Het schoot vandaag niet echt op hequote:
quote:Op maandag 21 november 2005 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het schoot vandaag niet echt op he
En als je de guild niks vind vanwege de naam hoef je niet eens meer te komen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:40 schreef m021 het volgende:
In de vorige topics werden regelmatig plannen gemaakt voor een Fok!Guild. Gaat iemand die nog beginnen?
Ik zou natuurlijk bij de guild van Gathering of Tweakers kunnen gaan, maar die heeft zo'n saaie naam. GotGuild
Ervaring?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:46 schreef woutabest het volgende:
[..]
En als je de guild niks vind vanwege de naam hoef je niet eens meer te komen.
Maar dan zit je wel in een guild met de stoere naam.... GotGuildquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:57 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ja, hoe aardig, leuk en gezellig het is als je er eenmaal in zit.
Is dat wel zo'n goed idee, met fok!users die juist zeggen dat ze daar uit zijn gestapt omdat ze hem zo slecht vonden (zie vorige topics)....?quote:Op woensdag 23 november 2005 08:13 schreef trancethrust het volgende:
Ms de guild van Daeri bombarderen tot Fok!Guild? =)
Oh, dat had ik niet meegekregen; ben van een latere 'generatie'quote:Op woensdag 23 november 2005 12:39 schreef m021 het volgende:
[..]
Is dat wel zo'n goed idee, met fok!users die juist zeggen dat ze daar uit zijn gestapt omdat ze hem zo slecht vonden (zie vorige topics)....?
Ik speel alleen maar PvE bij GW. Ondertussen heb ik ruim 700 uur in dat spel gestoken en daarvan ongeveer 600 aan PvE, PvP was alleen in het begin even leuk maar daarna begon het snel te vervelen.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:43 schreef Pheno het volgende:
k, ik ben (nogal) verslingerd (geweest) aan Diablo, hoe zit het met de PvE? Lang, wordt dat uitgebreid eens in de zoveel tijd. Hoe zit dat?
Eensch.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
stel ze hier gewoon?
Moet je als Mesmer backfire gaan gebruiken + een waardeloze andere spell. Je hoeft dan niks te doen, hij killt zichzelf welquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:26 schreef trancethrust het volgende:
Ik had gister btw de makkelijkste ascension ooit, mn doppelganger castte iron mist op me
Kijk in zijn geschiedenis.. Hij wil warez dingen vragen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
stel ze hier gewoon?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Kijk in zijn geschiedenis.. Hij wil warez dingen vragen.
Mijn guild heet Twisted Inside [TWIN] ..quote:Op woensdag 23 november 2005 08:13 schreef trancethrust het volgende:
Ms de guild van Daeri bombarderen tot Fok!Guild? =)
1e, en monk als 2equote:Op dinsdag 22 november 2005 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga nog es een leuke Elementalist maken... maar ik weet niet of ik dat als 1e of 2e profession ga kiezen
Toch wel vage quote...quote:Op zondag 27 november 2005 13:51 schreef daeri het volgende:
Iedereen die erin wil mag erin.. vraag maar aan mij of Drizzt..
In het begin van het spel nog niks. Maar van wat ik begrepen heb, is het later in het spel wel handig. Het moment dat je naar de Underworld (kan) gaa(n)t. Dit bereik je pas als je het spel hebt uitgespeeld dus hou voorlopig maar even bij jequote:Op zondag 27 november 2005 13:49 schreef daeri het volgende:
Weet iemand waar dat Tapestry Shred voor is? Heb ik van Gwen gekregen :/
too latequote:Op woensdag 30 november 2005 18:26 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
In het begin van het spel nog niks. Maar van wat ik begrepen heb, is het later in het spel wel handig. Het moment dat je naar de Underworld (kan) gaa(n)t. Dit bereik je pas als je het spel hebt uitgespeeld dus hou voorlopig maar even bij je
En waarom je het dan pas nodig heb, zeg ik uiteraard niet eh....(a)
Ik heb het zelf helaas weggegooid, dus ik kan je niet met 100% zekerheid zeggen of het echt nut heeft om het te bewaren
Omg jij hier.. jij zit ook overalquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 18:32 schreef Uddel het volgende:
[..]
Omg jij hier.. jij zit ook overal
Een vriend zei dat ik GuildWars moest gaan doen, dus ik denk.. ik ga eens ff rondkijken.. loop je weer tegen die weerman op
Als jij het zegt zal het wel zo zijn hequote:Op maandag 12 december 2005 09:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]Je hebt gewoon dezelfde interesses.... maar serieus.. koop het spel... het is uber
http://www.fairlyharmless.com/images/corrran/gw015.jpgquote:Update - Wednesday, December 21
Season's Greetings
(Please sing along to the tune of The Twelve Days of Christmas.)
On the twelfth moon of Wintersday ArenaNet gave to me...
Blessings from Dwayna
Festive decorations
One mighty snowman
Weapons made of candy
Gifts that might kill you
Snow-covered henchmen
New winter monsters
Some really long quests
Lots of drinking Dwarves
Gingerbread shields
Curses from Grenth
And a new way to watch PvP!
That's right, Observer Mode!
Now you can watch as top-ranked guilds battle it out in the Tombs and in rated guild matches. The upcoming Guild Wars Regional Playoffs and World Championship will also be available for viewing as they happen. The details are as follows:
Whenever a top 100 ranked guild plays in the Tombs or in a rated guild challenge, the game is automatically available for everyone to see. Other "special event" games will also be available for viewing.
Everything that observers see is delayed 15 minutes from the original game, to prevent cheating. Games become available for observation approximately 15 minutes after they start, and remain available until approximately 15 minutes after they finish.
While you are watching a game, you can chat with your fellow observers. There is no limit to the number of people who can simultaneously observe a game, but for purposes of chatting, observers are randomly assigned into groups of about 100 people.
In Observer Mode, the Map Area window displays the positions of all characters on the map. You can click on any character to jump there. Alternately, you can use Auto Camera mode to let the game pick the most interesting targets for you.
A new heads-up display automatically shows you the Health of teams that you are currently watching. If you prefer to use the Party window to view party status details and to select players to watch, you can easily switch the Party window back and forth between teams, or you may choose to view multiple Party windows and watch different teams in each window.
Da's natuurlijk tegen ghostingquote:Op donderdag 22 december 2005 10:57 schreef woutabest het volgende:
Ja, met 15 minuten vertraging
Ik zou wel eens observer willen zijn in PVE
hmmm ik zou gaan voor necro als eerste(soul raping bij elke dooie weer wat energy erbijquote:
Ik speel zelf al een flinke tijd, maar wat is "hoogste"? Qua level of gewoon qua vaardigheden van het dier? Ik heb nu een Melandru Stalker, level 13 ondertussen, en die doe ik niet graag weg. Is zo'n spin dan heel veel beter?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:49 schreef Elegy het volgende:
Nee dat kan niet. Alleen "groene" beesten kan je temmen. Het hoogste wat je kan temmen is de Black Widow, die loopt ergens rond in Underworld of Fissure of Woe.
Ik ben zelf met een elementalist begonnen en dat ging me prima afquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:26 schreef Wiehoe het volgende:
Ik heb dit spel vandaag gekocht. En heb het dus vanavond voor het eerst even gespeeld. Met wat voor type (monk, warrior etc) kan ik het beste beginnen als beginner zijnde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |