abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32358359
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:44 schreef Sandworm het volgende:
[afbeelding]

Kut, heb ik weer.....
ik niet
  donderdag 17 november 2005 @ 22:51:31 #52
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32358360
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:46 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

ow, vond hem al wat klein...

Maar het roer is ook zichtbaar afgebroken, zie de onderkant.
Nu je het zegt... Was geconcentreerd op de bovenkant en had de onderkant niet eens gezien
Maar dat moet wel een mega tonijn gewwest zijn.. Nu ik erover nadenk, ze hebben onwijs veel mazzel gehad. Daggerboards zijn kwetsbaar, maar roerblad en kiel niet. Als dat wat ze nu geraakt hebben iets meer aan de oppervlakte was geweest........
Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
pi_32358513
Bijna de volgende update

Verwacht dat men eerst nog oostelijk gaan voor de boei te bereiken.
  donderdag 17 november 2005 @ 22:56:00 #54
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32358519
ff tussendoor, in afwachting van de nieuwe tussenstand

Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
pi_32358572
hihi, wou hem ook bijna posten Gafe foto!
  donderdag 17 november 2005 @ 23:00:09 #56
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32358662
Deze wil ik dus ook

Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
pi_32358787
1
2
3
4
5
6
7
8
Leg Positions             DTF   
ABN AMRO ONE             4502   
Brasil 1                  +49   
ABN AMRO TWO              +52   
Ericsson Racing Team      +60   
Sunergy and Friends      +741   
movistar                +1655   
Pirates of the Caribbean+1711


[ Bericht 73% gewijzigd door the_disheaver op 17-11-2005 23:11:09 ]
  donderdag 17 november 2005 @ 23:10:59 #58
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32359043
AAB1 weer uitgelopen en de de aab2 nog niet voorbij de Brasil
Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
pi_32359068
Pfff, kreeg net telefoon toen de stand online kwam...toch maar ff snel gecopy past...nu met 'opmaak' (eigenlijk juist zonder )

ff SP bekijken
  donderdag 17 november 2005 @ 23:11:53 #60
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_32359071
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:44 schreef Sandworm het volgende:
[afbeelding]

Kut, heb ik weer.....
is vaak heb ik ook last van..., vooral bij update momenten
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_32359093
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:11 schreef WEST het volgende:

[..]

is vaak heb ik ook last van..., vooral bij update momenten
Maar dat de hele site weg is? Alleen 1 keertje de data-pagina.
  donderdag 17 november 2005 @ 23:13:16 #62
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32359119
En Sunergy is bezig met een cruise.... Ze hebben gelijk, het is niet waarschijnlijk dat Movistar en PotC nog terugkeren deze leg, al hebben ze zich nog niet officieel terug getrokken. Enjoy sailing!
Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
  donderdag 17 november 2005 @ 23:14:38 #63
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32359167
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:11 schreef the_disheaver het volgende:
Pfff, kreeg net telefoon toen de stand online kwam...toch maar ff snel gecopy past...nu met 'opmaak' (eigenlijk juist zonder )

ff SP bekijken
Je was snel..... te snel....
Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
pi_32359216
Nog steeds heeft Eric een noordelijkere wind dan de overige 3, en heeft nog steeds als enige de spi uit.

sunergy vaart met 9 knopen in noodweer (tenminste, zo ziet het er uit in SP)
  donderdag 17 november 2005 @ 23:19:56 #65
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32359337
Was bang dat ze te dicht uit zouden komen bij ideale lijn. Maar wind lijkt erg goed uit te komen. Dit wordt spannnend de komende dagen

Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
  donderdag 17 november 2005 @ 23:22:58 #66
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32359433
ga lekker dromen, oant moarn!
Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
  donderdag 17 november 2005 @ 23:23:21 #67
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_32359448
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:12 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Maar dat de hele site weg is? Alleen 1 keertje de data-pagina.
1 keer de data pagina
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_32359512
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:13 schreef Sandworm het volgende:
En Sunergy is bezig met een cruise.... Ze hebben gelijk, het is niet waarschijnlijk dat Movistar en PotC nog terugkeren deze leg, al hebben ze zich nog niet officieel terug getrokken. Enjoy sailing!
Van PotC begreep ik dat ze al niet meer gaan varen deze etappe, op de VOR site stond
quote:
“Now, how to move forward.

“Option 1: Put a Band-Aid on the boat, sail for three weeks to Cape Town and collect 1.5 points, or possibly a few more points if others breakdown on this leg, arrive one day before the In Port race and basically go into Leg 2, one of the most difficult legs of the race, beat and not fully prepared.
“Option 2: Ship the boat to Cape Town, do the repairs properly, proactively seek out and improve the structural integrity of the boat in areas that have not yet broken, sea trial the boat offshore for three days before Leg 2, and enter the In Port race and Leg properly prepared.

“We are going for Option 2.
bron
pi_32359631
Snelheid (laatste 6 uur gemiddeld) en windkracht (in knopen = zeemijl/uur)
1
2
3
4
5
boot | snelheid   | windsnelheid
AAB1 | 17.7 kts   | 14
AAB2 | 15.5 kts   | 15.4
Bras | 15.3 kts   | 13
Eric | 14.8 kts   | 15

ff met extra decimaal gewerkt, anders blijkt er bijna 1 knoop snelheidsverschil te zijn terwijl het er maar 0.2 is...

AAB1 doet het erg goed met een zachtere wind dan de overige boten (uitgezonderd Brazil) De wind van AAB1 is wel ruimer (meer diagonaal op de boot dan voor de wind)

Brasil doet het met zachtere wind uit dezelfde richting als AAB2 goed.

Opvallend: watertemperatuur verschilt 18 (!)graden op 52 mijl afstand... Bij AAB2 mag er gezwommen worden met 28gr, bij AAB1 is er bijna een ijsberg waarschuwing met 10 graden...
pi_32359749
quote:
Op donderdag 17 november 2005 22:55 schreef the_disheaver het volgende:
Bijna de volgende update

Verwacht dat men eerst nog oostelijk gaan voor de boei te bereiken.
Nee, deze verwachting trek ik met de huidige data weer in...

Gewoon zuiderlijk blijven, en daar zal een wind van 20 knopen te voelen zijn... (tenminste, nu....)
pi_32359989
quote:
Op donderdag 17 november 2005 23:22 schreef Sandworm het volgende:
ga lekker dromen, oant moarn!
Bist jo ek Frysk? In Utert?

*veel meer fries kan ik ook niet* vraag me uberhaupt af of het wel klopt... Trusten
pi_32362921
Die sunenergy ligt gewoon ruim 450Nm achter .

Als ze nu uitstappen en de rest vliegen/verscheept worden, krijgen ze dan ook nog punten of krijgen ze helemaal niets wanneer ze de finisch niet bereiken?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 november 2005 @ 02:17:28 #73
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32363062
ik neem aan dat ze dan geen punten krijgen, die krijg je pas aan de finnish. Dit kunnen ze heerlijk als een training beschouwen, ze hebben geen plek meer te verliezen.
Bovendien kan er altijd nog wat gebeuren met de nog varende boten.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32363081
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 02:17 schreef rubbereend het volgende:
ik neem aan dat ze dan geen punten krijgen, die krijg je pas aan de finnish. Dit kunnen ze heerlijk als een training beschouwen, ze hebben geen plek meer te verliezen.
Nee dat klopt, maar ik denk wel dat ze een dag of x later aan zullen komen dan de rest .
pi_32363094
En ik ga er gewoon van uit dat de ABN1 gewoon 1e wordt !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 november 2005 @ 02:22:52 #76
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32363111
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 02:19 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Nee dat klopt, maar ik denk wel dat ze een dag of x later aan zullen komen dan de rest .
zou je denken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32363799
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 02:19 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Nee dat klopt, maar ik denk wel dat ze een dag of x later aan zullen komen dan de rest .
Ze zitten 750 nm achter, met nog 4500 nm te gaan voor de koplopers wil ik nog niet zeggen dat ze ze gaan inhalen, maar ze kunnen een eind komen. Met een leuke wind kun je 400 nm op 1 dag zeilen, dus dan kom je slechts 2 dagen later aan, niks aan de hand dus.

Goeie morgen verder

(een geen goede nachtofzo

Ik zal de 5 uur uitslag ook live meemaken
pi_32363874
En de nieuwe stand, AAB1 loopt alleen maar uit, maar het gat tussen AAB2 en Brasil wordt ook groter... van 1 mijl naar 4


1
2
3
4
5
6
Leg Positions             DTF   
ABN AMRO ONE             4401   
Brasil 1                  +63   
ABN AMRO TWO              +67   
Ericsson Racing Team      +71   
Sunergy and Friends      +792   

En nu ben ik voor de rest van de dag weg!
movistar +1756
Pirates of the Caribbean+1812
  vrijdag 18 november 2005 @ 08:08:38 #79
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_32364260
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 05:05 schreef the_disheaver het volgende:
En de nieuwe stand, AAB1 loopt alleen maar uit, maar het gat tussen AAB2 en Brasil wordt ook groter... van 1 mijl naar 4
[ code verwijderd ]

En nu ben ik voor de rest van de dag weg!
movistar +1756
Pirates of the Caribbean+1812
de AAB2 heeft maar 1 mijl verloren..., ze stonden op 3 mijl en dat zijn er nu 4 geworden.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  vrijdag 18 november 2005 @ 10:51:10 #80
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32366820
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 04:38 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Goeie morgen verder

(een geen goede nachtofzo

Ik zal de 5 uur uitslag ook live meemaken
Nachtdienst gehad?
Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
  vrijdag 18 november 2005 @ 11:18:59 #81
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32367406
Stand per 18/11, 11.15 uur



AAB1 verder uitgelopen, AAB2 heeft Brasil niet kunnen inhalen (verschil is groter geworden), maar ook verschil met Ericcson is groter geworden. AAB1 is Flying....
Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
  vrijdag 18 november 2005 @ 11:24:26 #82
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32367532


AAB1 is als als enige boot de afgelopen 24 uur boven de 400 mijl uitgekomen (en gebleven). Ben benieuwd naar het commentaar.
Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
  vrijdag 18 november 2005 @ 11:35:55 #83
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_32367820
de AAB2 verliest terein op de Brasil, maar in de afgelopen 24 uur en daarvoor wel terein goed gemaakt.., ik snap er geen hol van
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  vrijdag 18 november 2005 @ 11:38:56 #84
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32367902
Ze varen nu allemaal dezelfde koers (172-179 graden) en redelijk dicht bij elkaar met een constante wind van ongeveer 20 knopen. Bij de volgende tussenstand kunnen we mooi de snelheden met elkaar vergelijken.
Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:23:07 #85
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32368974
Iemand enig idee waar ik de afstand tot de scoring gate kan vinden?
Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
pi_32369441
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:23 schreef Sandworm het volgende:
Iemand enig idee waar ik de afstand tot de scoring gate kan vinden?
Dat zou ik ook wel eens willen weten ja...

AAB1 loopt een mooie 25 knopen met 19 knopen wind! Schitterend, vooral wanneer je het vergelijkt met de andere boten !
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:24:53 #87
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_32374250
wat is de scoring gate?

die denkbeeldige boei?
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:43:25 #88
91380 Farr40
Wheels are for whimps!
pi_32374844
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:24 schreef The_Hives het volgende:
wat is de scoring gate?

die denkbeeldige boei?
jupp die denkbeeldige boei; het eiland fernando de naronha
pi_32377549
AAB1 Loopt steeds verder uit !

quote:
At 2200GMT on 17 November ABN AMRO ONE was 49 miles ahead of Brasil 1. At 0400GMT on 18 November they were 63 miles ahead of Brasil 1 and at 1000GMT they were 78 miles ahead. Their 24 hour run is an amazing 428 miles compared to the next furthest, ABN AMRO TWO, who have racked up 370. For Ericsson and Brasil 1 their 24 hour runs have been 370 and 365 respectively. For Ericsson it is looking less than brilliant, as they drop to 93 miles – nearly a hundred miles behind the leader. Consistently the big boat is posting speeds a knot and more faster than everyone else on the race course.

Positions at 1000GMT were: ABN AMRO ONE leading by 78 miles from Brasil 1 who are eight miles in front of ABN AMRO TWO. Ericsson are in fourth, seven miles behind ABN AMRO TWO. Sunergy and Friends are still battling the light breezes a scary 868 miles behind the leader, but are they downhearted? No!

It is the strategy as well as the speed that is working for ABN AMRO ONE. Mike Sanderson spills the beans. “Today has been payback day for our pre-race plan of setting ourselves up to the west of the fleet. Ever since we started working on this leg in March with Mike Quilter and Ken Campbell, Mike has been drilling Stan (Honey – navigator) and I about “The Road” - the place where he wanted us to go out to before we gybed to head down the Atlantic. Of course this hasn’t been looking good on the scheds that are based on the gate mark at Fernando, because at times we have been sailing as far off course as 80 degrees, but over the past five or six scheds, now that are on the road, we have made some awesome gains and now hold a 30 mile lead over Brasil 1.

"It’s a relief that this has panned out, as sailing so far off course and letting your competitors get that much closer to the mark is normally a big no no. It is still weather that we are dealing with and it can always change. It was funny at the weather debrief that Stan gave the crew when we were in Sanxenxo; we talked there about what the plan was and I know that some of the younger guys must have seriously wondered what we where thinking. We’re going to do what! Based on it working on Steinlager 2 and NZ Endeavour? You have got to be kidding! That happened in the late 80’s and early 90’s surely we have got better technology than that! But the fact of the matter is that Stan did have all the technology backing it up as well. It is just so hard to see your competitors get as much as 40 miles closer to the mark, while we looked like we where heading for Miami."

WEATHER

Weather prospects for the next two days look like change is on the cards. Jennifer Lilly, working alongside Chris Bedford, sends us this synopsis. “With boat speeds nearly matching the wind speeds over the last 24 hours, the leading pack are quickly making their way through the trade winds. Conditions today have been as good as they get, with flat seas, sun and wind speeds in the high teens. Still no one is sitting back and enjoying the ride, as decisions made now will have a big impact on the next few days.

"Over the last 24 hours we have seen the east/west split of the fleet narrow dramatically as the boats all struggle to choose the best lane to cross the doldrums - the light wind zone which lies between the current positions of the boats and the scoring gate at Fernando de Noronha. The northern edge of the doldrums is still sitting at about seven degrees north (between 26W-31W, the yachts' longitude), so speeds will decrease once the boats arrive at the doldrums in the next day or so.

"If the boats keep going at their current heading they should be able to continue along the shortest course to the scoring gate, crossing the doldrums without any sustained periods of light winds. They will reach the expected northern edge of the doldrums in about 24 hours, but should only temporarily slow with winds around ten knots. Not long after, the breeze will pick up again, with a right shift from the northeasterly trades to the southeasterly trades.

"A better than usual wind forecast does not mean getting through the doldrums will be easy. Looking at the tropical satellite image, squalls are moving toward the fleet in an easterly wave from Africa. Squalls are largely unpredictable and frequently occur at night when they are hardest to see, thus the crews must rely upon their onboard radar to track the squalls around them. While squalls can provide a short period of stronger winds, rapid wind shifts and sudden increases in wind speed make it hard for the sailors to take advantage of the added wind pressure. As an added complication, squalls often leave large calms to the east – something the crews will be looking to avoid."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 18 november 2005 @ 17:15:47 #90
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32377677
wow, dat is een enorm gat geworden in eigenlijk vrij korte tijd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 18 november 2005 @ 17:16:04 #91
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_32377688
gaat lekker met AAB1. Maar de AAB2 zit nog maar op 2 mijl van de brasil.., dat wordt erg spannend om 23:00
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_32377848
Op de volvo site kon ik ook niets vinden wat betreft afstand tot de scoring gate, dus misschien is dit aardig: Misschien ietwat bewerkelijk, maar wel een aardig tooltje: De distance calculator. Voer de positie in (staat bij results and data) en daarna de positie van de gate. Die eilanden liggen volgens mijn atlas ongeveer 03°50,00Z 033°00,00W. Voor de AAB1 positie van vanmiddag 15.48 krijg ik dan een afstand van 808 nm.
pi_32377930
Idd echt heel snel een groot gat gemaakt met de andere. Aan de snelheid te zien komt AAB2 ook lekker op stoom. Het wordt rond de evenaar nu wel spannend met het kiezen van een goede route. Echt klasse dit!!
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:11:16 #94
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32378992


En nog steeds is de AAB1 de enige die boten de 400 mijl per 24 uur zit, nu 57 mijl meer dan de AAB2! Zouden ze een paar dolfijnen omgekocht hebben

Ik denk dat deze voorsprong wel genoeg moet zijn om door de doldrums heen te komen (morgen rond 11.00) en dat ze als eerste bij de scoring gate aankomen over twee gaen. Toch gek dat in deze omstandigheden de AAB1 zo kan uitlopen. Dit zullen de Farr's niet leuk vinden. AAB's blijken het helemaal niet slecht te doen in licht weer. Dit belooft wat tijdens de volgende etappe, die over het algemeen zwaarder geacht wordt. Dan zullen op basis van deze gegevens een echt groot verschil te zien krijgen.
Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:15:26 #95
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32379162
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:21 schreef -Carioca- het volgende:
Op de volvo site kon ik ook niets vinden wat betreft afstand tot de scoring gate, dus misschien is dit aardig: Misschien ietwat bewerkelijk, maar wel een aardig tooltje: De distance calculator. Voer de positie in (staat bij results and data) en daarna de positie van de gate. Die eilanden liggen volgens mijn atlas ongeveer 03°50,00Z 033°00,00W. Voor de AAB1 positie van vanmiddag 15.48 krijg ik dan een afstand van 808 nm.
Dus dan zou het bij een daggemmiddelde van 400 mijl nog ongeveer 48 uur duren (hopen dat de doldrums niet teveel roet in het eten gooien). Dus de eerste off-shore punten kunnen verdeeld worden op zondagmiddag om ongeveer 17.00 uur bij de update.
Dank voor het uitzoekwerk!
Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:37:36 #96
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_32379701
zou de AAB2 bij de volgende update de Brasil voorbij zijn? Als ik zo het 24 uur gegevens mag geloven moet dat met 2 mijl verschil wel haalbaar zijn.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  vrijdag 18 november 2005 @ 20:47:54 #97
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32383495
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:37 schreef WEST het volgende:
zou de AAB2 bij de volgende update de Brasil voorbij zijn? Als ik zo het 24 uur gegevens mag geloven moet dat met 2 mijl verschil wel haalbaar zijn.
We zitten er al een tijdje op te wachten, dus van mij mogen ze
Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
pi_32386350
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 10:51 schreef Sandworm het volgende:

[..]

Nachtdienst gehad?
pfff, nee... 4 uurtjes geslapen ofzo... Een hele dag weg geweest, en een extreem vroege trein moeten halen....
pi_32386803
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 08:08 schreef WEST het volgende:

[..]

de AAB2 heeft maar 1 mijl verloren..., ze stonden op 3 mijl en dat zijn er nu 4 geworden.
Je hebt natuurlijk gelijk
*moppelt iets over vroeg enzo...
pi_32386848
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 11:35 schreef WEST het volgende:
de AAB2 verliest terein op de Brasil, maar in de afgelopen 24 uur en daarvoor wel terein goed gemaakt.., ik snap er geen hol van
Waarschijnlijk zijn de cijfers de echte 24 uurs-data. En dus niet het verschil van de laatste 6 uur maal 4

En het verschil in de laatste 24 uur is dus wel kleiner geworden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')