Een 20-jarige Marokkaanse Nederlander uit Amsterdam die bij Mejiro Gym kickbokst. Groot talent en hij gaat de hele K-1 wereld verrassen en wordt miljonair in record tijd omdat ie veel show in huis heeft en gezegend is met een grote bek. Badr Hari komt er aan.quote:Op zondag 20 november 2005 21:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wie is Badr Hari trouwens. Wie heeft info.
Ja, dat is hem, in de Amsterdam Arena. Het staat nu 1-1.quote:Op zondag 20 november 2005 21:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Heeft Leko die knakker niet een paar maanden terug een vette KO uitgedeeld?
Ik denk steeds dat het die lange Marokkaan is, die met veel bombarie en praatjes de ring instapt.
Dat was ook wel een erg gruwelijke KO mensen. Helemaal in de context gezien, met die Badri de boel op te ruien tevoren.quote:Op zondag 20 november 2005 21:13 schreef static het volgende:
[..]
Ja, dat is hem, in de Amsterdam Arena. Het staat nu 1-1.
Badr Hari heeft nog nooit bij Mejiro Gym gekickbokst hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 21:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een 20-jarige Marokkaanse Nederlander uit Amsterdam die bij Mejiro Gym kickbokst. Groot talent en hij gaat de hele K-1 wereld verrassen en wordt miljonair in record tijd omdat ie veel show in huis heeft en gezegend is met een grote bek. Badr Hari komt er aan.
http://s44.yousendit.com/d.aspx?id=0ESI0RNWGEOO22JNGARVAZB78Qquote:Op zondag 20 november 2005 23:20 schreef static het volgende:
Iemand Semmy tegen Remy?
Feitosa was inderdaad echt out. Het filmpje wat ik gezien heb houdt daar zo'n beetje op.... Is Feitosa nog wakker geworden?quote:Op maandag 21 november 2005 10:35 schreef Abonides het volgende:
Feitosa hing er trouwens ook (niet) best bij na zijn KO van Schilt. Genieten trouwens die KO van Feitosa over Musashi.
Hoe heet die torrent? Als ik zoek op K1 vindt ie niks...quote:Op maandag 21 november 2005 12:41 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
Op piratebay staat een torrent met alle gevechten, het is alleen nog onduidelijk of het gevecht tussen hari & leko erbij zit
Nog geen torrent gezien, maar hij staat wel al op usenet:quote:Op maandag 21 november 2005 14:27 schreef egilio het volgende:
[..]
Hoe heet die torrent? Als ik zoek op K1 vindt ie niks...
graag gedaanquote:Op maandag 21 november 2005 15:48 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
Nog geen torrent gezien, maar hij staat wel al op usenet:
http://www.binsearch.info/?q=k1&max=25&adv_age=7
Hoe kwam die op dan want ik heb alleen het gevecht gezien.quote:Op maandag 21 november 2005 15:51 schreef Op-zicH het volgende:
Trouwens badr entrance was weer master.
En tegen Ignashov was het ook een drama laatstquote:Op maandag 21 november 2005 22:16 schreef Soul_Survivor het volgende:
Remy deed niks in gevecht tegen schilt :s
Dit jaar zat er toch een jury bestaande uit Japan, de VS, Frankrijk en Nederland?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:37 schreef diep-in-de-war het volgende:
ja.
en ik vraag me toch echt af waarom die mushashi gewonnen heeft van karaev. die mushashi wint elk gevecht, als ie maar niet knock out gaat. kut jurie.
Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat Schilt eens in de MMA tegen Fedor had gevochten? Daarbij zou Fedor op hem hebben gezeten en flink hebben huisgehouden... en stond Semmy vervolgens gewoon weer op...quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:02 schreef LuNaTiC het volgende:
Zo goed vind ik Schilt niet kunnen incasseren anders. Dat zagen we al tegen Ignashov, maar hij kwam bijv ook in de problemen bij Nortje. Tegen de wat kleinere mannetjes en vechters die niet zo goed kunnen boksen valt het niet zo op, maar gasten als Ignashov en Nortje hebben de reach en power om hem down te krijgen.
Zelfs in Parijs kwam ie soms in problemen, bv tegen Vondracek. Kwam daar ook deels omdat knieeen niet toegestaan waren.
Hij verloor de partij uiteindelijk wel...filmpje is terug te vinden op video.google.com en dan zoekterm Fedor gebruiken. Je ziet dan een aantal highligt movies...quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:29 schreef Abonides het volgende:
[..]
Dit jaar zat er toch een jury bestaande uit Japan, de VS, Frankrijk en Nederland?
Het lijkt me dat het dan wel zal meevallen. Ik moet wel zeggen dat ik de partij tussen Karaev en Musashi niet heb gezien.
[..]
Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat Schilt eens in de MMA tegen Fedor had gevochten? Daarbij zou Fedor op hem hebben gezeten en flink hebben huisgehouden... en stond Semmy vervolgens gewoon weer op...
Zoals gewoonlijk ging hij eerst een tijdje om de ring heen dansen voordat hij met een big smile de ring instaptequote:Op maandag 21 november 2005 23:58 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Hoe kwam die op dan want ik heb alleen het gevecht gezien.
Dat gevecht heb ik niet gezien. Maar dat is dan wel een beetje jammer ja. Hij ging juist altijd in de aanval, met highkicks en flying knees. Hopen dat dat weer terug komt dan. Als die Hoost wil inhalen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:00 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
En tegen Ignashov was het ook een drama laatst
Showmannetje met een grote bek dus? Klinkt als doorsnee Marokkaan ja...quote:Op zondag 20 november 2005 21:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een 20-jarige Marokkaanse Nederlander uit Amsterdam die bij Mejiro Gym kickbokst. Groot talent en hij gaat de hele K-1 wereld verrassen en wordt miljonair in record tijd omdat ie veel show in huis heeft en gezegend is met een grote bek. Badr Hari komt er aan.
Sefoquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:10 schreef cultheld het volgende:
http://s54.yousendit.com/d.aspx?id=3EQFDCMXJ2PH82A56J7XEKLCTB
Sugarfoot tegen Schilt
Ja maar als je kijkt hoe Schilt gegroeid is qua alles, hij is veel completer geworden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:02 schreef LuNaTiC het volgende:
Zo goed vind ik Schilt niet kunnen incasseren anders. Dat zagen we al tegen Ignashov, maar hij kwam bijv ook in de problemen bij Nortje. Tegen de wat kleinere mannetjes en vechters die niet zo goed kunnen boksen valt het niet zo op, maar gasten als Ignashov en Nortje hebben de reach en power om hem down te krijgen.
Zelfs in Parijs kwam ie soms in problemen, bv tegen Vondracek. Kwam daar ook deels omdat knieeen niet toegestaan waren.
Hij gaat z'n zus bezoeken in Chiliquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:45 schreef diep-in-de-war het volgende:
Ik was net aan het werk op schiphol. EN IK KWAM SEMMY SCHILT TEGEN. Vet lachen, ik werk in de beveiliging, heb nog een poosje met hem gepraat en gefeliciteerd. Hij ging naar chili toe. Echt vet aardige gast.
Het tellen gaat ook altijd maar tot 8 he!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij gaat z'n zus bezoeken in ChiliWel cool man. Hij kan alleen niet tot tien tellen
Klopt, zijn zus gaat daar trouwen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:45 schreef diep-in-de-war het volgende:
Hij ging naar chili toe.
Hehe, zeg dat maar eens tegen hem als ie weer voor je staatquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij gaat z'n zus bezoeken in ChiliWel cool man. Hij kan alleen niet tot tien tellen
Nou dat heb ik dus van een gozer die training van hem heeft gehad in Zuidlaren. Hij moest een partij vechten en toen hij dat had gedaan kreeg ie een complimentje van Schilt. Schilt wou hem een schouderklopje geven en die gozer had gewoon last van z'n schouder daarnaquote:Op donderdag 24 november 2005 11:26 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
[..]
Hehe, zeg dat maar eens tegen hem als ie weer voor je staat
Nice.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:06 schreef LuNaTiC het volgende:
Mooie highlight video van het hele event: http://www.megaupload.com/?d=Z3ZO72WW
Nope, zelfs niet op teletekst.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:33 schreef TheVotary het volgende:
Heeft de NOS eigenlijk nog melding gemaakt dat er weer een Nederlander kampioen is geworden?
het viel me niet eens op dat ie zo enorm groot was (wat ie natuurlijk wel was). zijn handen waren wel heel grootquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:51 schreef versteegrob het volgende:
Die vent is echt een beer he, 2.12 Meter!
Was er veel pers voor hem? Vertel nog is wat meer, ben wel benieuwd.
Of je leest de topics even.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:09 schreef Georges het volgende:
Wanneer wordt het allemaal uitgezonden op Eurosport, of is het al geweest?
Over de persaandacht, en onderwaardering voor K1 en kickboksen is geloof ik ooit een column geschreven op FOK! , kan hem alleen niet vinden...quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:21 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik zag trouwens geen pers. maar die waren er misschien wel voor de security check
Vind het ook wel schandalig dat er zelfs niks op de Frontpage van Fok werd gezet terwijl dit toch best weer groot nieuws was.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:33 schreef TheVotary het volgende:
Mooi om te zien dat iemand uit de Ashihara hoek k1 kampioen is geworden.Echt super. Hij benut zijn lengte echt optimaal, continue die knie erin. Wat ook erg effectief was in de finale.
![]()
Ik vond Bonjaski ook erg tegenvallen. De felheid van het vorige kampioenschap kwam er niet uit dit keer. Jammer, maar iedereen heeft zijn mindere dagen natuurlijk.
Heeft de NOS eigenlijk nog melding gemaakt dat er weer een Nederlander kampioen is geworden? Zo nee, dan vind ik dat echt schandalig. Wel verslag doen van de plaatselijke biljartclub in schubberkutteveen, maar niet eens de moeite nemen om hiervan melding te maken. Misschien ben ik wel te vroeg met mijn oordeel, maar ik geloof dat het voorgaande jaren niet veel soeps was met de berichtgeving hieromtrent.![]()
Deze is interessanter:quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:22 schreef Alessandro het volgende:
22:00-
LIVE KICKBOKSEN
Night of Champions in Marseilles (Frankrijk) Op Eurosport
quote:Fight Club Esthetic K1 World Max 2005 00:15
Ik had al gezien dat het op Eurosport is uitgezonden, vroeg me alleen af of het nog herhaald zou worden.quote:
Het is nog niet uitgezonden, dat zal medio kerst worden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:56 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik had al gezien dat het op Eurosport is uitgezonden, vroeg me alleen af of het nog herhaald zou worden.
Misschien heb ik die melding ook gemist.
Kickboksen is net geweest (extreem saai, geen low-kicks, knieen, etc. toegestaan) en K1 staat op de site om 00:15 maar op teletekst om 00:45.quote:Op zondag 27 november 2005 00:30 schreef Soul_Survivor het volgende:
Ik zie weinig K1/kickboksen... op Eurosport.
Kickboksen was live dus alles is opgeschoven.quote:Op zondag 27 november 2005 01:51 schreef Soul_Survivor het volgende:
Oh, natuurlijk kwam het later, heb nu de helft al weer gemist![]()
torrents?quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:07 schreef raptorix het volgende:
Ben hem aan binnen trekken, vanavond eens lekker relaxed kijken, lijken me mooie partijen als ik het zo hoor
ja idd, zo hoort het ook gewoon. dat snap ik wel..maar toch, er wordt een hele show (vooral in Japan) van die K1 gemaakt..dan verwacht je toch wel wat meer van een finalequote:Op zondag 27 november 2005 20:35 schreef LuNaTiC het volgende:
tsjah... vechters zijn er in eerste instantie om gewoon hun ding te doen en zo snel mogelijk te winnen, ipv een zinderende finale voor te schotelen met het risico dat het misgaat
Dat zou trouwens erg gaaf zijn... alle exposure is dan mooi meegenomen. Maar laat ze dan alsjeblieft wel iemand raadplegen die er een beetje verstand van heeft, ik heb op de website over het item dat ze hadden gedaan met Schilt een paar tenenkrommende spelfouten van namen gezien, en daarnaast gewoon info die pertinent niet waar is. ( http://www.talpa.tv/web/s(...)150/typeofpage=51230 see for yourself ) Natuurlijk wel cool dat ze er aandacht aan schenken, maar probeer het dan meteen goed te doen. En een beetje journalist probeert zo goed mogelijk te verifieren. En als het nou maar 1 keer voorkomt, oke... maar dat is dus ook niet zoquote:Op zondag 27 november 2005 20:20 schreef static het volgende:
Mijn neef gaat bij de sportredactie navragen of Talpa iets gaat doen met K1.
Er zitten iig een paar grote fans daar.
al dat gezeik altijd dat schilt niet mooi vecht. hij vecht enorm effectief en maakt optimaal gebruik van zijn bouw. niets mis mee in mijn ogen.quote:Op zondag 27 november 2005 20:35 schreef LuNaTiC het volgende:
tsjah... vechters zijn er in eerste instantie om gewoon hun ding te doen en zo snel mogelijk te winnen, ipv een zinderende finale voor te schotelen met het risico dat het misgaat
Precies. Het is verdorie geen balletvoorstelling waar we naar zitten kijken. Effectiviteit daar gaat het om.quote:Op maandag 28 november 2005 10:17 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
al dat gezeik altijd dat schilt niet mooi vecht. hij vecht enorm effectief en maakt optimaal gebruik van zijn bouw. niets mis mee in mijn ogen.
1999? blokkendoos? Ik kijk het ook sinds Mylene de la Haye, dus je zit er naast.quote:Op zondag 20 november 2005 01:43 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet van de sport houd. Ik kijk er al naar sinds 1999 toe jij nog met de blokkendoos speelde.
Eerste keer had hij echt een verfrissende en agressieve vechtstijl en won hij ook terecht IMHO, met z'n trademark toen nog; de vliegende kniequote:Op maandag 28 november 2005 13:37 schreef diep-in-de-war het volgende:
en ik heb trouwens nooit echt begrepen waarom remy de k1 2 keer heeft gewonnen, in mijn ogen zijn er veel betere vechters. maarja het is ook maar een moment opname natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |