Zit van binnenquote:Op woensdag 16 november 2005 19:50 schreef melismay het volgende:
Ik ben niet blond! Ik ben hartsikke bruin tegenwoordig!
brunette's zijn goedquote:Op woensdag 16 november 2005 19:50 schreef melismay het volgende:
Ik ben niet blond! Ik ben hartsikke bruin tegenwoordig!
Jij gebruikt die smiley erg graag he?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:51 schreef GF het volgende:
[..]
Zit van binnen![]()
Blijkt ook met zo'n avatar
Ben ik hier dan echt de enige blonde bimbo?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok natuurlijke brunette![]()
Valt het opquote:Op woensdag 16 november 2005 19:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij gebruikt die smiley erg graag he?
Ik ben donkerblond.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ben ik hier dan echt de enige blonde bimbo?![]()
Ik ben ook blond, maar niet zo als jij maar dat mag je aan niemand doorvertellenquote:Op woensdag 16 november 2005 19:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben ook blond, maar niet zo als jij maar dat mag je aan niemand doorvertellen
Ahhhhh dus die vamplook is niet eens van jezelf!?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
als jij niet doorvertelt dat ik steeds donkerder blond word en highlights in mn haar doe voor de extra blonde accenten
Ey... welk deel van het "niet doorvertellen" heb je niet begrepen?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Ahhhhh dus die vamplook is niet eens van jezelf!?
Sorry schatquote:Op woensdag 16 november 2005 20:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ey... welk deel van het "niet doorvertellen" heb je niet begrepen?![]()
![]()
Groterquote:Op woensdag 16 november 2005 20:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat zit er eigenlijk in die zak? Mandarijnen?
Ik kan er ook niets aan doen dat ik van nature niet blond ben. Dat ik nog steeds niet blond ben is natuurlijk wel door mn eigen inzetquote:Op woensdag 16 november 2005 19:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Shit zeg... nou laat je me blozen...quote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Sorry schatIk was anders behoorlijk onder de indruk van die Vamplook van je, het is dat ik niet op vrouwen val
Nee hoor. Maar dat betekent natuurlijk niet dat ik geen mooie vrouwen herken als ik ze tegenkomquote:
Oh ja, dat kan ik ookquote:Op woensdag 16 november 2005 20:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar dat betekent natuurlijk niet dat ik geen mooie vrouwen herken als ik ze tegenkom
Die zin kan je heel fout lezenquote:Op woensdag 16 november 2005 20:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
En vervolgens stop je ze in je zak en geef je ze er met je roe van langs?![]()
Jij ook al ??quote:Op woensdag 16 november 2005 19:55 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok natuurlijke brunette![]()
Goodevening!!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij ook al ??![]()
S'avonds mensen
Hoiquote:
Ehhh, do I owe you something ??quote:
Nee hoor... Dankzij GF gebruik ik nu ook deze sfeerverhogende smileyquote:Op woensdag 16 november 2005 21:32 schreef ThunderChild het volgende:
Ehhh, do I owe you something ??![]()
Zo niet, dan tochquote:Op woensdag 16 november 2005 21:39 schreef nixxx het volgende:
ik vraag me af of die sinterklaas smileys blijven tot na sinterklaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |