of ze weet niet hoe ze weg kan komen,quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:20 schreef la-nina het volgende:
waarschijnlijk denkt ze nu dat je iets mankeert
wat is daar erg aan? dwingen, en neuken is erger.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:23 schreef kingmob het volgende:
Anders probeer je het. Als je samen in bed ligt en je ligt (schijnbaar hartstochtelijk) te zoenen en ze wordt boos dat je wat probeert, dan lijkt me dat een duidelijk teken dat ze het misschien niet is voor je
Wat ik wil zeggen, het ergste wat je kan overkomen is "nee, ik wil nog even wachten...".
Omg typische MIDNR reactiequote:Op vrijdag 18 november 2005 00:26 schreef Kijk.mam.ik.ben.online het volgende:
Nee dat betekent dat ze een afkeer heeft jegens de kleur groen, dat je dat niet ziet.
Gelukkig ben jij niet snel in het oordelen over mensen waarvan je totaal geen benul hebt wat hun situatie is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:28 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
wat is daar erg aan? dwingen, en neuken is erger.
Dat is niet erg, dat is het hele puntquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:28 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
wat is daar erg aan? dwingen, en neuken is erger.
Maar wij moeten wel oordelen of mensen waarvan wij totaal geen benul hebben klaar zijn voor seksquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:29 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet snel in het oordelen over mensen waarvan je totaal geen benul hebt wat hun situatie is.
Ze zal best nat zijn geweest, als TS tenminste een beetje kan zoenen, maar dat betekent toch nog niet dat ze ook daadwerkelijk seks wil gaan hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:51 schreef LaZZ het volgende:
Eigenlijk ben je ook best kansloos dat je dat niet zelf kan inschatten, je kan natuurlijk ook subtiel voelen of iets al wat warmer aanvoelt cq vochtiger. En dat hoeft helemaal niet opvallend te gaan.
Exact ja, en natuurlijk wel, vrouwen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze zal best nat zijn geweest, als TS tenminste een beetje kan zoenen, maar dat betekent toch nog niet dat ze ook daadwerkelijk seks wil gaan hebben
Dan is de enig juiste conclusie dat hij niet kan zoenenquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:56 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Exact ja, en natuurlijk wel, vrouwen...![]()
Exact, ik zal deze jongen dus moeten becursusseren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan is de enig juiste conclusie dat hij niet kan zoenen
jaghquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:59 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Exact, ik zal deze jongen dus moeten becursusseren.
Achja, voor het welzijn van de mensheid moet je soms je grenzen verleggen, dat is ook de reden dat jij de aangewezen persoon bent als proefpersoon te dienen voor dhr in kwestie.quote:
idd...quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:19 schreef Nickthedick het volgende:
Wacht even... je lag in bed en hebt alleen gezoend?![]()
Dus als een man een stijve krijgt, dan móet er geneukt worden? Nou, da's goed om te weten dan...quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:13 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
De halve nacht hartstochtelijk zoenen en verder niks?
Op zich vind ik dat al vreemd, maar als er dan ook niet over gesproken wordt dan vind ik dat heel erg vreemd..
Je ligt met een enorme stijve naast haar maar dit werd door beiden genegeerd?
Dat zei ik helemaal niet....zegt wel veel over jou dat je dat eruit haalt..quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Dus als een man een stijve krijgt, dan móet er geneukt worden? Nou, da's goed om te weten dan...
Ik gok dat ze idd op dat moment niet veel verder wilde dan knuffelen en zoenen. Prima toch? Ik vind het echt onzin om te stellen dat met iemand zoenen altijd betekent dat je gelijk all the way wilt, zoals sommigen hier wel lijken te suggereren.
Dat het zoenen zo lang en gepassioneerd was betekent denk ik wel dat ze het fijn vond en misschien de volgende keer wel verder wil gaan. Maar dat kun je idd ook gewoon vragen.
Dus als je niet wilt neuken mag je ook niet naast elkaar liggen ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:37 schreef Tranceptor het volgende:
Als je echt niks wil doen ga je niet bij elkaar in bed liggen IMHO.
Oké, dat kan ik op zich wel met je eens zijn. Kwam denk ik ook door sommige andere reacties die er vanuit lijken te gaan dat zoenen => stijve => neuken een automatisme is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:38 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ik zei dat ik het vreemd vind dat sex niet ter sprake komt als je de halve nacht hartstochtelijk ligt te zoen met een stijve leuter..
Zoenen is toch niet 'niks'? Vind ik dan...quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:37 schreef Tranceptor het volgende:
Als je echt niks wil doen ga je niet bij elkaar in bed liggen IMHO.
Lijkt me ook erg logische...Ik bedoel, ze kan ook praten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:32 schreef Salsagirl het volgende:
Wij kunnen niet voor haar denken
Maar inderdaad enige optie is..
Zoen der innig, en van de rug beetje bij beetje meer
En is ze niet zover..laat ze je het heus wel merken![]()
Dat zeg ik niet, maar je kunt er op wachten dat 1 van beide partijen meer wil. Als je geen verwachtingen wil wekken, ga je niet in hetzelfde bed liggen IMHO.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:39 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Dus als je niet wilt neuken mag je ook niet naast elkaar liggen ?
Wat een rare reakties in dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |