Wel toch??quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben niet echt een newbie maar heb nog geen stemmen van je gehad![]()
Nog niet maar is niet erg hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Wel toch??De eerste keer dat ik stemde heb ik p/o jou stemmen aan Teamlead gegeven maar dat heb ik de tweede keer toch direct goedgemaakt, of ben ik nu gek aan het worden??
![]()
Pfftt...eindelijk dat kusje te pakken.quote:
Opa begint zichzelf door te krijgenquote:
3 x daags stemmen?????quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:41 schreef versabommie het volgende:
nu ga ik stemmen
Door deze zin begin ik te denken dat Gert minstens zes accounts hier moet hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Opa begint zichzelf door te krijgen![]()
Beetje respect voor oude mensen!! Ze staan aan de rand van de afgrond!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Opa begint zichzelf door te krijgen![]()
Lieverd wat heb je gedronkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:43 schreef Coos het volgende:
[..]
3 x daags stemmen?????![]()
CUALL........................![]()
dat stond ik al toen ik 17 wasquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:45 schreef demins het volgende:
[..]
Beetje respect voor oude mensen!! Ze staan aan de rand van de afgrond!![]()
Duwen die handelquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:45 schreef demins het volgende:
[..]
Beetje respect voor oude mensen!! Ze staan aan de rand van de afgrond!![]()
en hoe laat gisteren???quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lieverd wat heb je gedronken![]()
Hij heeft vanmiddag gestemt en nu.
Er waren we veel stemmen tegen hem
Anniequote:Op dinsdag 15 november 2005 00:48 schreef Coos het volgende:
[..]
en hoe laat gisteren???![]()
ik heb niets gedronken Annie![]()
Dag berepuntje van me!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:52 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje in truste alvast allemaal en veel plezier nog![]()
![]()
Ik heb nog zo gezegd, hou de broeders met de witte jassen bij de hand!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:53 schreef Coos het volgende:
Duurt wel lang hè dat stemmen van die Versabommie![]()
Er zal toch niet iets onschuldigs met hem aan de hand zijn ???!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:53 schreef Coos het volgende:
Hij is vast met de drukproeven van zijn motivatie aan de gang!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:53 schreef Coos het volgende:
LOLquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:57 schreef demins het volgende:
[..]
Er zal toch niet iets onschuldigs met hem aan de hand zijn ???!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |