of ze weet niet hoe ze weg kan komen,quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:20 schreef la-nina het volgende:
waarschijnlijk denkt ze nu dat je iets mankeert
wat is daar erg aan? dwingen, en neuken is erger.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:23 schreef kingmob het volgende:
Anders probeer je het. Als je samen in bed ligt en je ligt (schijnbaar hartstochtelijk) te zoenen en ze wordt boos dat je wat probeert, dan lijkt me dat een duidelijk teken dat ze het misschien niet is voor je
Wat ik wil zeggen, het ergste wat je kan overkomen is "nee, ik wil nog even wachten...".
Omg typische MIDNR reactiequote:Op vrijdag 18 november 2005 00:26 schreef Kijk.mam.ik.ben.online het volgende:
Nee dat betekent dat ze een afkeer heeft jegens de kleur groen, dat je dat niet ziet.
Gelukkig ben jij niet snel in het oordelen over mensen waarvan je totaal geen benul hebt wat hun situatie is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:28 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
wat is daar erg aan? dwingen, en neuken is erger.
Dat is niet erg, dat is het hele puntquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:28 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
wat is daar erg aan? dwingen, en neuken is erger.
Maar wij moeten wel oordelen of mensen waarvan wij totaal geen benul hebben klaar zijn voor seksquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:29 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet snel in het oordelen over mensen waarvan je totaal geen benul hebt wat hun situatie is.
Ze zal best nat zijn geweest, als TS tenminste een beetje kan zoenen, maar dat betekent toch nog niet dat ze ook daadwerkelijk seks wil gaan hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:51 schreef LaZZ het volgende:
Eigenlijk ben je ook best kansloos dat je dat niet zelf kan inschatten, je kan natuurlijk ook subtiel voelen of iets al wat warmer aanvoelt cq vochtiger. En dat hoeft helemaal niet opvallend te gaan.
Exact ja, en natuurlijk wel, vrouwen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze zal best nat zijn geweest, als TS tenminste een beetje kan zoenen, maar dat betekent toch nog niet dat ze ook daadwerkelijk seks wil gaan hebben
Dan is de enig juiste conclusie dat hij niet kan zoenenquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:56 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Exact ja, en natuurlijk wel, vrouwen...![]()
Exact, ik zal deze jongen dus moeten becursusseren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan is de enig juiste conclusie dat hij niet kan zoenen
jaghquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:59 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Exact, ik zal deze jongen dus moeten becursusseren.
Achja, voor het welzijn van de mensheid moet je soms je grenzen verleggen, dat is ook de reden dat jij de aangewezen persoon bent als proefpersoon te dienen voor dhr in kwestie.quote:
idd...quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:19 schreef Nickthedick het volgende:
Wacht even... je lag in bed en hebt alleen gezoend?![]()
Dus als een man een stijve krijgt, dan móet er geneukt worden? Nou, da's goed om te weten dan...quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:13 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
De halve nacht hartstochtelijk zoenen en verder niks?
Op zich vind ik dat al vreemd, maar als er dan ook niet over gesproken wordt dan vind ik dat heel erg vreemd..
Je ligt met een enorme stijve naast haar maar dit werd door beiden genegeerd?
Dat zei ik helemaal niet....zegt wel veel over jou dat je dat eruit haalt..quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Dus als een man een stijve krijgt, dan móet er geneukt worden? Nou, da's goed om te weten dan...
Ik gok dat ze idd op dat moment niet veel verder wilde dan knuffelen en zoenen. Prima toch? Ik vind het echt onzin om te stellen dat met iemand zoenen altijd betekent dat je gelijk all the way wilt, zoals sommigen hier wel lijken te suggereren.
Dat het zoenen zo lang en gepassioneerd was betekent denk ik wel dat ze het fijn vond en misschien de volgende keer wel verder wil gaan. Maar dat kun je idd ook gewoon vragen.
Dus als je niet wilt neuken mag je ook niet naast elkaar liggen ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:37 schreef Tranceptor het volgende:
Als je echt niks wil doen ga je niet bij elkaar in bed liggen IMHO.
Oké, dat kan ik op zich wel met je eens zijn. Kwam denk ik ook door sommige andere reacties die er vanuit lijken te gaan dat zoenen => stijve => neuken een automatisme is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:38 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ik zei dat ik het vreemd vind dat sex niet ter sprake komt als je de halve nacht hartstochtelijk ligt te zoen met een stijve leuter..
Zoenen is toch niet 'niks'? Vind ik dan...quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:37 schreef Tranceptor het volgende:
Als je echt niks wil doen ga je niet bij elkaar in bed liggen IMHO.
Lijkt me ook erg logische...Ik bedoel, ze kan ook praten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:32 schreef Salsagirl het volgende:
Wij kunnen niet voor haar denken
Maar inderdaad enige optie is..
Zoen der innig, en van de rug beetje bij beetje meer
En is ze niet zover..laat ze je het heus wel merken![]()
Dat zeg ik niet, maar je kunt er op wachten dat 1 van beide partijen meer wil. Als je geen verwachtingen wil wekken, ga je niet in hetzelfde bed liggen IMHO.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:39 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Dus als je niet wilt neuken mag je ook niet naast elkaar liggen ?
Wat een rare reakties in dit topic
Jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:54 schreef belusting het volgende:
dus we zijn uitgeluld
Maar wat nou als TS geen genoegen neemt met gewoon vaginaal en meteen dr holletje inwil, kan dat wel na alleen zoenen dan?quote:
Precies.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:07 schreef belusting het volgende:
we zijn nog erger dan uitgeluld
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:43 schreef Reda het volgende:
een WOP-per. (Wippen Ontbijten Pleite)
Klaarblijkelijk... Van de week mijn zusje (13) met vriendinnen horen praten (13 en 14). Die vertelden dat de halve klas ervan overtuigd was dat als je eenmaal zoende, je ook wel kon beginnen met hand- en mondwerk. Tja...quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:43 schreef Reda het volgende:
Heb nou gewoon geduld met dat meisje beste T'S'ser. Misschien heeft ze in het verleden genoeg gezeik hiermee gehad en zoekt ze meer hierachter dan een WOP-per. (Wippen Ontbijten Pleite)
Ze wil gewoon niet al te hard van stapel lopen is dat zo heel gek in deze tijden ???
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat als ik hartstochtelijk zoen met m'n ventje ik niet van m af kan blijven en t ook zeker niet lang duurt of we hebben al sex....quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:12 schreef Sjorz het volgende:
Vage vraag, maar ik heb weer 's wat. Heb pas met een meid/vrouw (26 jaar) in bed gelegen waarvan ik weet dat ze heel netjes is en niet snel 't bed met iemand induikt (don't ask me why, I know...). Min of meer op haar initiatief hebben we ontzettend hartstochtelijk (van 2 kanten) gezoend, ongeveer de halve nacht. De "aanrakingen" bleven beperkt bij haar handen over mijn rug.
Maar de zoenen an sich waren passionate. Betekent dit automatisch dat zo'n meid ook "klaar is voor sex"? Of kan er ook echt een verschil tussen deze twee zaken (echt zoenen en sex) zitten in dit geval? Dames aanwezig met een scherpe visie hierop?
kan ook leuk zijnquote:Op vrijdag 18 november 2005 02:19 schreef Nickthedick het volgende:
Wacht even... je lag in bed en hebt alleen gezoend?![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:52 schreef FrozenSolid het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg logische...Ik bedoel, ze kan ook praten.
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:49 schreef huize het volgende:
Neucken die hap
Dat kan dan nog een langdradig verhaal worden, als zij er hetzelfde over denkt. Maar dat geeft ook niets.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:05 schreef Com.mentator het volgende:
Ik denk dat je het haar moet vragen of moet afwachten totdat zij de move maakt.
Wat een onzin!quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar je kunt er op wachten dat 1 van beide partijen meer wil. Als je geen verwachtingen wil wekken, ga je niet in hetzelfde bed liggen IMHO.
Ik ook niet, maar als zij daar niet van gediend is, dan kan ik me best netjes gedragen hoor. Maar toch, het spel is toch ook om haar zo gek te krijgen dat zij begint.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:15 schreef remlof het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar als ik zo lang met een meisje lig te zoenen in een bed denk ik niet dat ik mijn handen al die tijd braaf op haar rug zou houden. Dat zou ik niet eens kunnen!
En als dat na een paar uur (!) nog niet gelukt is zou ik maar de conclusie trekken dat er toch iets ontbreekt in de chemie tussen jullie en gaan slapen ofzo...quote:Op woensdag 23 november 2005 11:16 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als zij daar niet van gediend is, dan kan ik me best netjes gedragen hoor. Maar toch, het spel is toch ook om haar zo gek te krijgen dat zij begint.
Waarom ontbreekt er iets in de chemie als er niet de eerste nacht geneukt wordtquote:Op woensdag 23 november 2005 11:29 schreef remlof het volgende:
[..]
En als dat na een paar uur (!) nog niet gelukt is zou ik maar de conclusie trekken dat er toch iets ontbreekt in de chemie tussen jullie en gaan slapen ofzo...
Lul je daar maar eens uitquote:Op woensdag 23 november 2005 11:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom ontbreekt er iets in de chemie als er niet de eerste nacht geneukt wordt
Nou, een antwoord of argument zou al heel wat zijn, maar zelfs dat komt er nietquote:
oh sorry, was effe werkenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, een antwoord of argument zou al heel wat zijn, maar zelfs dat komt er niet
Dat jij dat nou zo hebt ervaren maakt het nog geen feit hoor...quote:Op woensdag 23 november 2005 17:32 schreef remlof het volgende:
Eeh nou omdat als je uren hartstochtelijk met elkaar zoent er vanzelf wel een drang ontstaat om 'meer' te willen... Dat betekend niet dat er meteen geneukt hoeft te worden maar wel dat je laat blijken dat je wel wil. En ja ik spreek uit ervaring, heb ooit eens een uur of acht (ja echt!) met een meisje op een grieks strand liggen zoenen, en hoewel er toen ook niet geneukt is bevonden onze handen zich toch wel binnen een uur in/op elkaars intiemere lichaamsdelen... En als ik gemerkt had dat zij daar niet van gediend was (was in dit geval geen sprake van, ze had mijn broek nog eerder open dan ik de hare) weet ik zeker dat ik dat zoenen niet zo lang had volgehouden![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:18 schreef NITROHOSS het volgende:
als ze klaar was voor de sex had je niet de hele nacht liggen zoenen...
Nou ja, voor mij betekend hartstocht toch vooral zoveel mogelijk de remmen losgooien en als de dame in kwestie niet verder wil gaan dan zoenen is dat voor mij een behoorlijke afknapper en weet ik al bijna zeker dat ze niet het geschikte type is voor mij...quote:Op woensdag 23 november 2005 17:49 schreef innovative het volgende:
[..]
Dat jij dat nou zo hebt ervaren maakt het nog geen feit hoor...
Hartstochtelijk zoenen en niet meteen op/onder kleren duiken heeft geen ene fuck te maken met chemie, maar met principes en eventueel verlegenheid of er niet aan toe zijn.
Ik wel, met zo'n persoon, maar als het op dat moment voor allebei ok was is het ook prima, alleen krijg ik het idee van de TS dat ie tochwel ietwat teleurgesteld is over zijn ervaring.quote:Míjn verhaal: Een paar jaar geleden op een avond een jongen gezoend bij hem thuis. De rest van de avond aan het zoenen gebleven, handjes keurig op rug/ in nek. Volgende dag weer gezoend, urenlang. Handjes weer op kuise plaatsen. Dag daarna, weer gezoend, weer handjes netjes... Toen een weekje vakantie, en daarna nog een weekje bijna dagelijks urenlang gezoend zonder verder maar iets te doen...
Jij zou het hebben afgebroken omdat er geen chemie was? Als ik dat had gedaan, was het de grootste fout van mijn leven geweest. 't Is echt onzin...
Met dat meisje op het griekse strand heb ik 4 jaar samengewoond, en we zien elkaar nog regelmatigquote:Diezelfde jongen is nu bijna 3 jaar mijn vriend. Al 2,5 jaar stomende seks, we passen perfect bij elkaar, proberen alles uit en hebben toch wel een keer of 4, 5 per week seks, nog steeds. Stomende, hete seks, waarbij we allebei aan onze trekken komen.
En dat is jóúw persoonlijke instelling. Het is echter géén wet van meden en perzen, het is gewoon iets dat per persoon kan verschillen, en niet verder gaan dan zoenen zegt niks, helemaal niks over de potentie van de relatie.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:07 schreef remlof het volgende:
Nou ja, voor mij betekend hartstocht toch vooral zoveel mogelijk de remmen losgooien en als de dame in kwestie niet verder wil gaan dan zoenen is dat voor mij een behoorlijke afknapper en weet ik al bijna zeker dat ze niet het geschikte type is voor mij...
snap het nut van deze toevoeging niet helemaal? Ik heb toch nergens gezegd dat het fout is om wel al meteen elkaar overal aan te raken?quote:Met dat meisje op het griekse strand heb ik 4 jaar samengewoond, en we zien elkaar nog regelmatig
Nee niet als beide personen dat ok vinden, maar in dit geval heb ik toch het idee dat de TS wel iets meer wou... Vandaar.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:35 schreef innovative het volgende:
[..]
En dat is jóúw persoonlijke instelling. Het is echter géén wet van meden en perzen, het is gewoon iets dat per persoon kan verschillen, en niet verder gaan dan zoenen zegt niks, helemaal niks over de potentie van de relatie.
[..]
snap het nut van deze toevoeging niet helemaal? Ik heb toch nergens gezegd dat het fout is om wel al meteen elkaar overal aan te raken?
Het enige dat ik duidelijk wil maken is dat een periode alleen maar zoenen niks, maar dan ook niks zegt over het verloop van een relatie zoals jij dat hier als pure wetenschap te berde bracht. Dat is gewoon onzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |