quote:Op woensdag 16 november 2005 23:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Geweldig. Als je dat ook nog weet te beargumenteren mag je wat mij betreft in het telegraaf-topic meeposten.
Geweldig? Ik weet het niet. Slecht vind ik ze in ieder geval niet. Ik denk dat dat een soort rechts-conservatieve culturele zelfhaat is. Nederlandse scholen zijn het slechts van de beschaafde wereld, de politici weten overal ter wereld meer te bereiken, nog nooit in de geschiedenis van de mensheid heeft een land zo gefaald met betrekking tot integratie en de media is nergens op deze globe, uitgezonderd Iran, Noord-Korea en Cuba, zo slecht geïnformeerd.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je vindt de Nederlandse kranten het dus eigenlijk gewoon geweldig doen?
Kijktip op Arte : http://www.imdb.com/title/tt0235198/combinedquote:Op donderdag 17 november 2005 00:01 schreef Drugshond het volgende:
Ned 3... over broeikas effect.
Ik zag deel 1, maar vond het nogal een slecht programma.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:01 schreef Drugshond het volgende:
Ned 3... over broeikas effect.
Wij houden tenminste nog van Nederland.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Geweldig? Ik weet het niet. Slecht vind ik ze in ieder geval niet. Ik denk dat dat een soort rechts-conservatieve culturele zelfhaat is. Nederlandse scholen zijn het slechts van de beschaafde wereld, de politici weten overal ter wereld meer te bereiken, nog nooit in de geschiedenis van de mensheid heeft een land zo gefaald met betrekking tot integratie en de media is nergens op deze globe, uitgezonderd Iran, Noord-Korea en Cuba, zo slecht geïnformeerd.
Denk je, dat ie zijn kleur op de zonnebank heeft gekregen?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:56 schreef Yildiz het volgende:
Neemt Kofi Annan eigenlijk wel eens vakantie?
Wel als hij heeft liggen maffen onder de zonnebank.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:09 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Denk je, dat ie zijn kleur op de zonnebank heeft gekregen?
Jij hebt zijn rug gezien?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wel als hij heeft liggen maffen onder de zonnebank.
arte?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:03 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Kijktip op Arte : http://www.imdb.com/title/tt0235198/combined![]()
[afbeelding]
14 dus wel best oud, maar het ging ineens zo snel.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:17 schreef Drugshond het volgende:
Hoe oud was het katje geworden ?
Bij mij heet dat zoquote:
Jammer, die hebben wij denk ik niet. Is dat een NL'se zender?quote:
Ja even wachten totdat de voorjaarsnesten er weer zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 00:24 schreef Drugshond het volgende:
19 is idd heel oud.
Ik heb zelf niets met katten, ze moeten mij altijd hebben.
Gaan ze op je schoot zitten (ik geef die beesten nooit aandacht), begin je ze een beetje te aaien, en het gevolg is dat ze beginnen te kwijlen en de nagels dwars door je broek gaan.
Dog, wellicht een nieuw katje zoeken om het verlies te compenseren. Ik begreep dat je nog een kat hebt. En een nieuw speelmakkertje is altijd leuk.
Du_ke!!!!!!!!!!!quote:
Heel duits.. in de rechterbovenhoek staat in halve letters 'arte' ...quote:Op donderdag 17 november 2005 00:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
Jammer, die hebben wij denk ik niet. Is dat een NL'se zender?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |