quote:Op donderdag 17 november 2005 19:08 schreef PC eend het volgende:
Versabommie --
Misschien heb ik iets gemist ofzo, maar wat ik er van gezien heb, staat ie mij een beetje te hoog
Het heeft ver in de verte wel iets van humor weg, als je je ogen dichtknijpt en 5 meter van je beeldscherm gaat staan
Ook denk ik gezien te hebben dat hij er als de kippen bij is als hij bloed denkt te ruiken, maar als het slachtoffer dan ook maar boe roept draait hij als een blad aan de boom en is hij opeens poes(die met de staart tussen de benen afdruipt)lief.
Ook schijnt het bij hem ook nogal uit te maken waar je als poster vandaan komt, dat vind ik ook weer zo Utrechts
Ik zal nu wel een 4 a'4tjes lange motivering aan m'n reet krijgen, maar dan hoop ik dat iemand zo vriendelijk is om er een uitreksel van te brouwen, want ik kom er maar moeilijk doorheen
CUall
Ik was Tanja fan en dat botste een beetje heel erg veel en dat ben ik nog steeds niet vergeten
Tanja kan niet tegen onrechtvaardigheid, dus ik als fan kan dan natuurlijk niet achterblijven
Nog nooit heb ik zo een oneerlijke, achterbakse vorm van klassejustitie meegemaakt
Maar gelukkig zie ik al verbetering, en grijpt ze in haar eigen topic de macht al een beetje terug zo lijkt het
Eigenlijk heb ik er al ook genoeg kostbare minpunten aan verspilt (waar ik heel leuke dingen mee had kunnen doen)
En ook vind ik je wat minder springerig de laatste tijd
Het is eigenlijk ook wel een hoop werk wat ze verricht, daar mogen we blij om zijnHoewel het wel moeilijker frauderen is zo
Maar laat het een waarschuwing geweest zijn, als ik weer willekeur in dat motivatie gezeik aantref ben ik weer de eerste die je graag 2 puntjes kleiner maakt++
PC eend
Die gaat veel te hard, in 1 dag van middenmoter een sprintje getrokken naar een veel hogere plaats
Die kutkneus denkt volgens mij echt dat ie heeel grappig is ofzo met dat gekwaak van hem
Verlaat zijn nest meestal pas ver na middernacht, als de meeste al weg zijn, om met z'n eendebek iedereen af te zeiken, eerder durft hij niet met die plankenkoorts van hem
Bovendien voegt hij sinds de exit van Tanja ook nog maar bar weinig toe aan het forum, zit alleen maar met zijn eendereet in het Servivalspel om zich bij iedereen in te slijmen vanwege een paar smerige rotpuntjes en als hij niet aan het slijmen is dan lokt die smerige lok-eend wel weer een paar mensen uit om te gaan rellen
Zat ook nog te vertellen dat hij de hoge druk op zijn schouders maar moeilijk aankon nu hij zo hoog op de lijst staat, nou ik ben de kwaadste niet ik help hem bij deze graag aan 2 minpunten om zo de druk wat te verlichten 8)
Zijn 'fans' die nu bang zijn dat hun kostbare positieve puntjes teniet gedaan worden, zullen vast ook wel weer gerustgesteld worden met een of andere vage flut-theorie van hem, dat hij nu gaat proberen het bij Cuall gerectificeerd te krijgen omdat hij dacht dat je niet op jezelf mocht stemmen en zodoende deze punten niet tellen ofzo.
Maar hij heeft Cuall al meer dan genoeg minpunten bezorgt, dus die gaat daar hopelijk niet intrappen
Fuck that duck
En dan heb ik het nog niet eens over zijn klonen gehad 8) --
Teamlead: 49
Snaptnix: 49
M-en-A :49
Versabommie: 45
Isabeau: 47
Gert: 47
Kleintje: 43
PC eend: 41
Day: 39
Sanne: 38
Demins: 37
Maurisico: 37
APK: 35
Kribbet: 33
Milagro: 33
Lovebear: 31
Cuall: 33
Jappie:31
Petitdali: 29
PeterV: 29
Coos: 27
Latevogel: 27
Knurft-zork3: 27
Style: 27
Arcee: 25
Avonne: 25
Eborn: 25
Supermom: 25
Tamrah: 25
Muizemeis: 25
ChantalC: 25
MissHobje: 23
BlaBlub: 23
Bus Watcher: 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Foreverblue: 21
Henk.jansen: 19
Bep: 19
BBScanner: 19
Bong4002: 19
WickedAngel: 19
BBMenno: 19
Falco: 19
Magics: 17
Kissa 17
Cynix ® : 17
Thevulture: 17
Beeker 17
Kolomo: 13
Peter6000: 11
Pimmutjuh: 11
doka: 9
BorTheWolf: 5
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:53 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATTENTIE! HIER SPREEKT UW GELIEFDE DICTATOR!
![]()
Bij dictatoriaal decreet is heden, vrijdag donderdag 17 november 2005 AD, het volgende besloten:
Diverse onderdanen hebben te kennen gegeven dat het spel te lang duurt, er te veel om mond op mond contact wordt gezeurd, en velerlei ander ongerief waar ik als roerganger geen tijd voor heb.
Daarom heb ik besloten dat de eerste stemronde eindigt op zaterdag 19 november 23:59u.
De bovenste 12 personen gaan door naar het finalespel.
U heeft nog 3 dagen om achterbaks te doen, kusjes uit te delen, foto's van tieten te plaatsen of op andere wijze stemmen te bemachtigen. Veel plezier, de komende drie stemrondes.
De regels betreffende de finale volgen later per dictatoriaal decreet en er is helaas een ledenstop ingesteld.
EINDE MEDEDELING.
![]()
Lekker dan....komt die lovebear zich ook wel weer ff met de ordnung bemoeienquote:Op donderdag 17 november 2005 19:13 schreef Jappie het volgende:
mooi verhaal eend...jammer dat niemand het meer gaat lezen![]()
Goeie aanvullingquote:Op donderdag 17 november 2005 19:13 schreef APK het volgende:
Nog even voor de playertjes die het gemist hebben:
[..]
Ook goeie avondquote:Op donderdag 17 november 2005 19:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lekker dan....komt die lovebear zich ook wel weer ff met de ordnung bemoeien
Pfffff wat een opluchtingquote:Op donderdag 17 november 2005 19:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lekker dan....komt die lovebear zich ook wel weer ff met de ordnung bemoeien
Whehehe, pak hem aan, beertje!quote:Op donderdag 17 november 2005 19:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ook goeie avond
Probeer gewoon een toppic goed te laten lopen.
En als je dat niet zind ga je maar naar een kabouterplopsite![]()
![]()
Om tietuh foto's vragen!!quote:Op donderdag 17 november 2005 19:13 schreef APK het volgende:
Nog even voor de playertjes die het gemist hebben:
[..]
Als je de context leest zie je dat ik daar persoonlijk niet op zit te wachten.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:26 schreef Coos het volgende:
Om tietuh foto's vragen!!![]()
Plaats jij dan maar eerst eens effe een foto van je pikkie voor de dames!![]()
Maakt mij niet uit.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:28 schreef APK het volgende:
[..]
Als je de context leest zie je dat ik daar persoonlijk niet op zit te wachten.
God, mijn motivatie bij jouw punten was goed!
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:27 schreef Maurisico het volgende:
oh ja heb voor het gemak de geschoonde lijst maar even toegevoegd. Stemafspraken zijn immers verboden en dit hierriekt naar stemfraude. dus hieronder de lijst zonder de onderlinge stemmen van de dekselse drie![]()
Ik snap alleen de uitleg van die PI niet ? Of heb je per ongeluk op dat knoppie geramd ?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:27 schreef Maurisico het volgende:
-mooi verhaal-
jaloers jochie?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:27 schreef Maurisico het volgende:blaat...
quote:Op maandag 14 november 2005 13:28 schreef cuall het volgende:
[..]
....staat niks over in het regelboek dat stemafspraken NIET mogen![]()
Plopt er om de haverklap uit?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is er mis met de kabouterplop site ?![]()
Ach laat zeuren joh sommige leven nog in t stenen tijdperk.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
jaloers jochie?![]()
Sommige mensen vinden me blijkbaar wel aardig.. dat jij daar niet tegenkunt... tsja...
(overigens: kheb ook punten van muizemeis gekregen hoor)
neen nee niet jaloers... maar probeer eens een keer wat creatiever te stemmen! Waarom altijd op dezelfde stemmen? Wordt een beetje saaiiii....quote:Op donderdag 17 november 2005 19:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
jaloers jochie?![]()
Sommige mensen vinden me blijkbaar wel aardig.. dat jij daar niet tegenkunt... tsja...
(overigens: kheb ook punten van muizemeis gekregen hoor)
edit: en ik verwijs graag even naar het notaris cuall topic:
[..]
tsja.. daar kunnen we nu wel uitgebreid over bomen, maar dat zouden dan stemafspraken zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 19:38 schreef Maurisico het volgende:
[..]
neen nee niet jaloers... maar probeer eens een keer wat creatiever te stemmen! Waarom altijd op dezelfde stemmen? Wordt een beetje saaiiii....
Lovebear je bent volgens mij een ongelofelijk lekker blond mokkel...quote:Op donderdag 17 november 2005 19:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach laat zeuren joh sommige leven nog in t stenen tijdperk.
En nemen niet even de moeite om alles door te lezen.
En, wat ga je er nou mee doen?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik heb gelukkig nog een goed werkende gevonden--> [[url=http://img.2dehands.nl/f/preview/8416487.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Dat bedoel ik nou, Je leest niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:40 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Lovebear je bent volgens mij een ongelofelijk lekker blond mokkel...die teksten nu ook weer! Ik leef in het stenen tijdperk en lees daarom niks terug... hahaha, geweldig
![]()
weet eigenlijk ook niet wat me bezielde... was geen knipoog bij... heppum al aangepast!quote:Op donderdag 17 november 2005 19:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik snap alleen de uitleg van die PI niet ? Of heb je per ongeluk op dat knoppie geramd ?![]()
Je moet ook teruglezen jongen.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:44 schreef Maurisico het volgende:
[..]
weet eigenlijk ook niet wat me bezielde... was geen knipoog bij... heppum al aangepast!
ik ga ff voor je zoekenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:48 schreef demins het volgende:
OMG! Ik ben nu al meer dan drie uur bezig met bijlezen, herlezen, opnieuw bijlezen... nou ja, daar hoef ik geen tekening bij te maken.
Maar wat dat (deels tevergeefse) herlezen betreft: een goede zoekfunctie is dan iets waar ik vanmiddag schreiend om gebeden heb!
Teamlead you've got mail
Okfunquote:Op donderdag 17 november 2005 19:47 schreef Maurisico het volgende:
Sjit, lovebear, je hebt me ontmaskerd...ok ok ik maak me bekend....
[afbeelding]
-lamaar-quote:Op donderdag 17 november 2005 19:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Okfun![]()
Maare nog 1 ding lees deze eerst ff door
Notaris Cuall - controle Servival User Game
En goed lezen dan zie je wie wat heeft gestemd en hoe
SAMENVATTING GRAAG!quote:PC eend ratelde 3 a4tjes met onrealistische motivaties vol kift en bagger op
Teamlead = een baggerusertquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:03 schreef lovebear het volgende:
En weer lijst goed gezet
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Teamlead = een baggerusert
cuall = het schandknapinnetje van de baas
PC eend = doet aan zelfbevlekking
Nee die heb ik er in gezet met depunten die ernaast stonden.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:10 schreef APK het volgende:
[..]
Je bent de stemmen van Maurisico vergeten.
Correctie...die 1ste statement had van mijn hand kunnen zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 20:11 schreef teamlead het volgende:
[..]what did I do??
dat Maurisico niet blij met me is wist ik al, maar die eend heb ik volgens mij nooit wat gedaan
Dat weet ik ook niet!quote:
Je hebt gelijk, excusé.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee die heb ik er in gezet met depunten die ernaast stonden.
Dus is goed zo![]()
Nee, hij zei: "Versabommie is een vieze utregter"quote:Op donderdag 17 november 2005 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
PC eend zei echter: "Versabommie" is een baggerusert![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Teamlead = een baggerusert
cuall = het schandknapinnetje van de baas
PC eend = doet aan zelfbevlekking
Zitten jullie stemafspraken te maken?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:18 schreef demins het volgende:
Dat weet ik ook niet!Maar ik heb nou al drie keer hetzelfde mailtje van je gehad. En ik begreep het de eerste keer al!
![]()
Hoezo overleg in de riolering van het internet?
Is er een verschilquote:Op donderdag 17 november 2005 20:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Nee, hij zei: "Versabommie is een vieze utregter"
nope.. was volkomen off-topic, vandaar per mailquote:Op donderdag 17 november 2005 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Zitten jullie stemafspraken te maken?
Nee, maar ik vind het wel een goede suggestie!quote:Op donderdag 17 november 2005 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Wat doe jij hier ? ...Weet je zeker dat "el guroe" geen achterstallig "werk" voor je heeft "liggen".quote:
Blijkbaar genoeg verschil om als poster met 45 punten BOVEN de 47-punters te staanquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:24 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Blijkbaar genoeg verschil om als poster met 45 punten BOVEN de 47-punters te staan![]()
Als je dan ook maar niet denkt dat je nog een punt van mij krijgtquote:Op donderdag 17 november 2005 20:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat doe jij hier ? ...Weet je zeker dat "el guroe" geen achterstallig "werk" voor je heeft "liggen".![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Wrom nie ? ik ben immers harstikke lievquote:Op donderdag 17 november 2005 20:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Als je dan ook maar niet denkt dat je nog een punt van mij krijgt![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 13:28 schreef cuall het volgende:
[..]
....staat niks over in het regelboek dat stemafspraken NIET mogen![]()
Yep...quote:Op donderdag 17 november 2005 20:24 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Blijkbaar genoeg verschil om als poster met 45 punten BOVEN de 47-punters te staan![]()
ja toch niet dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:03 schreef lovebear het volgende:
En weer lijst goed gezet
Teamlead: 47
Versabommie: 45
Isabeau: 47
Gert: 47
On topicquote:Op donderdag 17 november 2005 20:31 schreef KRIBBET het volgende:
Aan alle puntenzuigers, voordat ik mijn punten ga geven zou ik graag willen weten wie van de hooggeplaatste er nog wel interesse in hebben?
Heb weinig zin om die grijze ongebruikte massa naast dat zaagsel aan het werk te zetten en dan morgen te lezen dat die persoon een vrijwillige exit heeft aangevraagd.![]()
Kortom, wie wil mijn punten en waarom?
KRIBBETquote:Op donderdag 17 november 2005 20:31 schreef KRIBBET het volgende:
Aan alle puntenzuigers, voordat ik mijn punten ga geven zou ik graag willen weten wie van de hooggeplaatste er nog wel interesse in hebben?
Heb weinig zin om die grijze ongebruikte massa naast dat zaagsel aan het werk te zetten en dan morgen te lezen dat die persoon een vrijwillige exit heeft aangevraagd.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:47 schreef APK het volgende:
[..]
INGREEP!
![]()
Moet hij vooral doen als hij dat wil.![]()
Minpunten weer toekennen aub.
Nominaties tellen helemaal of helemaal niet!.
![]()
Maak je geen zorgen, dit is zo ongeveer de eerste en bijna laatste keer dat ik ON topic iets neerkwakquote:
Ik blijf erin tot het bittere eind, Wat die punten betreft..al koop je er zalf voor, mooie multiplajostiquote:Op donderdag 17 november 2005 20:31 schreef KRIBBET het volgende:
Heel slim antwoordquote:Op donderdag 17 november 2005 20:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
KRIBBET
je moet gewoon lekker stemmen zoals je zelf wil
Kijken wie jij zelf t liefste de punten wil geven.
Ik ga daar geen redenatie voor geven kijk wel waar t schip strand.
Maar ga iig geen vrijwillig exit vind t te leuk om mee te doen zolang t nog kan![]()
Bommie voelt zich reeds veiligquote:Op donderdag 17 november 2005 20:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik blijf erin tot het bittere eind, Wat die punten betreft..al koop je er zalf voor, mooie multiplajosti![]()
Héé psstttt.............quote:Op donderdag 17 november 2005 20:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heel slim antwoord![]()
Weet niet of het je wat puntjes gaat opleveren maar je weet maar nooit
![]()
Veilig? 3 stemdagen is genoeg voor een exit voor Da Bomsterquote:Op donderdag 17 november 2005 20:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bommie voelt zich reeds veilig
Nog nooit een BB stemming van dichtbij meegemaakt zeker....laat staan onder leiding van APK en gruwel...![]()
Jajajaja....lul je er maar weer uit.... "stuart little"quote:Op donderdag 17 november 2005 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Veilig? 3 stemdagen is genoeg voor een exit voor Da Bomster![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:36 schreef cuall het volgende:
Rectificatie
PC eend heeft een -- stem op zichzelf uit gebracht![]()
Jij hoeft je geen zorgen te maken hoor vriend, al moet ik nog 3 dagen op je stemmen maar in de finale zal je zitten, kijk nu al uit naar de gesprekken tussen jou en APK en zo mogelijk zal ik het vuur een beetje opstokenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik blijf erin tot het bittere eind, Wat die punten betreft..al koop je er zalf voor, mooie multiplajosti![]()
Ja?? Wel een nominatie waarom jij mijn punten zou moeten krijgen, wat kunnen we verwachten van je in de finale dan?quote:
Jappie, jij bent geheid de mijne in de finale...jij wor mijn beotch !quote:Op donderdag 17 november 2005 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jajajaja....lul je er maar weer uit.... "stuart little"![]()
![]()
Een hele hoopquote:Op donderdag 17 november 2005 20:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja?? Wel een nominatie waarom jij mijn punten zou moeten krijgen, wat kunnen we verwachten van je in de finale dan?![]()
"MAAK ME GEEK!!!"quote:Op donderdag 17 november 2005 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jappie, jij bent geheid de mijne in de finale...jij wor mijn beotch !![]()
![]()
Daar was ik al bang voor, hij staat ook hoog op mijn min- - lijstjequote:
Wel opletten Jappie. We zitten niet bij 'de buren'!!quote:
En dat is 1quote:Op donderdag 17 november 2005 21:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Wel opletten Jappie. We zitten niet bij 'de buren'!!![]()
Dank je wel, Kleintje.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:04 schreef Kleintje het volgende:
De reden:
Arcee ++
Arcee heeft al sinds de exit van Rikkert geen stemmen meer gehad. Ik vind dit ronduit schandalig. Arcee is een goede motor van het BB forum. Als er lijstjes gemaakt moeten worden staat hij altijd vooraan. Hij voorziet ons altijd van alle gegevens. Maar op dit lijstje is hij gewoon ondergewaardeerd. Hij hoort veel meer punten te hebben. Mensen... deze user dwaalt al zo lang op fok rond. Hij heeft verstand van muziek, hij weet verschrikkelijk veel van muziek. Lijstjes houdt hij geweldig bij, weet precies welk usernummer hij heeft, wie zijn fokburen zijn, houdt zich super aan de Nederlandse taal regels en dan zwijg ik nog over zijn humor.
Gisteren was hij verdomd scherp. Vooral zijn Happy beterschapsday was er een goed voorbeeld
hoef ik niets te vrezen , jij negeert me zowel in negatief als in positiefe wijzequote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:47 schreef APK het volgende:
[..]
INGREEP!
![]()
Moet hij vooral doen als hij dat wil.![]()
Minpunten weer toekennen aub.
Nominaties tellen helemaal of helemaal niet!.
![]()
Begint het weerquote:
Scan heeft zichzelf verwijderd.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:40 schreef Sanne het volgende:
++ Pinball.voor zijn mooie lijstjes.
++ PeterV. De fakes
-- Bor the Wolf. Tijd voor een exit.
Ik ben helemaal in de war met de lijst. Wat is er gebeurd? Waar is Pinball gebleven. Wat is er met de 1e plek van Scan gebeurd?
Snapt het niet meer.
Ik zal hem nog een keer punten geven, ondankbare hondquote:Op donderdag 17 november 2005 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Scan heeft zichzelf verwijderd.
Pinball is er ook al een tijdje uit zo te zienquote:Op donderdag 17 november 2005 22:40 schreef Sanne het volgende:
++ PeterV. De fakes
Ik ben helemaal in de war met de lijst. Wat is er gebeurd? Waar is Pinball gebleven. Wat is er met de 1e plek van Scan gebeurd?
Snapt het niet meer.
Zullen we een schadeclaim indienen bij hem??quote:Op donderdag 17 november 2005 22:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal hem nog een keer punten geven, ondankbare hond![]()
Ja Sanne hectische dag, Scanman en Pinball hebben een vrijwillige exit aangevraagdquote:Op donderdag 17 november 2005 22:40 schreef Sanne het volgende:
++ PeterV. De fakes
Snapt het niet meer.
Binnenkort is ze helemaal de baas.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Begint het weer![]()
![]()
Ik had je nog zo gewaarschuwd![]()
Coos word sympathiekquote:Op donderdag 17 november 2005 22:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Zullen we een schadeclaim indienen bij hem??![]()
Bijna al mijn pluspunten heb ik aan hem vergooid.![]()
Scan, je ben van de lijst maar je mag wel stemmen!! Dus geef de komende dagen je pluspunten even aan mij en PcEend. Je minpunten geef je maar aan die valse spelleider.![]()
Nope, alleen overgebleven users op de lijst mogen stemmen.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:52 schreef Coos het volgende:
Scan, je ben van de lijst maar je mag wel stemmen!!![]()
Scanman en pinball hebben zich vrijwillig teruggetrokken.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:40 schreef Sanne het volgende:
++ PeterV. De fakes
Snapt het niet meer.
Ik ben tot op het bot geroerd.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
Coos ++ Heb intens medelijden gehad met zijn computerproblemen en bewondering voor zijn doorzettingsvermogen om online te blijven en vooral natuurlijk om te stemmenMaar hij is weer een beetje te snel in de lucht, dus ik verdenk hem ervan dat hij op zieligheidspuntjes mikte. Dan nog geen man overboord, want zijn fenomenaal gevoel voor humor moet worden beloond
Het mooie is, Coos, je hoeft mij geen Songfestivalpunten terug te geven. Geef ze maar wééééér aan Gert.
Neeeheeee. Duurt te lang.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef Coos het volgende:
Het lijkt mij leuk dat er op zondag om 00.00 (jawolh herr APK) 20 mensen op de 12e plaats eindigen.![]()
Waar staat dat??quote:Op donderdag 17 november 2005 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, alleen overgebleven users op de lijst mogen stemmen.
Dubbelfunctie? twee petten op? belangenverstrengeling?quote:Op donderdag 17 november 2005 22:55 schreef APK het volgende:
[..]
Binnenkort is ze helemaal de baas.
Pas maar op dus.
Doe maar niet eendjequote:Op donderdag 17 november 2005 23:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dubbelfunctie? twee petten op? belangenverstrengeling?
Zal ik dan anders de notaris worden?
Je zou nobeler zijn als de overgebleven users juist niet meer zelf mogen stemmen en "Nederland" laat spreken.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, alleen overgebleven users op de lijst mogen stemmen.
Reken maar niet op de notaris...die zit zich te bezatten in het cafe verderopquote:Op donderdag 17 november 2005 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar staat dat??![]()
Notaris Cuááll!!!!!!!!![]()
Ja Coos dat klopt echtquote:Op donderdag 17 november 2005 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar staat dat??![]()
Notaris Cuááll!!!!!!!!![]()
Je piekt weer eens te vroeg Coosquote:Op donderdag 17 november 2005 23:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Je zou nobeler zijn als de overgebleven users juist niet meer zelf mogen stemmen en "Nederland" laat spreken.![]()
Ja, doe jij maar notarie wordenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dubbelfunctie? twee petten op? belangenverstrengeling?
Zal ik dan anders de notaris worden?
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Reken maar niet op de notaris...die zit zich te bezatten in het cafe verderop![]()
Laat es zien dan??quote:Op donderdag 17 november 2005 23:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Coos dat klopt echtvan de liijst is een stem-stop
CUall RULESquote:Op donderdag 17 november 2005 22:55 schreef APK het volgende:
[..]
Binnenkort is ze helemaal de baas.
Pas maar op dus.
Op de avond of in het spel??quote:Op donderdag 17 november 2005 23:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je piekt weer eens te vroeg Coos![]()
Mag ik dan je charmante assitent zijn??quote:
Lieverd, ik ben net zo blij dat je weer online bent, als je nou ook nog allerlei extra topics moet gaan openen zijn we je zo weer kwijtquote:
Zit jij niet in het verkeerde tupoc??quote:Op donderdag 17 november 2005 23:06 schreef versabommie het volgende:
verkeerde topic!
FF oefenen alvastquote:
Zij snapt het.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:03 schreef cuall het volgende:
Anders krijgen we ernstige wraakacties en dat willen we dus niet![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Mag ik dan je charmante assitent zijn??![]()
quote:
Gaat cuall ook mee met Gert en mij?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:08 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg net een mailtje uit Thailand, vanaf nu zijn alleen nog maar minpunten geldig
Je moet niet met kaalheid spotten misschien ben jij t ook over een jaarquote:Op donderdag 17 november 2005 23:10 schreef Coos het volgende:
[..]
.....ik wil gewoon de regels zwagt op wit zien.
![]()
Dat jij je laat gebruiken door die kale zeg.......![]()
Misschien ben ik toch niet zó blondquote:Op donderdag 17 november 2005 23:10 schreef Coos het volgende:
[..]
.....ik wil gewoon de regels zwagt op wit zien.
![]()
Wat is er mop ? Werd ik geroepenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Jappie jongen jij moet echt op gaan passen
![]()
Wanneer gaan wequote:Op donderdag 17 november 2005 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat cuall ook mee met Gert en mij?![]()
Muil houweh, anders kun je die pluspunten van morgen ook weer van de Postbank afschrijven. Dan sta je écht below zero.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:10 schreef Coos het volgende:
Je krijgt het nog druk met al die fokkers in Thailand die per sms hun stem uit gaan brengen.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
FF oefenen alvast![]()
Ik krijg net een mailtje uit Thailand, vanaf nu zijn alleen nog maar minpunten geldig
Nee maar die dubbelfuctie van spelleider en notaris gaat echt opvallenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat cuall ook mee met Gert en mij?![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee maar die dubbelfuctie van spelleider en notaris gaat echt opvallen
Daarom ga ik de notaris functie wwarschijnlijk dan van haar overnemen![]()
Wel een beetje bijblijven he
Coos word nostalgisch....quote:Op donderdag 17 november 2005 23:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Je krijgt het nog druk met al die fokkers in Thailand die per sms hun stem uit gaan brengen.
Ze willen ws wel dat je de huidige stand driemaal daags doorgeeft aan "onze" kolonie in den verre.
Bij APK in Thailand zie ik altijd het boek "landgenoten" van Marcus Heeresma voor me.![]()
Een prachtige monoloog en ik ga niet verklappen wat het is.
Zelf heb ik bijna in mijn broek gepiest van het lachen toen ik APK erbij dacht!!![]()
Een aanrader voor de koude winterdag!![]()
Ik wil daarna als het mag!quote:
Nee.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je moet niet met kaalheid spotten misschien ben jij t ook over een jaar![]()
Ik lach onder een palmboom, moet ik een polletje openen?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:16 schreef Coos het volgende:
Zelf heb ik bijna in mijn broek gepiest van het lachen toen ik APK erbij dacht!!![]()
Een aanrader voor de koude winterdag!![]()
Net als het dreigt in te kakken, weer een briljante regellwijzigingquote:Op donderdag 17 november 2005 23:20 schreef APK het volgende:
MEDEDELING TUSSENDOOR!
![]()
De overgebleven personen in de finale worden elke dag -na de stemming- terug gezet naar.....
100 punten!![]()
Dit om te voorkomen dat de helden die zich voor de leeuwen durven te werpen onder nul eindigen.
Einde mededeling.
![]()
Merci M-en-A-
Mij verbaasd niets meer.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:20 schreef APK het volgende:
MEDEDELING TUSSENDOOR!
![]()
De overgebleven personen in de finale worden elke dag -na de stemming- terug gezet naar.....
100 punten!![]()
Dit om te voorkomen dat de helden die zich voor de leeuwen durven te werpen onder nul eindigen.
Einde mededeling.
![]()
Merci M-en-A-
De mijne staat er al in, dus ga je gangquote:Op donderdag 17 november 2005 23:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wil daarna als het mag!
Heb mijn lijstje al helemaal klaar![]()
Al klaarquote:Op donderdag 17 november 2005 23:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
De mijne staat er al in, dus ga je gang
Jij moet nog veel lerenquote:
Coos...quote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef Coos het volgende:
Maar tactisch/technisch lijkt het mij beter om de punten die ik normaliter aan Gert zou geven aan een andere user die mogelijk in de gevaren zone komt te geven. Tijdelijk dan. Hij staat voor nu wel effe veilig.![]()
Niet gaan smeken hequote:Op donderdag 17 november 2005 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Coos...
Het kan snel gaan hier hoor.
Met goede tips wordt hier tenminste iets gedaanquote:Op donderdag 17 november 2005 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Was een tip van de redactie. (M-en-A)
Nee ben t helemaal kwijtquote:Op donderdag 17 november 2005 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Hij krijgt net punten...
Snap jij het
Al die laffe modjes -en wannabe modjes- stappen uit het spel.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Met goede tips wordt hier tenminste iets gedaan![]()
APK kan dus ondanks meningen van anderen best wel samenwerken![]()
Die had ik niet gezien.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Hij krijgt net punten...
Snap jij het
Een soort van Pamplona met die lijst doenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:40 schreef APK het volgende:
Al die laffe modjes -en wannabe modjes- stappen uit het spel.![]()
De dood of de gladiolen.![]()
En tips blijven welkom.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Die had ik niet gezien.
henk is zo'n peer!![]()
Er staat een rakkertje koud in de clib.
OK Coos, ik neem dat angstige gesmeek van daarnet weer terug.![]()
Dramakoning.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Coos...
Het kan snel gaan hier hoor.
Ik merk nu de wet van de remmende voorsprong al.
Zelfs nu Scan er uit is, vallen er geen "overgebleven" punten mijn kant op.
Ik wánkel.![]()
idd! gaan! Tot mijn kadaver er rottend bij ligt, of totdat ik over andermans rottende kadaver de horlepiep dans.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Al die laffe modjes -en wannabe modjes- stappen uit het spel.![]()
De dood of de gladiolen.![]()
En tips blijven welkom.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd! gaan! Tot mijn kadaver er rottend bij ligt, of totdat ik over andermans rottende kadaver de horlepiep dans.
Dit is geen spel, dit is een servival!
Ik snap die ongerustheid van Gert best wel.quote:
Precies, dit is niet Expiditie Robinson, waar ze opeens familie invliegen en een winnaarseiland hebben om je vol te vreten.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:45 schreef versabommie het volgende:
Dit is geen spel, dit is een servival!
Wat zeg je dat toch weer tjaquote:Op donderdag 17 november 2005 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Precies, dit is niet Expiditie Robinson, waar ze opeens familie invliegen en een winnaarseiland hebben om je vol te vreten.![]()
Maar we hebben wel een Chico.![]()
Al die verjaardagen achter elkaar zegquote:Op donderdag 17 november 2005 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
Nog 5 minuutjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan is Gert jarig
Oh, vandaar ik wist niet dat mogelijk wasquote:Op donderdag 17 november 2005 23:48 schreef cuall het volgende:
Henk Sanne heeft een keer een extra bonuspunt gekregen![]()
Geloof jij het nog?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
Al die verjaardagen achter elkaar zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tenzij dat weer zo'n reuze leuk forumgrapje isquote:Op donderdag 17 november 2005 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
Nog 5 minuutjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan is Gert jarig
Offtopic mode aanquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tenzij dat weer zo'n reuze leuk forumgrapje is![]()
Zou Gert nog met de pillen snoepjes rond gaan??quote:
Is wel tricky hoor, zal hier dan wel storm lopenquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik geef mijn zaterdagpunten pas laat in de avond
Kick er best wel op dan een beslissende stem te kunnen hebben
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Echt waar denk hij neemt me in de zeik![]()
Het lijkt het servival spel wel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:07 schreef henk.jansen het volgende:
Offtopic mode aan
Ja leuk is die he dat aapje, ik lig echt in een deuk als je ziet hoe hij elke keer dat eten probeert te bemachtigen
Offtopic mode uit
JA EN JIJ HEBT MSN INFO GELEKt!!!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:11 schreef cuall het volgende:
[..]
nee het is echt geen grapje Gert is echt waar vandaag jarig
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
JA EN JIJ HEBT MSN INFO GELEKt!!!!![]()
![]()
![]()
Maar het komt uit een verdorven goed hart.![]()
En de rest van de namaak groeten graag hiero: Gertjuh van Harte!!quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
En de rest van de namaak groeten graag hiero: Gertjuh van Harte!!
Als hij echt jarig zou zijn zou hij wel bij familie en vrienden zijn.
Je staat anders al jaren in mijn verjaardags kalender op de plee.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
JA EN JIJ HEBT MSN INFO GELEKt!!!!![]()
![]()
![]()
Maar het komt uit een verdorven goed hart.![]()
Het was mijn eerste keer en alle begin is moeilijkquote:Op donderdag 17 november 2005 23:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij moet nog veel leren![]()
Je doet dit zeker nog niet zo lang
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar? Waar?
Gefeliciteerd Gert![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:21 schreef versabommie het volgende:
En uit de lucht regende het sprinkhanen, de rivieren werden rood van bloed, de lucht werd zwart en overal lagen de kadavers van plotseling gestorven dieren. Ziektes als de pest en cholera namen bezit van de mensheid, het einde is daar.................
IK GA VERDOMME NU STEMMEN!
Had ik gezien, bedanktquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tiaatje(s) voor jou in mijn "verjaardagstopic"![]()
![]()
Hoelang denk je nodig te hebben?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:21 schreef versabommie het volgende:
IK GA VERDOMME NU STEMMEN!
Ja want dát vind ik leuk! A Sort Of Homecoming.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Had ik gezien, bedankt![]()
Zal doen alsof ik dronken ben
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:36 schreef versabommie het volgende:
[Ik kan niet wachten tot ik je verlopen sodemieter uit elkaar kan trekken op het strijdveld, je bent een doorn in mijn oog en ik ben van plan jouw ogen te gaan gebruiken als stuiterbal op het speelveld van de finale. Je bent mijn gedroomde slachtoffer en je komt aan de beurt!
Duh Sherlock, het staat er al een dagquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja want dát vind ik leuk! A Sort Of Homecoming.![]()
Ik bedoelde dat dronken zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Duh Sherlock, het staat er al een dag![]()
Je hebt geweldige timing, want ik ben zo nuchter als de hel.quote:
En ik ben jarig!quote:
Voordat je gaat slapen moet je even teruglezenquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:41 schreef demins het volgende:
Bommie heeft gesproken!!![]()
Ik zou rustig moeten kunnen gaan slapen...![]()
Mijn welgemeende excuses! Ik vind het erg vervelend dat je die post zo hebt opgevat, al begreep ik het vanmorgen, na herlezing, wel! Op het moment van posten is geen van jouw beide pijnpunten zelfs maar een kort moment in mijn gedachten geweest.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens wacht ik nog steeds op excuses van Demins![]()
Een hele fijne dag en natuurlijk veeeeeeeel cadeautjesquote:
Zand eroverquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:52 schreef demins het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses! Ik vind het erg vervelend dat je die post zo hebt opgevat, al begreep ik het vanmorgen, na herlezing, wel! Op het moment van posten is geen van jouw beide pijnpunten zelfs maar een kort moment in mijn gedachten geweest.
Ik begrijp ook niet waarom dat niet zo was...![]()
Het was een beetje dom.![]()
als ik de finale win, wor jij mijn geclaimde prijs! Een gillende wicked zal ik over mijn schouder gooien en er zo trots als ene hond met zeven lullen mee rond lopen.....quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een hele fijne dag en natuurlijk veeeeeeeel cadeautjes![]()
Ik wil geen partypooper zijn maar ik moet dringend naar mijn mandje
Dit topic wordt echt steeds gekker.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
als ik de finale win, wor jij mijn geclaimde prijs! Een gillende wicked zal ik over mijn schouder gooien en er zo trots als ene hond met zeven lullen mee rond lopen.....
die gaat serieus wat aarsen schoppen. Jullie hebben haar in de hoek gedreven en ik denk dat er nu gewoon ellende van komt!quote:
Slaap lekker, en niet naar dromen van Versadhdmongooljostimafkees hè.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een hele fijne dag en natuurlijk veeeeeeeel cadeautjes![]()
Ik wil geen partypooper zijn maar ik moet dringend naar mijn mandje
Opnieuw inloggenquote:
Meestal blijf ik niet lang genoeg een kneus om het werkelijk tot klassiekers te laten uitgroeienquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Opnieuw inloggen
Whehehe, dat was een klassieke kneus-actie van jou gisteren.
Haalde ff dat dingetje van vanmiddag aanquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:09 schreef Maurisico het volgende:
Ik moet leren lezen? Hoezo dan? Nederlands is mijn goeiste vak op school!![]()
Die had ik er ingezetquote:Op donderdag 17 november 2005 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
BBMenno -- Ik ben onaangenaam verrast dat deze kutnewbie plotseling in de lijst opduikt. Zat volledig onder de plak bij Ingrid, laat zich wegpesten, komt nu af en toe bij Fok binnenwandelen voor wat hij denkt dat een 'chatsessie' is en wordt beloond met 19 punten. Negentien punten!Dat zijn er evenveel als ik, en dat kan dus niet. Hij hoort niet in deze lijst thuis, hij is er veel te laat bijgekomen. Afvoeren!
![]()
LoveBear! Bommie redt het wel, maar ik...???quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:10 schreef lovebear het volgende:
Haalde ff dat dingetje van vanmiddag aan![]()
Heb je gister nog 2 plus gegeven.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:13 schreef demins het volgende:
[..]
LoveBear! Bommie redt het wel, maar ik...???
Heb je boven gezien hoe bezorgd ik over je was?![]()
Je hebt gelijk! Ik mag van geluk spreken!quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb je gister nog 2 plus gegeven.
En nu geen min dus je staat goed.
![]()
gelijk met Maurisico
Jij gaat óók mee, ouwe Blauwvinger!quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:13 schreef demins het volgende:
[..]
LoveBear! Bommie redt het wel, maar ik...???
Nou ga ik me bijna weer schuldig voelen.quote:
Al aangepast vergeten weg te halenquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:31 schreef APK het volgende:
Lovebear
Waarom zet je die streep boven cuall en Demins
Die hebben hetzelfde aantal punten, toch
Tactische afweging: moet ik nou bekennen dat ik uit Zwolle kom of juist ontkennen?quote:
Lief van je Gert dat je o aan me denktquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ga ik me bijna weer schuldig voelen.
Bijna.
Zo'n spijkerharde nietsontziende het slechtste in mensen bovenhalende mindfucking toespeling gevende finale is toch niets voor jou, poppie?![]()
Je hebt er goddomme een stándbeeld!quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:33 schreef demins het volgende:
[..]
Tactische afweging: moet ik nou bekennen dat ik uit Zwolle kom of juist ontkennen?
Demins kan de geruchten bevestigen noch ontkennen.![]()
Pfffffffft ...
Ik weet niet hoe ik je dit, op je verjaardag maar liefst, op een voorzichtige manier kan vertellen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt er goddomme een stándbeeld!
Een stándbeeld!
Dat ben jij toch, pik?![]()
Help me nou niet "uit de droom" of zo..
Dat is lief van je, moppie, maar het gaat nu helaas anders.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:41 schreef Snaptnix het volgende:
De starter van dit spel moet zeker veilig zijn voor een plaats in de finale.
En binnenkort krijgt hij, dankzij de bots, weer extra hits op Google omdat we z'n naam hier steeds droppen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:50 schreef demins het volgende:
En ja, hij leeft ook nog een beetje voort in mijn avatar!![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is lief van je, moppie, maar het gaat nu helaas anders.
Iedereen zoekt het maar uit!![]()
Keep da stripe alive, btw!
De streep ziet er zo uit:
---------------------------------------------------------------------------------
quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Paar uur offline geweest en alweer een aanpassing van de regels, ga maar weer even terug lezen dus. Top12 ging toch door naar volgende ronde?
streep is aangepast
Wanneer kwam die film uit over zijn leven of is die al te zienquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:50 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik je dit, op je verjaardag maar liefst, op een voorzichtige manier kan vertellen.
Maar, to put it mildly, Herman Brood is een dode held! Daar zijn alle partijen het over eens. Ja, zelfs dood genoeg voor een standbeeld! In Zwolle, de stad van de Blauwvingers. Dat moest ik trouwens wel even opzoeken in de Dikke VD. Herman leeft alleen nog in onze herinnering, al is er sprake van dat hij wordt opgenomen in het Collectief Geheugen.Dat is alleen maar een kwestie van tijd.
En ja, hij leeft ook nog een beetje voort in mijn avatar!![]()
Voor vanavond of moeten we naam ook uit het spel verwijderenquote:
Weet ik niet. Ik heb al heel lang geen contact meer met Herman gehad...quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wanneer kwam die film uit over zijn leven of is die al te zien![]()
Heb er wel stukjes van gezien en zag er goed uit![]()
En je blijft maar vragen, he. Je tegenstanders afmatten als ze het meest kwetsbaar zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voor vanavond of moeten we naam ook uit het spel verwijderen![]()
Niet eens?? he wat raar nou zegquote:Op vrijdag 18 november 2005 02:07 schreef demins het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb al heel lang geen contact meer met Herman gehad...![]()
Ik heb geen tegenstanders hoor, wilde me uit de lijst schrappen omdat ik geen zin heb (lees=tijd) voor een eventuele finalequote:Op vrijdag 18 november 2005 02:11 schreef demins het volgende:
[..]
En je blijft maar vragen, he. Je tegenstanders afmatten als ze het meest kwetsbaar zijn.
Neen niet voor het "spelletje", alleen voor "vanavond" (bedoeld is hedenochtend).![]()
Bang?? ja bang voor een finale zonder deze verbaal goeie gekquote:Op vrijdag 18 november 2005 02:15 schreef PC eend het volgende:
Iedereen bang voor APK
Wat heeft hij nou weer geflikt?
Die moet nodig afgeremd worden
Ik zal je uit de droom helpen, er komt geen finale met deze verbale gekquote:Op vrijdag 18 november 2005 02:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bang?? ja bang voor een finale zonder deze verbaal goeie gek![]()
Want jij weet iest wat wij niet wetenquote:Op vrijdag 18 november 2005 02:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal je uit de droom helpen, er komt geen finale met deze verbale gek
Jullie laten jullie zand in de ogen strooien
Ik heb die stippel lijn even vervangen door een gekleurdequote:Op vrijdag 18 november 2005 01:41 schreef Snaptnix het volgende:
++ Om te beginnen krijgt APK deze keer pluspunten. Eindelijk duidelijkheid over de finale ronde en de manier waarop.De starter van dit spel moet zeker veilig zijn voor een plaats in de finale.
En om de pijn te verzachten dat je nu een nieuw intercom systeem moet gaan halen.
++Mauriscio. Je manier van reageren laat me regelmatig de tranen over de wangen lopen van het lachen. En je bent gewoon een toppertje om te zien. Zeker finale materiaal. De scheidingslijn van de top12 klopt nu ook wat beter (ondanks de afgepakte punten van lovebear)
--BBMenno alles leuk en aardi met die Menno. Het zal vast een gouwe pik zijn, maar moet ie hier nu ook al aan meedoen, hij heeft z'n kans gehad en verloren
Teamlead: 49
Isabeau: 49
Gert: 49
Versabommie: 49
APK: 45
Day: 39
Sanne: 38
Maurisico: 37
Cuall: 35
Demins: 35
Jappie:33
Kribbet: 33
Milagro: 33
Lovebear:29
PeterV: 31
Latevogel: 29
Petitdali: 29
Knurft-zork3: 27
Style: 27
Arcee: 27
Coos: 27
Avonne: 25
Eborn: 25
Supermom: 25
Muizemeis: 25
ChantalC: 25
MissHobje: 23
BlaBlub: 23
Tamrah: 23
Bus Watcher: 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Foreverblue: 21
Henk.jansen: 19
BBScanner: 19
Bong4002: 19
WickedAngel: 19
Bep: 17
Falco: 19
Magics: 17
Kissa 17
Cynix ® : 17
Thevulture: 17
Beeker 17
BBMenno: 15
Kolomo: 13
Peter6000: 11
Pimmutjuh: 9
Doka: 9
BorTheWolf: 1
Kanni ik weet allesquote:Op vrijdag 18 november 2005 02:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Want jij weet iest wat wij niet weten![]()
Die troef hou ik voorlopig nog even in handen, uit puur technisch tactische overwegingenquote:Op vrijdag 18 november 2005 02:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Want jij weet iest wat wij niet weten![]()
Wie zei dat het ergens over ging danquote:Op vrijdag 18 november 2005 02:32 schreef APK het volgende:
Hahahaha!
Geen idee waar het over gaat!![]()
Cuall!![]()
![]()
Over jouquote:Op vrijdag 18 november 2005 02:32 schreef APK het volgende:
Hahahaha!
Geen idee waar het over gaat!![]()
Cuall!![]()
![]()
Nu heb ik geen idee waar het over gaatquote:
Zo gaat de lol er snel afquote:Op vrijdag 18 november 2005 02:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je moet de lol er toch van in bljiven zien.![]()
Ok bedankt voor je tipquote:Op vrijdag 18 november 2005 02:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Niet zeuren je staat nog NU nog bij de eerste 12![]()
Milde eend????quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ok bedankt voor je tip
Je bent echt een goeie tipgevert
Ik ga niet meer zeuren, ik ga milder worden.... dat helpt![]()
En punten geven toch?quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:54 schreef M-en-A het volgende:
Maar dit stukje van M-en-A ken je natuurlijk nog niet...... heeeellll diervriendelijke mensen hoor![]()
Doen behalve met plezier streamverslagen maken ook wel graag eens even gewoon wat kwebbelen.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:59 schreef PC eend het volgende:
En punten geven toch?
Ik begin je steeds meer te waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |