abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32317295
2 weken geleden heb ik een leuk meisje ontmoet. nja we zijn naar de bioscoop gegaan en het klikte wel en ze vroeg of we daarna naar een café gingen. ik vond het allemaal wel goed, dus ik ging mee;). nou leuk en aardig, was heel gezellig en dat vond zij ook, nou toen was de muziek gestopt en gingen we naar huis. daar hebben we met elkaar gezoend voor het afscheid!

de volgende dag was ik met wat vrienden op een feest daar vond ik het erg gezellig, toen het feest aan het einde kwam, ben ik met haar naar huis gefietst. nou daar nog even gezoend. tot het echt te laat werd en pakte me fiets en ging naar huis. toen ik uiteindelijk thuis was kreeg ik een sms’je "ben je al veilig thuis gekomen? anders ken ik niet van me nachtrust genieten". nou ik helemaal in de wolken.

toen ging het fout! want ik dee namelijk iets doms, iets heeeeeeeeel doms.

nl, een vriend van mij die ken achter wachtwoorden komen, en is dus ook achter die van haar gekomen...(want ik vroeg of hij dat wou doen) en heb haar mail gelezen. en haar vriendinnen onder elkaar hebben het echt over alles. nou ik hele verhalen gelezen, waar ik dus ook in voor kwam. en elk negatief dingetje vatte ik allemaal te serieus op (en vergat het hele positieve). dus ik zat echt in een dip toen ik dat las. en wat doe ik? ik doe heel dom. ik zeg tegen haar "oké, ik heb het verpest, tot ooit." en heb haar geblokkeerd en verwijdert uit me msn-lijst (jaa ik weet, té erg!) 5 min later kreeg ik een sms’je en ze vroeg wat er aan de hand was. dus ik kom weer op msn en leg het ene en het andere uit. maar ik las mijn gesprekken eens na, en grrr wat kwam ik toch zielig over, het leek net of het de einde van de wereld was. (altlans, zo voelde ik me op dat moment wel even)...en ineens zegt ze " je bent me typ eigenlijk niet"...omdat moment kon ik wel door de grond zakken. nou ik door het dolle heen, ik ging me bed in en begon spontaan ( ) te huilen...

nou ik dacht, ach kom op morgen op school zie ik weer een paar leuke meisjes. maar ik zag niets! ik bleef maar verliefd op die ene.

dus ik dacht, nou nu ze dat heeft gezegd praat ze nooit meer aardig enzo. maar in tegendeel ze doet nu juist nog aardiger en het lijkt wel of ze me nog steeds leuk vindt.

nou we zijn 2 weken verder en ze is nog steeds met hoofdgedachte.

zo ook: haar beste vriendin vroeg of ik kwam op haar feest. dus ik zei: nee sorry ik kan niet, waarop zij antwoordde: ahh kom op, je vriendin is erook; nja, oke dacht ik bij mezelf. en jawel hoor, nadat ik het allemaal over me heen liet komen, ben ik weer helemaal verliefd. maar ik wil niet meer! ik wil niet meer verliefd zijn op haar! maar het lukt gewoon niet!! helllp wat moet ik doen, ik wil niet meer :p...

(en verklaar me niet voor watje; ga geen spelfouten eruit halen als je het verhaal snapt; indien wel, niet antwoorden graag).

nu heb ik er echt onwijs veel spijt van, en als ik dit misschien niet had geweten hadden we misschien nu wel een relatie. dus soms is het maar beter om niet altijd alles te weten.
pi_32317365
waarom wil je niet meer verliefd zijn op haar?
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_32317409
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:08 schreef fling het volgende:
waarom wil je niet meer verliefd zijn op haar?
omdat ik het gevoel heb, dat ik aan het lijntje wordt gehouden door haar. of dat ze misschien alleen maar gezellig wil praten. en daar is natuurlijk niks mis mee, en dat wil ik gewoon ook. ik wil haar nu zien als "vriend".
pi_32317424
ni sow aanstellen, en voortaan geen mail meer lezen van iemand anders..
doen watje hart je in geeft..? go for it zou ik zeggen!
pi_32317450
wtf zit je nou moeilijk te doen dan

gewoon nuecken!
  woensdag 16 november 2005 @ 16:11:16 #6
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_32317462
quote:
dus ik kom weer op msn en leg het ene en het andere uit.
dus ze weet dat je haar mail hebt gelezen? zo nee, dan zie ik nog wel kansen voor je. dan zou ik gewoon naar dat feest gaan en kijken hoe het uitpakt.
pi_32317467
dusss
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_32317479
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:10 schreef nathantje het volgende:
doen watje hart je in geeft..? go for it zou ik zeggen!
maar na-dat ik zo zielig heb gedaan, zegt ze dat ik haar typ niet ben. maar ze komt nu wel weer terug (dat is mijn gevoel).
pi_32317491
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:09 schreef faratjuh het volgende:

[..]

omdat ik het gevoel heb, dat ik aan het lijntje wordt gehouden door haar. of dat ze misschien alleen maar gezellig wil praten. en daar is natuurlijk niks mis mee, en dat wil ik gewoon ook. ik wil haar nu zien als "vriend".
volgens mij wil je dat helemaal niet. volgens mij ben je gewoon onzeker maar wil je nog steeds heel graag dat het wat wordt tussen jullie.
zij zal de eerste stap nu niet meer zetten, dat heeft ze al een keer gedaan en toen reageerde je compleet geflipt. dus je zal het zelf moeten doen. succes
pi_32317517
mensen confronteren met dingen die je geen reet aan gaan is geen beste tactiek. en dan druk ik het nog zachtjes uit
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_32317518
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:11 schreef frollo het volgende:

[..]

dus ze weet dat je haar mail hebt gelezen? zo nee, dan zie ik nog wel kansen voor je. dan zou ik gewoon naar dat feest gaan en kijken hoe het uitpakt.
ze weet niet dat ik haar mail heb gelezen. maar er kwam maar 1 negatief dingetje uit hé, en dat nam ik zoooo serieus op. en heb gezegd dat ik het gevoel had dat ik dat dingetje fout dee. en ze vertelde me toen dat ze sprakeloos was.
pi_32317520
oh dat vergeet ik nog: die actie met die mail is echt dieptriest
pi_32317540
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:12 schreef fling het volgende:

[..]

volgens mij wil je dat helemaal niet. volgens mij ben je gewoon onzeker maar wil je nog steeds heel graag dat het wat wordt tussen jullie.
zij zal de eerste stap nu niet meer zetten, dat heeft ze al een keer gedaan en toen reageerde je compleet geflipt. dus je zal het zelf moeten doen. succes
over dat onzekerheid over mij heb je gelijk. ook dat het nog wat wordt tussen ons heb je ook gelijk. maar zij stappen? leg dat eens uit.
pi_32317569
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef fling het volgende:
oh dat vergeet ik nog: die actie met die mail is echt dieptriest
ja dat weet ik, ik walg nu echt van mezelf als ik daar aan denk .
pi_32317571
laat het dan gewoon een duidelijk tip voor de volgende keer zijn: lees haar mail gewoon niet. als iemand dat bij mij zou doen, kon die meteen daarblijven. tis gewoon een inbreuk op haar privacy.
pi_32317581
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef faratjuh het volgende:

[..]

ze weet niet dat ik haar mail heb gelezen. maar er kwam maar 1 negatief dingetje uit hé, en dat nam ik zoooo serieus op. en heb gezegd dat ik het gevoel had dat ik dat dingetje fout dee. en ze vertelde me toen dat ze sprakeloos was.
baggeractie om haar meel te gaan lezen .. waarom eigenlijk?
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_32317592
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef blokhut het volgende:
mensen confronteren met dingen die je geen reet aan gaan is geen beste tactiek. en dan druk ik het nog zachtjes uit
extreem zachtjes. ik had 'm aangegeven.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  woensdag 16 november 2005 @ 16:16:44 #18
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_32317601
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef blokhut het volgende:
en dan druk ik het nog zachtjes uit
je doet inderdaad een flinke gooi naar de understatementbokaal.
Ik ga naar huis.
  woensdag 16 november 2005 @ 16:18:41 #19
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_32317650
quote:
maar er kwam maar 1 negatief dingetje uit hé,...
wat dan?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_32317688
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:10 schreef roellie80 het volgende:

gewoon nuecken!
idd je stelt je een beetje aan hoor, ze is leuk, maar toch wil je haar niet?
pi_32317708
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:14 schreef faratjuh het volgende:

[..]

over dat onzekerheid over mij heb je gelijk. ook dat het nog wat wordt tussen ons heb je ook gelijk. maar zij stappen? leg dat eens uit.
ze is geschrokken toen je zo raar deed, daarom zal ze nu de eerste stap niet meer zetten. mijn advies: ga naar dat feest, zoek haar op, heb het gezellig, drink wat samen (niet te veel) en op een geschikt moment kijk je har diep in d'r ogen en zeg je dat je er zo van baalt hoe het tussen jullie gelopen is en dat je d'r eigenlijk toch best heel erg leuk vindt.
het ergste wat er kan gebeuren is dat je een blauwtje loopt maar da's ook niet het einde van de wereld.
  woensdag 16 november 2005 @ 16:23:53 #22
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_32317798
als ze nou vriendelijk en goed gezelschap is wat let je dan om gewoon zonder dubbele agenda in haar omgeving te zijn. leuke mensen zijn geweldig om bij in je buurt te hebben namelijk. een ontspan een beetje. als je een gewoonte maakt van dit krampachtige gedoe dan loop je de hele dag strak van stress door het leven.
Jawohl Herr Kaloin!
  woensdag 16 november 2005 @ 16:27:16 #23
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_32317886
dat vraagteken in de op mag overigens worden vervangen door een uitroepteken. je bent verliefd en dus een stuurloze en roekeloze kluns zonder enig idee waar hij mee bezig is. en dat alles alleen maar om háár. vergeet je niet ervan te genieten ! ?

Jawohl Herr Kaloin!
pi_32317917
1 negatief dingetje?

wat het schenden van privacy?
  woensdag 16 november 2005 @ 16:28:51 #25
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32317940
je zoende slecht? hehe, maar het lijkt erop dat zij jou nog wel ziet zitten. dus niet zo angstig doen, gewoon nuchter haar verkennen en ontdekken hoe ze werkelijk is, dan kijk je wel verder.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  woensdag 16 november 2005 @ 16:34:11 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32318089
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:20 schreef fling het volgende:

ze is geschrokken toen je zo raar deed, daarom zal ze nu de eerste stap niet meer zetten. mijn advies: ga naar dat feest, zoek haar op, heb het gezellig, drink wat samen (niet te veel) en op een geschikt moment kijk je har diep in d'r ogen en zeg je dat je er zo van baalt hoe het tussen jullie gelopen is en dat je d'r eigenlijk toch best heel erg leuk vindt.
het ergste wat er kan gebeuren is dat je een blauwtje loopt maar da's ook niet het einde van de wereld.
sluit ik me bij aan.
verder is het natuurlijk een minne actie om haar mail te hacken. maar dat snap je ondertussen zelf ook wel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 16 november 2005 @ 16:34:17 #27
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32318093
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:20 schreef fling het volgende:

[..]

als ie daarmee een blauwtje loopt dan zal de verliefdheid ook ineens een stukje minder zijn lijkt me
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_32318247
niet zo moeilijk doen joh! uit je verhaal haal ik dat zij weet dat jij haar mail gelezen heb, en ze doet nog steeds ok tegen je. ik zou proberen er voor te gaan, ik sluit me daarom ook bij fling aan.
pi_32318352
onzekerheid en gretigheid zijn de twee ergste vijanden van een verliefd man.

get your shit together!

ik ben bang dat je je kaarten bij haar al hebt verspeeld.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_32318399
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:15 schreef faratjuh het volgende:

[..]

mooi
Tap tap tap
  woensdag 16 november 2005 @ 16:46:26 #31
21321 IAMUSEMUSE
It's You That I Adore!
pi_32318458
en nu heb ik hoofdpijn. jij schrijft zoals een kapster praat.
The human heart feels things the eyes cannot see, and knows what the mind cannot understand..
  woensdag 16 november 2005 @ 16:46:33 #32
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_32318459
door je gedrag wil ze je niet meer.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_32319065
ach man, je bent gewoon een zielig type, punt!
pi_32319660
punt 1,.. why the fuck lees je haar mail?
punt 2,.. je ben een stomme idioot dat je haar mail leest
punt3,.. je bent een idioot dat je er uberhaupt aan denkt om dat te lezen!
punt4,.. die vriend van je is een idoot dat hij je nog laat lezen ook.
punt5,.. jij verdient haar niet.
punt6,.. ik zou je aanklagen als ik erachter kwam dat je mail las wat voor mij bestemd was,.. wet op privacy zegt je iets??
punt7,.. dit allemaal is terecht,.. l-o-s-e-r.
ga een nieuwe versier tacktiek zoeken ofzo,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
op woensdag 16 november 2005 17:29 schreef het.ismij het volgende:
punt 1,.. why the fuck lees je haar mail?
punt 2,.. je ben een stomme idioot dat je haar mail leest
punt3,.. je bent een idioot dat je er uberhaupt aan denkt om dat te lezen!
punt4,.. die vriend van je is een idoot dat hij je nog laat lezen ook.
punt5,.. jij verdient haar niet.
punt6,.. ik zou je aanklagen als ik erachter kwam dat je mail las wat voor mij bestemd was,.. wet op privacy zegt je iets??
punt7,.. dit allemaal is terecht,.. l-o-s-e-r.
ga een nieuwe versier tacktiek zoeken ofzo,..
volgens mij heeft deze persoon ooit te maken gehad met iemand die zijn mail las ofzo..
pi_32319906
quote:
op woensdag 16 november 2005 17:38 schreef breukink het volgende:

[..]

