Nu je het zegt... Was geconcentreerd op de bovenkant en had de onderkant niet eens gezienquote:Op donderdag 17 november 2005 22:46 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
ow, vond hem al wat klein...
Maar het roer is ook zichtbaar afgebroken, zie de onderkant.
1 2 3 4 5 6 7 8 | ABN AMRO ONE 4502 Brasil 1 +49 ABN AMRO TWO +52 Ericsson Racing Team +60 Sunergy and Friends +741 movistar +1655 Pirates of the Caribbean+1711 |
is vaak heb ik ook last van..., vooral bij update momentenquote:
Maar dat de hele site weg is? Alleen 1 keertje de data-pagina.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:11 schreef WEST het volgende:
[..]
is vaak heb ik ook last van..., vooral bij update momenten
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:11 schreef the_disheaver het volgende:
Pfff, kreeg net telefoon toen de stand online kwam...toch maar ff snel gecopy past...nu met 'opmaak' (eigenlijk juist zonder)
ff SP bekijken
1 keer de data paginaquote:Op donderdag 17 november 2005 23:12 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Maar dat de hele site weg is? Alleen 1 keertje de data-pagina.
Van PotC begreep ik dat ze al niet meer gaan varen deze etappe, op de VOR site stondquote:Op donderdag 17 november 2005 23:13 schreef Sandworm het volgende:
En Sunergy is bezig met een cruise.... Ze hebben gelijk, het is niet waarschijnlijk dat Movistar en PotC nog terugkeren deze leg, al hebben ze zich nog niet officieel terug getrokken. Enjoy sailing!
quote:“Now, how to move forward.
“Option 1: Put a Band-Aid on the boat, sail for three weeks to Cape Town and collect 1.5 points, or possibly a few more points if others breakdown on this leg, arrive one day before the In Port race and basically go into Leg 2, one of the most difficult legs of the race, beat and not fully prepared.
“Option 2: Ship the boat to Cape Town, do the repairs properly, proactively seek out and improve the structural integrity of the boat in areas that have not yet broken, sea trial the boat offshore for three days before Leg 2, and enter the In Port race and Leg properly prepared.
“We are going for Option 2.
bron
1 2 3 4 5 | AAB1 | 17.7 kts | 14 AAB2 | 15.5 kts | 15.4 Bras | 15.3 kts | 13 Eric | 14.8 kts | 15 |
Nee, deze verwachting trek ik met de huidige data weer in...quote:Op donderdag 17 november 2005 22:55 schreef the_disheaver het volgende:
Bijna de volgende update
Verwacht dat men eerst nog oostelijk gaan voor de boei te bereiken.
Bist jo ek Frysk? In Utert?quote:
Nee dat klopt, maar ik denk wel dat ze een dag of x later aan zullen komen dan de restquote:Op vrijdag 18 november 2005 02:17 schreef rubbereend het volgende:
ik neem aan dat ze dan geen punten krijgen, die krijg je pas aan de finnish. Dit kunnen ze heerlijk als een training beschouwen, ze hebben geen plek meer te verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |