Hij gaat z'n zus bezoeken in Chiliquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:45 schreef diep-in-de-war het volgende:
Ik was net aan het werk op schiphol. EN IK KWAM SEMMY SCHILT TEGEN. Vet lachen, ik werk in de beveiliging, heb nog een poosje met hem gepraat en gefeliciteerd. Hij ging naar chili toe. Echt vet aardige gast.
Het tellen gaat ook altijd maar tot 8 he!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij gaat z'n zus bezoeken in ChiliWel cool man. Hij kan alleen niet tot tien tellen
Klopt, zijn zus gaat daar trouwen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:45 schreef diep-in-de-war het volgende:
Hij ging naar chili toe.
Hehe, zeg dat maar eens tegen hem als ie weer voor je staatquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij gaat z'n zus bezoeken in ChiliWel cool man. Hij kan alleen niet tot tien tellen
Nou dat heb ik dus van een gozer die training van hem heeft gehad in Zuidlaren. Hij moest een partij vechten en toen hij dat had gedaan kreeg ie een complimentje van Schilt. Schilt wou hem een schouderklopje geven en die gozer had gewoon last van z'n schouder daarnaquote:Op donderdag 24 november 2005 11:26 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
[..]
Hehe, zeg dat maar eens tegen hem als ie weer voor je staat
Nice.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:06 schreef LuNaTiC het volgende:
Mooie highlight video van het hele event: http://www.megaupload.com/?d=Z3ZO72WW
Nope, zelfs niet op teletekst.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:33 schreef TheVotary het volgende:
Heeft de NOS eigenlijk nog melding gemaakt dat er weer een Nederlander kampioen is geworden?
het viel me niet eens op dat ie zo enorm groot was (wat ie natuurlijk wel was). zijn handen waren wel heel grootquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:51 schreef versteegrob het volgende:
Die vent is echt een beer he, 2.12 Meter!
Was er veel pers voor hem? Vertel nog is wat meer, ben wel benieuwd.
Of je leest de topics even.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:09 schreef Georges het volgende:
Wanneer wordt het allemaal uitgezonden op Eurosport, of is het al geweest?
Over de persaandacht, en onderwaardering voor K1 en kickboksen is geloof ik ooit een column geschreven op FOK! , kan hem alleen niet vinden...quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:21 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik zag trouwens geen pers. maar die waren er misschien wel voor de security check
Vind het ook wel schandalig dat er zelfs niks op de Frontpage van Fok werd gezet terwijl dit toch best weer groot nieuws was.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:33 schreef TheVotary het volgende:
Mooi om te zien dat iemand uit de Ashihara hoek k1 kampioen is geworden.Echt super. Hij benut zijn lengte echt optimaal, continue die knie erin. Wat ook erg effectief was in de finale.
![]()
Ik vond Bonjaski ook erg tegenvallen. De felheid van het vorige kampioenschap kwam er niet uit dit keer. Jammer, maar iedereen heeft zijn mindere dagen natuurlijk.
Heeft de NOS eigenlijk nog melding gemaakt dat er weer een Nederlander kampioen is geworden? Zo nee, dan vind ik dat echt schandalig. Wel verslag doen van de plaatselijke biljartclub in schubberkutteveen, maar niet eens de moeite nemen om hiervan melding te maken. Misschien ben ik wel te vroeg met mijn oordeel, maar ik geloof dat het voorgaande jaren niet veel soeps was met de berichtgeving hieromtrent.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |