Moet-ie maar minder tegen muren aan meppenquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:10 schreef Isabeau het volgende:
Zegt Roel nou dat hij al 3x zijn rechterpols heeft gebroken??
Mwa, die hoeft het niet vanuit de pols te doen... Z'n wijsvinger en duim lijken me voldoende...quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Terwijl je toch zou denken dat die pols erg geoefend is
Gescheurd en uitgerekt zijn 2 dingen he, ik heb momenteel een uitgerekte enkelband nlquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:10 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ik heb 4 maal mijn enkelbanden gescheurd gehad, en dit ziet er wel anders uit.. of de streamshot is van een aparte kant genomen.
iemand een betere foto vand ie enkel?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Terwijl je toch zou denken dat die pols erg geoefend is
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:12 schreef flugeltje het volgende:
Alhoewel, misschien heeft ie z'n pols wel gebroken omdat ie er steeds vanaf schoot en dan met z'n pols tegen de muur sloeg....
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mwa, die hoeft het niet vanuit de pols te doen... Z'n wijsvinger en duim lijken me voldoende...
Kom nou. Als je al zo lang met een aantal mensen in een huis zit en totaal geen contact meer hebt met de buitenwereld, dan schiet je toch automatisch in de verdediging als die buitenwereld zich opeens negatief met jouw leventje gaat bemoeien? Zeer begrijpelijk als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Over die mug vond ik ook een verschrikkelijke domme opmerking.
Die zullen we de komende week nog vaak gaan zien.
Niet wetende of er een slijmbeurs in de enkel zit maar als wel misschien een onstoken slijmbeurs (ha dat pas wel bij Naatquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gescheurd en uitgerekt zijn 2 dingen he, ik heb momenteel een uitgerekte enkelband nl
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:10 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ik heb 4 maal mijn enkelbanden gescheurd gehad, en dit ziet er wel anders uit.. of de streamshot is van een aparte kant genomen.
iemand een betere foto vand ie enkel?
Deze proberen: http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:23 schreef farceman het volgende:
Word gek!
Iemand enig idee wat doen tegen dat bufferen?
Beeld en geluid elek keer paar sec weg..
Ruud de Wild zei gister nog: "Lieske maakt van een mus een olifant!"quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:11 schreef regenworm het volgende:
Over die mug vond ik ook een verschrikkelijke domme opmerking.
Die zullen we de komende week nog vaak gaan zien.
Dat hoeft dus niet hè, het kan ook gewoon vocht zijn als weefselreactie. Pas als het goed blauw wordt is er bloed bijgekomen. Daarbij zegt de mate van zwelling niets over hoe ernstig het letsel is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
mmmmmm, ik zie een zwelling
Een blauwe plek dus
Véél te veel aandacht voor Naat. Dat moeten we helemaal niet hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hoeft dus niet hè, het kan ook gewoon vocht zijn als weefselreactie. Pas als het goed blauw wordt is er bloed bijgekomen. Daarbij zegt de mate van zwelling niets over hoe ernstig het letsel is.
Eigenlijk moet haar voet ook worden getaped of in een brace gedaan...liefst binnen 24 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |