Dan nog weet ik zeker dat 80 dichter in de buurt van de marktwaarde ligt dan 80Kquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:42 schreef daeri het volgende:
[..]
nou, geen 80 gold... bij de merchant krijg je al 300+ ...
Je kan er alles voor vragen, het gaat er om wat je er voor krijgt. 5k vind ik het al niet waard. Ik zou ergens tussen de 500-1000 gp max betalen als ik naar zoiets op zoek was.quote:Maar niemand komt dus met echte prijzen wat ik er voor kan vragen?
4k lijkt me wel een faire prijs. Als je maar lang genoeg zoekt kan je vast wel iemand vinden die gek genoeg is om er (veel) meer voor te betalen, maar dan moet je waarschijnlijk écht lang zoeken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:53 schreef EricG het volgende:
Probeer m te verkopen voor rond de 5K misschien dat je dan succes hebt.
Maar als we toch bezig zijn met PC's, ik heb ook nog iets waarvan ik echt niet zou weten hoeveel ik er voor moet vragen:
Hale Holy Staff of Fortitude (gold)
Energy + 10
Fire dmg: 11-22 (req. 12)
Quick recovery from Blind
Improves Skill recharge using Healing Prayer skills (change: 19%)
Health: + 22
Health: + 24
two-handed
Ik had m voor 4K gekocht met het idee dat ik er wel meer voor zou kunnen vragen, alleen die req. 12 is een drempel. Iemand enig idee?
noob-alert!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:47 schreef EricG het volgende:
Tsja ik probeerde net even om hem in Ascalon te verkopen vanwege al die noobs, maar toen bedacht ik me opeens dat noobs helemaal geen 20K hebben![]()
Oh. Maar hoe krijg ik die equipment dan? Want tot nu toe heb ik niks extra's.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:43 schreef Eland het volgende:
Dat is bij de Collector's Edition. De special edition bevat geloof ik extra equipment ofzo.
Wat is het?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:56 schreef trancethrust het volgende:
Is hier nog iemand die vindt dat Ether Prodigy echt zwaar over de top is?
Net gecapped, ik vind em echt ziek...
http://guildwars.gameamp.(...)aps/0.php!orderBy=21quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:15 schreef EricG het volgende:
Weet iemand nog goede monk elite skills, en waar ik ze moet capturen?
Bij mij downloadt Guild Wars de updates met 300 kbp/squote:Op donderdag 19 januari 2006 16:12 schreef EricG het volgende:
Wow er is echt een enorme update geweest zeg... 10 mb laden in een beginschermpje, en nou ga ik naar Augury Rock en hij heeft nou 3.5 mb geladen en hij moet nog 1325 files laden, en hij begon op 1329. Dat kan wel ff duren met een snelheid van 20 kb/sec
Ja, bij mij normaal ook. Hij deed alleen lang over die 4 eerste files (ongeveer 10 min), en toen was 'ie zo klaarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:07 schreef Eland het volgende:
[..]
Bij mij downloadt Guild Wars de updates met 300 kbp/s![]()
Bij mij deed ie er maar twee minuten over ofzoquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:36 schreef EricG het volgende:
[..]
Ja, bij mij normaal ook. Hij deed alleen lang over die 4 eerste files (ongeveer 10 min), en toen was 'ie zo klaar![]()
nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik snap iets niet, ik doe een custom character, even attributes punten verbruiken, maar alle skills zijn locked. Hoe moet ik dan skills kiezen?
Goed zoquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee.
Ik koop het waarschijnlijk gewoon.
Hahah ziek.. maar tikt die -75 health niet een beetje hard aan op lvl 5?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:17 schreef EricG het volgende:
Gisteren ff een Ele gemaakt, en me tot Yaks laten runnen, en een Superior Fire ervoor gekocht. Ik ben nou een lvl 5 Pyromancer met 9 Fire Magic... Teh dik heersen in Ascalon Arena![]()
Poison Arrow is elite toch, alsof mensen die hebben tot lvl 10. En apply poison kan ook niet, want die krijg je ergens diep in Maguuma Jungle. En mesmers zijn idd wel irritant maar die zijn er superweinig.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:32 schreef Ungeheuer het volgende:
Poison Arrow
*poof*
weg health met je lvl 5 en je superior rune![]()
Mwah, ik heb niet zo'n behoefte om met mijn tigste karakter nog eens alle (saaie) missies en quests over te doen. Eigenlijk wordt het spel pas leuk in de southern Shiverpeaks imo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef EricG het volgende:
Maar dat is gewoon het spel verneuken, dat haalt het hele systeem onderuit. Ik vind het zoiezo zielig als je je met lvl 6 naar Droks laat runnen, doe dan in ieder geval de missies nog![]()
En jij hebt daar last van omdat ... ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef EricG het volgende:
Maar dat is gewoon het spel verneuken, dat haalt het hele systeem onderuit. Ik vind het zoiezo zielig als je je met lvl 6 naar Droks laat runnen, doe dan in ieder geval de missies nog![]()
omdat je dan lvl16's krijgt in de desert?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En jij hebt daar last van omdat ... ?
eerder schreef jequote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef EricG het volgende:
Tja, naar Yaks laten runnen is anders dan? Beetje selectieve verontwaardiging..quote:Gisteren ff een Ele gemaakt, en me tot Yaks laten runnen, en een Superior Fire ervoor gekocht. Ik ben nou een lvl 5 Pyromancer met 9 Fire Magic... Teh dik heersen in Ascalon Arena
Hoezo? Denk je dat iedereen zich laat runnen en niks kan? Je kan prima in de desert komen zonder je te laten rennen en nog een heel lage level zijn. Ik neem soms liever een lvl 16 in de groep dan een noobwarrior lvl 20. Zoals ik al zei met henchmen kun je (bijna) alles.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:55 schreef woutabest het volgende:
[..]
omdat je dan lvl16's krijgt in de desert?had ik een behoorlijke hekel aan eigk.
En daar heb jij een hekel aan omdat je ze ziet? Wat voor "ellende" bezorgen ze je nog meeR?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:55 schreef woutabest het volgende:
omdat je dan lvl16's krijgt in de desert?had ik een behoorlijke hekel aan eigk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |