quote:Op donderdag 17 november 2005 15:38 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Eigenlijk hoort Linda op 2.![]()
Ja, en Esther hoort helemaal niet mee te doenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:38 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
quote:
Wel. Zij is echt een type 'buurmeisje'.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en Esther hoort helemaal niet mee te doen.
Best een handige functie. Dan worden de mapjes weer bruin, en als je dan refreshed zie je of er nieuwe posts zijn.quote:
Ja hequote:Op donderdag 17 november 2005 15:40 schreef Bupatih het volgende:
Mijn god...wat een schijnheilige smiley.
Tuttut, die Linda was nog best aardigquote:Op donderdag 17 november 2005 15:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel. Zij is echt een type 'buurmeisje'.
De rest zijn allemaal goedkope sletten!!!!!!!11~!!!one!!!!!
Uw wens is mijn bevel niet, schijtbak.quote:
Ik heb het dan ook niet over mijn top 3.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tuttut, die Linda was nog best aardig.
Ik kan wel twee punten noemen.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:17 schreef pberends het volgende:
Wat vinden gasten trouwens boeiend aan Alizee? Alleen al van haar irritantheidsfactor krijg je een slappe druipert.
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:38 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Gatver, die uitstraling van die kutkopquote:Op donderdag 17 november 2005 16:20 schreef Svensational het volgende:
Nog wel twee trouwens![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook gekeken en ook Rikie als nummer 1
Ze doet nu toch ook niks meer?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:27 schreef Zhenar het volgende:
Vroeger was ik fan.
Nu niet echt meer eigenlijk.![]()
100, ja.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is echt raar, hoeveel doen er mee? Meer dan 100 toch?![]()
Ja, dat heb ik gisteren ook gezienquote:Op donderdag 17 november 2005 16:48 schreef pberends het volgende:
NOVA: De gevaren van seks via de webcam (online na te zien)
Laat zo'n gek z'n lul zien.
Wijven typen zo "Parents are boring" in, vervolgens liggen ze keihard in een deuk. Wtf is daar grappig aanquote:Op donderdag 17 november 2005 16:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gisteren ook gezien![]()
Ik snap die hele MSN-cultuur sowieso nietquote:Op donderdag 17 november 2005 16:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Wijven typen zo "Parents are boring" in, vervolgens liggen ze keihard in een deuk. Wtf is daar grappig aan
En krijgen ze een animatie te zien, vinden ze het nog super leuk ook. Ik zou het knetterirritant vinden. En die jeugd moet gaan opboksen tegen de Chinezen.
Die zijn idd irritantquote:Op donderdag 17 november 2005 16:53 schreef pberends het volgende:
En krijgen ze een animatie te zien, vinden ze het nog super leuk ook. Ik zou het knetterirritant vinden.
Er is nog enige hoopquote:Op donderdag 17 november 2005 16:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik snap die hele MSN-cultuur sowieso niet![]()
Da's een herhaling, toch?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:48 schreef pberends het volgende:
"Je vraagt er zelf om"quote:Op donderdag 17 november 2005 16:48 schreef pberends het volgende:
Duh, NOVA is live, en je kan het online nazienquote:Op donderdag 17 november 2005 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's een herhaling, toch?
Anyway, die heb ik al een keer gezien.
Trieste lui. Allemaal!
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:04 schreef mark_03 het volgende:
Ricki is zeker de lekkerste. Maar verder... wat een gedrochten zitten er ook tussen
.
Ja, maar ik heb zoiets ook al een half jaar eerder gezien!quote:Op donderdag 17 november 2005 17:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Duh, NOVA is live, en je kan het online nazien.
Als sporten voor de webcam nou nog eens in zou worden, zou er misschien nog hoop zijn voor die dikke trollen.
Dat onderwerp is natuurlijk al wel eens vaker besproken in verschillende programma's.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb zoiets ook al een half jaar eerder gezien! [afbeelding]
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoppakee
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Deed je dat maar, Tania. Deed je dat maar.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:09 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben ook lief, maar ik douw m'n kont toch ook niet in je gezicht![]()
Nopequote:Op donderdag 17 november 2005 17:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ah, dus zo toevallig was het toch niet
Wij hebben gewoon smaak.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ah, dus zo toevallig was het toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |