Ja, sorry, ik kon er ook zo weinig aan doen dat ik plotseling weg moest.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:12 schreef Sokolsky het volgende:
RR, dit is allemaal leuk en aardig, maar we wisten het gewoon niet. Als je dan geen hints geeft weten we het nog steeds niet. En als je dan weggaat... nou ja, je snapt het wel.
Dan help ik maar een handje: die short en feature hebben dezelfde naam. Eentje heeft 500 votes op IMDB en eentje ruim 8000. Van beide heb ik nog nooit gehoord; wellicht komt dat omdat er niet één maar twee Wilsons in spelen.
Dat moet dan Bottle Rocket zijn... x2quote:Op donderdag 17 november 2005 21:14 schreef RuneRose het volgende:
Tot nu toe hebben we:
The Royal Tenenbaums
Rushmore
van de laatste twee films hebben we een short versie en een feature length versie.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:01 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Hoi Brenda
en de rest natuurlijk
tjee, wat ben ik stroef na zo'n lange tijd niet triviaen![]()
Hey, das mijn ding!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:17 schreef Sokolsky het volgende:
Dag OW; ben jij goed in dode Japanners?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:17 schreef Sokolsky het volgende:
Dag OW; ben jij goed in dode Japanners?
Dan moet dat gewoon goed zijn. En samen met mijn quote staan ze ook nog in 1 post.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:07 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat moet dan Bottle Rocket zijn... x2
en hij heeft dezelfde initialen als Oscar Wildequote:Op vrijdag 18 november 2005 10:31 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Dan moet dat gewoon goed zijn. En samen met mijn quote staan ze ook nog in 1 post.![]()
TwenteMeisje +1!
Owen WIlson is trouwens jarig vandaag.![]()
Wat een toeval!quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en hij heeft dezelfde initialen als Oscar Wilde
Ja...quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:19 schreef Sheridana het volgende:
Is er al een nieuw slowchattopic?
I think it not, so it is perhaps the best if somebody else pulls a question?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:30 schreef dolle_hond het volgende:
is wyccie aanwezig?
Then I will pull a question!quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
I think it not, so it is perhaps the best if somebody else pulls a question?
Even m'n taalcapaciteiten showen
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:42 schreef RuneRose het volgende:
charlize theron aeox flux?
Sheri +quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:47 schreef Sheridana het volgende:
Mijn antwoord had nog hoofdletters ook!!
Oui! très bien madame!quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:05 schreef twentemeisje het volgende:
Monsieur Tucker?
quote:should fake his death after this 2 hour embarrassment. It is 100% pile of steamy crap with corn and flies. The script was if it was written by someone in the third grade. The acting was deafeningly stale. The scene with the knifefight in the steamy shower slipping on soap was worthy of being left on the cutting room floor. It went on and on and on. Boring and more boring and wait! Even more boring still.
quote:I went to the theater thinking this was going to be an over exaggerated movie based on's life. And to me surprise it was exactly that. That guy is so full of himself and his acting was laughable, especially when he tried to do those serious scenes. I hadn't laughed so hard since watching Snatch.. His acting skills make Madonna's skills award winning. I read some of the reviews on this site. Someguy even went as far as to saying, "IT'S THE BEST MOVIE IN THE LAST 10 YEARS".. if that guy is serious, then this is either the first movie he has ever watched or he's completely insane.
quote:This abomination strapped to a piece of film has to be the greatest waste of time and money in the history of man. Let's start at the beginning.gets shot, a lot (big surprise). We don't know
's character so why would anybody care. The rest of the movie straps you down and drags you through an eternity of boredom. It was so slowwww! The acting will either make you gouge out your eyes or shove a sharp object in one ear and out the other(I left early to prevent such an occurrence).
Some of the lines in this movie are so bad that you will want to laugh out loud. Things you should do with your money before going to see this movie:
-Get a gallon and a half worth in gas. -Eat your money. -Give it away to a homeless person. -Wipe your *beep* with your money. -Clean your fish tank with your money. -Throw it in the trash.
The list just goes on and on.
quote:Awful just awful. Let's begin with the sad acting by none other than. He has got to be the worst actor in the world and only made this film suck more.The brutal story and sickening dialogue shows you just how much effort
put into this load of garbage. Fans of
will flock to the theatre to see this but i don't even think this crap will satisfy them.This movie is just a vulgar piece of crap with a bad story,bad acting,and no creativity.This just goes to show you how much talent
has,absolutely none.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:30 schreef RuneRose het volgende:
schieten, talentloos, drugs, en vies taalgebruik, dat kan alleen maar een film zijn over een rap artiest. Alleen ken ik behalve wat films van tupac geen films over rap artiesten.
quote:i saw this crappy movie 2weeks before it came out. I live in New York, so you know we get things a little early. basically, it was 8Mile for the urban. and I'm glad they're taking down his billboards, for example, if you live in Brooklyn, at the intersection of Tillary st/Flatbush av, there still stands the billboard ofwith a gun and a microphone...Hey Kids! Go out and rob people to be a rapper, then you'll be rich...SUCH IGNORANCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! by the way...i think Bang 'em Smurf is better than
! they must have put a gun to Jim Sheridan's head. How do you go from My Left Foot to "In da club with a "wanksta?" Hollywood is getting desperate!
Heeft die vent een film?? Ik dacht alleen een video game ofzo.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:32 schreef 7eVeNL het volgende:
Get rich or Die tryin?'
Toch wel, zie hieronder!quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:32 schreef RuneRose het volgende:
50 cent is een keer neergeschoten en talentloos, maar die heeft volgens mij geen film.
quote:Is het iets met Notorious B.I.G. die is ook vast wel eens neergeschoten.
Die dusquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:32 schreef 7eVeNL het volgende:
Get rich or Die tryin?'
ja helaas wel, en als ik het zo lees passen deze opmerking perfect bij die filmquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:34 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Heeft die vent een film?? Ik dacht alleen een video game ofzo.![]()
Ik kijk nu bij de usercomments.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:35 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
ja helaas wel, en als ik het zo lees passen deze opmerking perfect bij die film![]()
Je mag maar één gok per post toch?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:47 schreef RuneRose het volgende:
bryce dallas howard
Dat was m'n tweede gok.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:49 schreef RuneRose het volgende:
of is het gewoon Julia Roberts?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je mag maar één gok per post toch?
iddquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:47 schreef RuneRose het volgende:
bryce dallas howard
Neuh, ik had de foto toevallig twee weken geleden eerder gezien nadat ik Manderlay gekeken had. Voor de BDH liefhebbers, ze is naakt in Manderlay.quote:
Dr. Strangelove is goed. Lolita is naar het boek van Nabokov en Clockwork van Burgess en hebben beide dezelfde titel als de film.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:18 schreef Mennosson het volgende:
Lolita
Clockwork Orange
Eyes Wide Shut
Full Metal Jacket
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
En Arty pakt het punt!quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:24 schreef ArtyShock het volgende:
Eyes Wide Shut
Full Metal Jacket
Barry Lyndon
Dr. Strangelove
The Killing?
En als dat 'm niet is, dan weet ik het niet. Meer titels van Stanley ken ik niet...
Over geluk gesproken... Dat heb ik de laatste tijd wel meer hier.quote:
Het broertje is totaal niet bekend, dus focus je daar niet op. De zus, momenteel zo'n 23 jaar oud heeft misschien nog niet zo héél veel films op haar naam staan maar wel al redelijk wat high-profile titels. Haar bekendheid is begonnen in 2000 doordat ze opviel in een grote film uit dat jaar.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:33 schreef RuneRose het volgende:
Jake en Maggie Gylenhaal? Veel meer broers en zussen ken ik zo 1,2,3 niet.
Die doet niet eens mee in die film. Ze is iets minder bekend als Dunst denk ik, want Dunst timmert de laatste tijd wel heel erg aan de weg. Maar ze zijn inderdaad uit hetzelfde bouwjaar.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:43 schreef dolle_hond het volgende:
dunst?
Peet is tien jaar te oud. En niet blond. *Oeps* Zei ik dat hardop? En ook iets minder bekend schat ik zo in. Iets minder babe factor enzo.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:53 schreef dolle_hond het volgende:
peet?
Ja!quote:
Ze is vooral bekend geworden als het verslaafde dochtertje van Michael Douglas in Traffic. Verder heeft haar uiterlijk niets met haar bekendheid te maken volgens mij.quote:
Oscars.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:59 schreef RuneRose het volgende:
Wie is de enige acteur die erin geslaagd is een oscar te winnen voor beste acteur terwijl hij genomineerd was met 4 andere acteurs die al eens een oscar voor beste acteur gewonnen hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |