Wel toch??quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben niet echt een newbie maar heb nog geen stemmen van je gehad![]()
Nog niet maar is niet erg hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Wel toch??De eerste keer dat ik stemde heb ik p/o jou stemmen aan Teamlead gegeven maar dat heb ik de tweede keer toch direct goedgemaakt, of ben ik nu gek aan het worden??
![]()
Pfftt...eindelijk dat kusje te pakken.quote:
Opa begint zichzelf door te krijgenquote:
3 x daags stemmen?????quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:41 schreef versabommie het volgende:
nu ga ik stemmen
Door deze zin begin ik te denken dat Gert minstens zes accounts hier moet hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Opa begint zichzelf door te krijgen![]()
Beetje respect voor oude mensen!! Ze staan aan de rand van de afgrond!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Opa begint zichzelf door te krijgen![]()
Lieverd wat heb je gedronkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:43 schreef Coos het volgende:
[..]
3 x daags stemmen?????![]()
CUALL........................![]()
dat stond ik al toen ik 17 wasquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:45 schreef demins het volgende:
[..]
Beetje respect voor oude mensen!! Ze staan aan de rand van de afgrond!![]()
Duwen die handelquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:45 schreef demins het volgende:
[..]
Beetje respect voor oude mensen!! Ze staan aan de rand van de afgrond!![]()
en hoe laat gisteren???quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lieverd wat heb je gedronken![]()
Hij heeft vanmiddag gestemt en nu.
Er waren we veel stemmen tegen hem
Anniequote:Op dinsdag 15 november 2005 00:48 schreef Coos het volgende:
[..]
en hoe laat gisteren???![]()
ik heb niets gedronken Annie![]()
Dag berepuntje van me!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:52 schreef lovebear het volgende:
Ik ga mn bedje in truste alvast allemaal en veel plezier nog![]()
![]()
Ik heb nog zo gezegd, hou de broeders met de witte jassen bij de hand!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:53 schreef Coos het volgende:
Duurt wel lang hè dat stemmen van die Versabommie![]()
Er zal toch niet iets onschuldigs met hem aan de hand zijn ???!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:53 schreef Coos het volgende:
Hij is vast met de drukproeven van zijn motivatie aan de gang!quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:53 schreef Coos het volgende:
LOLquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:57 schreef demins het volgende:
[..]
Er zal toch niet iets onschuldigs met hem aan de hand zijn ???!!!![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:59 schreef versabommie het volgende:
Teamlead: Ik heb een tijdje gedacht gezien een vaak overeenkomende mening dat jij wel eens mijn BB-homey kon zijn en daarom heb ik je eerder tot 3 keer toe punten gegeven. Je negeerde deze geste en piste over mijn goede bedoelingen. Vervolgens was er die strijd met demins over lovebeavertje wat nogal gênant begon te worden, en niets maar dan ook niets is er aanwezig om mij een positief oordeel over jou van de laatste dagen te geven. Je stelt me keer op keer teleur, en wat je doet is intens gemeen. Je bent volgens mij te berekenend en ik vind je ook wel een teringdwerg. Maar aangezien ik zelf ook wel eens hopeloos uit vorm ben ( volgens Mauriscio vandaag de hele dag) geef ik liever iemand het voordeel van de twijfel en beloon je met +2 wegens slecht gedrag. Laat dit een aanzet zijn tot betering!
Jappie: Je bent een oud f-sider en dus mijn natuurlijke vijand. Echter in elk mensch schuilt iets goeds, dat geloof ik. En ondanks dat je nog een hele slechte f-sider bent die niet eens de DAS kent ben ik niet geneigd zoals mauriscio wel eerder poogde te doen denken in zijn motivatie om mensen op afkomst te motiveren. BB-servival is een spel zonder kleur en geur, maar gebaseerd op persoonlijke indrukken van iemand zijn postings. Wat je postings betreft ben je een innemende persoonlijkheid vol humor en inlevingsvermogen en derhalve verdien je van mij +2 punten.
Yolande: Hoewel ik Henk, jouw mannetje, de afgelopen dagen als Joost betiteld heb zag jij het voor elkaar te krijgen om het nog erger te maken. Jij hebt Henk volledig “ontmant” door voor hem in de bres te springen in een spelletje. Je hebt indirect aangegeven dat jouw Henk niet in staat is zichzelf te verdedigen en je hebt theoretisch gezien zijn ballen er met een aardappelschilmesje afgezaagd. Je begrijpt dat ik niet zo gecharmeerd ben van jouw actie, zeker niet omdat Henk prima in staat bleek te zijn om zichzelf te redden. Mijn 2 minpunten zijn daarom deze keer voor jou. Ik hoop dat je er lering uittrekt opdat ik je de volgende keer kan belonen wegens goed gedrag!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:59 schreef versabommie het volgende:
Teamlead: Ik heb een tijdje gedacht gezien een vaak overeenkomende mening dat jij wel eens mijn BB-homey kon zijn en daarom heb ik je eerder tot 3 keer toe punten gegeven. Je negeerde deze geste en piste over mijn goede bedoelingen. Vervolgens was er die strijd met demins over lovebeavertje wat nogal gênant begon te worden, en niets maar dan ook niets is er aanwezig om mij een positief oordeel over jou van de laatste dagen te geven. Je stelt me keer op keer teleur, en wat je doet is intens gemeen. Je bent volgens mij te berekenend en ik vind je ook wel een teringdwerg. Maar aangezien ik zelf ook wel eens hopeloos uit vorm ben ( volgens Mauriscio vandaag de hele dag) geef ik liever iemand het voordeel van de twijfel en beloon je met +2 wegens slecht gedrag. Laat dit een aanzet zijn tot betering!
Jappie: Je bent een oud f-sider en dus mijn natuurlijke vijand. Echter in elk mensch schuilt iets goeds, dat geloof ik. En ondanks dat je nog een hele slechte f-sider bent die niet eens de DAS kent ben ik niet geneigd zoals mauriscio wel eerder poogde te doen denken in zijn motivatie om mensen op afkomst te motiveren. BB-servival is een spel zonder kleur en geur, maar gebaseerd op persoonlijke indrukken van iemand zijn postings. Wat je postings betreft ben je een innemende persoonlijkheid vol humor en inlevingsvermogen en derhalve verdien je van mij +2 punten.
Yolande: Hoewel ik Henk, jouw mannetje, de afgelopen dagen als Joost betiteld heb zag jij het voor elkaar te krijgen om het nog erger te maken. Jij hebt Henk volledig “ontmant” door voor hem in de bres te springen in een spelletje. Je hebt indirect aangegeven dat jouw Henk niet in staat is zichzelf te verdedigen en je hebt theoretisch gezien zijn ballen er met een aardappelschilmesje afgezaagd. Je begrijpt dat ik niet zo gecharmeerd ben van jouw actie, zeker niet omdat Henk prima in staat bleek te zijn om zichzelf te redden. Mijn 2 minpunten zijn daarom deze keer voor jou. Ik hoop dat je er lering uittrekt opdat ik je de volgende keer kan belonen wegens goed gedrag!
Hulde voor dit feit, aangezien ik zelf weet welk een moeilijek zaal dit is.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:08 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, ik moest de zaal toch even bezig houden...![]()
Dan kan ik gaan slapen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hulde voor dit feit, aangezien ik zelf weet welk een moeilijek zaal dit is.
Jouw punten staan uiteraard keurig voor morgen gereserveerd![]()
Dat heb ik nou met de SCquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:17 schreef BlaBlub het volgende:
Ik blijf me verbazen over het gelul in dit topic
wat? is dit niet de SC?quote:
Ja das helemaal wonderbaarlijkquote:
hey was jij geen kloon?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:24 schreef doka het volgende:
Ik ga stemmen
Een volslagen gebrek aan empathie helptquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:28 schreef Anitra het volgende:
Ik lig iedere keer weer in een deuk. Vind het topic veuls te leuk om te lezen en knap dat jullie de punten zo uit kunnen delen. Ik zou niet weten hoe iedere keer die motivaties eruit te gooien zonder tere zieltjes te beschadigen.
* Anitra gaat weer in lurkmode in dit topic
joh net of ik me druk maak om minpunten, na het mes in de rug van cuall, en de vrije val die ik gemaakt heb heeft het onderhand geen nut meer om punten te geven...quote:
Ik geef bij voorkeur de hoge piepers in de lijst minpunten, dus je hoeft je geen zorgen te makenquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh net of ik me druk maak om minpunten, na het mes in de rug van cuall, en de vrije val die ik gemaakt heb heeft het onderhand geen nut meer om punten te geven...
zuig dit kadaver maar leeg, van een kale kip valt niet te plukken!
Dus zelfs ik kan het?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
Een volslagen gebrek aan empathie helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |