Ja, dat heb ik gisteren ook gezienquote:Op donderdag 17 november 2005 16:48 schreef pberends het volgende:
NOVA: De gevaren van seks via de webcam (online na te zien)
Laat zo'n gek z'n lul zien.
Wijven typen zo "Parents are boring" in, vervolgens liggen ze keihard in een deuk. Wtf is daar grappig aanquote:Op donderdag 17 november 2005 16:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gisteren ook gezien![]()
Ik snap die hele MSN-cultuur sowieso nietquote:Op donderdag 17 november 2005 16:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Wijven typen zo "Parents are boring" in, vervolgens liggen ze keihard in een deuk. Wtf is daar grappig aan
En krijgen ze een animatie te zien, vinden ze het nog super leuk ook. Ik zou het knetterirritant vinden. En die jeugd moet gaan opboksen tegen de Chinezen.
Die zijn idd irritantquote:Op donderdag 17 november 2005 16:53 schreef pberends het volgende:
En krijgen ze een animatie te zien, vinden ze het nog super leuk ook. Ik zou het knetterirritant vinden.
Er is nog enige hoopquote:Op donderdag 17 november 2005 16:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik snap die hele MSN-cultuur sowieso niet![]()
Da's een herhaling, toch?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:48 schreef pberends het volgende:
"Je vraagt er zelf om"quote:Op donderdag 17 november 2005 16:48 schreef pberends het volgende:
Duh, NOVA is live, en je kan het online nazienquote:Op donderdag 17 november 2005 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's een herhaling, toch?
Anyway, die heb ik al een keer gezien.
Trieste lui. Allemaal!
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:04 schreef mark_03 het volgende:
Ricki is zeker de lekkerste. Maar verder... wat een gedrochten zitten er ook tussen
.
Ja, maar ik heb zoiets ook al een half jaar eerder gezien!quote:Op donderdag 17 november 2005 17:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Duh, NOVA is live, en je kan het online nazien.
Als sporten voor de webcam nou nog eens in zou worden, zou er misschien nog hoop zijn voor die dikke trollen.
Dat onderwerp is natuurlijk al wel eens vaker besproken in verschillende programma's.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb zoiets ook al een half jaar eerder gezien! [afbeelding]
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoppakee
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Deed je dat maar, Tania. Deed je dat maar.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:09 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben ook lief, maar ik douw m'n kont toch ook niet in je gezicht![]()
Nopequote:Op donderdag 17 november 2005 17:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ah, dus zo toevallig was het toch niet
Wij hebben gewoon smaak.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ah, dus zo toevallig was het toch niet
Een van mijn betere grapjes dit jaar.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:13 schreef Bupatih het volgende:
En ik....omdat ik vrouwen begrijp!!!!
Dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 17 november 2005 17:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon smaak.
Jullie, omdat jullie vrouwen zijn...
En ik....omdat ik vrouwen begrijp!!!!
Daar zou ik anders geen problemen mee hebben hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 17:09 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben ook lief, maar ik douw m'n kont toch ook niet in je gezicht![]()
Late reactie + avatar-overkill.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar zou ik anders geen problemen mee hebben hoor
Dat ís Babette van Veenquote:Op donderdag 17 november 2005 17:12 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Jongere zus van Babette van Veen..
Zoals jij het schrijft is het goed.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:14 schreef bar_rel het volgende:
Ja hoi!![]()
Weet iemand wat precies representativiteit is ?Heb morgen een her- voor me mondeling en vorige x brabbelde ikhet fout
![]()
! In me boek staat het niet goed
Oh ik bedoelde eigenlijk representatieve steekproefquote:Op donderdag 17 november 2005 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoals jij het schrijft is het goed.
'representativiteit'
Dat is hoe je jezelf namens iets of iemand vertegenwoordigt, jezelf naar 'buiten brengt'.
Kus mijn kloten, lamzak.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde eigenlijk representatieve steekproef![]()
[/pberends]quote:
Dat de steekproef een doorsnee van de bevolking (of populatie) is.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde eigenlijk representatieve steekproef![]()
Ok dank jequote:Op donderdag 17 november 2005 17:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat de steekproef een doorsnee van de bevolking (of populatie) is.
Luie jeugd van tegenwoordig.quote:BRON
re·pre·sen·ta·tief (bn.)
1 in zijn kenmerken een groep of geheel vertegenwoordigend => karakteristiek
*eens*quote:Op donderdag 17 november 2005 17:27 schreef pberends het volgende:
Ik weet het al: Buup is de buurjongen van het jaar.
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:31 schreef bar_rel het volgende:
Ja maar ik zocht op google: Repreblabla en toen vond ie niks
Nu moet alleen KD nog even emigreren en naast je komen wonen.quote:
Ach, er zijn wel meerdere vrouwen die ik als buurvrouw wil, hoor.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Nu moet alleen KD nog even emigreren en naast je komen wonen.
Wat zijt ge toch slim.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat de steekproef een doorsnee van de bevolking (of populatie) is.
Toch niet de vrouwenvleugel he.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, er zijn wel meerdere vrouwen die ik als buurvrouw wil, hoor.
Slijmbal!quote:
Jij ook hoor.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Slijmbal!
En ik dan?!
die bar_kruk had gewoon meteen duidelijk moeten zijn!!!!!111: r:r:!!!!@!
Ik heb zó'n goede smaakquote:Op donderdag 17 november 2005 17:17 schreef Svensational het volgende:
En MBabe's #2 heb ik ook gekozen!
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Slijmbal!
En ik dan?!
die bar_kruk had gewoon meteen duidelijk moeten zijn!!!!!111:r:!!!!@!
Ik ook!quote:Op donderdag 17 november 2005 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb zoiets ook al een half jaar eerder gezien! [afbeelding]
Hoe durf je... kerstquote:Op donderdag 17 november 2005 18:47 schreef Airelle het volgende:
Bupa en Sven, jullie zijn crea-bea met avatars enzo he?
Kan een van jullie een kerst avatar maken?.
Kerst is duizend maal leuker dan Sinterklaas.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:30 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/59659#2359528
fipo.
En mijn avatarquote:Op donderdag 17 november 2005 19:45 schreef Bupatih het volgende:
Ja, Airelle.!
Ik kan niks kerstigs verzinnen voor bij je huidige avatar..
Hoeft ook niet bij deze. Dat was ook niet mijn bedoeling.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:45 schreef Bupatih het volgende:
Ja, Airelle.!
Ik kan niks kerstigs verzinnen voor bij je huidige avatar..
Ze zijn toch opgerot naar Duitsland.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:47 schreef BVO het volgende:
Pijpte Sylvie Rafael bij 120 km. per uur??
Hmm. Ik zal vanavond of morgen eens kijken.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoeft ook niet bij deze. Dat was ook niet mijn bedoeling.
Het is helemaal aan jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |