Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Volgens mij niet, zo mag je ook niet zo maar een deur van een huis in lopen ook al staat ie open...quote:Op donderdag 17 november 2005 12:31 schreef BlueCurl het volgende:
mag dat eigenlijk? als iemand zijn wireless router niet heb beveiligd gewoon via zijn routertje internetten?
quote:
Met mijn druk bezette leven let ik daar niet opquote:Op donderdag 17 november 2005 12:38 schreef Chandler het volgende:
[..]
waarschijnlijk wilde hij 134 maken en moet nu wachten op 135
![]()
Volgens mij is het legaal om de signalen gewoon op te pikken maar om er ook echt verder gebruik van te maken niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:31 schreef BlueCurl het volgende:
mag dat eigenlijk? als iemand zijn wireless router niet heb beveiligd gewoon via zijn routertje internetten?
true.. maar kan net zo goed een accespoint zijn waarop ik zitquote:Op donderdag 17 november 2005 12:32 schreef Chandler het volgende:
[..]
Volgens mij niet, zo mag je ook niet zo maar een deur van een huis in lopen ook al staat ie open...
Dab verveel je je echtquote:Op donderdag 17 november 2005 12:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
true.. maar kan net zo goed een accespoint zijn waarop ik zit
hehehe ik gaat als het mooi weer is met laptop rondlopen... want signaal is zeer zwak... als ik dichter bij accespoint kom moet ie toch sterker worden lijkt me!
Ja als je er niet langer dan een jaar gebruik van wil maken.. na een jaar, of 2 donderen ze helemaal uit elkaarquote:Op donderdag 17 november 2005 12:41 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het legaal om de signalen gewoon op te pikken maar om er ook echt verder gebruik van te maken niet.
Aldi PC's zijn btw gewoon goede apparaten.
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:41 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Aldi PC's zijn btw gewoon goede apparaten.
niet verkeerdquote:Op donderdag 17 november 2005 13:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ben gewoon benieuwd naar wie er zou zo dom isis dat zo verkeerd?
onzin, hier staat er 1 van bijna drie jaar oud waarmee nog nooit een probleem is geweest en je hoort ook zelden klachten hieroverquote:Op donderdag 17 november 2005 12:56 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja als je er niet langer dan een jaar gebruik van wil maken.. na een jaar, of 2 donderen ze helemaal uit elkaar![]()
Volgens mij mag het wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:32 schreef Chandler het volgende:
[..]
Volgens mij niet, zo mag je ook niet zo maar een deur van een huis in lopen ook al staat ie open...
Je had mazzelquote:Op donderdag 17 november 2005 13:33 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
onzin, hier staat er 1 van bijna drie jaar oud waarmee nog nooit een probleem is geweest en je hoort ook zelden klachten hierover
Maar wel op volspammen?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met mijn druk bezette leven let ik daar niet op
juist, aldi producten zijn echt niet eerste klas...en daarom kopen zoveel mensen daar, valt te eten maar is niet echt heel duur en wil je lekkerder/beter dan ga je na appie hein.quote:
Volgens mij niet, dan maak je onrechtmatig gebruik van iets... dus is het nog strafbaar tenzij je nadrukkelijk op papier hebt staan dat jij er gebruik van mag maken... kijk maar eens in dat mooie strafrechtelijke boekje... er zijn altijd wel weer andere regels die andere regels overbodig of juist niet makenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Volgens mij mag het wel.
Als het beveiligd is, mag je het niet kraken, maar als hij open staat, mag je verbinden volgens mij.
Ze moeten de wetgeving mbt. probleem nog aanpassen...
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voornamelijk op mensen die me iets te veel losse kut reacties zetten over het gehele forum
Maaar... Win XP doet dat automatisch, hoe zit het dan met de mensen die niet eens weten dat ze op andermans connectie surfen? Die heb ik ook genoeg gezien, "Hoe heet je netwerk dan?" "Nou zo en zo" "Hmmm, maar je maakt nu verbinding met linksysquote:Op donderdag 17 november 2005 13:55 schreef Chandler het volgende:
[..]
Volgens mij niet, dan maak je onrechtmatig gebruik van iets... dus is het nog strafbaar tenzij je nadrukkelijk op papier hebt staan dat jij er gebruik van mag maken... kijk maar eens in dat mooie strafrechtelijke boekje... er zijn altijd wel weer andere regels die andere regels overbodig of juist niet maken
Al sla je me harstikke dood.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:22 schreef Giem het volgende:
Hey even een vraagje.. In newsleecher heb en een zooi bestanden gedownload, en sommigen zijn niet compleet. Nu heb ik de par2 reparatie bestanden ook gevonden. Alleen nu heb ik een probleem, al die gestanden die niet compleet zijn blijven in mijn queue staan. Hoe krijg ik ze daar uit en op mijn hd zodat ik ze kan repareren met mijn par bestand.
In de opties aangeven dat niet complete bestanden ook gedownload moeten wordenquote:Op donderdag 17 november 2005 14:22 schreef Giem het volgende:
Hey even een vraagje.. In newsleecher heb en een zooi bestanden gedownload, en sommigen zijn niet compleet. Nu heb ik de par2 reparatie bestanden ook gevonden. Alleen nu heb ik een probleem, al die gestanden die niet compleet zijn blijven in mijn queue staan. Hoe krijg ik ze daar uit en op mijn hd zodat ik ze kan repareren met mijn par bestand.
Maar dan zijn de incomplete compleet, en dan hoeft die reparatie niet meer, toch?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In de opties aangeven dat niet complete bestanden ook gedownload moeten worden
Ze staan incomplete op de serverquote:Op donderdag 17 november 2005 15:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maar dan zijn de incomplete compleet, en dan hoeft die reparatie niet meer, toch?
Of zit ik nou te moeilijk te denken...
Ach zooooo! Maar, waarom wil je dan incomplete meuk downloaden? Moet je het daarna zelf gaan fixxenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze staan incomplete op de server![]()
Dus je download de incomplete bestanden
Dan kan je ze lokaal fixxen
irritant van Newsleecher dat het standaard aan staat dat ie die niet moet downloaden
Bijna alles heeft wel 1 or more missing blocksquote:Op donderdag 17 november 2005 16:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ach zooooo! Maar, waarom wil je dan incomplete meuk downloaden? Moet je het daarna zelf gaan fixxenIk heb trouwens nog nooit gehad dat ik incomplete bestanden heb, download niet zoveel met newsleecher... Misschien moet ik me er eens in verdiepen...
jaquote:Op donderdag 17 november 2005 16:08 schreef Chandler het volgende:
Trouwens nog iets uit het vorige topic; ik heb nog steeds dat probleem met sims 2, ik heb deamon tools draaien maar krijg een fout bij het opstarten(eerst vraagt ie om cd 1, die mount ik) en dan krijg ik een klein schermpje met een button OK en geen textuele melding en een ROOD rondje met een kruisje er in... anybody!?
Pfff heb nu 1 dag news leecher gebruik, en ik ben het nu al zooooooooo zat.. bagger zooiquote:Op donderdag 17 november 2005 16:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bijna alles heeft wel 1 or more missing blocks
Nooit problemen meequote:Op donderdag 17 november 2005 16:20 schreef Giem het volgende:
[..]
Pfff heb nu 1 dag news leecher gebruik, en ik ben het nu al zooooooooo zat.. bagger zooiHet gaat dan wel snel, maar alles is stuk, niet te maken, en werkt gewoon niet..
Jaja, die krijgt ze al voor sinterklaas maar wilde het alvast laten spelen..quote:
Ik zocht naar de slowchat, zag aldi en dacht dat het een ander topic wasquote:Op donderdag 17 november 2005 13:34 schreef Godlike02 het volgende:
WTF doen al die aldi lovers hier op eens![]()
Hier mag het niet. Is laatst nog een rechtzaak overgeweest en de persoon die iemand anders zijn wlan gebruikte is daarvoor schuldig bevonden (weet niet meer waarvoorquote:Op donderdag 17 november 2005 13:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Volgens mij mag het wel.
Als het beveiligd is, mag je het niet kraken, maar als hij open staat, mag je verbinden volgens mij.
Ze moeten de wetgeving mbt. probleem nog aanpassen...
Het mag niet, net zo als inbreken in een open huis ook niet magquote:Op donderdag 17 november 2005 17:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier mag het niet. Is laatst nog een rechtzaak overgeweest en de persoon die iemand anders zijn wlan gebruikte is daarvoor schuldig bevonden (weet niet meer waarvoor)
ik heb de originele versie... maar pas 2x paar uurtjes gespeeldquote:Op donderdag 17 november 2005 16:08 schreef Chandler het volgende:
Trouwens nog iets uit het vorige topic; ik heb nog steeds dat probleem met sims 2, ik heb deamon tools draaien maar krijg een fout bij het opstarten(eerst vraagt ie om cd 1, die mount ik) en dan krijg ik een klein schermpje met een button OK en geen textuele melding en een ROOD rondje met een kruisje er in... anybody!?
Ik behoor tot die groep, daarom heb ik ook meer dan 30.000 postingsquote:Op donderdag 17 november 2005 13:55 schreef Godlike02 het volgende:
Voornamelijk op mensen die me iets te veel losse kut reacties zetten over het gehele forum
Ja telken, "Deze mag ook dicht"quote:Op donderdag 17 november 2005 20:08 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is volgens mij ook enorm omhoog geschoten toen je mod werd?
32 bitsquote:Op donderdag 17 november 2005 20:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Avondddddd.
Vraagjeeeeeee.
Wat is nou het verschil tussen AMD 64 bit en standard?
Ja maar wat is het verschil nu? Qua prestaties?quote:
En hij is iets nieuwer, sneller, en geloof ik ook een andere socket, maar dat weet ik niet zeker.quote:
dan heb je niet genoeg aan 512quote:Op donderdag 17 november 2005 20:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik wil namelijk een goeie stevige pc hebben die veel programma's tegelijkertijd aan kan, daar gaat me het voornamelijk nu even om.
Ik heb hierbij alleen maar 512 MB extra geheugen nodig, goeie processor en moederbord.
zal ik zwaardjes meenemen? ook 1 voor jouw!quote:Op donderdag 17 november 2005 21:28 schreef Jump het volgende:
Moeha, zaterdag Antwerpen onveilig gaan maken![]()
![]()
Dan kan je eventueel ook kijken naar een Athlon 64 X2. Al zijn die wat aan de prijzige kant.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik wil namelijk een goeie stevige pc hebben die veel programma's tegelijkertijd aan kan, daar gaat me het voornamelijk nu even om.
Ik heb hierbij alleen maar 512 MB extra geheugen nodig, goeie processor en moederbord.
Pas wel op, onlangs 2 mensen gearresteerd op die Internationale treinquote:Op donderdag 17 november 2005 21:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zal ik zwaardjes meenemen? ook 1 voor jouw!
Naar Jump?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:59 schreef BlueCurl het volgende:
ikkuh 3850 ofzo d8 ik... toen ik voor het laatste keek...
Zaterdag lekker naar Antwerpen!
ga idd nog wel eregens ander kijken maar voor die prijs wordt het lastigquote:Op donderdag 17 november 2005 22:38 schreef SHERMAN het volgende:
Ergens anders kijken dan?
Welke serie trouwens?
Veel programma's tegelijk, dan moet je een dual core nemen, met veel geheugenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Aha, je was me voor, zag ik niet..quote:Op donderdag 17 november 2005 21:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan kan je eventueel ook kijken naar een Athlon 64 X2. Al zijn die wat aan de prijzige kant.
:}w goed lezen, EXTRAquote:Op donderdag 17 november 2005 21:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
dan heb je niet genoeg aan 512
Zal wel even kijke hoe duur die dingen zijn, het meeste spul heb ik wel dus dat scheelt weerquote:Op donderdag 17 november 2005 21:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan kan je eventueel ook kijken naar een Athlon 64 X2. Al zijn die wat aan de prijzige kant.
amd is beterquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ze zijn idd aan een prijzige kant helaas... in intel pentium beter dan AMD 64 of nou net andersom
Maar die van Intel zijn ook een stuk minder snel en worden nog warmer ook. Dus die raad ik eigenlijk af. En als ik het me goed herriner heeft Intel die goedkope versie ook wat zwakker gemaakt dan de andere.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef Giem het volgende:
[..]
Aha, je was me voor, zag ik niet..
Nou die van intel zijn wel een stuk goedkoper, ik geloof dat de 820 "maar" 170 euro koste
2 GB aan geheugen is ook niet enorm prijzig meer. Ik heb voor een kit van 2× 1 GB ¤229 betaald. Maar ik zou inderdaad minstens voor 1 GB gaan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
:}w goed lezen, EXTRAik heb zelf hier al 512, dan kom ik op 1024MB
[..]
Zal wel even kijke hoe duur die dingen zijn, het meeste spul heb ik wel dus dat scheelt weer![]()
Lul niet zoveel poepquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:59 schreef the_jasper het volgende:
[..]
amd is beter
zelfs de oude amd modellen blijven de nieuwe pentiums voor
alleen een zwaar overgeklokte celeron m maakt het de amd's nog wel eens lastig
maar die dingen zijn bedoeld als laptopporcessor
2 GB komt er ook zeker in alleen even wat laterquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar die van Intel zijn ook een stuk minder snel en worden nog warmer ook. Dus die raad ik eigenlijk af. En als ik het me goed herriner heeft Intel die goedkope versie ook wat zwakker gemaakt dan de andere.
[..]
2 GB aan geheugen is ook niet enorm prijzig meer. Ik heb voor een kit van 2× 1 GB ¤229 betaald. Maar ik zou inderdaad minstens voor 1 GB gaan.
Wat vind jij dan beter?quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lul niet zoveel poep
Zelden zoveel onzin in 1 post gelezen
Ligt er maar net aan wat je wil doen en waar je voorkeur ligt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
2 GB komt er ook zeker in alleen even wat later![]()
[..]
Wat vind jij dan beter?
Wat doe je met photoshop? Continue filters in batch mode of interactief een beetje prutsen met plaatjes? open office: 5 minuten per uur of per dag? Klinkt alsof je meer hebt aan een flinke bak geheugen en een HT processor dan een dual dual-core systeem.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Aha oke![]()
Waar zou ik voor moeten gaan.
Ik gebruik voornamelijk het volgende:
1: Paintshop en Photoshop.
2: Open office, voor mijn temperatuur statieken, hierbij moet hij heel wat berkenen zodat ik nu momenteel zo'n 5 min mee bezig ben.
3: Er draaien en flink aantal programma's op de achtergrond, Heavy Weather (om mijn weergegevens op de pc te kunnen bekijken) WebcamXP, om de 30 sec plaatje op i-net zetten. Daarnaast nog een programma om mijn actuele weergegevens online te zetten, daarnaast nog een aantal programma's wat aan moet blijfen.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:34 schreef Godlike02 het volgende:
Ligt er maar net aan wat je wil doen en waar je voorkeur ligt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hyperthreadingquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik kan het zo zeggen, ik heb een flink systeem nodig aangezien ik straks ook satelliet kaarten op mijn pc krijg gestuurt (Reken zo even zo'n 5 gig per dag aan data).
De beelden zijn echt behoorlijk groot waardoor is met deze pc zeker niet lekker mee ga werken...(je moet zo denken dat 1 beeld richting de 100 MB gaat lopen).
En wtf is een HT processor?
Oke sla me dood maar ik ben bagger in engelsquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hyperthreading
En jij hebt dus vooral memory nodig.
Als je ze ook nog is gaat renderen een HT procie
Dat zijn dus iets van 50 beelden per dag. Ik neem niet aan dat je die met photoshop gaat bewerken. Kun je niet een dedicated machine kopen met een standaard processor en daar een hoop geheugen bij proppen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Reken zo even zo'n 5 gig per dag aan data
...
1 beeld richting de 100 MB gaat lopen.
Nou, dat is een verrassende uitkomst zegquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:33 schreef ElmarO het volgende:
Dual Core zonder HT kan in een aantal gevallen een heel stuk beter presteren dan een single core met HT.
Ja, en ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:47 schreef SHERMAN het volgende:
Jij bent een man.
quote:
quote:De fabrikant Negroponte ontwikkelt de laptop samen met AMD, Google, News Corp. en Linux-bedrijf Red Hat, wat ook het besturingssysteem zal zijn.
wequote:Op vrijdag 18 november 2005 23:15 schreef mschol het volgende:
we hebben 4155000+ dominosteentjes om laten pleuren(weetr eff het exacte getal niet)
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:01 schreef Jo0Lz het volgende:
Heb me pinpas binnen
Leuk hoor, had niet gedacht hem te krijgen om een of andere reden...
[afbeelding]
Jah inderdaad.quote:
treinen die ineens niet door antwerpen centraal rijden --> niet tofquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:57 schreef Jump het volgende:
Zo, Antwerpen was tof. En de Zoo ookEn Sonja ook natuurlijk
![]()
Je bent toch makkelijk thuisgeraakt, en die extra trein naar Antwerpen Berchem ging toch vlotjes?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
treinen die ineens niet door antwerpen centraal rijden --> niet tofjaja ben hollander... lekker klagen
maaruh was gewoon uber tof... zo lekker foto's van camera halen van de dierentuin
Slaap lekkerquote:
ik was eerder dan jouw thuis.. dus allesging best vlotjesquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:37 schreef Jump het volgende:
[..]
Je bent toch makkelijk thuisgeraakt, en die extra trein naar Antwerpen Berchem ging toch vlotjes?
Al die foto's [afbeelding]
Met je 119 foto's uit de dierentuinquote:Op zondag 20 november 2005 11:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik was eerder dan jouw thuis.. dus allesging best vlotjesmaaruh na wat rennen om die trein te halen was het wel allemaal vlotjes
![]()
hehe jah ik was de jappaner aan het uithangen in de dierentuin
Heb bijna nergens last van. Loopt vrij soepeltjes hier. Heel, heel af en toe een kleine hapering. Maar dat is heel kort en zo zelden dat ik er amper last van heb. Alleen de schaduwen zien er niet helemaal 100% uit op high.quote:Op zondag 20 november 2005 18:58 schreef Giem het volgende:
Hoi allemaal, Giem heeft vandaag een beetje nfsMW gedaan.
Viel me een beetje tegen, mis enkele leuke dingen uit nfsu en het spel Laggg enorm, en dat niet alleen bij mij, hoor er heel veel over klagen. Bij mij valt het zlefs nog mee, alles blijft door lopen, bij sommigen valt het hele geluid weg, word het beeld zwart enz enz. Beetje boel matig geprogrammeerd dan..
Wat voor een pc had jij ook al weer? Ik speel het hier op een laptop, maar wel een met een pM1.8 en een ati 9600 pro turbo en 512 mb geheugen.quote:Op zondag 20 november 2005 19:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb bijna nergens last van. Loopt vrij soepeltjes hier. Heel, heel af en toe een kleine hapering. Maar dat is heel kort en zo zelden dat ik er amper last van heb. Alleen de schaduwen zien er niet helemaal 100% uit op high.
Ik heb een:quote:Op zondag 20 november 2005 19:12 schreef Giem het volgende:
[..]
Wat voor een pc had jij ook al weer? Ik speel het hier op een laptop, maar wel een met een pM1.8 en een ati 9600 pro turbo en 512 mb geheugen.
Zal het thuis nog eens proberen, daar heb in een 6800 en 1 gig geheugen, want soms zomaar midden in het spel begint hij ineens te swappen als een gek, en daar hoor ik er meer over.
Vind je het vreemd dat hij niet laggedquote:Op zondag 20 november 2005 20:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb een:
Athlon X2 4200+
2 GB PC3200 geheugen
Radeon X1800XL
Dus dan heb ik het vermoeden dat NFS:MW van veel geheugen houdt.
Vind ik eigenlijk best wel vreemd.quote:Op maandag 21 november 2005 08:40 schreef Giem het volgende:
[..]
Vind je het vreemd dat hij niet lagged![]()
![]()
Ik vind het eerder vreemd dat hij nog af en toe wel kleine stootjes geeft.. En waaaaaarom hebben ze die dyno er uit gegooid![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 12:06 schreef Godlike02 het volgende:
mogguh
quote:
quote:
quote:
Deze van vandaag staan er nog niet bij. Ze mogen gerust, maar liefst ietsjes minderquote:
Allemaal ter nagedachtenis aan de grote mod van SES, renesitequote:Op maandag 21 november 2005 15:04 schreef Jump het volgende:Even over die goedemorgen/middag/avond posts
En andersquote:Deze van vandaag staan er nog niet bij. Ze mogen gerust, maar liefst ietsjes minder
In dat geval wens ik jou ook een hoop voortijdige zaadlozingen toe.quote:Op maandag 21 november 2005 17:41 schreef Godlike02 het volgende:
Maar ik zal de complete fok bevolking bij deze een kut avond toe wensen!
Mag deze u maar zwaar bevallen!
Dank uquote:Op maandag 21 november 2005 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
In dat geval wens ik jou ook een hoop voortijdige zaadlozingen toe.![]()
Dank uquote:Op maandag 21 november 2005 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
In dat geval wens ik jou ook een hoop voortijdige zaadlozingen toe.![]()
Ik neem aan dat je tussen die 2 identieke posts heel veel bent klaar gekomen. Een nobel iets; waar zou de wereld zijn als we maar uren zouden liggen neukenquote:Op maandag 21 november 2005 19:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank u![]()
Ik hou er van om op tijd klaar te zijn!![]()
Wilde gewoon ff aandacht!quote:Op maandag 21 november 2005 19:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je tussen die 2 identieke posts heel veel bent klaar gekomen. Een nobel iets; waar zou de wereld zijn als we maar uren zouden liggen neuken![]()
dat zijn pas een hoop quotesquote:Op maandag 21 november 2005 15:04 schreef Jump het volgende:Even over die goedemorgen/middag/avond posts
Het viel me op dat er de laatste tijd veel van die posts zijn, even samenvatting van 39 posts (waarvan er 13 goede... posts zijn):
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Deze van vandaag staan er nog niet bij. Ze mogen gerust, maar liefst ietsjes minder
En wat doe je dan met die spullen?quote:Op maandag 21 november 2005 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn pas een hoop quotes
en die gunslinger bo is nie goedkoop
in een hoekje wegstoppen ???quote:Op maandag 21 november 2005 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En wat doe je dan met die spullen?
Deel 17?quote:Op dinsdag 22 november 2005 07:14 schreef BlueCurl het volgende:
[Slowchat deeltje 17] Terug in de tijd met Marty26
ik verveelde me ff hoorMijn allereerste post als blablasjit in de dig sc reeks terug gevonden
Ik in deel 1quote:Op dinsdag 22 november 2005 07:39 schreef mschol het volgende:
[..]
das niks, ik ben ooit begonnen ergens in de 20 of 30
Deel 117 geloof ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 07:39 schreef mschol het volgende:
[..]
das niks, ik ben ooit begonnen ergens in de 20 of 30
Ja ik dus wel veel, de turbo flink op schroeven op alleen de 6000, 7000, 8000 en 9000 toeren, die daar onder gebruik je toch niet. Met de ecu het zelfde, en zo kreeg je een stuk hogere top snelheid, en optrekken ging niet veel langzamer. Het er op de dyno een keer 150 pk extra uit gekregenquote:Op maandag 21 november 2005 14:44 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk best wel vreemd.![]()
Die dyno mis ik eigenlijk niet echt. Deed er in de career zo goed als niks mee.
Ik heb die rommel net vanmorgen even geinstalleerd, effe gekeken, vond het niet direct heel bijzonder. Het eerste filmpje vond ik zelfs baggerquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:52 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja ik dus wel veel, de turbo flink op schroeven op alleen de 6000, 7000, 8000 en 9000 toeren, die daar onder gebruik je toch niet. Met de ecu het zelfde, en zo kreeg je een stuk hogere top snelheid, en optrekken ging niet veel langzamer. Het er op de dyno een keer 150 pk extra uit gekregen![]()
Verder, spel ook op mijn pc geprobeerd, en daar lagged het gelukkig niet, echt helemaal nooit, zal wel komen omdat in de laptop ook maar een 5400 toeren schijf ligt en 512 mb geheugen.
Wie heeft hier nog meer de Porsche Cayman S
Nee dat was ook mijn eerste reactie.. Vind vooral de kleuren erg bagger.. en verder mis in een hoop dingen..quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:28 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb die rommel net vanmorgen even geinstalleerd, effe gekeken, vond het niet direct heel bijzonder. Het eerste filmpje vond ik zelfs bagger
Jaaa!quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:55 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is weer btje blij
Vandaag zal mijn videokaartje weer terugkomen
Voor mij zou 1 dag al teveel zijn!quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:03 schreef Sjowhan het volgende:
Eindelijk ja
Duurde veels te lang (alhoewel, looptijd 2-4 weken, binnen week terug is toch wel netjes)
Waar, waar....quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
eh tsja, dan had die videokaart maar niet moeten ophouden met werken lijkt me
Ik heb het wel gebruikt bij draggen voor de Quick Race, maar in de Career Mode gebruikte ik het alleen om de acceleratie wat omhoog te krijgen voor Street X.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:52 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja ik dus wel veel, de turbo flink op schroeven op alleen de 6000, 7000, 8000 en 9000 toeren, die daar onder gebruik je toch niet. Met de ecu het zelfde, en zo kreeg je een stuk hogere top snelheid, en optrekken ging niet veel langzamer. Het er op de dyno een keer 150 pk extra uit gekregen![]()
Verder, spel ook op mijn pc geprobeerd, en daar lagged het gelukkig niet, echt helemaal nooit, zal wel komen omdat in de laptop ook maar een 5400 toeren schijf ligt en 512 mb geheugen.
Wie heeft hier nog meer de Porsche Cayman S
Ik heb in deel 78 ook wel eens gepost dat ik pas vanaf deel 8 of 9 deze reeks ben gaan volgen. Daarom even een bookmark voor deel 163 als we weer beginnen met wanneer iedereen is begonnen met posten in de slowchatquote:Op dinsdag 22 november 2005 07:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik in deel 1![]()
En heb geloof ik ook geen deel gemist![]()
Ik heb alleen pci-e, kon dat dus nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Waar, waar....
Maar goed, ik denk dat ik tijdelijk mijn ti4200 erin had gepleurt...
Dan maar de 2e pc off-line
moet je vooral doen, geef ik je aanquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:33 schreef Jump het volgende:
Ik zal zo even in elk deel dat ik gemist heb een reactie gaan posten
Sletquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
moet je vooral doen, geef ik je aan
nou nee, ze post toch zelf, op d'r eigen pcquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:18 schreef devzero het volgende:
Gezellig onder het account van je vriendje/vriendinnetje posten![]()
Ik gedraag me keurig hoorquote:
Ik wilde ook wel 1337 posten dat ik net wakker benquote:Op woensdag 23 november 2005 16:04 schreef Sjowhan het volgende:
Geen mogge-postings meer godt :}w
Iemand die mij prepared ASP-scriptz0z kan geven? (desnoods links, hotscripts.com biedt geen utikomst , alleen maar betaalscripts).
Ja gezeik hequote:
San problemenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:11 schreef Sjowhan het volgende:
Iets met een server aan de hand dan?
WTFquote:Op woensdag 23 november 2005 21:29 schreef Jump het volgende:
http://i6.photobucket.com/albums/y221/alwaysthebest/naamloos.jpg
Zoek de fout
Dat is niet mijn kloonquote:Op woensdag 23 november 2005 22:58 schreef SHERMAN het volgende:
Wat is er fout? Dat is zijn kloon.
Windows2003 zuigt trouwens een beetje boel hier.
win2003 draait hier, op dns na, als eern zonnetje..quote:Op woensdag 23 november 2005 22:58 schreef SHERMAN het volgende:
Wat is er fout? Dat is zijn kloon.
Windows2003 zuigt trouwens een beetje boel hier.
Als ik inlog vraagt ie meteen om inlognaam en wachtwoord. Heb ik alleen nergens op gegeven.quote:Op donderdag 24 november 2005 07:03 schreef mschol het volgende:
[..]
win2003 draait hier, op dns na, als eern zonnetje..
tis jammer dat her sys nieyt snel gnoeg is anders had ik ook exchange draaien
Gefeli.quote:Op donderdag 24 november 2005 07:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat mocht toch niet meer??
Foei...
Ik ben net weer oom geworden van een nichtje![]()
![]()
ze heet Yara
Het vijfde nichtje?quote:
Oew, sorrryquote:Op donderdag 24 november 2005 07:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat mocht toch niet meer??
Foei...
Ik ben net weer oom geworden van een nichtje![]()
![]()
ze heet Yara
het is de vijfde keer dat ik oom wordt:quote:Op donderdag 24 november 2005 08:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het vijfde nichtje?Gefeliciteerd man! Alles gezond enzo?
ik probeer die gewoonte in te houdenquote:Op donderdag 24 november 2005 08:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oew, sorrryReflex, gewoonte enzo
Wens hem succesquote:Op donderdag 24 november 2005 08:53 schreef BlueCurl het volgende:
hehehe volgens mij word ik echt nooit tantemijn broer zie ik nou nog niet zo snel kids krijgen met een vrouwtje
Ik zal jou succes wensen danquote:
tot vanmiddagquote:Op donderdag 24 november 2005 09:40 schreef Jump het volgende:
Men les gedaan nu, op naar de volgende saaie les. Tot deze middag BC
En de restquote:Op donderdag 24 november 2005 09:40 schreef Jump het volgende:
Men les gedaan nu, op naar de volgende saaie les. Tot deze middag BC
ik zorg al voor mijn caaf en mijn huiswerkquote:Op donderdag 24 november 2005 09:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En de rest![]()
Trouwens bc, je moet je broer dan maar wat positiever beinvloeden
Tante zijn is volgens mij net zo geweldig als oom zijn. Anders moet jet maar moeder worden
quote:Op donderdag 24 november 2005 09:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik zorg al voor mijn caaf en mijn huiswerkvind ik voorlopig ff genoeg
eerst school hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 09:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Geloof ik best.
Kids is hard werken
Maar goed, het is wel ongelofelijk mooi!
(Een cavia ook hoor!)
beetje gamen vanavondquote:Op donderdag 24 november 2005 09:56 schreef Godlike02 het volgende:
Verkapte goedemorgen wens aan alle diggers
iemand nog leuke dig plannen voor vandaag?
Ik?quote:Op donderdag 24 november 2005 10:41 schreef Marty26 het volgende:
[..]
beetje gamen vanavondCOD2
Jij dan?
Ik zou soliciterenquote:Op donderdag 24 november 2005 10:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik?
weekend vieren![]()
Ze kunnen me net zo goed blauw maken
Het grote wat download jij nu topic?
Kan me hoop tijd schelen om TR's te posten![]()
Beetje jammer dat de mods het zelf al niet in zien![]()
Worden er ook positieve notes gezet?![]()
Als jij gaat solliciteren dan welquote:
Als Marty met iemand samen wil werken ben ik het welquote:Op donderdag 24 november 2005 16:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Als jij gaat solliciteren dan wel
Maar jij niet met hem?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als Marty met iemand samen wil werken ben ik het wel![]()
Naast de reeds bestaande mods en ripley uiteraard
Maar die zijn al mod
Best wel, het in geen ONZ ofzoquote:Op donderdag 24 november 2005 16:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
4 dig mods zou beetje veel zijn denk ik![]()
Ik zal ff rel kloon aanmakenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:34 schreef Jump het volgende:
[..]
Best wel, het in geen ONZ ofzo
De gebruikers hier zijn voorbeeldig, meestal
Inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2005 16:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als Marty met iemand samen wil werken ben ik het wel![]()
Naast de reeds bestaande mods en ripley uiteraard
Maar die zijn al mod
je wilt wel heel graag blauw zijn he?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En je mocht het ook wel vriendelijker zeggen dat je me niet als collega wil![]()
Je hebt je eigen CSI forumquote:Op donderdag 24 november 2005 22:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je wilt wel heel graag blauw zijn he?
ik zou enkel op csi forum mod willen zijnmaar die is er gelukkig niet
Ik alleen in DIGquote:Op donderdag 24 november 2005 22:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je wilt wel heel graag blauw zijn he?
ik zou enkel op csi forum mod willen zijnmaar die is er gelukkig niet
d'r is een subbed versie uit...quote:Op donderdag 24 november 2005 23:34 schreef SHERMAN het volgende:
Die download ik nu.
Alleen nog de ondertiteling vinden.
is www.ilovemarty26.com en www.marty26fanclub.com ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:04 schreef Slarioux het volgende:
Zo, ik heb echt de twee meest roelerende domeinnamen ooit in mijn bezit
quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:29 schreef Marty26 het volgende:
[..]
is www.ilovemarty26.com en www.marty26fanclub.com ?
quote:
www.stoomboot.es.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:53 schreef Jump het volgende:
Welke zijn het dan?
www.slariouxfanclub.be ?
Blijkbaar meer dan je nu hebt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:04 schreef HomerJ het volgende:
Hoeveel moet ik sparen voor een 2e hands gamesysteem exclusief monitor?
vuia www.gratisbe.be kan je wel je fanclub registeren:+quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:04 schreef Slarioux het volgende:
[..]
www.stoomboot.es.
Want dan kan ik sint AT stoomboot.es als emailadres gebruiken
400euro a 500 euro kun je een end komen... Mits je zelf bouwt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:04 schreef HomerJ het volgende:
Hoeveel moet ik sparen voor een 2e hands gamesysteem exclusief monitor?
Mag ik ook een mail adress?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:04 schreef Slarioux het volgende:
[..]
www.stoomboot.es.
Want dan kan ik sint AT stoomboot.es als emailadres gebruiken
Leukquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:41 schreef Marty26 het volgende:
Ik ben liever gewoon vrij en ga lekker gamen
Oeh en vanmiddag me nieuwe 2de hands auto halen
Peugot 205 gtierg nice zeker om dat die helemaal orgineel is en onderhouden door me zwager
anders had ik ook nooit een gti gekocht natuurlijk.
Wat niet je alfa toch????? je kleine mag ik aannemen....quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Jammer dat die auto iets te veel power voor jou heeft![]()
Oh ja! Ik ben vrij![]()
EN heb mn auto verkocht
Ja mn kleinequote:Op vrijdag 25 november 2005 11:53 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Wat niet je alfa toch????? je kleine mag ik aannemen....
En ik heb alweer meer pk's gehad![]()
![]()
Dat is mooi kutquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:04 schreef BlueCurl het volgende:
mijn laptop is dood. ie rook beetje branderig en nou doet ie het niet meer... hopelijk leeft de hd nog... en kan ik die ergens anders insteken en data eraf halen!
Oooh super man dan kun je onroad kopen volgend jaar....quote:
Hier is het de hele dag gewoon normaal. Geen windstoten, geen regen, geen sneeuwquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:57 schreef Sjowhan het volgende:
Heb net onweer gehad, 't is gewoon rotweer momenteel
Wat een onzin..quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hier is het de hele dag gewoon normaal. Geen windstoten, geen regen, geen sneeuw
Beetje jammer, maar wel beter voor de verkeersveiligheid
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:30 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Oooh super man dan kun je onroad kopen volgend jaar....
*troost*quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:04 schreef BlueCurl het volgende:
nieuwe laptop zojuist besteld... over twee weken komt hij binnen! hoop ik
uhm wel erg kut dat me huidige zwart van binnen is...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 2601 Arctic Silentium T2 450 Watt, Zilver 1 ¤ 64,71 ¤ 64,71 1064 Kingston KVR400X64C3AK2/1G DDR SDRAM, 1 GB, PC3.. 2 ¤ 76,47 ¤ 152,94 4013 Asrock 939S56-M 1 ¤ 47,06 ¤ 47,06 2556 Hitachi Desktstar 7K250 250 GB, 7.200 rpm, 8 MB.. 1 ¤ 84,87 ¤ 84,87 4024 Asus EN6600GT Silencer/HTD 256 MB, PCI Express .. 1 ¤ 172,27 ¤ 172,27 3050 LG Electronics GSA-4163B 16 x, 4 x, 16 x, Wit, .. 1 ¤ 44,54 ¤ 44,54 2308 LeadTek TV2000 XP Expert 1 ¤ 34,45 ¤ 34,45 4182 Logitech G5 Laser Mouse Zwart, zilver, Retail 1 ¤ 51,26 ¤ 51,26 4449 Logitech UltraX Media Keyboard Zilver, OEM 1 ¤ 18,49 ¤ 18,49 |
niet voor die laptop... wel toeval dat onze het beide bijna op dezelfde tijd brak worden en het begeven! en mijn nieuwe is best coolquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:04 schreef Jump het volgende:
[..]
*troost*
Zwar is toch ook schoon kleurtje?
Daar is niets mis mee.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:53 schreef Giem het volgende:
Alleen al dat asrock moederbord
Meestal zijn de nieuwe beterquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
niet voor die laptop... wel toeval dat onze het beide bijna op dezelfde tijd brak worden en het begeven! en mijn nieuwe is best coolveel beter dan die zwarte
najah als ik hem over twee weken krijg dan
een file op de A1 die 90(!!!!!!!) KM lang is..quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:04 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan ziet het journaal:
wow, wat een rotweer.. Nog meer sneeuw voorspeld, ik ben blij dat ik me zaakie al binnen heb
Nee, die dingen heb ik allemaal niet nodig iddquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:02 schreef Enlightenment het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee.
Goede value-for-money. Als je de features van duurdere borden niet nodig hebt (gigabit, meer SATA, firewire) dan is het een prima bord.
Hier nu pas sneeuwquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:04 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan ziet het journaal:
wow, wat een rotweer.. Nog meer sneeuw voorspeld, ik ben blij dat ik me zaakie al binnen heb
Zal dadelijk wel op het journaal zijn danquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
een file op de A1 die 90(!!!!!!!) KM lang is..
daar wil je niet instaan
en er schijn orkaankracht aan wind te zijn gemeten aan de zeeuwse kust...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |