abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32493704
Die vent is echt een beer he, 2.12 Meter!

Was er veel pers voor hem? Vertel nog is wat meer, ben wel benieuwd.
pi_32493770
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:45 schreef diep-in-de-war het volgende:
Ik was net aan het werk op schiphol. EN IK KWAM SEMMY SCHILT TEGEN. Vet lachen, ik werk in de beveiliging, heb nog een poosje met hem gepraat en gefeliciteerd. Hij ging naar chili toe. Echt vet aardige gast.
Hij gaat z'n zus bezoeken in Chili Wel cool man. Hij kan alleen niet tot tien tellen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32494120
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:53 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij gaat z'n zus bezoeken in Chili Wel cool man. Hij kan alleen niet tot tien tellen
Het tellen gaat ook altijd maar tot 8 he!
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:05:13 #154
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_32494145
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:45 schreef diep-in-de-war het volgende:
Hij ging naar chili toe.
Klopt, zijn zus gaat daar trouwen.

Remy is overigens ook ontzettend sympathiek.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_32494494
Remy is idd ook ontzettend sympathiek. Die kerel was netwerkbeheerder voordat ie fulltime ging kickboksen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32531559
Mooie highlight video van het hele event: http://www.megaupload.com/?d=Z3ZO72WW
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_32532092
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:53 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hehe, zeg dat maar eens tegen hem als ie weer voor je staat
Kwekker ben je niet voor even, maar voor het leven
pi_32548070
dat was ik
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_32548231
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:26 schreef _Kwekkertje_ het volgende:

[..]

Hehe, zeg dat maar eens tegen hem als ie weer voor je staat
Nou dat heb ik dus van een gozer die training van hem heeft gehad in Zuidlaren. Hij moest een partij vechten en toen hij dat had gedaan kreeg ie een complimentje van Schilt. Schilt wou hem een schouderklopje geven en die gozer had gewoon last van z'n schouder daarna
pi_32551624
Mja, wat moet ik hiervan zeggen. Ik vind Schilt geen pracht om te zien, Zijn bewegingen komen nogal houterig over. Die heeft gewoon een voordeel dattie zo groot is, en dat zijn knieen zo bruut hard en hoog komen. Maar Remy daarintegen... Kweetniet, ben verast. Het waren wel aardige wedstrijden, aardig om te zien (wat vaker ontbreekt, omdat ze voorzichtig beginnen omdat we nog een ronde door kunnen)

Maargoed, Schilt bulderde door t toernooi heen, en heeft hem gewonnen, Gefeliciteerd
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  donderdag 24 november 2005 @ 23:10:52 #161
15080 static
pi_32551883
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:06 schreef LuNaTiC het volgende:
Mooie highlight video van het hele event: http://www.megaupload.com/?d=Z3ZO72WW
Nice.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 25 november 2005 @ 00:33:06 #162
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_32554633
Mooi om te zien dat iemand uit de Ashihara hoek k1 kampioen is geworden. Echt super. Hij benut zijn lengte echt optimaal, continue die knie erin. Wat ook erg effectief was in de finale.

Ik vond Bonjaski ook erg tegenvallen. De felheid van het vorige kampioenschap kwam er niet uit dit keer. Jammer, maar iedereen heeft zijn mindere dagen natuurlijk.

Heeft de NOS eigenlijk nog melding gemaakt dat er weer een Nederlander kampioen is geworden? Zo nee, dan vind ik dat echt schandalig. Wel verslag doen van de plaatselijke biljartclub in schubberkutteveen, maar niet eens de moeite nemen om hiervan melding te maken. Misschien ben ik wel te vroeg met mijn oordeel, maar ik geloof dat het voorgaande jaren niet veel soeps was met de berichtgeving hieromtrent.

[ Bericht 15% gewijzigd door TheVotary op 25-11-2005 00:38:15 ]
  vrijdag 25 november 2005 @ 00:59:33 #163
15080 static
pi_32555238
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:33 schreef TheVotary het volgende:

Heeft de NOS eigenlijk nog melding gemaakt dat er weer een Nederlander kampioen is geworden?
Nope, zelfs niet op teletekst.

NSE wel.
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:09:22 #164
62182 Georges
That's the shit
pi_32562649
Wanneer wordt het allemaal uitgezonden op Eurosport, of is het al geweest?
Al weet ik de uitslag wil ik het nog wel graag zien.

En die filmpjes hier zijn allemaal in het Japans, ik vind het commentaar van Eurosport altijd wel leuk.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_32566361
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:51 schreef versteegrob het volgende:
Die vent is echt een beer he, 2.12 Meter!

Was er veel pers voor hem? Vertel nog is wat meer, ben wel benieuwd.
het viel me niet eens op dat ie zo enorm groot was (wat ie natuurlijk wel was). zijn handen waren wel heel groot . ik rende er zo heen. collega was hem aan het helpen. dus ik zo gefeliciteerd man. collega zo mis ik iets? ik zo, ja deze man is een held hij heeft feitosa in 50 sec gruwelijk knock out geramt. beetje verder gepraat, ook over groningen want daar kom ik ook vandaan. en later toen ik weer aan het werk was en hij voorbij kwam lopen stak ie zijn hand weer op.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_32566379
ik zag trouwens geen pers. maar die waren er misschien wel voor de security check
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_32585766
ik ga denk ik bij hem les nemen in zuid laren.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  zaterdag 26 november 2005 @ 01:20:03 #168
15080 static
pi_32586064
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:09 schreef Georges het volgende:
Wanneer wordt het allemaal uitgezonden op Eurosport, of is het al geweest?
Of je leest de topics even.
pi_32589648
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:21 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik zag trouwens geen pers. maar die waren er misschien wel voor de security check
Over de persaandacht, en onderwaardering voor K1 en kickboksen is geloof ik ooit een column geschreven op FOK! , kan hem alleen niet vinden...

http://weblog.fok.nl/blog/5920 gevonden...

[ Bericht 16% gewijzigd door BobRooney op 26-11-2005 10:34:44 ]
pi_32591851
Godverdomme !
Die trap van Badr. Jezus Christus ! Een van de vetste KO's die ik ooit heb gezien in de K1 !
Dat Leko nog opstaat is echt knap .
Dat knietje van Schilt in de finale was ook lekker raak .
-
pi_32596909
Hmm geinig dat die column toch weer opduikt na die tijd

Volgend jaar wordt een prachtig vechtsportjaar. K-1 Nederland, K-1 Max Nederland, Ramon Dekkers die waarschijnlijk nog een partij gaat vechten in de Arena (tip: waarschijnlijk de laatste mogelijkheid om de grootmeester zelf in actie te zien, die kans mag je IMO niet missen! en dat tegen Joerie Mes, niet de minste).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_32597337
Ramon Dekkers tegen Joerie Mes: Dat belooft echt wat ja. Die Dekkers is een held.
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:22:18 #173
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_32598486
22:00-
LIVE KICKBOKSEN
Night of Champions in Marseilles (Frankrijk) Op Eurosport
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_32599653
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 00:33 schreef TheVotary het volgende:
Mooi om te zien dat iemand uit de Ashihara hoek k1 kampioen is geworden. Echt super. Hij benut zijn lengte echt optimaal, continue die knie erin. Wat ook erg effectief was in de finale.

Ik vond Bonjaski ook erg tegenvallen. De felheid van het vorige kampioenschap kwam er niet uit dit keer. Jammer, maar iedereen heeft zijn mindere dagen natuurlijk.

Heeft de NOS eigenlijk nog melding gemaakt dat er weer een Nederlander kampioen is geworden? Zo nee, dan vind ik dat echt schandalig. Wel verslag doen van de plaatselijke biljartclub in schubberkutteveen, maar niet eens de moeite nemen om hiervan melding te maken. Misschien ben ik wel te vroeg met mijn oordeel, maar ik geloof dat het voorgaande jaren niet veel soeps was met de berichtgeving hieromtrent.
Vind het ook wel schandalig dat er zelfs niks op de Frontpage van Fok werd gezet terwijl dit toch best weer groot nieuws was.
En dat terwijl er soms zulke onzinnige dingen opstaan, maarja.
pi_32600922
Ben hem aan binnen trekken, vanavond eens lekker relaxed kijken, lijken me mooie partijen als ik het zo hoor
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')