Hier alle nominaties en motivaties van Maandag
versabommieGert ………..+2, ergens mag ik die mafketel wel en moet ik wel om hem lachen….maar hij is nog wel grof de Menno!
Snaptnix………+2 omdat ze snaptnix is!
Henk.Jansen……..-2 omdat die gewoon intens wreed de Joost is!
Teamlead++ isabeau; Dat foto-topic toont maar weer eens aan dat ze een vrouw van haar woord is
++ Tamrah; Helemaal nieuw binnen en meteen op mij stemmen, dat moet beloond worden natuurlijk
-- Demins; Ik hou niet van concurrentie
lovebearJappie ++ hou mn woord en we hebben wel lekker gedicuseerd
Tamrah ++ net nieuw maar al lekker bezig en heb erg om je gelachen
Kolomo -- Sorry deze x ben jij t ken je nog niet zo goed
FriztiVersabommie -- omdat ik ziek wordt van het "hallo fans".
Sanne ++ omdat ze mijn caps wel kan waarderen (ondank dat er betere zijn).
Snaptnix ++ omdat er meer vrouwen in de top moeten komen
DokaPC Eend++ zoals beloofd - ongeldig
Jappie++ zoals beloofd - ongeldig
APK-- Obsessie met clonen (takes one to know one)
scanman01Isabeau +2 : Ze blijft een lieverd en heeft goede smaak
Lievevogel +2 : Ook een lieverd en ook goede smaak
M-en-A -2 : Prima fokker, maar staat opeens wel erg hoog
Demins++ voor Versabommie: als er 1 lamstraal in de top 12 moet, dan deze psychoot
++ voor Muizemeis: een symphatieke FOK!ster, die ik dicht in mijn buurt wil hebben!
-- voor Teamlead: je bent zelf begonnen, jochie!
Latevogel-- voor APK ik doe mijn best er voor te zorgen dat je niet in de top drie komt want ik wil mijn krat bier winnen
+ M-en-A voor de goede verslagen nog steeds
++ scanman wat zou ik zonder zijn mooie caps moeten en nu post hij soms ook nog leuke van de boys
BeekerIsabeau ++ 2 vanwege vriend
Scanman ++2 vanwege competitie
PC eend -- 2 vanwege lurk opmerking
SnaptnixPeter6000 ++ Een fok verjaardagscadeau
Frizti ++ voor de hulp tijdens problemen met de laptop
pimutjuh -- ken ik niet
Tamrah-- Demins : - punten geven aan Teamlead = FOEI !
++ Teamlead : My number one
++ Maurisico: Ik heb heerlijk gedroomd vannacht
PH52Scanman: ++ still number one
Kleintje: ++ blijf consequent
Ferdii: -- (tactisch): motto - gedeelde smart is halve smart
KleintjeIsabeau: ++ Gedeelde smart met Scanman... dat verdien je!
PH52: ++ Bedankt voor de punten mijn richting op!
Djoj: -- Ik ken je nog steeds niet!
Gert++ henk.jansen want dat is een vriendelijke user die het nergens aan verdiend heeft om tot pispaal te worden bestempeld, laat stáán een Joost te worden genoemd!!! Kom op Henk, laat zien wat je in huis hebt!!! (als je maar geen toneelstukjes gaat doen of zo)
-- Isabeau Niet mijn gewoonte, maar toch een keer een wraakstem. Het ritueel van de dagelijkse twee plusjes van Scanmans harem, Isabeau en Latevogel, bereikte gisteren een nieuwe dimensie omdat ik het had gewaagd met de Grote Roerganger in discussie te gaan. Prompt werd ik daarop afgerekend door Isa. Voelde een beetje als poging tot mondsnoerderij en dit is het antwoord.
++ Kleintje Behoorlijk bedenkelijk, om in het fotoboek een afbeelding te plaats van je lekkere kont onder de douche. En er zijn altijd wel wat types te vinden die met een ander lichaamsdeel dan hun hoofd denken, en er nog intrappen ook.
Peter6000Knurft-zork3 +2 vanwege het online zetten van het legendarische Tan-flimpje, toen Roel op zijn bed wilde plassen, en Tan hielp Roel naar het toilet te begeleiden. Eén van de leukste momenten van BB
Snaptnix +2 , ik vind dat Snaptnix nog lang niet mag vertrekken
Cuall -2 hinderlijke avatar
ChantalCPeter6000 : -- is jarig vandaag, krijgt al genoeg kadootjes..
PH52 :-- is teveel met het spelletje bezig...
Cuall : ++ word door andere ondergewaardeerd voor haar inzet om de scores goed bij te houden...
APKGert -- Waar ben je nou helemaal mee bezig, mattie? Je bent van jezelf al orgineel, leuk en charmant genoeg om het op eigen kracht te redden in dit spel zonder die stemafspraak met Coos.
Coos --Ik dacht dat hij veranderd was, maar helaas is hij toch weer de vervelende hangende langspeelplaat die hij al jaren is. Verder heb ik hem nog nooit een leuk topic oid dergelijks zien openen, sterker nog, enige orginaliteit is ver te zoeken.
Doca -- Nog zo iemand die het leuk vindt elke dag op dezelfde persoon te stemmen zonder goede reden. Wieberen aub
CUall++ henk,jansen: henk mag niet ten onder gaan door de Joost hetze. Henk is een lieffie en zijn connecties met de drankhandel is een hele belangrijke. Als er één oog heeft voor de inwendige mens dan is het Henk wel.
++ Coos: zijn plan om Peter6000 een verjaarscadeau te geven vond ik zo lief. …
-- versabommie: heeft me de stuipen op het lijf gejaagd met zijn verhaal over inbraken en poortscans. Moest potdomme op zondag nog naar de slotenhandel
KRIBBETVersabommie: --Iemand nomineren omdat ze de deksel niet op de boter had gedaan is oké maar om iemand 2 minpunten te geven vanwege het rijden in een Multipla? Dat kan ik niet over mijn kant laten gaan!
Muizemeis: + + 2 plusjes voor Muizemeis. Een user die mijn naam in haar onderschrift plaatst is een kanjer!
Flugeltje: + + 2 plusjes voor Flugeltje. Als dank voor de punten, lieve woorden en het hart onder de riem steken!
MaurisicoTamrah: + + Me eerst "jummie" noemen en daarna van me dromen. Als vrouwen daar eerlijk voor uitkomen verdient dat natuurlijk twee pluspunten.
Henk Jansen: + + Eerder riep er al iemand dat Henk Jansen gewoon een aardige kerel is. Nou dat vind ik eigenlijk ook wel. Je ziet echter in dit topic de bloeddorstigheid terug van de medemens. De weerlozen die onderaan bungelen worden genadeloos afgeschoten, vaak onder motivatie van "die ken ik niet", kunnen we niet afspreken dat dat geen motivatie meer is CUall en APK?
Snaptnix: -- Hier had eigenlijk ook Coos kunnen staan... Die had het idee om Peter6000 weer terug te zetten op de lijst......Na The Vulture die via een vage stemming terug kwam, maar inmiddels eieren voor zijn geld koos...weer een voorbeeld van inconsequente spelregels. Peter 6000 heeft het spel verloren, en is dus out.
YolandeCuall: ++ omdat je wel gezellig in de rondte huppelt
Henk.jansen: ++ Ken ik al langer als versabommie
versabommie: -- ken ik nog niet zolang als Cuall en Henk.jansen en je maakt wel hele nare opmerkingen (maakt je niet geliefd)
M-en-AScanman: -- Ik heb je motivatie gezien om mij twee minnetjes te geven omdat ik te hoog in de lijst sta. Je maakt prima caps en bent best wel leuk om te lezen in de SC en de streamverslagen, maar moet jou dus nu toch even een koekje van eigen deeg geven.
Blablub: ++ probeert toch regelmatig om het triviantspel levend te houden.
Supermom: ++ Moet toch soms wel lachen om haar berichtjes (in de positieve zin)
henk.jansenGert ++ daar kan ik heel goed een pilsje meedrinken
PC eend ++ Aardige vent die nooit mensen aanvalt
versabommie -- Zo komen we toch nader tot elkaar, als was het alleen maar in de lijst
Flugeltje++ Scanman (om het goed te maken )
++ Day (omdat ze de enige is die wat liefs over me zei in het fototopic)
-- Gert (omdat hij zo'n punt maakte van de foto van scan, veel te lang op doorgegaan)
WickedangelVersabommie ++ Wegens algehele gekte.
Forever Blue ++ Voor de geestige bijschriften bij de mooie caps.
APK -- Voor het pesten van Gert Happy birthday
CoosScanman ++ gewoon de leukste BB-er die er is
Gert ++ Jou vindt ik ook nogal laag staan sinds je weekend weg.
PcEend -- wegens overloperij en aandacht trekken met rare berichten.
IsabeauDay ++ Leuke user, ben het heel vaak met haar eens. Wil haar graag bij de laatste 10/15 (is dat al besloten?) hebben.
Maurisico ++ Positief persoon, dat mag ik wel
BorTheWolf -- Voor mijn smaak veel en veel te grof, ik hou daar gewoon niet van.
JappieGert --2 Kleintje .... het moet me van het hart....uiteraard had ik reeds meerdere keren zitten gluren in je fotoboek, maar op de een of andere onverklaarbare reden was het mij voordien gelukt om over de "billen"foto heen te kijken .....en wat voor een billen ....werkelijk waar grandioos ...de welvingen op exact de goede plekken...heerlijk helaas voor mij kwam vanavond na mijn 3de gluursessie juist mijn vriendin in haar vandaag aangeschafte setje lingerie onverhoopt achter mij staan met overduidelijke bedoelingen ......ze zag je foto......keek naar de verlekkerde smerige grijns op mijn gezicht en weg was haar humeur ...geen sex voor Jappie vanavond ...evenals geen eten overigens ...en vooral dat laatste was voor mij toch wel de druppel ..........het was Gert's opmerking die mij nieuwsgierig maakte naar die bewuste foto met alle gevolgen vandien en derhalve kan hij het vanavond dus shaken........
APK ++ Dan komen we tot APK.....jongen jongen jongen wat heb ik met je te doen gehad toen ik het hele topic had doorgelezen ....ze hebben je werkelijk geen seconde met rust gelaten het vuur lag je na aan de schenen ....en alhoewel jij je enorm lang *groot* hebt gehouden en in een enorme innerlijke tweestrijd moet hebben gestaan kwam daar op een bepaald moment toch een eind aan......ik kan me inmens goed voorstellen hoe dat er vanmiddag bij jou moet hebben uitgezien in je hartje...wel zeggen/niet zeggen...wat zijn de gevolgen...etcetera etcetera...op een gegeven moment heb je dan toch de knoop doorgehakt en hebt besloten dat de waarheid gezegd diende te worden ...dat het geen enkele zin had om je te verschuilen achter een wirwar van leugens of ontkenningen....bovendien...zo moet je gedacht hebben.......moeten wij ons dan in een hoekje laten drukken omdat de aasgieren het op ons gemunt hebben ?? Gelukkig besloot je het goede te doen en toen je dat eenmaal voor jezelf besloten had was de volgende stap niet zo moeilijk meer....op de vraag zijn er hier dan 020ers riep je uit volle borst JAPPIE .....en zo hoort het ook... ...daar zijn vrienden voor .......op elk moment dat je ze denkt nodig te hebben kun je ze met een gerust hart naar voren schuiven....APK...ik ben trots op je ...vanavond heb jij eigenlijk veel meer punten verdiend, maar helaas zit ik ook met handen en voeten gebonden aan de spelregels van de servivalgame en dus blijft het slechts bij deze 2 ++
Versabommie -- 2 Ow...ennuh btw.........versabommie krijgt gewoon 2-- punten omdat ik het een stomme lul vindt
Sanne++ Jappie: Zon motivatie in zijn stemronde verdient gewoon twee punten!
++ Gert: Staat ie mooi gelijk met APK.
-- Buswatcher: Het duurt nu wel erg lang, geef eens een teken van leven....(kortom ik vind negatieve stemmen uitbrengen een stuk moeilijker dan positieve)
PC eendJappie ++ Mijn motivatie: zijn motivatie Keur dat maar eens af
doka ++Was eerst oorlog, wist ik veel dat het mijn broer is
Brother in arms
Coos --Een woord: matennaaier Dat is een doodzonde in BB termen, dus met die motivatie zit het ook wel snor
![]()
dat was het voor de maandag