Goed zoquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee.
Ik koop het waarschijnlijk gewoon.
Hahah ziek.. maar tikt die -75 health niet een beetje hard aan op lvl 5?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:17 schreef EricG het volgende:
Gisteren ff een Ele gemaakt, en me tot Yaks laten runnen, en een Superior Fire ervoor gekocht. Ik ben nou een lvl 5 Pyromancer met 9 Fire Magic... Teh dik heersen in Ascalon Arena![]()
Poison Arrow is elite toch, alsof mensen die hebben tot lvl 10. En apply poison kan ook niet, want die krijg je ergens diep in Maguuma Jungle. En mesmers zijn idd wel irritant maar die zijn er superweinig.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:32 schreef Ungeheuer het volgende:
Poison Arrow
*poof*
weg health met je lvl 5 en je superior rune![]()
Mwah, ik heb niet zo'n behoefte om met mijn tigste karakter nog eens alle (saaie) missies en quests over te doen. Eigenlijk wordt het spel pas leuk in de southern Shiverpeaks imo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef EricG het volgende:
Maar dat is gewoon het spel verneuken, dat haalt het hele systeem onderuit. Ik vind het zoiezo zielig als je je met lvl 6 naar Droks laat runnen, doe dan in ieder geval de missies nog![]()
En jij hebt daar last van omdat ... ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef EricG het volgende:
Maar dat is gewoon het spel verneuken, dat haalt het hele systeem onderuit. Ik vind het zoiezo zielig als je je met lvl 6 naar Droks laat runnen, doe dan in ieder geval de missies nog![]()
omdat je dan lvl16's krijgt in de desert?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En jij hebt daar last van omdat ... ?
eerder schreef jequote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef EricG het volgende:
Tja, naar Yaks laten runnen is anders dan? Beetje selectieve verontwaardiging..quote:Gisteren ff een Ele gemaakt, en me tot Yaks laten runnen, en een Superior Fire ervoor gekocht. Ik ben nou een lvl 5 Pyromancer met 9 Fire Magic... Teh dik heersen in Ascalon Arena
Hoezo? Denk je dat iedereen zich laat runnen en niks kan? Je kan prima in de desert komen zonder je te laten rennen en nog een heel lage level zijn. Ik neem soms liever een lvl 16 in de groep dan een noobwarrior lvl 20. Zoals ik al zei met henchmen kun je (bijna) alles.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:55 schreef woutabest het volgende:
[..]
omdat je dan lvl16's krijgt in de desert?had ik een behoorlijke hekel aan eigk.
En daar heb jij een hekel aan omdat je ze ziet? Wat voor "ellende" bezorgen ze je nog meeR?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:55 schreef woutabest het volgende:
omdat je dan lvl16's krijgt in de desert?had ik een behoorlijke hekel aan eigk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |