RuneRose +1quote:
Daar had ik toen antwoord op gegeven.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:11 schreef Sokolsky het volgende:
Bill Murray is wel tamelijk ongeëvenaard in dit soort rollen. Zelfs Owen WIlson kon ik goed verdragen.
Hoogtepunt van de film was natuurlijk Starálfur van Sigur Rós, waar ik hier al eens wat over vroeg (zonder antwoord te krijgen dacht ik...).
Kijk, dat zijn er al drie.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:29 schreef dolle_hond het volgende:
The Royal Tenenbaums
Rushmore
the life aquatic with steve zissou
Dan hoort Life Aquatic dus niet bij de antwoorden.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:10 schreef RuneRose het volgende:
Owen Wilson speelt dus in The Life Aquatic, maar in welke titels van Wes Anderson speelt hij nog meer? Alle antwoorden samen in een post om het punt te krijgen, en ik wil ze echt allemaal.
Ik weet van het bestaan van de films af, heb ze niet gezien en weet helaas ook de titel niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:12 schreef Sokolsky het volgende:
RR, dit is allemaal leuk en aardig, maar we wisten het gewoon niet. Als je dan geen hints geeft weten we het nog steeds niet. En als je dan weggaat... nou ja, je snapt het wel.
Dan help ik maar een handje: die short en feature hebben dezelfde naam. Eentje heeft 500 votes op IMDB en eentje ruim 8000. Van beide heb ik nog nooit gehoord; wellicht komt dat omdat er niet één maar twee Wilsons in spelen.
Oke, hier heb je de vraag. Ik heb 'm zachtjes neergezet.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:50 schreef ArtyShock het volgende:
Ja. Maar gooi niet te hard. Worden al die anderen wakker van en voordat ik het weet hebben drie mensen al geantwoord als ik nog niet eens halverwege m'n post ben.
Nou, pak je vergrootglas er maar bij dan!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:55 schreef EricusMaximus het volgende:
Helaas, te laat, ik ben wakker.
Je kent er echt wel meer. Maar deze is in ieder geval al goed.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:08 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik kan er welgeteld één plaatsen.
A series of unfortunate events.
Een Shakespeare met Kenneth klopt welquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:38 schreef ArtyShock het volgende:
Ow sorry.Ik zat even met m'n kop in een film.
Manhattan -> Woody Allen![]()
Lemony Snicket -> Jim Carrey![]()
Eén van de Shakespears met Kenneth -> Kenneth of Keanu![]()
??? -> ???
Ze hebben allemaal eens iets van Shakespear gespeeld?![]()
![]()
Zo... Film afgelopen.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:05 schreef ArtyShock het volgende:
Tja. Ik kan het shot linksonder in ieder geval helemaal niet plaatsen. Miss Keaton en Streep zijn ook al een raadsel, maar de acteurs hebben vast allemaal in een Batman film gespeeld.
Prima. Het is geen moeilijke vraag, maar het is inderdad al wel laat.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:13 schreef ArtyShock het volgende:
Ik ben bang dat ik één of twee stukjes cruciale informatie mis. Dat gecombineerd met het feit dat ik dringend slaap moet inhalen doet het bed toch wel erg lonken.
...om over een paar uur zwetend rechtop in bed wakker te worden met de oplossing.![]()
Dus eh, ik ga eens kijken hoe verhelderend de nacht gaat zijn en ik hoop dat morgenochtend de vraag nog openstaat. Dit is meer eentje voor een joined effort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |