abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34449521
\misschien een beetje noobish-vraag, maar hoe kan ik nou eigenlijk spectatator zijn in een GvG?
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:30:18 #202
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_34456770
Ik geloof op B meppen, dan krijg je een schermpje waar je een keuze kan maken welke match je wil zien
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_34457516
dat is 'm inderdaad
pi_34458971
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee.

Ik koop het waarschijnlijk gewoon.
Goed zo
  zondag 29 januari 2006 @ 13:28:43 #205
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_34577648
Hmm Gisteren ook een account op guildwars aangemaakt (had het spel al langer), en natuurlijk meteen necromancer als primary uitgekozen. Als secundary ben ik op elementalist uitgekomen, moet nog ff zien of dat de juiste keuze is geweest
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_34596779
Net na lange tijd eindelijk weer een goeie pot gespeeld; die grote update brengt wel lekkers met zich mee joh! Beginschermpje veel mooier, en Lion's Arch ziet er nu echt erg mooi uit. Leuke nieuwe arena's ook, dat gedoe met het vlaggetje is ook wel grappig. En net eindelijk aangekomen bij Hell's Precipe, ein-de-lijk die abaddon's mouth gecleared. Nu kan ik goed slapen
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_34609268
Gisteren ff een Ele gemaakt, en me tot Yaks laten runnen, en een Superior Fire ervoor gekocht. Ik ben nou een lvl 5 Pyromancer met 9 Fire Magic... Teh dik heersen in Ascalon Arena
pi_34609583
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:17 schreef EricG het volgende:
Gisteren ff een Ele gemaakt, en me tot Yaks laten runnen, en een Superior Fire ervoor gekocht. Ik ben nou een lvl 5 Pyromancer met 9 Fire Magic... Teh dik heersen in Ascalon Arena
Hahah ziek.. maar tikt die -75 health niet een beetje hard aan op lvl 5?
pi_34621744
Je bent wel snel dood, maar als je een redelijke monk in je team hebt kun je flink wat killen hoor
pi_34622615
Poison Arrow

*poof*

weg health met je lvl 5 en je superior rune
pi_34622735
En dan vergeet ik nog de mesmer dingen zoals energy burn. Die doet ook wel pijn me dunkt op je ele.
pi_34626595
Mesmers doen ele's altijd pijn
ene moment ben je nog blij aan t casten, andere moment is al je energy opeens weg
pi_34644079
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:32 schreef Ungeheuer het volgende:
Poison Arrow

*poof*

weg health met je lvl 5 en je superior rune
Poison Arrow is elite toch, alsof mensen die hebben tot lvl 10. En apply poison kan ook niet, want die krijg je ergens diep in Maguuma Jungle. En mesmers zijn idd wel irritant maar die zijn er superweinig.
pi_34649836
Is inderdaad Elite Skill. Die had ik op mn lvl 6 Ranger. Droknars armor en een beer als pet voor de sier. Is je dat nooit opgevallen in de Ascalon Arena? Daar komen veel low levels met uberarmor en Elite Skills. Vooral veel Warriors met Droks armor. Eigenlijk jammer dat het gebeurt, maar if you cant beat them join them was mn handelen erna.

De wat rijkere spelers laten vaak hun low level naar Droknars runnen vanaf beacons perch. Met alleen henchmen is het niet moeilijk tot daar te komen dmv de missies. Als Warrior heb je helemaal aan makkie, dan sprint je via Ice Tooth Cave en ontwijk je de missies.

Zo heb ik veel chars gemaakt om zsm level 20 te laten worden. Steeds nieuwe dingetjes proberen. Een leuke manier is om als lvl 15 te ascenden en als bijna lvl 20 eruit te komen bij je doppelganger.
pi_34650031
Trouwens, apply poison kan jeook kopen bij ascalon settlement in de Kryta Jungle.
pi_34681201
Maar dat is gewoon het spel verneuken, dat haalt het hele systeem onderuit. Ik vind het zoiezo zielig als je je met lvl 6 naar Droks laat runnen, doe dan in ieder geval de missies nog
pi_34681668
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef EricG het volgende:
Maar dat is gewoon het spel verneuken, dat haalt het hele systeem onderuit. Ik vind het zoiezo zielig als je je met lvl 6 naar Droks laat runnen, doe dan in ieder geval de missies nog
Mwah, ik heb niet zo'n behoefte om met mijn tigste karakter nog eens alle (saaie) missies en quests over te doen. Eigenlijk wordt het spel pas leuk in de southern Shiverpeaks imo.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_34696156
Wanneer level je dan, alleen in de Southern Shiverpeaks? Alsof mensen je met je lvl 10 in hun team willen hebben, en je kan er toch geen lol aan beleven want je bent meteen dood. Ik vind zoiezo dat NCsoft het runnen veel te makkelijk heeft gemaakt, met skills als Sprint en Charge en Storm Chaser. Dat moedigt runnen alleen maar aan, terwijl ik denk dat het niet helemaal de bedoeling is dat iedereen zogauw als hij in Beacons komt zich meteen naar Droks laat runnen en de rest van het spel geen armour meer hoeft te kopen. Ik snap wel dat je het doet, maar het is jammer dat het zo makkelijk is, en zo gebruikelijk.
pi_34699446
quote:
En jij hebt daar last van omdat ... ?
pi_34700933
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

En jij hebt daar last van omdat ... ?
omdat je dan lvl16's krijgt in de desert? had ik een behoorlijke hekel aan eigk.
pi_34701325
In de desert kan je alles makkelijk met henchies doen (behalve Elonas Reach). Zelfs als lvl 15 om maar wat te noemen. Ben vanuit Camp Rankor met henchmen naar SF gelopen en in SF opgeklommen van lvl 8 naar 20. Henchmen luisteren beter naar opdrachten dan andere spelers.
pi_34701618
quote:
eerder schreef je
quote:
Tja, naar Yaks laten runnen is anders dan? Beetje selectieve verontwaardiging..
pi_34701839
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:55 schreef woutabest het volgende:

[..]

omdat je dan lvl16's krijgt in de desert? had ik een behoorlijke hekel aan eigk.
Hoezo? Denk je dat iedereen zich laat runnen en niks kan? Je kan prima in de desert komen zonder je te laten rennen en nog een heel lage level zijn. Ik neem soms liever een lvl 16 in de groep dan een noobwarrior lvl 20. Zoals ik al zei met henchmen kun je (bijna) alles.
pi_34706004
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:55 schreef woutabest het volgende:
En daar heb jij een hekel aan omdat je ze ziet? Wat voor "ellende" bezorgen ze je nog meeR?
pi_34706035
Ik kan me ook niet irriteren aan low-levels opzich.. Als ik in een party zit voor een moeilijke mission en ik zie een of andere gerunde lvl11'er, dan druk ik simpelweg op "Leave".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')