Op donderdag 17 november 2005 03:51 schreef KRIBBET het volgende:quote:Op donderdag 17 november 2005 04:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Geef eens eens een link waar ik dat heb gedaan, ik heb jou tekst niet aangepast dan wel verandert
![]()
[..]
En jullie jullie hebben een oudere man als mij niet aangevallen en op kinderachtige wijze behandeld als zijnde een stelletje hangjeugd die een oud vrouwtje beroofd van als haar waardigheid en ook nog haar man van de 14e etage gooit (is maar een vergelijking ik trek die graag in het extreme)![]()
![]()
[..]
Het is Yolande ( ik zit er meer mee dat haar naam elke keer maar weer verkeerd geschreven wordt en uitgesproken)![]()
Ik zit er helemaal klaar voor maar ben bang dat Meneer Henk niet meer wil meespelenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:44 schreef PC eend het volgende:
Rel hem ff vol, dan heb ik 'mijn' deel zonder de hele fucking lijst![]()
Ik bemoei me er niet mee, dat kan punten kostenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zit er helemaal klaar voor maar ben bang dat Meneer Henk niet meer wil meespelen![]()
Mij zwart maken is best maar ga niet in een quote lopen klooien zodat het lijkt alsof ik het heb geschreven![]()
Die punten kunnen me echt gestolen worden en er is ook niemand die nu kan zeggen dat ik iemand heb beledigd of uit gescholdenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bemoei me er niet mee, dat kan punten kosten![]()
( Dat bedoel ik nou met tactisch)
Ik wil je alleen tips geven, maar jij wilt niet luisterenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die punten kunnen me echt gestolen worden en er is ook niemand die nu kan zeggen dat ik iemand heb beledigd of uit gescholdenIk ben heel netjes gebleven en zelfs meneer Jansen met U aangesproken
![]()
Wie zou dat moeten doen dan? We zijn maar met z'n 2en hierquote:Op donderdag 17 november 2005 04:53 schreef PC eend het volgende:
Kan er iemand even een poll maken met: Denk jij dat het Servival spel de SC reeks gaat inhalen![]()
Het dik gedrukte is inderdaad van mij en sta er ook helemaal achter.quote:Op donderdag 17 november 2005 04:39 schreef KRIBBET het volgende:
Op donderdag 17 november 2005 03:51 schreef KRIBBET het volgende:
Het gewraakte epistel staat nog steeds op de harde schijf en de tijd van gebruiken komt steeds nader.
Ik ben zo blij dat je dat wilt bewaren omdat je een wijs woord in tijd van nood nog eens terug kan lezen, zo van "had die ouwe toch gelijk"
quote:Het dik bedrukte komt absoluut niet van mijn toetsenbord vandaan maar dat kunt u of Yolanda ook nakijken![]()
Ik moet iets zorgvuldiger gaan typen, dat blind gaat me toch niet zo goed afquote:" En jullie jullie hebben een oudere man als mij niet aangevallen en op kinderachtige wijze behandeld als zijnde een stelletje hangjeugd die een oud vrouwtje beroofd van als haar waardigheid en ook nog haar man van de 14e etage gooit (is maar een vergelijking ik trek die graag in het extreme)![]()
![]()
Het ligt toch aan het blindtypenquote:Kunt u het bovenstaande dik gedrukte zelf nog is nalezen en het dan proberen uit te leggen aan deze simpele ziel? (als mij ???)
Yolande maar dat wist je al, takkejongquote:En de naam van uw vrouwAch ik trek het graag in het extreme
![]()
Nee dat zal je punten opleverenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wil je alleen tips geven, maar jij wilt niet luisteren![]()
Zak dan maar door de stront, vervelende servival game noob
Hoezo, weet henk waar je woont en issie onderwegquote:Op donderdag 17 november 2005 04:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wie zou dat moeten doen dan? We zijn maar met z'n 2en hier![]()
Ik verlaat mijn huis om deze tijd als er politie of brandweer zegt dat we het pand moeten verlatenquote:Op donderdag 17 november 2005 05:00 schreef PC eend het volgende:
Hoezo, weet henk waar je woont en issie onderweg![]()
Je begint het toch op te pakken en je begint spelletjes te spelenquote:Op donderdag 17 november 2005 04:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee dat zal je punten opleverenJe staat nu op mijn lijst, net boven Henk en Yolanda
![]()
Wat laat jij je kennen dan, ik had je hoger ingeschatquote:Op donderdag 17 november 2005 05:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik verlaat mijn huis om deze tijd als er politie of brandweer zegt dat we het pand moeten verlaten![]()
Maar meneer Jansen, uitschelden voor ta%^$jong (ik krijg het niet over mijn lippen) dat staat niet netjes hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 04:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het dik gedrukte is inderdaad van mij en sta er ook helemaal achter.
[..]
[..]
Ik moet iets zorgvuldiger gaan typen, dat blind gaat me toch niet zo goed af![]()
![]()
Het was positief bedoelt er had moeten staan :
En jullie hebben een oudere man als mij niet aangevallen en niet op kinderachtige wijze behandeld als zijnde een stelletje hangjeugd die een oud vrouwtje beroofd van haar waardigheid
[..]
Het ligt toch aan het blindtypenen af en toe een beetje
![]()
[..]
Yolande maar dat wist je al, takkejong![]()
![]()
Mag jij "Henk" tegen meneer Jansen zeggenquote:Op donderdag 17 november 2005 05:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoezo, weet henk waar je woont en issie onderweg![]()
Ieder ander mag tegen me beginnen maar tegen menner en mevrouw Jansen zal ik me heel correct opstellen en gedragenquote:Op donderdag 17 november 2005 05:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je begint het toch op te pakken en je begint spelletjes te spelen![]()
Jij zei dat je een hekel had aan slijmen
Dat zet mij op het verkeerde been, anders had ik je allang bedolven onder een shitload zwaai smilies
Er wonen ook nogal wat personen in de flat die ik er ook liever niet wil hebbenquote:Op donderdag 17 november 2005 05:05 schreef PC eend het volgende:
Wat laat jij je kennen dan, ik had je hoger ingeschat
Brandweer zou ik me eventueel nog wel wat bij voor kunnen stellen
We go waaay back, dat krijg je he met olbiesquote:Op donderdag 17 november 2005 05:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mag jij "Henk" tegen meneer Jansen zeggen![]()
Slaap lekker knulletjequote:Op donderdag 17 november 2005 05:12 schreef KRIBBET het volgende:
Helaas moet ik dit gezellige nachtje FOkken onderbreken om van mijn nachtrust te gaan genieten![]()
Morgenmiddag sta ik als uw pispaal weer tot uw beschikking maar ben even vol gepiest en ga even douchen![]()
Maak er nog een gezellige bijeenkomst van en lees het straks wel weer terugToedels
![]()
Hmmm ik had toch op z'n minst verwacht, dat jij dan wel even armpje wou drukken met de sterke armquote:Op donderdag 17 november 2005 05:10 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Er wonen ook nogal wat personen in de flat die ik er ook liever niet wil hebben
Dus als de politie voor de deur staat met ontruimen ga ik met de lift (als die al komt)
Pc Hebben wij nog wat te roddelen?quote:Op donderdag 17 november 2005 05:17 schreef PC eend het volgende:
We go waaay back, dat krijg je he met olbies
Ja, maar niet als er iemand in een dsjeballa (of hoe heet zo'n ding) met een soort van riem op hun/haar over de gallerij loopt, dan ben ik weg (icoon kribbit)quote:Op donderdag 17 november 2005 05:19 schreef PC eend het volgende:
Hmmm ik had toch op z'n minst verwacht, dat jij dan wel even armpje wou drukken met de sterke arm![]()
Ik doe niet aan roddelenquote:Op donderdag 17 november 2005 05:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Pc Hebben wij nog wat te roddelen?
Even kijken of ze morgenochtend nog commentaar hebben
Aah op die fietskameelquote:Op donderdag 17 november 2005 05:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, maar niet als er iemand in een dsjeballa (of hoe heet zo'n ding) met een soort van riem op hun/haar over de gallerij loopt, dan ben ik weg (icoon kribbit)
Ze schrijven wel dat ze niet teruglezen , maar lezen alle topics terug en juist daarin zijn ze niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 17 november 2005 05:26 schreef PC eend het volgende:
Ik doe niet aan roddelen
Ik doe alles open, dus ik hoop dat iedereen dit terugleest
Ach na een beetje aanpassing valt het wel meequote:( wat denk je henk, zal dit punten kosten??? anders edit ik het hoor)
Ik ben te moe om het aan te passenquote:Op donderdag 17 november 2005 05:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ze schrijven wel dat ze niet teruglezen , maar lezen alle topics terug en juist daarin zijn ze niet te vertrouwen.![]()
De oldbies daar gelaten op een paar na (Coos dat lukt hem niet met zijn computer)![]()
![]()
![]()
Jullie zijn allemaal een stelletje kutkneuzen, die meedoen aan een kutspel....... en APK wint
[..]
Ach na een beetje aanpassing valt het wel mee
![]()
![]()
Dag broertjequote:Op donderdag 17 november 2005 05:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben te moe om het aan te passen
Ik ben weg![]()
Waarom?quote:Op donderdag 17 november 2005 08:07 schreef Pinball het volgende:
Ik heb mezelf even van de lijst gehaald. Veel plezier nog verder met de campinganimatie.
Aha. Ik snap het wel een beetje. Maar het is maar een spelletje. Ik bungel lekker onderaan op de lijst, maar dat mag voor mij de pret niet drukkenquote:Op donderdag 17 november 2005 08:17 schreef Kleintje het volgende:
Denk dat dat duidelijk is Doka...
Er staat campinganimatie.
En ik snap de persoon.
Sommige worden wel erg fanatiek in het afzeiken, gaan op ieder woordje zout leggen.
Je durft je mening niet eens meer te geven omdat het iemand opvalt en je er hier op afrekent.
Ik denk dat je alles met een knipoog moet zien en achterlijke redenen moet blijven bedenken.
Ik verwacht ook dat ze dat bij mij doen.
Omdat ik geen deksel op de boter heb gedaan, omdat ik te ver weg woon, omdat ik te dichtbij woon, omdat ik te lange teksten typ....
Dat soort reacties verwacht ik... en sommigen nemen het te serieus...
BorTheWolf staat nu op 7 puntenquote:Op donderdag 17 november 2005 09:11 schreef ChantalC het volgende:
Heeft BorTheWolf geen punten? Zo ja hoeveel?
EY! Jij bent op je ava echt veel liever nu, ik krijg de neiging te denken dat jij misschien wel helemaal niet keihard luguber lachend snachts op je bezemsteel rondvliegt om mensen in padden te veranderen.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:13 schreef ChantalC het volgende:
UR welcome!
Ja kom maar op met die plusjes.... Anders verander ik je komende nacht in een pad ofzo...quote:Op donderdag 17 november 2005 10:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
EY! Jij bent op je ava echt veel liever nu, ik krijg de neiging te denken dat jij misschien wel helemaal niet keihard luguber lachend snachts op je bezemsteel rondvliegt om mensen in padden te veranderen.
Ik denk dat jij wel eens in de running bent voor mijn plusjes!
En de bui is alweer overquote:Op donderdag 17 november 2005 11:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja kom maar op met die plusjes.... Anders verander ik je komende nacht in een pad ofzo...![]()
Cuall, wat is er met je avatar gebeurd? Issie ziek?quote:
Cuall denkt dat ze Peter6000 is...quote:Op donderdag 17 november 2005 11:31 schreef Snaptnix het volgende:
Cuall, wat is er met je avatar gebeurd? Issie ziek?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |