen bezem maar een Nimbus 2000!![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:31 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hehehe... je stemmingswisselingen worden al bijna legendarisch...![]()
En ik maar denken dat de C in PC eend voor Cuall stond....quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:35 schreef cuall het volgende:
[..]
heb ik geen last van hoor, dat was PC eend
![]()
wel goed lezen maurits![]()
Ironie wordt tegenwoordig niet meer begrepen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:33 schreef Maurisico het volgende:
[..]
... jammer had je meer lef toegedicht...
Go lovebearquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja ik zit in het diskwalificatie team![]()
![]()
nee, inderdaad, anders had je zo niet gereageerd...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ironie wordt tegenwoordig niet meer begrepen.
Je moet niet denkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:36 schreef Maurisico het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de C in PC eend voor Cuall stond....![]()
zegt een bear.....quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je moet niet denken![]()
moet je aan een paard over laten die heeft een groter hoofd.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je moet niet denken![]()
moet je aan een paard over laten die heeft een groter hoofd.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Heb het idee dat mijn minpuntjes héél goed terecht zijn gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |