Sjips... Ik wilde net naar de WC, want ik heb persdrang... nja ik hou het wel ff opquote:Op woensdag 16 november 2005 08:43 schreef doka het volgende:
Stop de persen! Ik ga stemmen!
Doe je dingquote:Op woensdag 16 november 2005 08:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Sjips... Ik wilde net naar de WC, want ik heb persdrang... nja ik hou het wel ff op![]()
Hmmm.... hier heb ik bezwaar tegen. DIT IS GEJAT!quote:Op woensdag 16 november 2005 10:33 schreef PH52 het volgende:
++ voor Teamlead, ik blijf je eeuwig dankbaar voor Beterschaps Day, zo zal 15 november voortaan de analen van Fok ingaan ( Isabeau, mag die in het Fok-woordenboek ?)
OOwww, zie je, niet blind op je geheugen varen, ik ga het gelijk wijzigen.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hmmm.... hier heb ik bezwaar tegen. DIT IS GEJAT!
Want... Day kwam binnen en melde dat ze zich ziek voelde.
Ik zei toen... Beterschap Day.
Waarop Arcee iedereen feliciteerde met beterschapsday!
Dus... ARCEE kwam ermee....
quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is dat vandaag?
Oh, happy beterschap day, allemaal!
quote:Op woensdag 16 november 2005 08:51 schreef doka het volgende:
En omdat ik graag tegen het gezag schop moet ik kiezen tussen cuall en die kale neet. Mr. Komen heb ik al een paar keer minpunten gegeven en het moet wel leuk blijven, dus nu is cuall aan de beurt. Niks persoonlijk hoor, lekker diercuall--
Ongesteld ?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:46 schreef scanman01 het volgende:
PH52 -2 : De 'met zeik overgoten figuur' in mijn avatar is Jack Nicholson, fyi .. Verder mag jij wel eens exit.
style -2 : Gewoon omdat ik zin had je minpunten te geven. Je hebt soms van die dagen...
Cuall +2 : Mag wat mij betreft wel wat hoger in de lijst.
Doe dan op zijn minst die normale foto van je, want die gekke closeup schrikt echt enorm af!quote:Op woensdag 16 november 2005 13:53 schreef ChantalC het volgende:
Na een halve dag kom ik tot de conclusie dat een andere avatar niks bijdraagt aan het stemgedrag (zoals werd voorgespiegeld door deze en gene)... Ik denk dat ik maar weer terug naar mijn oude ga...![]()
Nee het is een t-shirtje van me geworden...quote:Op woensdag 16 november 2005 13:58 schreef versabommie het volgende:
Doe dan op zijn minst die normale foto van je, want die gekke closeup schrikt echt enorm af!
Dacht dat het je buik was, met een tatooquote:Op woensdag 16 november 2005 14:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee het is een t-shirtje van me geworden...![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:46 schreef scanman01 het volgende:
Cuall +2 : Mag wat mij betreft wel wat hoger in de lijst.
Kijk ff of je tot je elleboog erin kan, viezert!quote:
Ooit een zuurstok roze buik gezien?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:04 schreef PH52 het volgende:
Dacht dat het je buik was, met een tatoo![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk ff of je tot je elleboog erin kan, viezert!
Jahoor, pas nog.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ooit een zuurstok roze buik gezien?![]()
Ach joh je weet de helft nog niet eens...quote:Op woensdag 16 november 2005 14:23 schreef PH52 het volgende:
BTW, ff serieus, was die extreem make-over nou echt nodig, zo erg was het toch niet? En dat voor een paar van die kutpuntjes.![]()
Kijk je als je binnen bent ff of je nog iets tegenkomt dat nog bruikbaar is ?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:22 schreef cuall het volgende:
[..]
al moet ik mijn hele hoofd er in stoppen
......alles voor de punten toch
![]()
Dit is mijn nieuwe charme offensief![]()
Wat heb je nodig PH52, dan zal ik wel ff voor je op zoek gaanquote:Op woensdag 16 november 2005 14:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Kijk je als je binnen bent ff of je nog iets tegenkomt dat nog bruikbaar is ?![]()
Kijk ff of je iets van sjaak nikkelsen kan vinden, kan van alles gebruiken, als het maar geen eetbare zaken zijn !quote:Op woensdag 16 november 2005 14:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat heb je nodig PH52, dan zal ik wel ff voor je op zoek gaan![]()
Serieus ? Vertelquote:Op woensdag 16 november 2005 14:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ach joh je weet de helft nog niet eens...![]()
![]()
Ach ja, ik zie het: Rich Bitch! Mag ik toch gewoon blijven denken dat het een tattoo is die zich op de onderste regionen van je onderbuik.?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weet jij het ? Ik snaptnnntntnxx . Zo vriendelijk is ze niet, ikke zwaaien, egt niet reageren. Maar wel als die groupies oline zitten, dan is ze d'r. Het werkt wel, dat blijkt.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:48 schreef Sassefras het volgende:
hoe komt snaptnix zo hoog?
ik dacht dat scan en Isa aan het stuivertje wisselen waren.. sjees je kunt dit topic ook niet met rust laten!
Ben jij Kyle's moeder?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja serieus... Maar dat ga ik hier niet op het FF droppen... Elders op forum.fok.nl is het al eens eerder te sprake gekomen...quote:Op woensdag 16 november 2005 14:32 schreef PH52 het volgende:
Serieus ? Vertelvertel, of mag dat niet van de programmamakers ?
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:50 schreef PH52 het volgende:
[..]
Weet jij het ? Ik snaptnnntntnxx . Zo vriendelijk is ze niet, ikke zwaaien, egt niet reageren. Maar wel als die groupies oline zitten, dan is ze d'r. Het werkt wel, dat blijkt.![]()
Kyle Wie? Nee dus...quote:Op woensdag 16 november 2005 14:56 schreef versabommie het volgende:
Ben jij Kyle's moeder?
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:59 schreef ChantalC het volgende:
Ja serieus... Maar dat ga ik hier niet op het FF droppen... Elders op forum.fok.nl is het al eens eerder te sprake gekomen...
U weet meer?quote:
Vroeger, voor BB5 begon, was ik ook wel eens elders op fok! te vinden.quote:
Respect. Mij hoor je niet meer, al blijf ik erbij dat ook in de virtuele wereld schoonheid een relatief begrip is!quote:Op woensdag 16 november 2005 14:59 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja serieus... Maar dat ga ik hier niet op het FF droppen... Elders op forum.fok.nl is het al eens eerder te sprake gekomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |