Nou ga ik me bijna weer schuldig voelen.quote:
Al aangepast vergeten weg te halenquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:31 schreef APK het volgende:
Lovebear
Waarom zet je die streep boven cuall en Demins
Die hebben hetzelfde aantal punten, toch
Tactische afweging: moet ik nou bekennen dat ik uit Zwolle kom of juist ontkennen?quote:
Lief van je Gert dat je o aan me denktquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ga ik me bijna weer schuldig voelen.
Bijna.
Zo'n spijkerharde nietsontziende het slechtste in mensen bovenhalende mindfucking toespeling gevende finale is toch niets voor jou, poppie?![]()
Je hebt er goddomme een stándbeeld!quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:33 schreef demins het volgende:
[..]
Tactische afweging: moet ik nou bekennen dat ik uit Zwolle kom of juist ontkennen?
Demins kan de geruchten bevestigen noch ontkennen.![]()
Pfffffffft ...
Ik weet niet hoe ik je dit, op je verjaardag maar liefst, op een voorzichtige manier kan vertellen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt er goddomme een stándbeeld!
Een stándbeeld!
Dat ben jij toch, pik?![]()
Help me nou niet "uit de droom" of zo..
Dat is lief van je, moppie, maar het gaat nu helaas anders.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:41 schreef Snaptnix het volgende:
De starter van dit spel moet zeker veilig zijn voor een plaats in de finale.
En binnenkort krijgt hij, dankzij de bots, weer extra hits op Google omdat we z'n naam hier steeds droppen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:50 schreef demins het volgende:
En ja, hij leeft ook nog een beetje voort in mijn avatar!![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is lief van je, moppie, maar het gaat nu helaas anders.
Iedereen zoekt het maar uit!![]()
Keep da stripe alive, btw!
De streep ziet er zo uit:
---------------------------------------------------------------------------------
quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Paar uur offline geweest en alweer een aanpassing van de regels, ga maar weer even terug lezen dus. Top12 ging toch door naar volgende ronde?
streep is aangepast
Wanneer kwam die film uit over zijn leven of is die al te zienquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:50 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik je dit, op je verjaardag maar liefst, op een voorzichtige manier kan vertellen.
Maar, to put it mildly, Herman Brood is een dode held! Daar zijn alle partijen het over eens. Ja, zelfs dood genoeg voor een standbeeld! In Zwolle, de stad van de Blauwvingers. Dat moest ik trouwens wel even opzoeken in de Dikke VD. Herman leeft alleen nog in onze herinnering, al is er sprake van dat hij wordt opgenomen in het Collectief Geheugen.Dat is alleen maar een kwestie van tijd.
En ja, hij leeft ook nog een beetje voort in mijn avatar!![]()
Voor vanavond of moeten we naam ook uit het spel verwijderenquote:
Weet ik niet. Ik heb al heel lang geen contact meer met Herman gehad...quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wanneer kwam die film uit over zijn leven of is die al te zien![]()
Heb er wel stukjes van gezien en zag er goed uit![]()
En je blijft maar vragen, he. Je tegenstanders afmatten als ze het meest kwetsbaar zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voor vanavond of moeten we naam ook uit het spel verwijderen![]()
Niet eens?? he wat raar nou zegquote:Op vrijdag 18 november 2005 02:07 schreef demins het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb al heel lang geen contact meer met Herman gehad...![]()
Ik heb geen tegenstanders hoor, wilde me uit de lijst schrappen omdat ik geen zin heb (lees=tijd) voor een eventuele finalequote:Op vrijdag 18 november 2005 02:11 schreef demins het volgende:
[..]
En je blijft maar vragen, he. Je tegenstanders afmatten als ze het meest kwetsbaar zijn.
Neen niet voor het "spelletje", alleen voor "vanavond" (bedoeld is hedenochtend).![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |