A3 is meesterlijk, een van mijn favoriete Europesche snelwegenquote:Op donderdag 17 november 2005 01:53 schreef Klonk het volgende:
whehehe, als je bij de 61 de grens overgaat merk je het vanzelf, zit je midden op de rotonde
en idd altijd kut als Nederland weer in zicht is, en ik kan me voorstellen dat de auto's waar jij in rijd nog wat harder gaan dan mijn boggelbus (met dank aan alexxxx voor die bijnaam)
Frankfurt vind ik ook altijd een leuke rit, kom ik eens in de maand ofzo, op het vliegveld, das an sich niet boeiend, maar de weg er naar toe wel, of via de A3 die zich prachtig door het westerwald slingerd en af en toe een blik op een voorbijstormende ICE of via de 61 en dan bij Koblenz de 48 heb je ook prachtige uitzichten.
5 over 2quote:Op donderdag 17 november 2005 02:03 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga mn verneukte ritme bijstellen, nu ga ik om twee ipv drie uur naar bed
Dat had ik dus ook door, daar merkte ik het eigenlijk nog eerder aan, mensen gingen niet meer aan de kant als je sneller reed. In Duistland heeft de snelst rijdende auto voorrang, in nederland gooi je de auto er gewoon voor en ga je pas naar rechts als je zin hebtquote:Op donderdag 17 november 2005 02:02 schreef Klonk het volgende:
De 76 is verschrikkelijk, alsof je van de hel in de hemel komt, iedereen rijdt alsof compleet gehersenspoeld is door ome koos, compleet niet nadenkend en iemand anders vooral geen ruimte geven.
Zeker als je net de nodige kilometers in Duitsland hebt gedraaid is dat een verschrikking, en dat is eigenlijk de enige snelweg waar ik dat zo merk als ik van Duitsland via de 40 kom (dus de 67 bij Venlo) heb je dat een stuk minder.
Renault Traficquote:Op donderdag 17 november 2005 02:07 schreef PeuRac het volgende:
Wat voor een bus rij je Klonk? De Audi waar ik gisteren mee reed had bij 200 nog voldoende gas over om goed te merken dat je naar de 220 spintte, de top heb ik maar niet geprobeerd
Inderdaad, ik rijd meestal (s'avonds laat) van omgeving Winterswijk - Vreden - de 31 naar de 3, de 2, dan via Dusseldorf naar de 61 en bij Aachen de grens over de A76 op. Bij Vreden de 31 op is feest, bij Aachen de A76 op is huilen.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:05 schreef PeuRac het volgende:
Ik begin steed meer een hekel aan de nederlandse weggebruikers te krijgen, in Duistland kan je zelfs in de spits nog vrijwel overal 160km/h rijden (en dan nog worden ingehaald), in Nederland haal je zelfs in Groningen de 120 niet eens danOverigens ben ik blij dat ik (zowel in NL als Dld) meestal 's nachts rijd
![]()
Is idd wel een uitgesproken mening zo vroeg op de ochtendquote:Op donderdag 17 november 2005 09:44 schreef man_in_love het volgende:
jij ook goeiemorgen. Hoop niet dat mijn voorgaande post te heavy was voor het tijdstip...![]()
ontopicquote:Op donderdag 17 november 2005 11:16 schreef heijx het volgende:
De eerste jaren hadden 633 cc en de latere hadden 767 cc.
Hier overigens de Multipla:
[afbeelding]
omdat je neus van voren zit en niet opzij?quote:
Iedereen zou verplicht 50.000km in Dld moeten rijden voordat ze in NL op de snelweg mogenquote:Op donderdag 17 november 2005 09:20 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Inderdaad, ik rijd meestal (s'avonds laat) van omgeving Winterswijk - Vreden - de 31 naar de 3, de 2, dan via Dusseldorf naar de 61 en bij Aachen de grens over de A76 op. Bij Vreden de 31 op is feest, bij Aachen de A76 op is huilen.
Maar ik ben 't met PeuRaC eens dat Nederlanders met hun "Je mag 120, ik rij 110 dus ik kan best voor je invoegen want jij rijdt te hard" gedrag vreselijk zijn. Wat mij betreft mag voor zulke invoeg-acties een boete in het leven geroepen worden van 200+ euro.
Duitsers wachten iha tot je voorbij bent, zeker als je met licht aan rijdt (overdag dan hè...).
servers enzoquote:
Ja nee, want jij reed goedquote:Op donderdag 17 november 2005 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iedereen zou verplicht 50.000km in Dld moeten rijden voordat ze in NL op de snelweg mogenIk ben ook een mega voorstander van variabele snelheden, 100 in de spits en 160 om 2u 's nachts.
Stilte voor de stormquote:Op donderdag 17 november 2005 11:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
servers enzo
weet je wat uniek was.
Gister gingen we (collega en ik) een extra server plaatsen en alles werkte in 1x
direct he, vpn alles
geweldig
ik hoop het nietquote:
Hop aan het bierquote:Op donderdag 17 november 2005 11:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik hoop het niet!
maar dat was wel grappig, hadden er de hele avond voor uitgetrokken.
Omdat er voorheen altijd problemen waren, met de server, met de firewall met de racks met de rails e.d.
na een half uurtje stonden we weer buiten
Het was maar een 1U server, dat scheelt ook wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hop aan het bier
Ik had laatst zo'n zelfde iets, PC gebouwd, nieuwe Athlon X2, klaar met bouwen binnen het halve uur, echt ik klik 'm aan, duw het windows cd'tje erin, uurtje later zitten we vrolijk te internetten
Ik pas dit gewoon toe in nederland op hoop van zegen hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iedereen zou verplicht 50.000km in Dld moeten rijden voordat ze in NL op de snelweg mogenIk ben ook een mega voorstander van variabele snelheden, 100 in de spits en 160 om 2u 's nachts.
Ik kijk alleen in mn zijspiegels als dat nodig is, dus als ik een poosje niet goed in mn achteruitkijkspeigel heb gekeken. En ik rij echt NOOIT over de vluchtstrook, tenzij het niet anders kan, jij hebt het over een noodsituatie waarbij het kiezen was tussen de vluchtstrook of met volle snelheid onder een vrachtwegen knallen. Lekker vergelijken zoquote:Op donderdag 17 november 2005 11:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja nee, want jij reed goedMet je verklaring over dat je nooit in de zijspiegels keek en met enige regelmaat illegaal met 160+ over de vluchtstrook scheurde...
![]()
Mij hebben ze iets te vaak geflitst na 12u 's nachts met hoge snelheden, ik doe het niet meer. Ik krijg nog 1 à 2 boetes binnen en dat zit ik dit jaar op of zelfs over de 500 euro aan boetes.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik pas dit gewoon toe in nederland op hoop van zegen hoor
Tenminste op snelwegen waar geen trajectcontrole en dat soort onzin is.
Ga ook eens op tijd naar bed danquote:Op donderdag 17 november 2005 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb me weer verslapen.
En mijn vader weet volgens mij niet dat ik nog steeds thuis zit.
Fuck![]()
.
Ik ging best op tijd naar bedquote:Op donderdag 17 november 2005 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga ook eens op tijd naar bed dan![]()
Ooh dus dat verhaal van die Mercedes met die blauwe strobes heb ik me gewoon in zitten beeldenquote:Op donderdag 17 november 2005 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kijk alleen in mn zijspiegels als dat nodig is, dus als ik een poosje niet goed in mn achteruitkijkspeigel heb gekeken. En ik rij echt NOOIT over de vluchtstrook, tenzij het niet anders kan, jij hebt het over een noodsituatie waarbij het kiezen was tussen de vluchtstrook of met volle snelheid onder een vrachtwegen knallen. Lekker vergelijken zo![]()
waar ben jij geflitst door een mobiele controle na 12 uur dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mij hebben ze iets te vaak geflitst na 12u 's nachts met hoge snelheden, ik doe het niet meer. Ik krijg nog 1 à 2 boetes binnen en dat zit ik dit jaar op of zelfs over de 500 euro aan boetes.
Koos van Spee had een slapeloze nachtquote:Op donderdag 17 november 2005 11:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waar ben jij geflitst door een mobiele controle na 12 uur dan?
Goeiemorgen ten tweede male vandaag (of nietquote:Op donderdag 17 november 2005 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja iddquote:Op donderdag 17 november 2005 11:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Koos van Spee had een slapeloze nacht
Eeuh, meerdere keren, oa vanacht op de weg tussen Doetinchem en Zutphen. Andere keren op de A12, A50 en div locale wegen. Vrijwel al mijn boetes zijn van NA 24u en door mobiele controles.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waar ben jij geflitst door een mobiele controle na 12 uur dan?
meer het welkom in Nederland deel, net boven maastrichtquote:Op donderdag 17 november 2005 11:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
mmm
ik rij vaak na 12'en en zie ze op de A2 zelden.
Soms in het weekend.
maar volgens de stats op flitsservice.nl komt het b.t.w. ook niet vaak voor.
wel in de ochtend idd vanaf een uur of 5.
hmm nee, maar die klant heb ik 2x gereden. Hij is verhuisd dus nu mogen collega's het doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ooh dus dat verhaal van die Mercedes met die blauwe strobes heb ik me gewoon in zitten beelden![]()
Ja, daar heb je 's nachts ook echt last vanquote:Op donderdag 17 november 2005 12:01 schreef Sjoewe het volgende:
Zonder de moraal ridder uit te willen gaan hangen, maar er is natuurlijk ook zoiets als het aspect van geluids- en milieuvervuiling. Dat neemt fors toe als je harder gaat rijden, en zo'n dichtbevolkt landje als dat van 'ons' is dat natuurlijk een groter probleem dan in Duitsland.
geef eens een datum en tijdquote:Op donderdag 17 november 2005 11:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, meerdere keren, oa vanacht op de weg tussen Doetinchem en Zutphen. Andere keren op de A12, A50 en div locale wegen. Vrijwel al mijn boetes zijn van NA 24u en door mobiele controles.
Met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 17 november 2005 12:03 schreef Klonk het volgende:
hele stukken snelweg dwars door het ruhrgebied mag je planken wat je wilt, die hele boomknuffelende fijnstof en milieuvervuilingsdiscusie
in 99 % van de gevallen lag de snelweg er eerder dan dat de mensen er kwamen wonen, goh wat raar een snelweg maakt geluid....
Whehehe leuke redenering. De snelweg lag er eerder, dus die is de baasquote:Op donderdag 17 november 2005 12:03 schreef Klonk het volgende:
hele stukken snelweg dwars door het ruhrgebied mag je planken wat je wilt, die hele boomknuffelende fijnstof en milieuvervuilingsdiscusie
in 99 % van de gevallen lag de snelweg er eerder dan dat de mensen er kwamen wonen, goh wat raar een snelweg maakt geluid....
zolang je het niet te bont maakt, zijn ze s'nachts daar vrij tolerant, ik heb daar een keer per ongeluk de autobahnpolizei met 160 ingehaaldquote:Op donderdag 17 november 2005 12:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met jou kan ik pratenTrouwens, in het ruhrgebied mag je op grote delen niet harder als 130 's nachts vanwege geluids overlast
tussen 22u en 6u geldt dat.
Gisternacht 20min voordat ik thuis was (geen idee hoelaat dat was). En de andere keren moet ik opzoeken, die zooi ligt in het archief dat hebben we niet hier.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
geef eens een datum en tijd
ff die database checken!
weten we meteen hoe betrouwbaar dat allemaal is.
Als jij ervoor kiest om naast een snelweg te gaan wonen, heb je geen recht van spreken. Je kunt namelijk bedenken dat een snelweg drukker wordt in de loop der tijd.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehehe leuke redenering. De snelweg lag er eerder, dus die is de baasIk zeg ook niet dat een snel weg geen geluid mag maken, maar het moet niet meer worden dan het nu is? Tenzij jij je natuurlijk prettig voelt in dag en nacht geraas en zwarte ramen van al het roet.
* Sjoewe] steekt nog een peuk op[emosnijsmilie.gif
een groot deel van de mensen zijn er komen wonen nadat die snelweg er lag, dan weet je toch dat je op een plek gaat wonen waar het wel eens wat lawaaiiger zou kunnen zijn, in dat geval ook niet zeiken....quote:Op donderdag 17 november 2005 12:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehehe leuke redenering. De snelweg lag er eerder, dus die is de baasIk zeg ook niet dat een snel weg geen geluid mag maken, maar het moet niet meer worden dan het nu is? Tenzij jij je natuurlijk prettig voelt in dag en nacht geraas en zwarte ramen van al het roet.
* Sjoewe] steekt nog een peuk op[emosnijsmilie.gif
Dat geraas daar wen je snel genoeg aan, alleen die vrachtauto's wat minder (minder frequent voorkomend geluid, dus valt op) En die zwarte ramen is een bullshitargument. In de stad (lees niet langs de snelweg) zijn je ramen sneller vuilquote:Op donderdag 17 november 2005 12:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig in een woonwijk ergens naast de A73quote:Op donderdag 17 november 2005 12:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
een groot deel van de mensen zijn er komen wonen nadat die snelweg er lag, dan weet je toch dat je op een plek gaat wonen waar het wel eens wat lawaaiiger zou kunnen zijn, in dat geval ook niet zeiken....
en het word alleen maar minder, dat redden we prima zonder een overheid die alles probeert te reguleren, qua snelheid en wat voor kulredenen dan ook, dankzij de euro regelingen voor uitlaatemissies komt dat allemaal dik in orde.
en vaak is zulke onzin puur egoisme, mooi voorbeeld ?
bij ons in de buurt word de zeer noodzakelijke A73 (Venlo-Maasbracht) en A74 (Venlo-Kaldenkirchen) aangelegd, er zijn nu een stelletje hippies bezig die aanleg steeds verder te vertragen met allerlei flauwekul redenen, gevolg er zijn nu meer mensen die last hebben van al het verkeer dat zich door de dorpjes hier moet wurmen dan dat er ooit last zullen hebben van de A73, goed gedaan jongens![]()
oww ja, voor de duidelijkheid, waar ik woon ?, een paar honderd meter van die toekomstige snelweg![]()
welke A?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gisternacht 20min voordat ik thuis was (geen idee hoelaat dat was). En de andere keren moet ik opzoeken, die zooi ligt in het archief dat hebben we niet hier.
wat dacht U van de a4 door Midden-Delfland? vertraging ca 30 jaar, alleen maar door die hippiesquote:Op donderdag 17 november 2005 12:13 schreef Klonk het volgende:
bij ons in de buurt word de zeer noodzakelijke A73 (Venlo-Maasbracht) en A74 (Venlo-Kaldenkirchen) aangelegd, er zijn nu een stelletje hippies bezig die aanleg steeds verder te vertragen met allerlei flauwekul redenen, gevolg er zijn nu meer mensen die last hebben van al het verkeer dat zich door de dorpjes hier moet wurmen dan dat er ooit last zullen hebben van de A73, goed gedaan jongens![]()
oww ja, voor de duidelijkheid, waar ik woon ?, een paar honderd meter van die toekomstige snelweg![]()
kan ook lollig zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 12:17 schreef Hugster het volgende:
zeg zeg zeg, kom ik hier om een beetje lol te hebben, tref ik snelweg praat![]()
Gaan wij toch weer lekker baggerenquote:Op donderdag 17 november 2005 12:17 schreef Hugster het volgende:
zeg zeg zeg, kom ik hier om een beetje lol te hebben, tref ik snelweg praat![]()
Het was een N-weg ben niet op de snelweg geweest gisteren, maar weet het nummer zo ff niet, het is de weg tussen Doetinchem en Zutphen iig.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gaan wij toch weer lekker baggeren
Leuk dat je dat zegt, mensen die veel hard rijden, kopen banden welke daarvoor gemaakt zijn, deze banden zijn zachter en maken dus minder lawaai (niet een beetje, maar echt merkbaar minder). Plus dat de Nederlandse regering tegenwoordig geluidsarm asfalt neerlegt.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:18 schreef Sjoewe het volgende:
Nou ik denk dat met de huidige woondruk in NL het voor veel mensen geen kwestie van kiezen is om naast een snelweg te wonen, maar eerder moeten...
Ik heb mn halve leven naast een spoorbaan gewoond, en jen went idd aan het geluid. En je moet ook niet gaan huilen als je wat hoort. Maar mijn punt was dus, dat als men 's nachts harder mag rijden het lawaaii en de vervuilig dus toeneemt op een moment dat het maximale aantal mensen er last van heeft. Dat vind ik dan wel een geldig argument.
Zo ken ik er ook nog 2, de A18 vanaf Varsseveld doortrekken naar Hengeloquote:Op donderdag 17 november 2005 12:15 schreef lipje het volgende:
[..]
wat dacht U van de a4 door Midden-Delfland? vertraging ca 30 jaar, alleen maar door die hippies![]()
Reken maar dat de files op de a13/a20 afnemen dan![]()
en die sluipwegen uiteraard
Dus moeten we maar weer harder gaan rijden zodat het oude geluidsniveau weer in ere herstelt wordtquote:Op donderdag 17 november 2005 12:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zegt, mensen die veel hard rijden, kopen banden welke daarvoor gemaakt zijn, deze banden zijn zachter en maken dus minder lawaai (niet een beetje, maar echt merkbaar minder). Plus dat de Nederlandse regering tegenwoordig geluidsarm asfalt neerlegt.
Mijn heldquote:
Jaren geleden mochten we zo hard rijden als we durfden, door de olie-crisis werd dat afgeschaft (kan ik begrijpen), tegenwoordig zijn auto's zo zuinig dat het geen punt meer is. In grote delen van Nederland moet de snelheid gewoon weer omhoog, ongelimiteerd hoeft van mij niet, en in de spits niet. Ook kan ik me voorstellen dat je op de diverse ringwegen rond de grote steden geen 160 mag rijden maar gewoon 120 's nachts (vanwege dat geluids overlast dus). Maar 80 moeten rijden om 3u 's nachts terwijl je een uur lang niemand tegenkomt slaat toch helemaal nergs opquote:Op donderdag 17 november 2005 12:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dus moeten we maar weer harder gaan rijden zodat het oude geluidsniveau weer in ere herstelt wordt![]()
Ik hoop het voor die lieve schatquote:Op donderdag 17 november 2005 12:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Al een tijdje niets meer van Ber gehoord?!!![]()
zal hij het al bijna bij elkaar hebben?![]()
ik bagger nooitquote:Op donderdag 17 november 2005 12:47 schreef Klonk het volgende:
iemand had het over baggeren ?
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:30 schreef Sjoewe het volgende:
En om maar ff zielig te doen
Gisteren in Forza Motorsport m'n nürburgring record aangescherpt, 7:38 in een GT-one
[afbeelding]
Oeh ik vind die auto het lekkerste rijden. En dat geluid komt ook heel dicht in de buurt van een echte 360quote:Op donderdag 17 november 2005 13:52 schreef Hugster het volgende:
ik vind het niet relaxed rijden
Doe mij maar PGR 2 met de Challenge Stradale op de ringlekker driften en smijten
Rofl, ik glij nu alle bochten door, je gaat er beslist niet sneller van maar als je een lange bocht dwars door glijdt...quote:Op donderdag 17 november 2005 14:05 schreef Klonk het volgende:
ik kan ook driften met forza, zo de muur in
ben veels te lomp voor dat spel
Tering dikke bling halen gek!quote:
plestik?quote:
Moet het trouwens niet Kots op Tilburg zijn in je onderschrift?quote:
Nee. Maar als dat domein nog vrij is: leef je uitquote:Op donderdag 17 november 2005 14:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moet het trouwens niet Kots op Tilburg zijn in je onderschrift?
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:46 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Microsoft sponsort dat smerige ventje gewoon
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee. Maar als dat domein nog vrij is: leef je uit
quote:COMBELL heeft uw aanvraag voor één of meerdere gratis .be domeinnamen goed
verwerkt. Het kan nu nog tot 24 uren duren vooraleer uw domeinnaam kan gebruikt
worden.
Volgende domeinnamen hebben wij voor u geregistreerd:
kotsoptilburg.be
Die zijn er vast.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:56 schreef Sjoewe het volgende:
Nu nog een foto van een nekkende persoon in Tilburg
Kutquote:Op donderdag 17 november 2005 14:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die zijn er vast.
Toen ik lang geleden mentor was in de intro, heeft een kindje van me met z'n broek op z'n enkels in z'n eigen kots gezeten op het Pieter Vreedeplein... kan alleen die foto niet meer vinden
niet overdrijven hea?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:02 schreef hermandeperman het volgende:
Laat ik jullie ook maar weer eens verblijden met mijn aanwezigheid...
Goedenmiddag!
Max 3 jaar geleden?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die zijn er vast.
Toen ik lang geleden mentor was in de intro, heeft een kindje van me met z'n broek op z'n enkels in z'n eigen kots gezeten op het Pieter Vreedeplein... kan alleen die foto niet meer vinden
Ga in me bed slet!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je me leuk vindt!
Hebben hier vannacht 4 mensen extra geslapen.
aug. 2003quote:
Ik wist hetquote:Op donderdag 17 november 2005 15:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
aug. 2003
4 man extra? viespeuk!
Dat de vellen eraf hingenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tot de korsten erop stonden gek!
Oud en Wijsquote:Op donderdag 17 november 2005 15:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wist het! Beetje tof doen dat je al zo oud bent
!
Kontpijn? Zat? Invalide geschopt?quote:En ja 4 extra ja, ze kregen het niet meer voor elkaar om naar huis te komen.
Ben je al grijs?quote:
Zo lazerus als maar kanquote:[..]
Kontpijn? Zat? Invalide geschopt?
Bijna een echte VVD'erquote:
Neequote:
quote:Zo lazerus als maar kan. Daarbij kwam ook dat niemand wist hoe laat het was, en toen we ons dat afvroegen was het 3 uur, terwijl de laatste bus hier om half 1 vertrekt
.
Test geslaagd.quote:
Bedankt voor de feedback.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Test geslaagd.
----- einde test -------
Dat is dan 24 euroquote:Op donderdag 17 november 2005 16:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bedankt voor de feedback.
De testresultaten worden meegenomen naar achteren!
Redelijke prijs.quote:
VO+LVO+quote:Op donderdag 17 november 2005 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Herman, je kont en je benz! Wat doe je!
zo, die tvp is ook weer verkapt
Middag
en aan wie heb ik mn oude digicam ook alweer cadeau gedaan?quote:Op donderdag 17 november 2005 09:38 schreef Sandraugiga het volgende:
Verdorie, het hagelt!En het zijn niet al te kleine steentjes ook! Ben blij dat ik mijn ochtend wandeling al heb gehad... Ik zie de andere kant van de straat niet meer zo hard gaat het...
Verdorie, waarom heeft Alex de digicam mee...
www.google.nlquote:Op donderdag 17 november 2005 17:04 schreef Viper_74 het volgende:
Misschien weet iemand hier het
Ik ben opzoek naar pics van de Aerodynamic kit voor de seat ibibza
wandel jij dan elke dag een stuk?quote:Op donderdag 17 november 2005 09:38 schreef Sandraugiga het volgende:
Verdorie, het hagelt!En het zijn niet al te kleine steentjes ook! Ben blij dat ik mijn ochtend wandeling al heb gehad... Ik zie de andere kant van de straat niet meer zo hard gaat het...
Verdorie, waarom heeft Alex de digicam mee...
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee. Maar als dat domein nog vrij is: leef je uit
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wandel jij dan elke dag een stuk?
ik wist niet dat m'n vader op fok! zitquote:Op donderdag 17 november 2005 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou heb ik niet zo veel verstand van compouters.. maar deze persoon heeft er nog minder verstand vanbekijk vooral even de topics met slotjes bovenaan
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:28 schreef ook_gek het volgende:
ik ga mijn kamer maar eens een beetje opruimen![]()
Eindelijk snap ik waarom we tweelingbroers zijn!quote:Op donderdag 17 november 2005 19:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wist niet dat m'n vader op fok! zit![]()
kan hem zeker gebruikenquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eindelijk snap ik waarom we tweelingbroers zijn!
We hebben dezelfde vader
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
hey, wij miedema's hebben alleen rood haar op onze kinnen. En we worden met oranje haar geboren
Alsof je anders niet voor lul lag te liggenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het was geeneens een WK of EK in de zomer van 1983daar lag ik mooi voor lul te liggen
ik heb een week naakt voor het raam gelegen omdat ik te geel was,ik moets nog even bijkleurenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alsof je anders niet voor lul lag te liggen [afbeelding]
oorzaak... gevolg... solvedquote:Op donderdag 17 november 2005 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, die week werd de weg voor het huis van mn ouders aangelegd, dus ik kon leuk naar bouwmachines kijken.
Daarnaast hoi enquote:Op donderdag 17 november 2005 20:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb 2 dagen training gehad, direct erna examen.
Daarna weer 2 dagen training, direct weer examen.
En dan erachter komen dat je maar een deel van de stof in de training krijgt en je de rest zelf moet leren uit boeken a 670 pagina's![]()
Of dat ze de stof van 4 dagen in het 1e examen douwen
Ben dus gezakt![]()
Dan maar weer opnieuw a 190 euro per examen, dan heb ik het nog niet erover wie dit ws zal moeten gaan betalen. het werk of ik
Balenquote:
ah wat liefquote:Op donderdag 17 november 2005 21:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Balen
Maar ben blij dat je weer onder ons bent. Want ik heb je gemist
(*slikt kansloze zin in)quote:Op donderdag 17 november 2005 21:14 schreef Mukie het volgende:
Bo Je hebt mn naam netjes onthouden
Thx guys
en ik mag niet ziek zijn want ik weet gewoon dat het een zooitje word zonder mij.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:15 schreef Klonk het volgende:
wij krijgen nog ouwe sprinters
en ik wil me ook ff melden bij de ziekenboeg, loop al een week ofzo verkouden te zijn
en wat waren de geweldige avondplannen dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 21:31 schreef Sjoewe het volgende:
Nou mijn avondplannen gaan dus ook niet meer door
Kom ik wel bij jullie hangen...
respectquote:Op donderdag 17 november 2005 21:37 schreef Mukie het volgende:
oe ik ben btw gestopt met roken sinds maandag
een infiltrantquote:Op donderdag 17 november 2005 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet maar eens lid geworden van het Opel Astra GSi forum [afbeelding]
Bier heb ik iddquote:Op donderdag 17 november 2005 21:36 schreef Mukie het volgende:
nu dus inetten en gezonde dosis bier innemen
ja, zowel over Fok als over BuzzyBeequote:Op donderdag 17 november 2005 21:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
een infiltrant![]()
lullen ze nog steeds over ons?![]()
Tjemig wat een wijze beslissingquote:Op donderdag 17 november 2005 21:37 schreef Mukie het volgende:
oe ik ben btw gestopt met roken sinds maandag
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, zowel over Fok als over BuzzyBee
Stelletje respectloze onbegrijperts zijn we zeker weerquote:Op donderdag 17 november 2005 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, zowel over Fok als over BuzzyBee
aLs JuH mEt MaJ GoAt DaTuH, KeNnUh WuH EeN KeErTjUh GoAn BoEkEh In Muh OpGeVoerDaH GoLluf!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:00 schreef BoJo het volgende:
Dit als profiel foto hebben op een dating site, wat een ontzettende afknapper![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
aLs JuH mEt MaJ GoAt DaTuH, KeNnUh WuH EeN KeErTjUh GoAn BoEkEh In Muh OpGeVoerDaH GoLluf!
ja dit blijft wel effe tussen ons he. Moet aan mijn imago denkenquote:
IcK HeP UhM MaAr OpP DuH StOeP FaN DuH GaRaAzJe Op dUh FoT0w GeZ3t, WaNt dAn IsZz iE NogCH HeELlquote:Op donderdag 17 november 2005 22:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
aLs JuH mEt MaJ GoAt DaTuH, KeNnUh WuH EeN KeErTjUh GoAn BoEkEh In Muh OpGeVoerDaH GoLluf!
WAAJOW, DaT iS zEkUHs VeRS, MoEt JaJ wEl OpAsSuh MeT Di StO3pIes, As IeZowver VeRLaAg issssszzquote:Op donderdag 17 november 2005 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
IcK HeP UhM MaAr OpP DuH StOeP FaN DuH GaRaAzJe Op dUh FoT0w GeZ3t, WaNt dAn IsZz iE NogCH HeELl
quote:Ik ben een Tweelingen uit 1974 en woon in een woonwagen en ben op zoek naar een eerlijke en betrouwbare man die ook geintresseerd is in het woonwagenleven..
Ze wil je gewoon boquote:Op donderdag 17 november 2005 22:12 schreef BoJo het volgende:
ik kreeg een berichtje van "lickmeplease"![]()
![]()
[afbeelding]
hoe ongeloofwaardig![]()
nee man is eng, ik kijk liever naar plaatjes.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
BoJo.. als eens over nagedacht om in het echt vrouwen te ontmoeten?
Whahahahahahahahahahahahaquote:
Dames en heren, komt dat zien, komt dat zien!quote:
These two girls live in Cornjum!quote:Op donderdag 17 november 2005 22:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze wil je gewoon bo![]()
Whehe net als die dingen van vind a date in your hometown, Allemaal van die plastic typisch amerikaanse mokkels, met altijd engelse namen, die zogenaamd bij je om de hoek wonen en je maar wat graag willen pijpen
Nou als ze om de hoek wonen, waarom zie ik ze dan nooit in de Edah![]()
Vuile leugenaars zijn hetquote:Op donderdag 17 november 2005 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
These two girls live in Cornjum!
Tieft op man, er wonen geeneens twee vrouwen in COrnjum, Sandra is de enige
Welkom terug en balen Mukiequote:
die shoppen in de Ah jaquote:Op donderdag 17 november 2005 22:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze wil je gewoon bo![]()
Whehe net als die dingen van vind a date in your hometown, Allemaal van die plastic typisch amerikaanse mokkels, met altijd engelse namen, die zogenaamd bij je om de hoek wonen en je maar wat graag willen pijpen
Nou als ze om de hoek wonen, waarom zie ik ze dan nooit in de Edah![]()
Afblijvenquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:08 schreef Mukie het volgende:
2e bakkie
en dat zonder peuk, die wil ik de hele tijd al erbij pakken
lieffie ik ben al gestoptquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Afblijven.
Als eens gedacht om te stoppen?
Owquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
lieffie ik ben al gestopt
Sinds maandag geen peuk meer aangeraakt
Maar het zijn van die kleine "rituelen" die ik nu opmerk wat anders is...
's morgens bij de koffie geen peuk of na het eten uitbuiken zonder nitocinestaaf
Bij het uitgaan steeds naar je tas lopen om een peuk te pakken en je dan ineens bedenken dat je gestopt bent
mwah moet lukkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ow! Is even wennen ja
! Maar wel volhouden hè
![]()
?
Ik heb iets van 3 klasgenoten die elke week roepen "Ik ga stoppen!!" maar ze roken nog steeds!
Helaas. Ik had het eigenlijk gister verwacht.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:01 schreef lipje het volgende:
Tjabbo !!
Heb je al wat gehoord over de revisie van je 6inlijn?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:04 schreef t0n het volgende:
woah... vanmorgen bij de 190 wielspin... tering snelweg... fucken glad.
* t0n was boefje![]()
en nu zijn het sigaren?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
mwah moet lukken
Is me al eens eerder gelukt voor bijna 6jaar
Maar dat waren sigaretten ...
Stoppen moet je in 1 keer doen en alleen voor jezelf. Voor de rest zou ik zeggen: steek um op![]()
moet jij geen boten op en af glibberen?quote:
vandaag niet. is op oproepbasis en geen oproep is niet werken. volgende week weer hoop ik.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:01 schreef lipje het volgende:
[..]
moet jij geen boten op en af glibberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |