het zijn er maar 6...quote:Op woensdag 16 november 2005 18:01 schreef Dafje33 het volgende:
OMG! Nog meer topics om bij te houden![]()
inderdaad... terwijl hij juist alles zo bezig was om nog meer rellen te veroorzaken!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:39 schreef The_S het volgende:
net 608 gekeken, echt gave aflevering, die kerel die een gigantisch grote bek had op de televisie was mooi uitgeluld toen grissom het hem ff haarfijn uitgelegd had dat iemand uit zijn eigen community/wijk zijn zoon had neergeschoten
De dood van Speedle was dan ook uiterst teleurstellend!quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:50 schreef FLIPNEUS het volgende:
Wat een mooie slotscène zeg, eerste keer dat ik halve tranen kreeg tijdens een CSI-aflevering; zelfs de dood van Speedle deed me minder.
ow je moet hem echt helemaal compleet kijken! die aflevering is het ut echt waard!quote:Op donderdag 24 november 2005 12:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb stukjes gezien, ik vond vooral de scene tussen Brass en de weduwe onwijs mooi geacteerd....
quote:Op maandag 28 november 2005 20:51 schreef BlueCurl het volgende:
p.s. wat is het ineens rustig in alle csi topics?
niemand volgens mijquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:55 schreef Sanne het volgende:
Waarom heeft NIck die snor nou?
Vind het geen gezicht.
Nee joh, Crime Scene Investigation, er zijn meerdere crimes dan alleen moordenquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:00 schreef caradoc het volgende:
Maar even toch nog serieus, waarom moet C.S.I helpen bij een zoek actie? Ze zijn toch voor moorden en zo?
je loop achterquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik moet even bijkijken volgens mij
De laatste die ik gezien heb was de dubbel aflevering over die jeugdige latino's met die kerel die een jochie voor z'n fiets vermoord. Hoeveel loop ik dan achter?
ik kon het niet laten. al zo lang was er geen nieuwe aflevering geweest van mijn series (CSI 3x + WaT)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef The_S het volgende:
kheb em al wel, maar ik kijk hem morgen of overmorgen pas
uhuh moet je zeker doen. ondanks er maar 1 leuk stukje voor het donker inzit vind ikquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga m vannacht kijken.. in t donker
Met jouw nickname zou je episode 6x11 toch leuk moeten vinden, toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:05 schreef wolfrolf het volgende:
6x11 vind ik maar vreemd, en zelfs een tikkie saaiOf ligt dat aan mij
ik vind het wel een goede aflevering behalve dat alison zo over geacteerd heeft.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:05 schreef wolfrolf het volgende:
6x11 vind ik maar vreemd, en zelfs een tikkie saaiOf ligt dat aan mij
wat is er dan zo vaag aan?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:17 schreef The_S het volgende:
ik vond het ook een vaaaaaaaage aflevering, met van die behaarde shit
haha aflevering gemist van dat nick werd begravenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij 6.10, wie was die Kelly? Dat meisje dat Nick kwam opzoeken en een vaag gesprek hadden
Toch niet iemand uit een recente episode?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |