Oke, hier heb je de vraag. Ik heb 'm zachtjes neergezet.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:50 schreef ArtyShock het volgende:
Ja. Maar gooi niet te hard. Worden al die anderen wakker van en voordat ik het weet hebben drie mensen al geantwoord als ik nog niet eens halverwege m'n post ben.
Nou, pak je vergrootglas er maar bij dan!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:55 schreef EricusMaximus het volgende:
Helaas, te laat, ik ben wakker.
Je kent er echt wel meer. Maar deze is in ieder geval al goed.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:08 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik kan er welgeteld één plaatsen.
A series of unfortunate events.
Een Shakespeare met Kenneth klopt welquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:38 schreef ArtyShock het volgende:
Ow sorry.Ik zat even met m'n kop in een film.
Manhattan -> Woody Allen![]()
Lemony Snicket -> Jim Carrey![]()
Eén van de Shakespears met Kenneth -> Kenneth of Keanu![]()
??? -> ???
Ze hebben allemaal eens iets van Shakespear gespeeld?![]()
![]()
Zo... Film afgelopen.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:05 schreef ArtyShock het volgende:
Tja. Ik kan het shot linksonder in ieder geval helemaal niet plaatsen. Miss Keaton en Streep zijn ook al een raadsel, maar de acteurs hebben vast allemaal in een Batman film gespeeld.
Prima. Het is geen moeilijke vraag, maar het is inderdad al wel laat.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:13 schreef ArtyShock het volgende:
Ik ben bang dat ik één of twee stukjes cruciale informatie mis. Dat gecombineerd met het feit dat ik dringend slaap moet inhalen doet het bed toch wel erg lonken.
...om over een paar uur zwetend rechtop in bed wakker te worden met de oplossing.![]()
Dus eh, ik ga eens kijken hoe verhelderend de nacht gaat zijn en ik hoop dat morgenochtend de vraag nog openstaat. Dit is meer eentje voor een joined effort.
Dat moeten dan ( iig voor mij ) onbekende films zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 21:14 schreef RuneRose het volgende:
Nee, nog niets goeds. Sorry ik was naar m'n solicitatie, en was vergeten te zeggen dat ik weg ging. Er moeten nog twee films bij.![]()
Oh, er is nog niets bijgekomen, ik dacht dat SoK met Echo een of andere titel bedoelde.
Tot nu toe hebben we:
The Royal Tenenbaums
Rushmore
van de laatste twee films hebben we een short versie en een feature length versie.
Ja, sorry, ik kon er ook zo weinig aan doen dat ik plotseling weg moest.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:12 schreef Sokolsky het volgende:
RR, dit is allemaal leuk en aardig, maar we wisten het gewoon niet. Als je dan geen hints geeft weten we het nog steeds niet. En als je dan weggaat... nou ja, je snapt het wel.
Dan help ik maar een handje: die short en feature hebben dezelfde naam. Eentje heeft 500 votes op IMDB en eentje ruim 8000. Van beide heb ik nog nooit gehoord; wellicht komt dat omdat er niet één maar twee Wilsons in spelen.
Dat moet dan Bottle Rocket zijn... x2quote:Op donderdag 17 november 2005 21:14 schreef RuneRose het volgende:
Tot nu toe hebben we:
The Royal Tenenbaums
Rushmore
van de laatste twee films hebben we een short versie en een feature length versie.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:01 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Hoi Brenda
en de rest natuurlijk
tjee, wat ben ik stroef na zo'n lange tijd niet triviaen![]()
Hey, das mijn ding!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:17 schreef Sokolsky het volgende:
Dag OW; ben jij goed in dode Japanners?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:17 schreef Sokolsky het volgende:
Dag OW; ben jij goed in dode Japanners?
Dan moet dat gewoon goed zijn. En samen met mijn quote staan ze ook nog in 1 post.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:07 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat moet dan Bottle Rocket zijn... x2
en hij heeft dezelfde initialen als Oscar Wildequote:Op vrijdag 18 november 2005 10:31 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Dan moet dat gewoon goed zijn. En samen met mijn quote staan ze ook nog in 1 post.![]()
TwenteMeisje +1!
Owen WIlson is trouwens jarig vandaag.![]()
Wat een toeval!quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en hij heeft dezelfde initialen als Oscar Wilde
Ja...quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:19 schreef Sheridana het volgende:
Is er al een nieuw slowchattopic?
I think it not, so it is perhaps the best if somebody else pulls a question?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:30 schreef dolle_hond het volgende:
is wyccie aanwezig?
Then I will pull a question!quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
I think it not, so it is perhaps the best if somebody else pulls a question?
Even m'n taalcapaciteiten showen
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:42 schreef RuneRose het volgende:
charlize theron aeox flux?
Sheri +quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:47 schreef Sheridana het volgende:
Mijn antwoord had nog hoofdletters ook!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |