Flikker op!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
[BB SC] 776 Anticlimax
Omdat der Führer dat zo wil.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker op!![]()
Zie je mij daar posten? [afbeelding]
BURP!quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wilde het hier al zelf volmaken
![]()
We komen er vanzelf welquote:
Ik wacht nog even met mijn Judas-stem.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:10 schreef SuperMOM het volgende:
Kom op nou mensen, volgen we defuhrer
of hebben we ook nog een eigen menign hier en gaan we nog stemmen hier?!?!?!?!?!
Ik wacht nog even met mijn stemmen, er is een heel klein kansje dat ik het nog ga redden en had vannacht nog wat stemafspraken willen makenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:10 schreef SuperMOM het volgende:
Kom op nou mensen, volgen we defuhrer
of hebben we ook nog een eigen menign hier en gaan we nog stemmen hier?!?!?!?!?!
Ik w8 nog ff de kans dat ik kribbet in de finale kan halen is er nog en daarvoor mag die me eerst een half uur gaan kluiven, puur voor de vernedering!quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met mijn stemmen, er is een heel klein kansje dat ik het nog ga redden en had vannacht nog wat stemafspraken willen maken![]()
Een half uur maarquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik w8 nog ff de kans dat ik kribbet in de finale kan halen is er nog en daarvoor mag die me eerst een half uur gaan kluiven, puur voor de vernedering!
Mag ik jou welkom heten in het KRIBBET support team?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik w8 nog ff de kans dat ik kribbet in de finale kan halen is er nog en daarvoor mag die me eerst een half uur gaan kluiven, puur voor de vernedering!
zeg maar tegen d'r dat ik nog wel langskom en lik als lassie!quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een half uur maarHeb net een uur gekregen van mijn Bulgaartje
![]()
En dat alles voor een half uurtje kluivenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Mag ik jou welkom heten in het KRIBBET support team?![]()
![]()
Je moet een berg beklimmer zijn en je pikhouweel meenemenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
zeg maar tegen d'r dat ik nog wel langskom en lik als lassie!
En een lunchpakket voor halverwege?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je moet een berg beklimmer zijn en je pikhouweel meenemen![]()
Had je niet gedacht hè?quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:26 schreef PC eend het volgende:
Zometeen begint de finale morgen nog echt ook
als ik erin zit , gaan je ballen op de bbq en voed ik ze aan de koi-karpers!quote:
Wat willen ze danquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:27 schreef versabommie het volgende:
over 5,5 uur staan er twee kids me vragend aan te kijken!
Oogjes dichtmeppenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:27 schreef versabommie het volgende:
hey doeds en doederessen, ik ga pitten , over 5,5 uur staan er twee kids me vragend aan te kijken!
Ik heb de hond al uitgelatenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:27 schreef versabommie het volgende:
hey doeds en doederessen, ik ga pitten , over 5,5 uur staan er twee kids me vragend aan te kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |