Ah, jij hebt dus versatel gekregen!quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:06 schreef wickie het volgende:
Na een paar dagen geen internet gehad te hebben heb ik nu Livestreams op TV!! Echt heel grappig, op breedbeeld de streams te zien.
Goedenmiddag trouwens, wat een drama zeg die vissen, onbegrijpelijk.....
Die Nana Love fans zijn intussen al lang geen fan meer. Dat kán gewoon niet anders. Die zijn enorm van een koude kermis thuis gekomen bij het zien van hun 'heldin'quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor Scanman... Die Nana Love fans hebben in het verleden al eens bewezen behoorlijk wat euro's over te hebben voor hún favoriet...
tsssk amateurquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending gisteren gemist (was de eerste die ik niet heb gezien)
ik heb 4 maal mijn enkelbanden gescheurd gehad, en dit ziet er wel anders uit.. of de streamshot is van een aparte kant genomen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik gok (niet gehinderd door enige kennis van zaken) op een uitgerekte enkelband
Wees maar blij, want het was echt diep triest en sloeg ook totaal nergens op.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending gisteren gemist (was de eerste die ik niet heb gezien)
Vooral dido was een drama...quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:06 schreef wickie het volgende:
... wat een drama zeg die vissen, onbegrijpelijk.....
Over die mug vond ik ook een verschrikkelijke domme opmerking.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]de meerderheid, en jij en ik waren zo'n beetje de eersten die Lieske wel leuk vonden.
Alleen was het gisteren wel weer een muts dat ze Nathalie gerust stelde dat het van een mug een olifant maken was.
Terwijl je toch zou denken dat die pols erg geoefend isquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:10 schreef Isabeau het volgende:
Zegt Roel nou dat hij al 3x zijn rechterpols heeft gebroken??
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je vroeg erom...
En dan erbij, je wist volgens mij tevoren al dat ik het zou doen...
Was een grappetje van d'n Flugel![]()
Ik vind je nog steeds lief hoor...![]()
Moet-ie maar minder tegen muren aan meppenquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:10 schreef Isabeau het volgende:
Zegt Roel nou dat hij al 3x zijn rechterpols heeft gebroken??
Mwa, die hoeft het niet vanuit de pols te doen... Z'n wijsvinger en duim lijken me voldoende...quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Terwijl je toch zou denken dat die pols erg geoefend is
Gescheurd en uitgerekt zijn 2 dingen he, ik heb momenteel een uitgerekte enkelband nlquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:10 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ik heb 4 maal mijn enkelbanden gescheurd gehad, en dit ziet er wel anders uit.. of de streamshot is van een aparte kant genomen.
iemand een betere foto vand ie enkel?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Terwijl je toch zou denken dat die pols erg geoefend is
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:12 schreef flugeltje het volgende:
Alhoewel, misschien heeft ie z'n pols wel gebroken omdat ie er steeds vanaf schoot en dan met z'n pols tegen de muur sloeg....
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mwa, die hoeft het niet vanuit de pols te doen... Z'n wijsvinger en duim lijken me voldoende...
Kom nou. Als je al zo lang met een aantal mensen in een huis zit en totaal geen contact meer hebt met de buitenwereld, dan schiet je toch automatisch in de verdediging als die buitenwereld zich opeens negatief met jouw leventje gaat bemoeien? Zeer begrijpelijk als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Over die mug vond ik ook een verschrikkelijke domme opmerking.
Die zullen we de komende week nog vaak gaan zien.
Niet wetende of er een slijmbeurs in de enkel zit maar als wel misschien een onstoken slijmbeurs (ha dat pas wel bij Naatquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gescheurd en uitgerekt zijn 2 dingen he, ik heb momenteel een uitgerekte enkelband nl
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:10 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ik heb 4 maal mijn enkelbanden gescheurd gehad, en dit ziet er wel anders uit.. of de streamshot is van een aparte kant genomen.
iemand een betere foto vand ie enkel?
Deze proberen: http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:23 schreef farceman het volgende:
Word gek!
Iemand enig idee wat doen tegen dat bufferen?
Beeld en geluid elek keer paar sec weg..
Ruud de Wild zei gister nog: "Lieske maakt van een mus een olifant!"quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:11 schreef regenworm het volgende:
Over die mug vond ik ook een verschrikkelijke domme opmerking.
Die zullen we de komende week nog vaak gaan zien.
Dat hoeft dus niet hè, het kan ook gewoon vocht zijn als weefselreactie. Pas als het goed blauw wordt is er bloed bijgekomen. Daarbij zegt de mate van zwelling niets over hoe ernstig het letsel is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
mmmmmm, ik zie een zwelling
Een blauwe plek dus
Véél te veel aandacht voor Naat. Dat moeten we helemaal niet hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hoeft dus niet hè, het kan ook gewoon vocht zijn als weefselreactie. Pas als het goed blauw wordt is er bloed bijgekomen. Daarbij zegt de mate van zwelling niets over hoe ernstig het letsel is.
Eigenlijk moet haar voet ook worden getaped of in een brace gedaan...liefst binnen 24 uur.
Tja die gebruik ik al werkt idd het beste, maar heb toch vaak buffer problemen en na tijdje loopt alles vastquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze proberen: http://www.gillesdesmit.com/bb/
Desnoods amputeren en aan de nog levende koikarpers voeren...quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:26 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk moet haar voet ook worden getaped of in een brace gedaan...liefst binnen 24 uur.
Ach ja. Ik blijf bij mijn theorie dat ze er toch niet uitvliegt zolang ze onderaan blijft staan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:27 schreef scanman01 het volgende:
Véél te veel aandacht voor Naat. Dat moeten we helemaal niet hebben
Maar BB is blijkbaar niet van plan er iemand naar te laten kijken... Ze geven haar het advies om 3 dagen rust te nemen.... Dus geen dokter neem ik aan..quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hoeft dus niet hè, het kan ook gewoon vocht zijn als weefselreactie. Pas als het goed blauw wordt is er bloed bijgekomen. Daarbij zegt de mate van zwelling niets over hoe ernstig het letsel is.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:28 schreef ChantalC het volgende:
Desnoods amputeren en aan de nog levende koikarpers voeren...![]()
Nathalie is op een voor haar wel zéér gunstig moment door haar enkel gegaan tijdens hardlopen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:28 schreef StephanL het volgende:
Met wie zijn voet is er wat aan de hand
Probeer eens apart in Windows Mediaplayer een stream af te spelen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:28 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja die gebruik ik al werkt idd het beste, maar heb toch vaak buffer problemen en na tijdje loopt alles vast
"Heil duh Haag mot stemmen op Nathalie. Chop chop chop! "quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:29 schreef Isabeau het volgende:
Ach ja. Ik blijf bij mijn theorie dat ze er toch niet uitvliegt zolang ze onderaan blijft staan.
haha, je kan voice-over teksten gaan schrijvenquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:29 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie is op een voor haar wel zéér gunstig moment door haar enkel gegaan tijdens hardlopen.
http://www.nu.nl/news/628(...)nceregister_mus.htmlquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ruud de Wild zei gister nog: "Lieske maakt van een mus een olifant!"
![]()
Zucht, en dit komt van de man die als laatste in de fantoompijn in de knie van Lieske bleef gelovenquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathalie is op een voor haar wel zéér gunstig moment door haar enkel gegaan tijdens hardlopen.
De kans op een fractuur lijkt me ook minimaal hoor, maar als ik BB was had ik er tòch eventjes een dokter naar laten kijken. Kan geen kwaad en weet je in ieder geval zeker dat het niets is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:29 schreef flugeltje het volgende:
Maar BB is blijkbaar niet van plan er iemand naar te laten kijken... Ze geven haar het advies om 3 dagen rust te nemen.... Dus geen dokter neem ik aan..
Ok, nou ja jammer voor haar danquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ik een paar héle mooie teksten zou weten voor vanavond.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:30 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, je kan voice-over teksten gaan schrijven
LOL... ik geloof in de diagnose van de fysioquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Zucht, en dit komt van de man die als laatste in de fantoompijn in de knie van Lieske bleef geloven
ik heb het helaas niet gezien maar als ik dit zo lees lijkt het haast alsof ze BB voor schut wilde zetten.... maar dat kan ik me bij haar dan ook weer niet helemaal voorstellenquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan je verzekeren dat ik een paar héle mooie teksten zou weten voor vanavond.
"Nathalie heeft nog steeds haar excuses niet aangeboden, maar probeert nu wel stemmen te winnen door Menno's bed schoon te maken en Nemo te wassen"
"Nathalie denkt dat ze door haar schoonmaakacties het publiek nog niet genoeg op haar hand heeft en veegt met een laatste wanhoopsdaad ook haar voeten nog even af aan haar eigen beer"
Nee, het was echt serieus. Dat is nog het meest lachwekkende eraanquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:37 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb het helaas niet gezien maar als ik dit zo lees lijkt het haast alsof ze BB voor schut wilde zetten.... maar dat kan ik me bij haar dan ook weer niet helemaal voorstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |