Deze is interessanter:quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:22 schreef Alessandro het volgende:
22:00-
LIVE KICKBOKSEN
Night of Champions in Marseilles (Frankrijk) Op Eurosport
quote:Fight Club Esthetic K1 World Max 2005 00:15
Ik had al gezien dat het op Eurosport is uitgezonden, vroeg me alleen af of het nog herhaald zou worden.quote:
Het is nog niet uitgezonden, dat zal medio kerst worden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:56 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik had al gezien dat het op Eurosport is uitgezonden, vroeg me alleen af of het nog herhaald zou worden.
Misschien heb ik die melding ook gemist.
Kickboksen is net geweest (extreem saai, geen low-kicks, knieen, etc. toegestaan) en K1 staat op de site om 00:15 maar op teletekst om 00:45.quote:Op zondag 27 november 2005 00:30 schreef Soul_Survivor het volgende:
Ik zie weinig K1/kickboksen... op Eurosport.
Kickboksen was live dus alles is opgeschoven.quote:Op zondag 27 november 2005 01:51 schreef Soul_Survivor het volgende:
Oh, natuurlijk kwam het later, heb nu de helft al weer gemist![]()
torrents?quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:07 schreef raptorix het volgende:
Ben hem aan binnen trekken, vanavond eens lekker relaxed kijken, lijken me mooie partijen als ik het zo hoor
ja idd, zo hoort het ook gewoon. dat snap ik wel..maar toch, er wordt een hele show (vooral in Japan) van die K1 gemaakt..dan verwacht je toch wel wat meer van een finalequote:Op zondag 27 november 2005 20:35 schreef LuNaTiC het volgende:
tsjah... vechters zijn er in eerste instantie om gewoon hun ding te doen en zo snel mogelijk te winnen, ipv een zinderende finale voor te schotelen met het risico dat het misgaat
Dat zou trouwens erg gaaf zijn... alle exposure is dan mooi meegenomen. Maar laat ze dan alsjeblieft wel iemand raadplegen die er een beetje verstand van heeft, ik heb op de website over het item dat ze hadden gedaan met Schilt een paar tenenkrommende spelfouten van namen gezien, en daarnaast gewoon info die pertinent niet waar is. ( http://www.talpa.tv/web/s(...)150/typeofpage=51230 see for yourself ) Natuurlijk wel cool dat ze er aandacht aan schenken, maar probeer het dan meteen goed te doen. En een beetje journalist probeert zo goed mogelijk te verifieren. En als het nou maar 1 keer voorkomt, oke... maar dat is dus ook niet zoquote:Op zondag 27 november 2005 20:20 schreef static het volgende:
Mijn neef gaat bij de sportredactie navragen of Talpa iets gaat doen met K1.
Er zitten iig een paar grote fans daar.
al dat gezeik altijd dat schilt niet mooi vecht. hij vecht enorm effectief en maakt optimaal gebruik van zijn bouw. niets mis mee in mijn ogen.quote:Op zondag 27 november 2005 20:35 schreef LuNaTiC het volgende:
tsjah... vechters zijn er in eerste instantie om gewoon hun ding te doen en zo snel mogelijk te winnen, ipv een zinderende finale voor te schotelen met het risico dat het misgaat
Precies. Het is verdorie geen balletvoorstelling waar we naar zitten kijken. Effectiviteit daar gaat het om.quote:Op maandag 28 november 2005 10:17 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
al dat gezeik altijd dat schilt niet mooi vecht. hij vecht enorm effectief en maakt optimaal gebruik van zijn bouw. niets mis mee in mijn ogen.
1999? blokkendoos? Ik kijk het ook sinds Mylene de la Haye, dus je zit er naast.quote:Op zondag 20 november 2005 01:43 schreef Blazkowich het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet van de sport houd. Ik kijk er al naar sinds 1999 toe jij nog met de blokkendoos speelde.
Eerste keer had hij echt een verfrissende en agressieve vechtstijl en won hij ook terecht IMHO, met z'n trademark toen nog; de vliegende kniequote:Op maandag 28 november 2005 13:37 schreef diep-in-de-war het volgende:
en ik heb trouwens nooit echt begrepen waarom remy de k1 2 keer heeft gewonnen, in mijn ogen zijn er veel betere vechters. maarja het is ook maar een moment opname natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |