quote:Op donderdag 10 november 2005 21:49 schreef huize het volgende:
Neucken die hap, moet ze maar niet zo onsubtiel hints geven!
gelukkig zijn er nog mensen zoals imberrquote:Op donderdag 10 november 2005 22:12 schreef Imberr het volgende:
Wel een stom wijf dan.Als ze gaat zoenen met een ander terwijl ze al 2 jaar een relatie heeft.
stfuquote:Op donderdag 10 november 2005 22:28 schreef Breukink het volgende:
[..]
gelukkig zijn er nog mensen zoals imberr![]()
Zo die is goed met idealismequote:Op donderdag 10 november 2005 23:10 schreef NedeRolf het volgende:
Euhm. Wachten totdat zij single is?
Of moet ik het populaire: 'keihard neuken man!' als reactie geven?quote:
Je moeder is vast erg trots op jequote:Op vrijdag 11 november 2005 00:59 schreef G-Mart het volgende:
Same thing here, alleen in mijn geval is het een onwijs lekker ding. En ik heb al twee andere meiden die me om de een of andere reden leuk vinden dus ik zit echt te dubben nu ... Anyhow, ik zie wel hoe het loopt, gewoon gevoel volgen, werkt het beste.
![]()
Word.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:49 schreef huize het volgende:
Neuh, ik waardeer jouw idealisme, het er mee eens zijn is een ander verhaal.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:38 schreef NedeRolf het volgende:
[..]
Of moet ik het populaire: 'keihard neuken man!' als reactie geven?
mee eens!quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:21 schreef Mukie het volgende:
Denk je nu echt dat ze dr vriendje zou gaan verlaten?
Daarnaast, denk je dat ze het dan bij jou niet zou flikken?
dus single makenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:10 schreef NedeRolf het volgende:
Euhm. Wachten totdat zij single is?
100% mee eens.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:30 schreef TR08 het volgende:
Als je daarna een relatie verwacht: Niet doen. Zoals de *kuch* wijze *kuch* Dr. Phill zei:
"If they've done it to them, they'll do it to you"
Ofwel: Als ze bij jou is zal ze ook vreemd gaan.
daarnaast is het haar verantwoordelijkheid en niet de jouwequote:Op vrijdag 11 november 2005 12:06 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
mee eens!
dus voor de seks is het leuk maar niet verder gaan!
Tering dit komt me wel heel bekend voor, zit precies in dezelfde situatie.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:43 schreef Vandorra het volgende:
Als je als jongen een meisje ontmoet en het is erg gezellig en zoent er mee, wisselt telefoonnummers uit msn´t uren door en belt de hele nacht door, hebt het over vanalles en nog wat MAAR zij heeft al twee jaar een relatie. Het is erg gezellig maar zei zegt te twijfelen en maakt opmerkingen als ik het met je zou doen dan weet ik het.......
Mjah... Ik heb de hoop dat mijn vriendin er dan zelf een stokje voor steekt... Doet ze dat niet, hoop ik dat het een meisje is... Is het dat ook niet heeft mijn vriendin een probleem... En daarna hij natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:06 schreef Ripley het volgende:
Zou je het zelf leuk vinden als jij in de andere positie zat? Die van haar vriendje? Nee? Dan zou ik een ander dus ook niet in zo'n kutpositie plaatsen.
Minder denk denk meer boem boemquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:06 schreef Ripley het volgende:
Zou je het zelf leuk vinden als jij in de andere positie zat? Die van haar vriendje? Nee? Dan zou ik een ander dus ook niet in zo'n kutpositie plaatsen.
doet hij niet, doet zij .quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:06 schreef Ripley het volgende:
tja das haar verantwoordelijkheid in dit gevalquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:06 schreef Ripley het volgende:
Zo bedoel ik het ook niet. Ik zal het woordje proberen er wel bij zetten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:46 schreef der_weiss het volgende:
Ehm.. Ulreazj.. vertel mij eens hoe jij het klaar speelt om zelf te bepalen of je verliefd wordt op iemand of niet?
gezellige bendequote:Op zaterdag 12 november 2005 17:59 schreef lana83 het volgende:
Vind het een vooroordeel dat als iemand in een relatie vreemd is gegaan dat hij/zij het in de volgende relatie ook doet!!!
Heb zelf een relatie van 3,5 jaar mijn vriend is vreemd gegaan,heb hem vergeven maar hij gaat nog steeds vreemd ,aar denkt dat ik dat niet weet, ik ben nu verliefd geworden op iemand anders maar heb het nog niet uitgemaak!!
Ben ook vreemdgegaan kan hij eens voelen wat hij ook bij mij heeft gedaan!!![]()
hoo-kayquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:59 schreef lana83 het volgende:
Vind het een vooroordeel dat als iemand in een relatie vreemd is gegaan dat hij/zij het in de volgende relatie ook doet!!!
Heb zelf een relatie van 3,5 jaar mijn vriend is vreemd gegaan,heb hem vergeven maar hij gaat nog steeds vreemd ,aar denkt dat ik dat niet weet, ik ben nu verliefd geworden op iemand anders maar heb het nog niet uitgemaak!!
Ben ook vreemdgegaan kan hij eens voelen wat hij ook bij mij heeft gedaan!!![]()
hij weet het toch nog niet?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:59 schreef lana83 het volgende:
Denk je dat het hem uberhaupt boeit?quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:59 schreef lana83 het volgende:
vreemd gaan kan niks met liefde te maken hebbequote:Op zaterdag 12 november 2005 22:56 schreef lana83 het volgende:
IK snap niet dat je kunt zeggen dat je van iemand houd en dan nog vreemd gaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |