Een 20-jarige Marokkaanse Nederlander uit Amsterdam die bij Mejiro Gym kickbokst. Groot talent en hij gaat de hele K-1 wereld verrassen en wordt miljonair in record tijd omdat ie veel show in huis heeft en gezegend is met een grote bek. Badr Hari komt er aan.quote:Op zondag 20 november 2005 21:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wie is Badr Hari trouwens. Wie heeft info.
Ja, dat is hem, in de Amsterdam Arena. Het staat nu 1-1.quote:Op zondag 20 november 2005 21:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Heeft Leko die knakker niet een paar maanden terug een vette KO uitgedeeld?
Ik denk steeds dat het die lange Marokkaan is, die met veel bombarie en praatjes de ring instapt.
Dat was ook wel een erg gruwelijke KO mensen. Helemaal in de context gezien, met die Badri de boel op te ruien tevoren.quote:Op zondag 20 november 2005 21:13 schreef static het volgende:
[..]
Ja, dat is hem, in de Amsterdam Arena. Het staat nu 1-1.
Badr Hari heeft nog nooit bij Mejiro Gym gekickbokst hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 21:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een 20-jarige Marokkaanse Nederlander uit Amsterdam die bij Mejiro Gym kickbokst. Groot talent en hij gaat de hele K-1 wereld verrassen en wordt miljonair in record tijd omdat ie veel show in huis heeft en gezegend is met een grote bek. Badr Hari komt er aan.
http://s44.yousendit.com/d.aspx?id=0ESI0RNWGEOO22JNGARVAZB78Qquote:Op zondag 20 november 2005 23:20 schreef static het volgende:
Iemand Semmy tegen Remy?
Feitosa was inderdaad echt out. Het filmpje wat ik gezien heb houdt daar zo'n beetje op.... Is Feitosa nog wakker geworden?quote:Op maandag 21 november 2005 10:35 schreef Abonides het volgende:
Feitosa hing er trouwens ook (niet) best bij na zijn KO van Schilt. Genieten trouwens die KO van Feitosa over Musashi.
Hoe heet die torrent? Als ik zoek op K1 vindt ie niks...quote:Op maandag 21 november 2005 12:41 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
Op piratebay staat een torrent met alle gevechten, het is alleen nog onduidelijk of het gevecht tussen hari & leko erbij zit
Nog geen torrent gezien, maar hij staat wel al op usenet:quote:Op maandag 21 november 2005 14:27 schreef egilio het volgende:
[..]
Hoe heet die torrent? Als ik zoek op K1 vindt ie niks...
graag gedaanquote:Op maandag 21 november 2005 15:48 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
Nog geen torrent gezien, maar hij staat wel al op usenet:
http://www.binsearch.info/?q=k1&max=25&adv_age=7
Hoe kwam die op dan want ik heb alleen het gevecht gezien.quote:Op maandag 21 november 2005 15:51 schreef Op-zicH het volgende:
Trouwens badr entrance was weer master.
En tegen Ignashov was het ook een drama laatstquote:Op maandag 21 november 2005 22:16 schreef Soul_Survivor het volgende:
Remy deed niks in gevecht tegen schilt :s
Dit jaar zat er toch een jury bestaande uit Japan, de VS, Frankrijk en Nederland?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:37 schreef diep-in-de-war het volgende:
ja.
en ik vraag me toch echt af waarom die mushashi gewonnen heeft van karaev. die mushashi wint elk gevecht, als ie maar niet knock out gaat. kut jurie.
Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat Schilt eens in de MMA tegen Fedor had gevochten? Daarbij zou Fedor op hem hebben gezeten en flink hebben huisgehouden... en stond Semmy vervolgens gewoon weer op...quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:02 schreef LuNaTiC het volgende:
Zo goed vind ik Schilt niet kunnen incasseren anders. Dat zagen we al tegen Ignashov, maar hij kwam bijv ook in de problemen bij Nortje. Tegen de wat kleinere mannetjes en vechters die niet zo goed kunnen boksen valt het niet zo op, maar gasten als Ignashov en Nortje hebben de reach en power om hem down te krijgen.
Zelfs in Parijs kwam ie soms in problemen, bv tegen Vondracek. Kwam daar ook deels omdat knieeen niet toegestaan waren.
Hij verloor de partij uiteindelijk wel...filmpje is terug te vinden op video.google.com en dan zoekterm Fedor gebruiken. Je ziet dan een aantal highligt movies...quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:29 schreef Abonides het volgende:
[..]
Dit jaar zat er toch een jury bestaande uit Japan, de VS, Frankrijk en Nederland?
Het lijkt me dat het dan wel zal meevallen. Ik moet wel zeggen dat ik de partij tussen Karaev en Musashi niet heb gezien.
[..]
Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat Schilt eens in de MMA tegen Fedor had gevochten? Daarbij zou Fedor op hem hebben gezeten en flink hebben huisgehouden... en stond Semmy vervolgens gewoon weer op...
Zoals gewoonlijk ging hij eerst een tijdje om de ring heen dansen voordat hij met een big smile de ring instaptequote:Op maandag 21 november 2005 23:58 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Hoe kwam die op dan want ik heb alleen het gevecht gezien.
Dat gevecht heb ik niet gezien. Maar dat is dan wel een beetje jammer ja. Hij ging juist altijd in de aanval, met highkicks en flying knees. Hopen dat dat weer terug komt dan. Als die Hoost wil inhalen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:00 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
En tegen Ignashov was het ook een drama laatst
Showmannetje met een grote bek dus? Klinkt als doorsnee Marokkaan ja...quote:Op zondag 20 november 2005 21:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een 20-jarige Marokkaanse Nederlander uit Amsterdam die bij Mejiro Gym kickbokst. Groot talent en hij gaat de hele K-1 wereld verrassen en wordt miljonair in record tijd omdat ie veel show in huis heeft en gezegend is met een grote bek. Badr Hari komt er aan.
Sefoquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:10 schreef cultheld het volgende:
http://s54.yousendit.com/d.aspx?id=3EQFDCMXJ2PH82A56J7XEKLCTB
Sugarfoot tegen Schilt
Ja maar als je kijkt hoe Schilt gegroeid is qua alles, hij is veel completer geworden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:02 schreef LuNaTiC het volgende:
Zo goed vind ik Schilt niet kunnen incasseren anders. Dat zagen we al tegen Ignashov, maar hij kwam bijv ook in de problemen bij Nortje. Tegen de wat kleinere mannetjes en vechters die niet zo goed kunnen boksen valt het niet zo op, maar gasten als Ignashov en Nortje hebben de reach en power om hem down te krijgen.
Zelfs in Parijs kwam ie soms in problemen, bv tegen Vondracek. Kwam daar ook deels omdat knieeen niet toegestaan waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |