Zit van binnenquote:Op woensdag 16 november 2005 19:50 schreef melismay het volgende:
Ik ben niet blond! Ik ben hartsikke bruin tegenwoordig!
brunette's zijn goedquote:Op woensdag 16 november 2005 19:50 schreef melismay het volgende:
Ik ben niet blond! Ik ben hartsikke bruin tegenwoordig!
Jij gebruikt die smiley erg graag he?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:51 schreef GF het volgende:
[..]
Zit van binnen![]()
Blijkt ook met zo'n avatar
Ben ik hier dan echt de enige blonde bimbo?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok natuurlijke brunette![]()
Valt het opquote:Op woensdag 16 november 2005 19:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij gebruikt die smiley erg graag he?
Ik ben donkerblond.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ben ik hier dan echt de enige blonde bimbo?![]()
Ik ben ook blond, maar niet zo als jij maar dat mag je aan niemand doorvertellenquote:Op woensdag 16 november 2005 19:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben ook blond, maar niet zo als jij maar dat mag je aan niemand doorvertellen
Ahhhhh dus die vamplook is niet eens van jezelf!?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
als jij niet doorvertelt dat ik steeds donkerder blond word en highlights in mn haar doe voor de extra blonde accenten
Ey... welk deel van het "niet doorvertellen" heb je niet begrepen?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Ahhhhh dus die vamplook is niet eens van jezelf!?
Sorry schatquote:Op woensdag 16 november 2005 20:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ey... welk deel van het "niet doorvertellen" heb je niet begrepen?![]()
![]()
Groterquote:Op woensdag 16 november 2005 20:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat zit er eigenlijk in die zak? Mandarijnen?
Ik kan er ook niets aan doen dat ik van nature niet blond ben. Dat ik nog steeds niet blond ben is natuurlijk wel door mn eigen inzetquote:Op woensdag 16 november 2005 19:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Shit zeg... nou laat je me blozen...quote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Sorry schatIk was anders behoorlijk onder de indruk van die Vamplook van je, het is dat ik niet op vrouwen val
Nee hoor. Maar dat betekent natuurlijk niet dat ik geen mooie vrouwen herken als ik ze tegenkomquote:
Oh ja, dat kan ik ookquote:Op woensdag 16 november 2005 20:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar dat betekent natuurlijk niet dat ik geen mooie vrouwen herken als ik ze tegenkom
Die zin kan je heel fout lezenquote:Op woensdag 16 november 2005 20:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
En vervolgens stop je ze in je zak en geef je ze er met je roe van langs?![]()
Jij ook al ??quote:Op woensdag 16 november 2005 19:55 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok natuurlijke brunette![]()
Goodevening!!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij ook al ??![]()
S'avonds mensen
Hoiquote:
Ehhh, do I owe you something ??quote:
Nee hoor... Dankzij GF gebruik ik nu ook deze sfeerverhogende smileyquote:Op woensdag 16 november 2005 21:32 schreef ThunderChild het volgende:
Ehhh, do I owe you something ??![]()
Zo niet, dan tochquote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef nixxx het volgende:
ik vraag me af of die sinterklaas smileys blijven tot na sinterklaas
Ik kan nu niet meer zonder denk ikquote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef nixxx het volgende:
ik vraag me af of die sinterklaas smileys blijven tot na sinterklaas
Oeh... maak me gekquote:Op woensdag 16 november 2005 21:44 schreef nixxx het volgende:
het wordt tijd dat een of andere boze neger je eens flink met een bos takken te grazen neemt![]()
Dan vraag je er ook om ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:11 schreef Frezer het volgende:
![]()
, ik schrok wel even van je onderschrift! (Ik las de link achteraan eerst,
)
Goed idee . . .quote:Op woensdag 16 november 2005 22:08 schreef melismay het volgende:
Ik ga maar eens slapen lieve schatjes!![]()
Welterusten -quote:Op woensdag 16 november 2005 22:08 schreef melismay het volgende:
Ik ga maar eens slapen lieve schatjes!
ik zo ook.. morgen weer vroeg beginnen .. 7:30quote:Op woensdag 16 november 2005 22:08 schreef melismay het volgende:
Ik ga maar eens slapen lieve schatjes!
ik kan er ook niet meer tegen.. in de zak!quote:Op woensdag 16 november 2005 22:13 schreef Frezer het volgende:
Dat gekloot met die piet-smilies! Hup,in de zak jullie!
Daag slaaperds,
Daar was ik al bang voor,quote:Op woensdag 16 november 2005 22:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik kan er ook niet meer tegen.. in de zak!![]()
![]()
![]()
![]()
hmmm een vakantie naar Spanje zou ik niet afslaan.. ik denk dat ik hier dan maar eens de grote lul uit moet gaan hangenquote:
In die zak jijquote:Op woensdag 16 november 2005 22:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmm een vakantie naar Spanje zou ik niet afslaan.. ik denk dat ik hier dan maar eens de grote lul uit moet gaan hangen
graag! hmmm ik zie net dat mijn post ook heel fout uitgelegd kan worden.....quote:
Zeker met je post over een boze negerquote:Op woensdag 16 november 2005 22:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
graag! hmmm ik zie net dat mijn post ook heel fout uitgelegd kan worden.....![]()
Ik ben geen neger! kijk maar.. voor de lush store in Berlijnquote:Op woensdag 16 november 2005 22:48 schreef GF het volgende:
[..]
Zeker met je post over een boze neger![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik ben geen neger! kijk maar.. voor de lush store in Berlijn
[[url=http://x2.putfile.com/11/31709344368.gif]afbeelding][/url]
ja en ik heb niet gezegd dat ik WEL knap was.. alleen dat ik GEEN neger was
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik ben geen neger! kijk maar.. voor de lush store in Berlijn
[[url=http://x2.putfile.com/11/31709344368.gif]afbeelding][/url]
ja en ik heb niet gezegd dat ik WEL knap was.. alleen dat ik GEEN neger was
voor die clan heb ik hem ook gemaaktquote:Op woensdag 16 november 2005 22:57 schreef Frezer het volgende:
[..], je bent verkeerd verbonden, je moet in LIF zijn!
Zo is datquote:
Lijkt me verstandigquote:Op woensdag 16 november 2005 23:07 schreef nixxx het volgende:
dit topic gaat helemaal fout![]()
ik duik mijn bed in en zie de ravage morgenochtend wel
Ga danquote:
Ik rijg ze allemaal aan mijn stafquote:Op woensdag 16 november 2005 23:09 schreef GF het volgende:
[..]
Ga dan![]()
En neem alle leuke meiden mee in je zak![]()
Rijgen komt later![]()
![]()
Goed zoquote:Op woensdag 16 november 2005 23:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik rijg ze allemaal aan mijn staf![]()
Vanavond eens kijken hoeveel meiden er in een zak gaan![]()
Ik spreek jullie later![]()
Dus jij bent die eikel die zo zat te schreeuwen . . .quote:Op donderdag 17 november 2005 04:32 schreef marcb1974 het volgende:
WAKKER WORDEN
Ben ikquote:Op donderdag 17 november 2005 04:32 schreef marcb1974 het volgende:
WAKKER WORDEN
Na het douchen ga ik ook naar mn werk, dus echt spannend is t niet...quote:Op donderdag 17 november 2005 06:39 schreef nixxx het volgende:
spannendik ga gewoon werken bij mijn uitzendbaantje.. dus je hebt de hele verdere dag geen last meer van me.. tot een uurtje of zes
Werk ze... en veel plezier verder..quote:Op donderdag 17 november 2005 09:13 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ik hoop dat het helpt en dat je je snel iets beter voelt
Ik ga maar eens werken en dan bowlen en uit etenHe wat vervelend nou..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |