Zit van binnenquote:Op woensdag 16 november 2005 19:50 schreef melismay het volgende:
Ik ben niet blond! Ik ben hartsikke bruin tegenwoordig!
brunette's zijn goedquote:Op woensdag 16 november 2005 19:50 schreef melismay het volgende:
Ik ben niet blond! Ik ben hartsikke bruin tegenwoordig!
Jij gebruikt die smiley erg graag he?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:51 schreef GF het volgende:
[..]
Zit van binnen![]()
Blijkt ook met zo'n avatar
Ben ik hier dan echt de enige blonde bimbo?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok natuurlijke brunette![]()
Valt het opquote:Op woensdag 16 november 2005 19:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij gebruikt die smiley erg graag he?
Ik ben donkerblond.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ben ik hier dan echt de enige blonde bimbo?![]()
Ik ben ook blond, maar niet zo als jij maar dat mag je aan niemand doorvertellenquote:Op woensdag 16 november 2005 19:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben ook blond, maar niet zo als jij maar dat mag je aan niemand doorvertellen
Ahhhhh dus die vamplook is niet eens van jezelf!?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
als jij niet doorvertelt dat ik steeds donkerder blond word en highlights in mn haar doe voor de extra blonde accenten
Ey... welk deel van het "niet doorvertellen" heb je niet begrepen?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Ahhhhh dus die vamplook is niet eens van jezelf!?
Sorry schatquote:Op woensdag 16 november 2005 20:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ey... welk deel van het "niet doorvertellen" heb je niet begrepen?![]()
![]()
Groterquote:Op woensdag 16 november 2005 20:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat zit er eigenlijk in die zak? Mandarijnen?
Ik kan er ook niets aan doen dat ik van nature niet blond ben. Dat ik nog steeds niet blond ben is natuurlijk wel door mn eigen inzetquote:Op woensdag 16 november 2005 19:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Shit zeg... nou laat je me blozen...quote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Sorry schatIk was anders behoorlijk onder de indruk van die Vamplook van je, het is dat ik niet op vrouwen val
Nee hoor. Maar dat betekent natuurlijk niet dat ik geen mooie vrouwen herken als ik ze tegenkomquote:
Oh ja, dat kan ik ookquote:Op woensdag 16 november 2005 20:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar dat betekent natuurlijk niet dat ik geen mooie vrouwen herken als ik ze tegenkom
Die zin kan je heel fout lezenquote:Op woensdag 16 november 2005 20:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
En vervolgens stop je ze in je zak en geef je ze er met je roe van langs?![]()
Jij ook al ??quote:Op woensdag 16 november 2005 19:55 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok natuurlijke brunette![]()
Goodevening!!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij ook al ??![]()
S'avonds mensen
Hoiquote:
Ehhh, do I owe you something ??quote:
Nee hoor... Dankzij GF gebruik ik nu ook deze sfeerverhogende smileyquote:Op woensdag 16 november 2005 21:32 schreef ThunderChild het volgende:
Ehhh, do I owe you something ??![]()
Zo niet, dan tochquote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef nixxx het volgende:
ik vraag me af of die sinterklaas smileys blijven tot na sinterklaas
Ik kan nu niet meer zonder denk ikquote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef nixxx het volgende:
ik vraag me af of die sinterklaas smileys blijven tot na sinterklaas
Oeh... maak me gekquote:Op woensdag 16 november 2005 21:44 schreef nixxx het volgende:
het wordt tijd dat een of andere boze neger je eens flink met een bos takken te grazen neemt![]()
Dan vraag je er ook om ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:11 schreef Frezer het volgende:
![]()
, ik schrok wel even van je onderschrift! (Ik las de link achteraan eerst,
)
Goed idee . . .quote:Op woensdag 16 november 2005 22:08 schreef melismay het volgende:
Ik ga maar eens slapen lieve schatjes!![]()
Welterusten -quote:Op woensdag 16 november 2005 22:08 schreef melismay het volgende:
Ik ga maar eens slapen lieve schatjes!
ik zo ook.. morgen weer vroeg beginnen .. 7:30quote:Op woensdag 16 november 2005 22:08 schreef melismay het volgende:
Ik ga maar eens slapen lieve schatjes!
ik kan er ook niet meer tegen.. in de zak!quote:Op woensdag 16 november 2005 22:13 schreef Frezer het volgende:
Dat gekloot met die piet-smilies! Hup,in de zak jullie!
Daag slaaperds,
Daar was ik al bang voor,quote:Op woensdag 16 november 2005 22:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik kan er ook niet meer tegen.. in de zak!![]()
![]()
![]()
![]()
hmmm een vakantie naar Spanje zou ik niet afslaan.. ik denk dat ik hier dan maar eens de grote lul uit moet gaan hangenquote:
In die zak jijquote:Op woensdag 16 november 2005 22:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmm een vakantie naar Spanje zou ik niet afslaan.. ik denk dat ik hier dan maar eens de grote lul uit moet gaan hangen
graag! hmmm ik zie net dat mijn post ook heel fout uitgelegd kan worden.....quote:
Zeker met je post over een boze negerquote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
graag! hmmm ik zie net dat mijn post ook heel fout uitgelegd kan worden.....![]()
Ik ben geen neger! kijk maar.. voor de lush store in Berlijnquote:Op woensdag 16 november 2005 22:48 schreef GF het volgende:
[..]
Zeker met je post over een boze neger![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik ben geen neger! kijk maar.. voor de lush store in Berlijn
[[url=http://x2.putfile.com/11/31709344368.gif]afbeelding][/url]
ja en ik heb niet gezegd dat ik WEL knap was.. alleen dat ik GEEN neger was
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik ben geen neger! kijk maar.. voor de lush store in Berlijn
[[url=http://x2.putfile.com/11/31709344368.gif]afbeelding][/url]
ja en ik heb niet gezegd dat ik WEL knap was.. alleen dat ik GEEN neger was
voor die clan heb ik hem ook gemaaktquote:Op woensdag 16 november 2005 22:57 schreef Frezer het volgende:
[..], je bent verkeerd verbonden, je moet in LIF zijn!
Zo is datquote:
Lijkt me verstandigquote:Op woensdag 16 november 2005 23:07 schreef nixxx het volgende:
dit topic gaat helemaal fout![]()
ik duik mijn bed in en zie de ravage morgenochtend wel
Ga danquote:
Ik rijg ze allemaal aan mijn stafquote:Op woensdag 16 november 2005 23:09 schreef GF het volgende:
[..]
Ga dan![]()
En neem alle leuke meiden mee in je zak![]()
Rijgen komt later![]()
![]()
Goed zoquote:Op woensdag 16 november 2005 23:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik rijg ze allemaal aan mijn staf![]()
Vanavond eens kijken hoeveel meiden er in een zak gaan![]()
Ik spreek jullie later![]()
Dus jij bent die eikel die zo zat te schreeuwen . . .quote:Op donderdag 17 november 2005 04:32 schreef marcb1974 het volgende:
WAKKER WORDEN
Ben ikquote:Op donderdag 17 november 2005 04:32 schreef marcb1974 het volgende:
WAKKER WORDEN
Na het douchen ga ik ook naar mn werk, dus echt spannend is t niet...quote:Op donderdag 17 november 2005 06:39 schreef nixxx het volgende:
spannendik ga gewoon werken bij mijn uitzendbaantje.. dus je hebt de hele verdere dag geen last meer van me.. tot een uurtje of zes
Werk ze... en veel plezier verder..quote:Op donderdag 17 november 2005 09:13 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ik hoop dat het helpt en dat je je snel iets beter voelt
Ik ga maar eens werken en dan bowlen en uit etenHe wat vervelend nou..
Nee geen plannen..ik ben nu ff 2 dagen onder zeilquote:Op donderdag 17 november 2005 09:20 schreef Frezer het volgende:
Koud is het idd. De zon verdwijnt hier ook weer zo te zien, maar die komt wel weer terug,.
Veel plezier Kimmie, jij nog plannen voor vandaag Cara?
Het vrouwen probleem begrijp ik... De pil doorslikken zal geen optie zijn? Beterschap in elk geval, en hopen dat het wat rustiger wordt om je heen.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee geen plannen..ik ben nu ff 2 dagen onder zeildus ik denk dat ik met vlagen in een boek duik.
Heb ook weinig animo op het moment.. te veel hectiek om me heen.![]()
En jij? buiten je studie dan...misschien wat spannends in het weekend?
Dat mag wel, en anders zet je een pruik op.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:28 schreef _Cara_ het volgende:
Trouwens ik zie nu de TT pas...ik weet niet zeker of ik mee mag doen..![]()
Nee dat werkt bij mij niet..is ook niet zo heel belangrijk alleen vervelend.. gaat ook weer over...quote:Op donderdag 17 november 2005 09:30 schreef Frezer het volgende:
[quote]
Het vrouwen probleem begrijp ik... De pil doorslikken zal geen optie zijn? Beterschap in elk geval, en hopen dat het wat rustiger wordt om je heen.
Zoals ik jou inschat ben je wel goed voorbereidt op je tentamens .. toch? of moet je nog veel doen deze week?quote:Niks spannends, volgende week heb ik tentamen week. En vandaag even naar de kapper, als ik terug kom heb ik het waarschijnlijk ook koud,.
Ga dan snel.. een staart hoort bij meisjes... kijk maar naar mn avaquote:Op donderdag 17 november 2005 09:33 schreef GF het volgende:
Ik moet vandaag ook naar de kapper![]()
Werd tijd, kan al een goede staart maken
![]()
Hoe noem je mijquote:Op donderdag 17 november 2005 09:37 schreef Frezer het volgende:
Hey zwarte piet!
Dat is bij mij nog net niet het geval,
quote:Op donderdag 17 november 2005 09:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ga dan snel.. een staart hoort bij meisjes... kijk maar naar mn ava![]()
morgen Phenoquote:Op donderdag 17 november 2005 09:40 schreef Pheno het volgende:
Jullie willen allemaal graag sm met een neger
Sterkte dan!quote:Op donderdag 17 november 2005 09:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee dat werkt bij mij niet..is ook niet zo heel belangrijk alleen vervelend.. gaat ook weer over...
[..]
Ik heb er idd al veel aan gedaan, alleen nu ontbreekt de tijd om te leren eigelijk door een project dat ook binnekort af moet. Maar 't gaat wel goed komen.quote:Zoals ik jou inschat ben je wel goed voorbereidt op je tentamens .. toch? of moet je nog veel doen deze week?
Naar de kapper gaan is héééérlijk... vind ik als vrouw dan..ik ga volgende week weer![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 09:40 schreef Pheno het volgende:
Jullie willen allemaal graag sm met een neger
Ik ook..quote:
als je roede had gezegd wel jaquote:Op donderdag 17 november 2005 09:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ook..
.ik heb helemaal nix met een neger en zijn zak en zijn roe...(oeps.. dat klinkt een beetje raar geloof ik)
Nu zegt ze alsnog zakquote:
Heb je echt niks nuttigers te doen op je werk?quote:Op donderdag 17 november 2005 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi Allmeaal, is ik ook weer even
Marc en werk?quote:Op donderdag 17 november 2005 10:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb je echt niks nuttigers te doen op je werk?![]()
Op mijn werk vast wel, ben ik blij dat ik daar neit benquote:Op donderdag 17 november 2005 10:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb je echt niks nuttigers te doen op je werk?![]()
Het lijkt er inderdaad op dat ik hier de enige ben die weet wat werken is.quote:
Het gaat er meer om dat Marc in Verweggistan zitquote:Op donderdag 17 november 2005 10:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het lijkt er inderdaad op dat ik hier de enige ben die weet wat werken is.![]()
OH, dat had ik verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat Marc in Verweggistan zit
Altijd goed om dat tijdens werktijd te komen melden op Fok!quote:Op donderdag 17 november 2005 10:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het lijkt er inderdaad op dat ik hier de enige ben die weet wat werken is.![]()
Nee, ik zaai graag wat verwarring.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OH, dat had ik verkeerd begrepen.![]()
Je moet toch eens leren om je helder uit te drukken!![]()
Ja. Ik ben nu overigens niet aan het werk maar zit op de universiteit aan mijn scriptie te schrijven. Maar dat is een detail.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Altijd goed om dat tijdens werktijd te komen melden op Fok!.
Details zijn er toch om over het hoofd te zienquote:Op donderdag 17 november 2005 11:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja. Ik ben nu overigens niet aan het werk maar zit op de universiteit aan mijn scriptie te schrijven. Maar dat is een detail.![]()
ik zal jou eens verwarring zaaien!quote:Op donderdag 17 november 2005 11:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, ik zaai graag wat verwarring.
verplicht spelletjes ownenquote:Op donderdag 17 november 2005 11:06 schreef Mokster het volgende:
Hmmm...
Nou gaan we strax met de hele afdeling "gezellig spelletjes doen".
Ik HAAT verplicht gezellig spelletjes doen met collega's!!
Hopelijk maakt de borrel achteraf alles weer goed...
O ja... bijna vergeten:![]()
Volgens mij was het gewoon onkunde.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, ik zaai graag wat verwarring.
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:06 schreef Mokster het volgende:
Hmmm...
O ja... bijna vergeten:![]()
Spelletjes met collega's is een stuk leuker als de borrel vooraf wordt gehoudenquote:Op donderdag 17 november 2005 11:06 schreef Mokster het volgende:
Hmmm...
Ik werk bij de IND, en ik heb geen flauw idee wie dit verzint.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wat is dat dan weer voor een onzin? In wat voor bedrijf werk je en wie verzint dat
![]()
Sterkte hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 11:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik werk bij de IND, en ik heb geen flauw idee wie dit verzint.
Ik moet gaan nu. GADVERDAMME
![]()
Hoi Marc.. ben je dr nog? alles goed daar?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
Smiddags pheno
Heb jij geen studenten die je martelen moet?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:11 schreef Pheno het volgende:
ik speel geen spelletjes op mijn werk
Uhm, I stand corrected, ik speel online spelletjes op mijn werk
Ik ben vandaag overgegaan tot het spelen met Jython op mijn werkquote:Op donderdag 17 november 2005 11:11 schreef Pheno het volgende:
ik speel geen spelletjes op mijn werk
an·gli·cis·me (het ~, ~n)quote:Op donderdag 17 november 2005 11:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk anglicisme.![]()
Hoi, ja, ik ben er nog (even). Het is hier heerlijk wel hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 11:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hoi Marc.. ben je dr nog? alles goed daar?
Staan de neuzen van Ilse en jou nu in dezelfde richting? Gaat het goed? Nog ff en dan zit je lekker op het strand te relaxen.....quote:Op donderdag 17 november 2005 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi, ja, ik ben er nog (even). Het is hier heerlijk wel hoor
Vandaag toch mezelf maar even een rustdag gegeven, mijn enkel wou niet wat ie doen moest
Doe je bestquote:Op donderdag 17 november 2005 11:07 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik zal jou eens verwarring zaaien!
Ok, nog even snel danquote:Op donderdag 17 november 2005 11:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Staan de neuzen van Ilse en jou nu in dezelfde richting? Gaat het goed? Nog ff en dan zit je lekker op het strand te relaxen.....![]()
Heb je al veel foto's gemaakt?
Bléh ik wil ook zon en strand en als het ff kan een eiland met palmbomen...
wat?quote:
Maar 3 vandaagquote:Op donderdag 17 november 2005 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij geen studenten die je martelen moet?
Het is "Ik bevind".quote:Op donderdag 17 november 2005 12:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
Goedemorgen
Ik bevindt me weer in het land van de levenden
Ik wist niet dat Arual zwart was.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:21 schreef Pheno het volgende:
Ondanks die bondage nacht met die neger?
Plato!!quote:Op donderdag 17 november 2005 11:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon onkunde.![]()
quote:
BtD is de "zak en neger met roede fetishist" , _arual_ en ik nietquote:Op donderdag 17 november 2005 12:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Arual zwart was.![]()
Dat ben ik inderdaad, maar "ik bevind" met dt schrijven is wel heel erg voor een aankomend academicus.quote:
Je bedoelt Zwarte Piet?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:50 schreef Pheno het volgende:
en neger met roede fetishist"
Inderdaadquote:Op donderdag 17 november 2005 12:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat ben ik inderdaad, maar "ik bevind" met dt scrhijven is wel heel erg voor een aankomend academicus.
Er is een verschil tussen taalfouten en typefouten.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat ben ik inderdaad, maar "ik bevind" met dt schrijven is wel heel erg voor een aankomend academicus.
Vandaar dequote:Op donderdag 17 november 2005 12:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen taalfouten en typefouten.![]()
Je probeert de laatste dagen wel erg nadrukkelijk om nieuwe vriendjes te maken.quote:
Ik ben gewoon vriendelijkquote:Op donderdag 17 november 2005 12:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je probeert de laatste dagen wel erg nadrukkelijk om nieuwe vriendjes te maken.![]()
En nieuw?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je probeert de laatste dagen wel erg nadrukkelijk om nieuwe vriendjes te maken.![]()
Na goed met dt geloof ik allesquote:Op donderdag 17 november 2005 12:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat ben ik inderdaad, maar "ik bevind" met dt schrijven is wel heel erg voor een aankomend academicus.
Ik wist niet dat we zo close waren.quote:
Dan weet je het nuquote:Op donderdag 17 november 2005 13:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we zo close waren.![]()
werd met dt heb ik ook al eens gezienquote:Op donderdag 17 november 2005 12:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Na goed met dt geloof ik alles.
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
werd met dt heb ik ook al eens gezien
Weer zo'n 'sm met neger' fetishistquote:
Te lang/te kort? Of een andere lont.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:02 schreef _Cara_ het volgende:
Thee....en een cracker dan maar...
Ik zit me hier vreselijk te ergeren op een olielampje.. het lont wil niet blijven branden.. ik snap er nix van..![]()
Dat is wel heel triestquote:Op donderdag 17 november 2005 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
werd met dt heb ik ook al eens gezien
Ik ook nietquote:Op donderdag 17 november 2005 13:11 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb nog geen sint smiley in mn posts gezet![]()
Geef toe: het is een leuke smiley.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weer zo'n 'sm met neger' fetishist
Er wordt al anderhalf topic lang gedreigd met mishandelingen door uiterst tijdelijke gastarbeiders, maar nu het over spelfouten gaat zijn we plotseling onaardig?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:12 schreef _Cara_ het volgende:
Jongens wat zijn we áárdig voor elkaar zeg... tjonge...(ik voel me ineens héél klein..
)
Er is niets toe te gevenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geef toe: het is een leuke smiley.![]()
Niet alles te serieus nemen,quote:Op donderdag 17 november 2005 13:12 schreef _Cara_ het volgende:
Jongens wat zijn we áárdig voor elkaar zeg... tjonge...(ik voel me ineens héél klein..
)
Van gooien gaat 'i niet branden denk ik,quote:@ Frezer..geen idee..ik heb al vanalles geprobeerd... nog ff en ik ga ermee gooien..
Ik denk dat ik een heel nieuw lont moet gaan kopen...want dit gaat mn verstand teboven.![]()
Je begrijpt het verkeerd.. Ik bedoelde Pheno en Godlike,quote:Op donderdag 17 november 2005 13:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er wordt al anderhalf topic lang gedreigd met mishandelingen door uiterst tijdelijke gastarbeiders, maar nu het over spelfouten gaat zijn we plotseling onaardig?.
idem.quote:
ik heb vorige week toch al gezegd dat ik niet (altijd) serieus ben..quote:Op donderdag 17 november 2005 13:17 schreef Frezer het volgende:
[quote]
Niet alles te serieus nemen,.
Eerlijk niet?quote:Van gooien gaat 'i niet branden denk ik,.
Kaarsen willen ook wel eens werken in betreffende situatie,quote:Op donderdag 17 november 2005 13:21 schreef _Cara_ het volgende:
Eerlijk niet?(stom ding.. hij zier er zo leuk uit) dat is nu net het leuke van het feit dat het zo snel donker is... olielampjes laten branden.
![]()
Ken ik niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
Wie heeft gisteren "Falling Down" nog gezien op TV. Wát een geniale film
Ik heb hem al eens gezien.. maar is wel idd een goede film..(is me gisteren helemaal ontgaanquote:Op donderdag 17 november 2005 13:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
We kennen elkaar al wat langer op fokquote:Op donderdag 17 november 2005 13:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd.. Ik bedoelde Pheno en Godlike,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zij zóóóóó lief tegen elkaar![]()
Oudquote:Op donderdag 17 november 2005 13:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:28 schreef Pheno het volgende:
We kennen elkaar al wat langer op fok
Wie ben jequote:Op donderdag 17 november 2005 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
We kennen elkaar al wat langer op fok
Boeiend. Goed plot, goede uitwerking, goede Michael Douglas. Drie pluspunten (wat mij betreft) die meer dan voldoende nieuwe films niet hebben.quote:
Ik heb hem ook wel op DVD liggenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Boeiend. Goed plot, goede uitwerking, goede Michael Douglas. Drie pluspunten (wat mij betreft) die meer dan voldoende nieuwe films niet hebben.
Verreweg niet zelfs. Sterker nog, wat mij betreft had je een heel aardig deel van het camerawerk weg mogen gooien en de rol van Robert Duvall is op een cliché "agent op laatste werkdag met zeikende vrouw thuis" na niet uitgewerkt.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook wel op DVD liggen![]()
Maar nou niet de meest briljante film ooit
Met behoorlijk wat overschatte titels naar mijn bescheiden mening. Meer op populariteit gebaseerd dan kwaliteit.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:54 schreef Godlike02 het volgende:
http://imdb.com/chart/top
Dit is een aardig lijstje
Leuk discussiequote:Op donderdag 17 november 2005 13:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met behoorlijk wat overschatte titels naar mijn bescheiden mening. Meer op populariteit gebaseerd dan kwaliteit.
Maar goed, ik ben het ook al niet met de wereld eens wat nou een "mindfuck" is in films (zie toernooi in FTR), dus het zal wel weer aan mij liggen.
Star Wars. Leuke film, nostalgische goede herinneringen aan (deel IV en V gezien in marathon in 1981, deel VI in premiere in 1983), maar je kan de gaten en kieren overal zien zitten, ondanks pogingen van George Lucas om het bij iedere heruitgave weer verder weg te poetsen. Plot is grotendeels geleend, regie en dialoog zijn bij tijd en wijle amateuristisch en over het merendeel van het acteerwerk ga ik niet eens beginnen. De effecten waren vooruitstrevend voor die tijd en de tijdloosheid van het "held-tegen-wil-en-dank redt jonkvrouw"-verhaal sprak heel veel mensen aan, maar dat maakt het slechts een populaire film, geen kwalitatief goede en zeker geen nr.8.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:59 schreef Godlike02 het volgende:
Dus wat is de eerste waar je het niet mee eens bent
Eens.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:39 schreef Godlike02 het volgende:
Tijd voor een stelling!
Stelling: Het is hier een ingezakt kut zooitje
Waar is die franse trut dan heen?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Eens.![]()
Je zou kleinkonijn en haar eeuwige rellen bijna gaan missen.![]()
Eensch ik ben verre van een star wars fanquote:Op donderdag 17 november 2005 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Star Wars. Leuke film, nostalgische goede herinneringen aan (deel IV en V gezien in marathon in 1981, deel VI in premiere in 1983), maar je kan de gaten en kieren overal zien zitten, ondanks pogingen van George Lucas om het bij iedere heruitgave weer verder weg te poetsen. Plot is grotendeels geleend, regie en dialoog zijn bij tijd en wijle amateuristisch en over het merendeel van het acteerwerk ga ik niet eens beginnen. De effecten waren vooruitstrevend voor die tijd en de tijdloosheid van het "held-tegen-wil-en-dank redt jonkvrouw"-verhaal sprak heel veel mensen aan, maar dat maakt het slechts een populaire film, geen kwalitatief goede en zeker geen nr.8.
Ik ben nog steeds op zoek naar de plek waar Stephen King het plot van nr. 2 heeft gejat en ik kan de hype rondom Schindler's List niet uitstaan, maar de films zelf zijn ook wat mij betreft meesterwerkjes.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:18 schreef Godlike02 het volgende:
1. 9.0 The Godfather (1972) 142,289
2. 9.0 The Shawshank Redemption (1994) 172,215
3. 8.9 The Lord of the Rings: The Return of the King (2003) 126,090
4. 8.9 The Godfather: Part II (1974) 81,746
5. 8.8 Schindler's List (1993) 109,243
Met deze ben ik wel allemaal redelijk eens.
Over de plek kunnen we praten maar allemaal erg goed
Moet een film trouw zijn aan het orgineel?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar de plek waar Stephen King het plot van nr. 2 heeft gejat en ik kan de hype rondom Schindler's List niet uitstaan, maar de films zelf zijn ook wat mij betreft meesterwerkjes.
hier en daar heb ik wat commentaar over de overbodige wijzigingen die Peter Jackson in LotR heeft gemaakt, maar dat maakt de films niet slecht, alleen minder trouw aan het origineel
Ik heb werkelijk geen idee. Het interesseert me ook bitter weinig eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar is die franse trut dan heen?
Voor een goeie relquote:Op donderdag 17 november 2005 14:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Het interesseert me ook bitter weinig eerlijk gezegd.
Als het voor de transformatie van boek naar film (in dit geval) niet nodig is om veranderingen door te voeren wel. De manier waarop Saruman in de films voorkomt (direct evil, geen grijs gebied) maken het naar mijn mening soepeler lopende en dus betere films. Arwen die in het boek toestemming krijgt van haar vader om met Aragorn te trouwen omdat hij haar mening respecteert en in de film plotseling eerst dodelijk ziek moet worden voordat de oude Elrond overstag gaat is een typisch geval van veranderen om het veranderen wat mij betreft. Idem Gimli als comic relief had me trouwens ook bespaard mogen blijven.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet een film trouw zijn aan het orgineel?
Dat is ook nog ene leuke discussie
Als de nieuwe artiest voldoende identiteit aan het nummer kan toevoegen hoeft het wat mij betreft niet bijzonder veel te veranderen. Anders wil ik toch graag iets meer wijzigingen zien dan "we flikkeren er een beatje onder en hebben nog wel een gastrapper in de hoek zitten die in het midden iets kan murmelen wat niks met het nummer te maken heeft" of de in bepaalde kringen oh zo populaire "we raggen de melodie er wel min of meer uit op onze gitaren en noemen het punk".quote:Zelfde met muziek. Moet een Cover juist lijken of juist niet.
Mits goed gedaan kan het allebei naar mijn mening, ben op zoek naar een stuk kwaliteit en vernieuwing.
Memento, net als de gemiddelde film van M. Night Shyamalan volkomen gebaseerd op een gimmick en als je die eenmaal wegpelt kom je erachter dat je verdomd weinig plot overhoudt. Leuk om een keertje te zien, niet in mijn top250.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:30 schreef Godlike02 het volgende:
23. 8.6 Memento (2000) Grappig maar zwaar overrated met plek 23![]()
Eenschquote:Op donderdag 17 november 2005 14:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Memento, net als de gemiddelde film van M. Night Shyamalan volkomen gebaseerd op een gimmick en als je die eenmaal wegpelt kom je erachter dat je verdomd weinig plot overhoudt. Leuk om een keertje te zien, niet in mijn top250.
Zeg, zo komen we natuurlijk nooit aan een discussiequote:
LOTR als trilogie staat volkomen terecht in de top 10quote:Op donderdag 17 november 2005 14:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, zo komen we natuurlijk nooit aan een discussie.
Ja, dat wel. Maar helaas schoot ze daar in door en ontaardde zo wat elke discussie met haar in een rel.quote:
Beter dan dit zoete gelul toch?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar helaas schoot ze daar in door en ontaardde zo wat elke discussie met haar in een rel.
Ook een vorm van populariteitswedstrijd, alhoewel het belangrijker is in hoeverre je ster/studio populair is bij de rest van de academy dan bij het grote publiek.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:42 schreef Godlike02 het volgende:
Net als bij de oscars
Harry Potter ga ik noch kijken, noch lezen. De ervaring heeft me geleerd dat mijn suspension of disbelief niet is opgewassen tegen films waarin de kinderen dingen doen/weten/opmerken waar alle volwassenen overheen kijken.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:42 schreef Godlike02 het volgende:
En als we het dan over echte kut verfilmingen hebben!
Harry Potter deel 3!![]()
Nee, af en toe een rel is leuk, maar alleen maar rellen gaat ook vervelen.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Beter dan dit zoete gelul toch?
Truequote:Op donderdag 17 november 2005 14:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, af en toe een rel is leuk, maar alleen maar rellen gaat ook vervelen.
Ik weet niet waar ze is. Misschien is de man/vrouw achter die kloon wel overleden.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
True
Kan ze dan niet een weekje terug komen?
De boekenquote:Op donderdag 17 november 2005 14:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook een vorm van populariteitswedstrijd, alhoewel het belangrijker is in hoeverre je ster/studio populair is bij de rest van de academy dan bij het grote publiek.
De winnaars van beste buitenlandse film in 2003 openden hun speech met de mededeling dat ze erg blij waren dat Return of the King niet als buitenlandse film gold, dat was dan wel weer grappig.
[..]
Harry Potter ga ik noch kijken, noch lezen. De ervaring heeft me geleerd dat mijn suspension of disbelief niet is opgewassen tegen films waarin de kinderen dingen doen/weten/opmerken waar alle volwassenen overheen kijken.
Tja, dat had ik bij the Sixth Sense. Voeg daar aan toe dat ik met betrekking tot thrillers graag ook nog naar goed geweten het woord "eng" wil kunnen gebruiken en je kan je wel ongeveer voorstellen wat ik daar van vond.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:04 schreef Godlike02 het volgende:
35. 8.5 Fight Club (1999)![]()
Halverwege had ik de clue al![]()
Dat weet de film wel te verpesten
Sawquote:Op donderdag 17 november 2005 15:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tja, dat had ik bij the Sixth Sense. Voeg daar aan toe dat ik met betrekking tot thrillers graag ook nog naar goed geweten het woord "eng" wil kunnen gebruiken en je kan je wel ongeveer voorstellen wat ik daar van vond.
Nog niet gezien, ik hoor er hier en daar wel goede dingen over. Eens opzoekenquote:
Oei.. daar heb ik toch wel met kromme tenen naar gekeken..ik vond m vreselijk eng!quote:
Het is in elk geval niet groen geworden,quote:
Rood?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:22 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het is in elk geval niet groen geworden,.
quote:
Groen is hip tegenwoordig?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:24 schreef Jumparound het volgende:
dat is dan wel weer jammer frezer
Is er alquote:Op donderdag 17 november 2005 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Oei.. daar heb ik toch wel met kromme tenen naar gekeken..ik vond m vreselijk eng!
Daar zou toch een vervolg op komen, of is dat er al?
Nostradamus met zijn strakke groene broek!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:28 schreef Frezer het volgende:
Ha Pheno.
[..]
Groen is hip tegenwoordig?
![]()
Dus waarom jij niet? Als Nostradamus het kon hebben moet het jou ook staan.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus waarom jij niet? Als Nostradamus het kon hebben moet het jou ook staan.![]()
Is er al, SAW 2 draait in de VS momenteel.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Oei.. daar heb ik toch wel met kromme tenen naar gekeken..ik vond m vreselijk eng!
Daar zou toch een vervolg op komen, of is dat er al?
Jij hebt een strakke groene broek?quote:
Groen is altijd al hip geweestquote:Op donderdag 17 november 2005 15:28 schreef Frezer het volgende:
Ha Pheno.
[..]
Groen is hip tegenwoordig?
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:47 schreef GF het volgende:
Als ik m'n haar zo flink kort laat knippen heeft m'n vriendin morgen een hartaanval![]()
Nee hoor, toen waren bruin en zwart juist heel erg in.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:48 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Groen is altijd al hip geweestin de jaren 39 - 45 liep de halve wereldbevolking in het groen
In een jaar wel ongeveerquote:Op donderdag 17 november 2005 15:48 schreef Frezer het volgende:
[..]!! Dat groeit toch vanzelf weer aan joh
![]()
Search XDCC for saw 2. Results 1 - 50 of about 327.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Is er al, SAW 2 draait in de VS momenteel.
Zit je aan het bier?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:49 schreef Viper_74 het volgende:
mogguh
Saw.2.TS.XViD-maVenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:50 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Search XDCC for saw 2. Results 1 - 50 of about 327.
Langharig tuig!quote:
En niet te vergeten: kakiquote:Op donderdag 17 november 2005 15:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, toen waren bruin en zwart juist heel erg in.![]()
google + Saw.2.TS.XViD-maVen filetype:torrentquote:
Vast wel.. als ik goed zoek..quote:Op donderdag 17 november 2005 15:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij hebt een strakke groene broek?
Duhquote:Op donderdag 17 november 2005 15:53 schreef Jumparound het volgende:
[..]
google + Saw.2.TS.XViD-maVen filetype:torrent
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:54 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Vast wel.. als ik goed zoek..Maar dan is het een andere broek als die van Nostradamus
(duffe Hans Teeuwen)
Gelukkig welquote:Op donderdag 17 november 2005 15:58 schreef Frezer het volgende:
[..]volgens mij heb jij alles!
Hans Teeuwen is er trouwens mee gestopt (zegt 'i).
Nee zeker niet!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:58 schreef Frezer het volgende:
[..]volgens mij heb jij alles!
Hans Teeuwen is er trouwens mee gestopt (zegt 'i).
In het begin vond ik hem wel leuk, maar het werd steeds meer van het zelfde.quote:
Goedkope ordinaire humorquote:Op donderdag 17 november 2005 16:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
In het begin vond ik hem wel leuk, maar het werd steeds meer van het zelfde.
En vervolgens neemt iedere boerenlul op een forum zijn opmerking over vrouwen en kuthoeren over en denkt daarmee ook nog werkelijk iets toe te voegenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Goedkope ordinaire humor
proberen te shocken en dat zo hard proberen dat het niet leuk meer is.
Pauper humor lijkt het wel
Weer geen rel tussen onsquote:Op donderdag 17 november 2005 16:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
En vervolgens neemt iedere boerenlul op een forum zijn opmerking over vrouwen en kuthoeren over en denkt daarmee ook nog werkelijk iets toe te voegen.
kazaaquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:35 schreef Vivi het volgende:
*Braaf wacht op vriendjes en vriendinnetjes*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |