ik gok (niet gehinderd door enige kennis van zaken) op een uitgerekte enkelbandquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:04 schreef Sassefras het volgende:
ziet er raar uit die enkel?? het is een ei onder haar enkel?
Dan moet je wel ondanks alles nog vrij veel fans hebben... en dat verwacht ik niet. Ze staat wel echt erg laag. Daar komt nog bij dat de fans van alle bewoners intussen wel geleerd hebben van de Menno exit en ook zullen blijven bellen als hun favoriet niet een risico lijkt te lopen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als Nathalie helemaal onderaan staat dan is dat in haar voordeel donderdag.
Ja geinig hoor.quote:
Ik weet het niet hoor Scanman... Die Nana Love fans hebben in het verleden al eens bewezen behoorlijk wat euro's over te hebben voor hún favoriet...quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet je wel ondanks alles nog vrij veel fans hebben... en dat verwacht ik niet. Ze staat wel echt erg laag. Daar kom tnog bij dat de fans van alle bewoners intussen wel geleerd hebben van de Menno exit en ook zullen blijven bellen als humn favoriet niet een risico lijkt te lopen.
Die van gisteren waren te triest voor woorden. Over Lieske's wraakactie' en haar 'hunkeren'.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waren ze niet bij BB1 op een gegeven moment gestopt met die voiceover commentaren omdat mensen het te subjectief vonden? Ik vind ze tot nu toe trouwens vaak wel grappig en terecht.
Ik zag het ook. Al zag ik er een boksring in, maar het ging te snel voor mij. Zal wel een modderbad zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:04 schreef teig het volgende:
zagh ik nou net op een van de streams dat er in die bonenkamer een moddergevecht bad staat????
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:06 schreef Gert het volgende:
[..]
En tóch.... is dat niet helemaal in de haak hè, om een tekst te veranderen..![]()
't Is weghalen of niets doen. Heel vervelend, maar jolig doen met je extra power is no go.![]()
Maar je moet het nog een beetje leren, dus het is je vergeven hoor.![]()
Ik heb de uitzending gisteren gemist (was de eerste die ik niet heb gezienquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:08 schreef scanman01 het volgende:
Die van gisteren waren te triest voor woorden. Over Lieske's wraakactie' en haar 'hunkeren'.
En Rob heeft ook al een paar keer een voice over gekregen die echt te ver ging.
Ah, jij hebt dus versatel gekregen!quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:06 schreef wickie het volgende:
Na een paar dagen geen internet gehad te hebben heb ik nu Livestreams op TV!! Echt heel grappig, op breedbeeld de streams te zien.
Goedenmiddag trouwens, wat een drama zeg die vissen, onbegrijpelijk.....
Die Nana Love fans zijn intussen al lang geen fan meer. Dat kán gewoon niet anders. Die zijn enorm van een koude kermis thuis gekomen bij het zien van hun 'heldin'quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor Scanman... Die Nana Love fans hebben in het verleden al eens bewezen behoorlijk wat euro's over te hebben voor hún favoriet...
tsssk amateurquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending gisteren gemist (was de eerste die ik niet heb gezien)
ik heb 4 maal mijn enkelbanden gescheurd gehad, en dit ziet er wel anders uit.. of de streamshot is van een aparte kant genomen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik gok (niet gehinderd door enige kennis van zaken) op een uitgerekte enkelband
Wees maar blij, want het was echt diep triest en sloeg ook totaal nergens op.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending gisteren gemist (was de eerste die ik niet heb gezien)
Vooral dido was een drama...quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:06 schreef wickie het volgende:
... wat een drama zeg die vissen, onbegrijpelijk.....
Over die mug vond ik ook een verschrikkelijke domme opmerking.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]de meerderheid, en jij en ik waren zo'n beetje de eersten die Lieske wel leuk vonden.
Alleen was het gisteren wel weer een muts dat ze Nathalie gerust stelde dat het van een mug een olifant maken was.
Terwijl je toch zou denken dat die pols erg geoefend isquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:10 schreef Isabeau het volgende:
Zegt Roel nou dat hij al 3x zijn rechterpols heeft gebroken??
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je vroeg erom...
En dan erbij, je wist volgens mij tevoren al dat ik het zou doen...
Was een grappetje van d'n Flugel![]()
Ik vind je nog steeds lief hoor...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |