abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 31 januari 2009 @ 04:58:37 #276
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_65588748
Hoop het van de week in de herhaling te zien. Schitterend concept, kroeg, geld, joost prinsen, kennisquiz, beetje zang! Niet in juiste volgorde trouwens.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  zaterdag 31 januari 2009 @ 09:52:14 #277
13973 ranja
image means nothing
pi_65589646
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 02:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Die winnaar van vandaag speelde het wel sluw vandaag. Snel oogsten en dan freewheelen door sommige raises over te slaan.
Ja, je moet alleen wel bij de eerste vraag genoeg goed hebben om dat te kunnen
  zaterdag 31 januari 2009 @ 10:33:05 #278
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_65590064
Denk dat ik mij dit jaar maar eens ga opgeven, al denk ik niet dat ze mij de uitzending in laten. Maar niet geschoten is altijd mis

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 10:41:02 #279
13973 ranja
image means nothing
pi_65590175
Degene die gister als eerste afviel had van de eerste 16 vragen maar een stuk of 5 of 6 goed, dus daar zal het niet aan liggen
pi_65591099
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 10:33 schreef Verbal het volgende:
Denk dat ik mij dit jaar maar eens ga opgeven, al denk ik niet dat ze mij de uitzending in laten. Maar niet geschoten is altijd mis

V.
Ik hoop ook nog altijd iets terug te horen, meesterlijk programma !
  zaterdag 31 januari 2009 @ 11:37:22 #281
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65591149
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 09:52 schreef ranja het volgende:

[..]

Ja, je moet alleen wel bij de eerste vraag genoeg goed hebben om dat te kunnen
Inderdaad. Er valt weinig sluw spel te spelen. Wel heel dom. Dat sommige mensen 40 inzetten en dat iemand met 1 goed gaat raisen naar 50 met een air van: zo, nu druip je vast af
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_65591302
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 31 januari 2009 @ 12:21:50 #283
160182 Konijnenjager
It ain't rigged
pi_65592075
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:37 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Inderdaad. Er valt weinig sluw spel te spelen. Wel heel dom. Dat sommige mensen 40 inzetten en dat iemand met 1 goed gaat raisen naar 50 met een air van: zo, nu druip je vast af
Das waar, het blufelement is heel klein doordat de inzetgrootte gelimiteerd is en zo klein is tov de verplichte inzet (als je 80 in de pot hebt liggen, maakt het niet zo uit of mensen daar 30 of 40 inzetten). Sommige mensen spelen het echter zo beroerd dat ze alsnog door het inzet element een hoop verliezen. Die eerste afvaller van gister was echt hemeltergend slecht bezig de eerste ronde. 2 antwoorden niet ingevuld, dus maximaal 2 goed en dat bovendien ook nog op vragen waarvan je weet dat de rest het makkelijk kan weten, op de eerste hand zitten, 2x 30 inzetten, dan aankondigen dat je er 2 goed hebt, er 30 euro overheen ingezet zien een ander die meegaat met die 30 en dan "mmm ik ga ook wel mee"

Dat vind ik nog het verbazingwekkendst aan dit programma (naast held Joost), dat mensen die kennelijk toch door die voorselectie heengekomen zijn nu MHMOT al ruim 10 jaar (?) uitgezonden wordt zelfs dat kleine beetje spelinzicht niet kunnen opbrengen.
but it ain't right either.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 12:35:59 #284
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_65592459
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:45 schreef marcodej het volgende:
Joost Prinsen



Ik lag ook in een deuk toen ik dat hoorde, meesterlijk.

Ze moeten alledrie tezamen op tournee gaan.
  maandag 23 maart 2009 @ 17:42:32 #285
192379 BenjaminFranklin
Voor een bedachte mening
pi_67330896
heeft iemand trouwens soundclips van joost prinsen himself? Graag zou ik die hebben, want het is echt een 1e graads koning, ik gebruik het voor een feestje binnenkort
  vrijdag 27 maart 2009 @ 20:54:03 #286
93767 Dom_Konijn
Drunken lullabie
pi_67475583
Leuke kandidate
pi_67475655
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:54 schreef Dom_Konijn het volgende:
Leuke kandidate
Zeker, nog best jong voor zo'n quiz ook en ze begint sterk .
sig verwijderd door FA
  vrijdag 27 maart 2009 @ 21:07:23 #288
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_67476100
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:54 schreef Dom_Konijn het volgende:
Leuke kandidate
en ze ligt er uit
pi_67476565
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:54 schreef Dom_Konijn het volgende:
Leuke kandidate
Zó.
pi_67476874
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:54 schreef Dom_Konijn het volgende:
Leuke kandidate
Verwaand snolletje !

Wel een heerlijk oubollig programma .
  woensdag 1 april 2009 @ 11:10:48 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67605682
TVP, want leuk programma .
Niet meer actief op Fok!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 april 2009 @ 15:15:32 #292
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67646709
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:54 schreef Dom_Konijn het volgende:
Leuke kandidate
ik zie nu de herhaling, zeker leuk
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_67673327
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:21 schreef Konijnenjager het volgende:

[..]

Das waar, het blufelement is heel klein doordat de inzetgrootte gelimiteerd is en zo klein is tov de verplichte inzet (als je 80 in de pot hebt liggen, maakt het niet zo uit of mensen daar 30 of 40 inzetten). Sommige mensen spelen het echter zo beroerd dat ze alsnog door het inzet element een hoop verliezen. Die eerste afvaller van gister was echt hemeltergend slecht bezig de eerste ronde. 2 antwoorden niet ingevuld, dus maximaal 2 goed en dat bovendien ook nog op vragen waarvan je weet dat de rest het makkelijk kan weten, op de eerste hand zitten, 2x 30 inzetten, dan aankondigen dat je er 2 goed hebt, er 30 euro overheen ingezet zien een ander die meegaat met die 30 en dan "mmm ik ga ook wel mee"

Dat vind ik nog het verbazingwekkendst aan dit programma (naast held Joost), dat mensen die kennelijk toch door die voorselectie heengekomen zijn nu MHMOT al ruim 10 jaar (?) uitgezonden wordt zelfs dat kleine beetje spelinzicht niet kunnen opbrengen.
Uit ervaring kan ik melden dat het blufelement wel degelijk meespeelt.
Je weet namelijk echt alleen van jezelf hoeveel vragen je goed hebt (sterker nog, de eerste inzet na de basisinzet weet je alleen maar hoeveel je dénkt goed te hebben), en je zit de godganse tijd te rekenen hoeveel geld er ligt, hoeveel de ander heeft, en hoeveel er nog in het spel kan komen, zowel in dit potje als in totaal. Het is echt zwaar irritant.
In mijn geval is er iemand met de poet vandoor gegaan die het echt niet verdiende, omdat ik te voorzichtig speelde. En de muts die naast mij zat (ik zat op eerste hand) die volgde exact wat ik deed. Alleen zie je pas maaaaanden later als het op tv komt, dat die derde nog veel minder goed had dan ik. En geloof me... dat is heel erg zwaar frustrerend.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70905223
Wanneer begint dit weer?
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_70906274
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 12:39 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Uit ervaring kan ik melden dat het blufelement wel degelijk meespeelt.
Je weet namelijk echt alleen van jezelf hoeveel vragen je goed hebt (sterker nog, de eerste inzet na de basisinzet weet je alleen maar hoeveel je dénkt goed te hebben), en je zit de godganse tijd te rekenen hoeveel geld er ligt, hoeveel de ander heeft, en hoeveel er nog in het spel kan komen, zowel in dit potje als in totaal. Het is echt zwaar irritant.
In mijn geval is er iemand met de poet vandoor gegaan die het echt niet verdiende, omdat ik te voorzichtig speelde. En de muts die naast mij zat (ik zat op eerste hand) die volgde exact wat ik deed. Alleen zie je pas maaaaanden later als het op tv komt, dat die derde nog veel minder goed had dan ik. En geloof me... dat is heel erg zwaar frustrerend.
maar dat is toch part of the game? ik bedoel, dit programma draait al zo'n tijd, dat zou je toch intussen wel moeten weten.
pi_70917368
Yep, het draait al een hele tijd, en ik heb zelf meegedaan in 2003. Maar ook toen liep het al een hele tijd.
Maar - hoe cliche het ook is - op het moment dat je echt geen idee hebt hoe goed de ander is, is het een stuk lastiger. Je kunt namelijk niet inschatten of het bluf is. Bij een ander bekend blufspel als poker kom je daar bijvoorbeeld juist wel achter. En als je dan ook nog een andere niet-durvende medespeler hebt, dan zijn die eerste vier rondes echt heel snel voorbij hoor...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70917479
Hoe ver was jij gekomen dan, Pandora?
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_70918015
Ik heb dus de eerste vier rondjes zo'n beetje voor spek en bonen gezeten, gemiddeld 2 van de 4 vragen goed steeds. En tegen de tijd dat ik bij Milou aan de bar zat, had ik alle vragen op 2 na, die in de tweede helft gespeeld zijn, goed. Dus ik baalde echt verschrikkelijk. En nee, het waren geen zenuwen, daar had ik gek genoeg geen enkele last van, maar puur pech met de vragen, en dus een ongelukkige hand met bluffen. (Met 2 goed ga je niet voor de hoofdprijs inzetten tenslotte... Maar ja, wist ik veel dat die andere dropveter die er zat, er nog minder goed had... Dat zag ik pas maaaaanden later in de uitzending zelf. Grrrrrr. Punt is, je gaat er vanuit dat de anderen die er zitten, ook een bepaalde kennis hebben, en tja, als je er dan zelf maar twee goed hebt, is de kans groot dat iemand anders er meer heeft. Dus dan blijf je laag, en hoop je op een rondje met gunstigere vragen. Die rondjes kwamen dus wel, maar voor mij helaas te laat )

P.S. Maar ik zal noooooit meer vergeten dat een Opperdoezer een aardappel is! Ik wist dat het in de supermarkt was, dat het iets was dat in 1 hand past, en dat het bruin was... Maar ik eet nooit aardappels, dus had maar gegokt dat het een soort van koek was... Niet dus )
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70919376
Dat bluffen en inschatten lijkt me ook zeer lastig!

Wel leuke cq onvergetelijke ervaring?
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_70924453
Moet ik vanavond even een nieuw topic maken?
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')