volgens mij heeft deze persoon ooit te maken gehad met iemand die zijn mail las ofzo..
dat niet,..
maar ik vind het gewoon triest als je zoiets doet.
ik vindt niet dat je je "macht" op zoon manier mag misbruiken.
en al helemaal niet om te kijken of ze hem indd wel leuk vindt of niet,.. en wat haar vriendinnen van deze loser vinden.
je bent een kansloze hufter als je iemands mail hackt om te kijken wat ze over je zegt... dat zijn haar zaken, en van niemand anders. mijn vriendin en ik bekijken elkaars mail ook niet, privacy is een fijn ding om je in terug te kunnen trekken. dat heb jij haar afgepakt. dat ze je überhaupt nog ziet zitten...

fuck zeg, eigenlijk verdien jij zo'n leuk meisje niet eens!!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_32319984
quote:
op woensdag 16 november 2005 17:41 schreef gripper het volgende:
je bent een kansloze hufter als je iemands mail hackt om te kijken wat ze over je zegt... dat zijn haar zaken, en van niemand anders. mijn vriendin en ik bekijken elkaars mail ook niet, privacy is een fijn ding om je in terug te kunnen trekken. dat heb jij haar afgepakt. dat ze je überhaupt nog ziet zitten...

fuck zeg, eigenlijk verdien jij zo'n leuk meisje niet eens!!
een medestander
op woensdag 16 november 2005 17:39 schreef het.ismij het volgende:

[..]

dat niet,..
maar ik vind het gewoon triest als je zoiets doet.
ik vindt niet dat je je "macht" op zoon manier mag misbruiken.
en al helemaal niet om te kijken of ze hem indd wel leuk vindt of niet,.. en wat haar vriendinnen van deze loser vinden.
daar heb je gelijk in, het is een loser
pi_32320081
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:18 schreef kasper het volgende:

[..]

wat dan?
lees de tt:
ik wil wel, nu me lichaam nog...

weet je het al?

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_32320089
hehehe ik zou bijna zeggen boontje komt om zijn looontje

geen dingen doen die niet goed zijn (tuh tuh)
voor straf krijg je haar nu niet. (vrouwen en hun sixth sense he)
als je echt nog wat peper in je reet heb zitten biecht je het op zeg je dat je superverliefd op haar ben en dat je alles maar dan ook echt alles voor haar wil doen (en ga doen)
en dan maar zien wat het wordt
wordt het niks>> zie regel 1 en vergeet dan niet er zwemmen dan nog wel meer vissies in de zee!!!
pi_32320209
hij heeft wel meer van dit soort briljante topics geopent,..
het groote versier topic :) <== om een dwarsstraat te noemen,..
op woensdag 16 november 2005 17:50 schreef het.ismij het volgende:
die tvp
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_32320535
hoe oud is ts?

en mail lezen is vrij fout inderdaad..
Power perceived is power achieved.
  woensdag 16 november 2005 @ 18:08:17 #45
100933 Zjenitha
Vertel eens iets leuks
pi_32320627
gewoon op een normale manier een keer tegen haar zeggen dat je het ook dom van jezelf vond dat je dat deed en dat het gewoon een hele vage actie van je was. probeer om dit toch een beetje nonchalant/charismatisch te brengen want anders kom je echt heel afhankelijk over, vertel het bv als je al even over wat anders aan het praten bent en het gesprek lekker liep.

daarna zou ik ff een beetje afstand houden (niet de hele tijd alles doen wat zij zegt en altijd tijd voor haar hebben, ook zelf leuke dingen doen) en wel haar laten merken dat je haar heel erg mag. als ze nog wat in je ziet en als ze dus nog voor jou de moeite waard is om tijd in te investeren komt ze dan vanzelf wel geintereseerd op je af.
Well, Dude, we just don't know.
pi_32320630
nogal kansloos dat je haar mail hebt gelezen, denk niet dat je dat nog goed kunt maken.
pi_32320771
quote:
op woensdag 16 november 2005 18:08 schreef zjenitha het volgende:
gewoon op een normale manier een keer tegen haar zeggen dat je het ook dom van jezelf vond dat je dat deed en dat het gewoon een hele vage actie van je was. probeer om dit toch een beetje nonchalant/charismatisch te brengen want anders kom je echt heel afhankelijk over, vertel het bv als je al even over wat anders aan het praten bent en het gesprek lekker liep.

daarna zou ik ff een beetje afstand houden (niet de hele tijd alles doen wat zij zegt en altijd tijd voor haar hebben, ook zelf leuke dingen doen) en wel haar laten merken dat je haar heel erg mag. als ze nog wat in je ziet en als ze dus nog voor jou de moeite waard is om tijd in te investeren komt ze dan vanzelf wel geintereseerd op je af.
ja correct. dit was ik ook al van plan.

btw, oké ik weet nu ook wel dat ik fout zat/zit. maar het gaat niet echt om dat probleem. tuurlijk is het mans om te gaan zeggen "ik zou je aanklagen" en allerlei uitspatting te doen. maar ipv dat, kun je ook een oplossing verzinnen voor dit probleem.

en ja! ik zit fout!
pi_32321324
boontje komt om ze loontje
JOHNNY HEITINGA
pi_32321429
er is geen oplossing voor dit probleem. heel goed begin van een mogelijke relatie dit zo.
opties:
-je bent eerlijk en je vertelt 't haar, en dan is 't voorbij (en als je veel mazzel hebt niet);
- of je vertelt d'r niks en je hoopt dat je alsnog een setje wordt als je eens normaal tegen d'r gaat doen, maar je zit wel met zo'n kutactie in je maag die zij niet mag weten. succes.

als ik haar was, zou ik wel willen weten als er iemand in m'n inbox heeft gesnuffeld. en je 't gat van de deur gewezen. tenzij je wel heel erg leuk bent.
Tap tap tap
pi_32321897
wat niet weet wat niet deert..
pi_32329215
quote:
op woensdag 16 november 2005 18:58 schreef modwire het volgende:
wat niet weet wat niet deert..
is maar net waar je je relatie op wil basseren he...

maar goed, ts je kan beter een andere meid gaan zoeken. je verdient haar niet. gegroet
pi_32329462
dude...

1. hoe heb je dr mail gehacked? via een trojan of keylogger of secret question of iets meer advanced?

2. wat was het nou precies waar je je druk over maakte? wat stond in haar mails dat je zo deed doen?
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_32329668
tja, wat wil je zelf? misschien dat ze jou ook nog wel wilt, al zou ik begrijpen als ze vindt dat je mag oprotten na zoiets. ik heb er al een hekel aan als m'n vriendin op mijn pc zit en ziet wat ik zoal aan bestanden overal heb. niet omdat ik wat verberg, maar omdat ik het haat als anderen in m'n spullen kijken. en dan gaat het om m'n eigen vriendin. een (best wel) onbekende moet dus al helemaal oprotten.

maar goed. als jij niks meer wilt moet je d'r (langzaam) gaan vergeten. komt zo vaak voor.
Unspoken words were understood
pi_32329769
quote:
op woensdag 16 november 2005 23:06 schreef spooky1234 het volgende:
dude...

1. hoe heb je dr mail gehacked? via een trojan of keylogger of secret question of iets meer advanced?

2. wat was het nou precies waar je je druk over maakte? wat stond in haar mails dat je zo deed doen?
brute force wss..
pi_32329993
ja met brute force ( )
pi_32330194
1337!!!11
pi_32330199
son, did you ever listen to fell in love with an alien from the kelly family?
you will see the light afterwards..
pi_32330240
quote:
op woensdag 16 november 2005 23:06 schreef spooky1234 het volgende:
dude...

of iets meer advanced?
laten we het daar maar ophouden.
pi_32330265
quote:
op woensdag 16 november 2005 17:50 schreef het.ismij het volgende:
hij heeft wel meer van dit soort briljante topics geopent,..
deze moet echt mee naar de "topic van het jaar verkiezing"
pi_32330377
tuurlijk, ik was toen net nieuw en laten we hem dan maar pakken. en een topic van het jaar verkiezing, natuurlijk! lekker doen, want jullie zijn zo slim en zo goed. ach jongens, kom.
  woensdag 16 november 2005 @ 23:37:06 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32330436
on -dit- topic dan maar weer .
pi_32330714
quote:
op woensdag 16 november 2005 23:35 schreef faratjuh het volgende:
tuurlijk, ik was toen net nieuw en laten we hem dan maar pakken. en een topic van het jaar verkiezing, natuurlijk! lekker doen, want jullie zijn zo slim en zo goed. ach jongens, kom.
misschien zijn de reacties nog wel grappiger dan jou opening

maar om dan maar ontopic te blijven, hoe denk je er nu achteraf zelf over, en wat denk je er aan te gaan doen? ga je er nog werk van maken?

nogmaals;

er moet natuurlijk wel genueckt worden
pi_32330749
maar het blijft een triest verhaal
pi_32330792
'ken'

oh, en mail hacken -->
pi_32332214
ik snap het probleem nou eigenlijk niet.
Tap tap tap
pi_32333916
tuurlijk.. brute force..
kom op ik ben gewoon benieuwd.. je doet alsof het nix is.. eventjes iemands account hacken..

en antwoord ook mijn 2e vraag als je wil:

- wat was het nou precies waar je je druk over maakte? wat stond in haar mails dat je zo deed doen?
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_32335545
quote:
op donderdag 17 november 2005 02:26 schreef spooky1234 het volgende:
tuurlijk.. brute force..
kom op ik ben gewoon benieuwd.. je doet alsof het nix is.. eventjes iemands account hacken..

en antwoord ook mijn 2e vraag als je wil:

- wat was het nou precies waar je je druk over maakte? wat stond in haar mails dat je zo deed doen?
ja dat wil ik ook wel weten nu...

vooral antwoord op de eerste vraag. gebruik gemaakt van open poorten, openstaan van printerdeling, de ftp transfer poort?
pi_32335632
hee bitneukers!! is dat nou relevant, om te weten hoe die golem het gedaan heeft?
Mijn foto's op Flickr!
pi_32335653
dat gaat nog wat worden straks, als je iets met haar hebt.

je bent echt kansloos bezig geweest, maargoed, iedereen doet wel eens iets doms. de vraag is alleen: ga je het vertellen?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_32336297
@ts:

sukkel!!!
pi_32336423
ten eerste: hoe oud ben je eigenlijk?
ten tweede: iemand na 2 weken nog niet vergeten zijn, is niet erg lang hoor.

ik zou in de eerste plaats eerlijk tegen haar zijn, dat je haar mail gelezen hebt. en daarna maar afwachten of ze je überhaupt nog wil zien. kan me namelijk niet voorstellen dat je een eventuele relatie met leugens wilt gaan beginnen...
Probeer niet subtiel te zijn, als je iets belangrijks wilt zeggen!
pi_32336657
k geloof nooit dat ze er blij mee is,..
maar nog steds de hamvraag,.. wat was er dan zo schokkend wat je hebt gelezen,..
als erin stond dat je een lul/idioot bent is het nou niet bepaald schokkend,..
"dat vind je toch niet erg, toch?"

als hij er zeker van wil zijn dat het niks wordt met dat meisje moet hij het vooral vertellen. maar verdomme, waarom doe je in de eerste plaats zoiets stoms? sommige dingen moet je gewoon niet willen weten, klaar.
pi_32336982
quote:
op donderdag 17 november 2005 10:25 schreef nozem het volgende:
sommige dingen moet je gewoon niet willen weten, klaar.
precies.

dat m'n vriendin het wachtwoord weet van m'n pc wil niet zeggen dat ze maar gelijk al m'n chatlogs, e-mails mag gaan lezen. dan zou ik echt goed pissig worden.

geen lekkere start voor een relatie. sowieso niet, ook al had je het totaal verzwegen en niet op msn zo dwaas gedaan. maar wat je verder wilt met dit topic.. je moet/kan zelf kiezen. geen poging meer doen en haar vergeten. of vertel haar alles en hoop dat ze je niet gaat haten (of in combinatie met optie 1, hoop dat ze je wel gaat haten)
pi_32337266
whehe k weet ook nog steeds alle wachtwoorden van mijn ex (zij de mijne niet meer)
maar wat moet k daar nou mee? schiet toch niet op?
pi_32341191
quote:
op donderdag 17 november 2005 12:44 schreef irisvrede het volgende:
tsja. ik ben nu wel nieuwsgierig naar dat ene kleine dingetje!!
je bent niet de enige
op donderdag 17 november 2005 12:44 schreef irisvrede het volgende:
tsja. ik ben nu wel nieuwsgierig naar dat ene kleine dingetje!!
dat ging vast over ts' kleine dingetje. slecht voor je zelfvertrouwen als je nog in de puberteit zit...
(die trol kon natuurlijk ook niet weten dat je nog niet uitgegroeid bent )
Mijn foto's op Flickr!
pi_32341405
quote:
op donderdag 17 november 2005 13:22 schreef gripper het volgende:

[..]

dat ging vast over ts' kleine dingetje. slecht voor je zelfvertrouwen als je nog in de puberteit zit...
(die trol kon natuurlijk ook niet weten dat je nog niet uitgegroeid bent )
whehehehe
zijn hersenen zijn duidelijk ook klein,..
op donderdag 17 november 2005 13:18 schreef het.ismij het volgende:

[..]

je bent niet de enige
same here!
Probeer niet subtiel te zijn, als je iets belangrijks wilt zeggen!
  donderdag 17 november 2005 @ 15:38:04 #81
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_32345343
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:05 schreef faratjuh het volgende:
-op-
dat je een eikel bent is wel duidelijk geloof ik, maar goed.

dude, hoe onzeker moet je zijn om je door dat ene kleine dingetje (wat iedereen hier wil weten, de hele rede waarom we dit topic volgen en waar al een gerucht over circuleert) zo op te laten naaien. ze vind je duidelijk leuk, jij haar ook, jullie hebben al gezoend, 2 keer, dus volledig toeval kan dat ook niet zijn. de basis ligt er, dus wat dat ene dingetje dan ook was, waarom zou je je daar ook maar iets van aantrekken? tenzij je dus onwijs heel erg onzeker bent en je van alles veel te veel aantrekt. dat is het zeker?

en nu willen we het weten, wat is dat ding(etje), of slaat dat toch volledig op je topic-titel
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_32345542
ik heb medelijden met je hoor.... wie gaat nu ook in een ander zn email bak...
  donderdag 17 november 2005 @ 16:16:42 #83
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_32346543
quote:
op donderdag 17 november 2005 15:44 schreef weshell het volgende:
ik heb medelijden met je hoor.... wie gaat nu ook in een ander zn email bak...
`

en het dan ook bekennen
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_32347601
de topictitel vind ik trouwens ook helemaal driedubbel niks wat een kut titel is er gekozen zeg, slaat echt nergens op gewoon. ik wil wel, nu me lichaam nog... (geen controle?)
pi_32347681
quote:

gewoon nuecken!
hey don't steal my lines
M'n signature, wat doe je :{
pi_32347908
quote:
op donderdag 17 november 2005 16:54 schreef #ANONIEM het volgende:
de topictitel vind ik trouwens ook helemaal driedubbel niks wat een kut titel is er gekozen zeg, slaat echt nergens op gewoon. ik wil wel, nu me lichaam nog... (geen controle?)
ts is gewoon bloedgeil, maar z'n pik wil niet stijf worden. en hoe hard ie ook motiverend tegen z'n pik praat ( "kom op, je kunt het! kijk dan hoe lekker ze is! don't let me down..." ) , hij heeft er geen controle over.
en dat komt omdat ie voortdurend zit te stressen bij de gedachte dat ze niet tevreden zal zijn, en dat ze m te klein vindt. dat heeft ie namelijk gelezen in een mailtje van d'r, waarin ze een vriendinnetje uithoort die ts al eens afgetrokken heeft. en dat vriendinnetje wist te melden dat ze het piemeltje bijna met een pincet moest vastpakken..

snap je nou hoe moeilijk het voor die jongen moet zijn? arme kerel!
je verdiende loon voor dat hacken!
Mijn foto's op Flickr!
pi_32348929
hehehe dat dingetje dus....
waarom laten mannen zich toch altijd zo opnaaien om de grote van hun dingetje!!

het is beter als een vent lekker kan zoenen, heerlijk kan knuffelen en vooral lekker kookt
pi_32349274
t is maar een theorie iris... ts heeft nog steeds niet gereageerd

ik kan trouwens best lekker koken en knuffelen met m'n ding
Mijn foto's op Flickr!
pi_32349628
quote:
op donderdag 17 november 2005 17:49 schreef gripper het volgende:
t is maar een theorie iris... ts heeft nog steeds niet gereageerd

ik kan trouwens best lekker koken en knuffelen met m'n ding
waarom heb ik toch het gevoel dat dit teveel info is????

btw hoe kook je met je ding? dat knuffelen geloof ik wel
  donderdag 17 november 2005 @ 18:19:11 #90
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_32350110
dude you fucked up!

ab-so-luut geen goede basis voor een relatie inderdaad

als je het haar vertelt is de kans vrijwel miniem dat je ermee wegkomt.
als je het haar niet vertelt zal de relatie nooit lang stand houden. die dingen zijn gebaseerd op wederzijds vertrouwen en dat ontbreekt nu heel erg denk ik.

oh, en als je het nog niet vaak genoeg gehoord hebt: je verdient haar niet. mits het een leuk meisje is, daar kunnen wij zo ook weinig over zeggen natuurlijk
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  donderdag 17 november 2005 @ 18:25:57 #91
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32350289
steeds als ik de topictitel in at langs zie komen denk ik dat je deels verlamd bent
Vampire Romance O+
pi_32350333
quote:
op donderdag 17 november 2005 18:25 schreef mouseover het volgende:
steeds als ik de topictitel in at langs zie komen denk ik dat je deels verlamd bent
het is ook zo vreemde tt.
pi_32352989
wtf doe je gek

zij wil nog, zelfs nadat je zulke dingen flikt

en dan wil jij niet meer omdat zij een fout dingetje over je heeft gezegd?

vrouwen onder elkaar zijn nou eenmaal zo, mannen trouwens ook, die doen precies hetzelfde, iedereen heeft wel wat op een ander aan te maken. dat je je daar zo druk om maakt. dat ene dingetje zou dan wel heel belangrijk of erg moeten zijn, als jij daardoor niet meer wil.

ik snap niet helemaal waarom je het nou niet weer probeert
pi_32353147
wat ik ook niet direct opmaak uit zijn openingspost: heeft hij nou expliciet aan haar vermeld dat hij haar mailadres gehackt heeft?

als dat het geval is en ze vindt hem nog steeds leuk komt 'ie in de toekomst vast overal mee weg.

[ Bericht 1% gewijzigd door nozem op 17-11-2005 20:13:47 ]
pi_32353746
quote:
op donderdag 17 november 2005 20:07 schreef nozem het volgende:
wat ik ook niet direct opmaak uit zijn openingspost: heeft hij nou expliciet aan haar vermeld dat hij haar mailadres gehackt heeft?

als dat het geval is en ze vindt hem nog steeds leuk komt 'ie in de toekomst vast overal mee weg.
quote:

[..]

nee dus
pi_32364812
quote:
op donderdag 17 november 2005 18:01 schreef irisvrede het volgende:

[..]

waarom heb ik toch het gevoel dat dit teveel info is????

btw hoe kook je met je ding? dat knuffelen geloof ik wel
hm, dat snap ik achteraf eigenlijk ook niet zo, beetje gehaast getypt. ik roer er niet mee in mn pastasausje..
volgens mij dacht ik in de haast van het lezen iets op te vangen in de trant van: alle mannen zijn er onzeker over. dat kan ik inmiddels redelijk loslaten. maar inderdaad, het is info waar jij niks aan hebt
Mijn foto's op Flickr!
pi_32374568
quote:
op donderdag 17 november 2005 16:57 schreef viper_74 het volgende:

[..]

hey don't steal my lines

helemaal zelf verzonnen
  zaterdag 19 november 2005 @ 17:41:56 #98
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_32402593
jezus man! what the f*ck had je te zoeken in die mail van d'r? ga door en doe alsof je nergens vanaf weet, of biecht het aan d'r op, maar stel je in vredesnaam niet zo aan!
  zaterdag 19 november 2005 @ 17:45:44 #99
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_32402684
quote:
gewoon nuecken!
pi_32403955
quote:
op donderdag 17 november 2005 18:27 schreef irisvrede het volgende:

[..]

het is ook zo vreemde tt.
ik wil wel... nu me lichaam nog, (geen controle?)

hehe had al onzin topic gemaakt, maar die is ook wijselijk meteen weer op slot gegooid
pi_32404694
1) je bent een domme lul door die mail te kraken maar dat wist je zelf ook al

2) stel je verdomme niet zo aan, go for it. easy walkover dit man en je vind haar duidelijk leuk en zij jou ook. nou dan.
pi_32405144
zo iedereen heeft zo wel zn woordje gedaan over het gebeuren met de emails. jammer dat het gebeurd is maar daar valt niets aan te veranderen. als jy hier maar van leert is dat positief plus punt.

om je gevoelens op te lossen zou ik het een en ander met haar uitpraten. spreek met haar af... de rest volgt vanzelf wel.

[ Bericht 42% gewijzigd door D-Industries op 19-11-2005 19:22:41 ]
Altijd aan het dromen...
pi_32414537
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:05 schreef faratjuh het volgende:<knip>
e-mails lezen, slecht idee.. vooral als je het zo opvat.
dat ze opeens zegt van "je bent mijn type niet" komt voornamelijk door hoe je reageerde denk ik.
kan nogal afschrikwekkend zijn als je opeens totaal de liefde verklaart enz,
of dat je heel heftig/verward reageert omdat je heel veel voor haar voelt (leuk vind).

heb je uitgelegd dat je haar e-mails had gelezen.. ?
en hoe reageerde ze daar op?
pi_32417029
ik heb het niet verteld. maar het is al niet meer van belang. ik verdien haar gewoon niet, klaar. en dat ik gvd zo dom ben geweest om haar privé dingen te bekijken...ooooooo echt anders was het misschien nu wel anders gelopen..
pi_32420703

als ze het toch niet weet, doe dan nog gewoon je best, je loopt gewoon met jezelf te kloten nu ipv met haar.
  zondag 20 november 2005 @ 13:26:27 #106
8853 CrazyWitch
ik ben lekker gek!
pi_32422921
quote:
op zondag 20 november 2005 02:13 schreef faratjuh het volgende:
ik heb het niet verteld. maar het is al niet meer van belang. ik verdien haar gewoon niet, klaar. en dat ik gvd zo dom ben geweest om haar privé dingen te bekijken...ooooooo echt anders was het misschien nu wel anders gelopen..
vertel gewoon wat je voor haar voelt
en laat haar zelf beslissen of je haar waard bent jah of nee
en vind ze jou ook leuk dan kunnen jullie toch gewoon samen zijn
is echt niet zo moeilijk hoor
pi_33579619
ik wil wel, nu me lichaam nog...(geen controle?)

lol lig nog steeds krom om die tt
  zaterdag 31 december 2005 @ 14:32:55 #108
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_33579861
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:05 schreef faratjuh het volgende:
toen ging het fout! want ik dee namelijk iets doms, iets heeeeeeeeel doms.

nl, een vriend van mij die ken achter wachtwoorden komen, en is dus ook achter die van haar gekomen...(want ik vroeg of hij dat wou doen) en heb haar mail gelezen.
daar is het dus idd fout gegaan.
andermans mail lezen is zó'n verschrikkelijke no-no!
wijze les voor de volgende keer
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_33580351
quote:
op woensdag 16 november 2005 16:15 schreef faratjuh het volgende:

[..]

je hebt er toch van geleerd? je weet nu dat je dat soort dingen niet meer moet doen. geen reden om van jezelf te walgen, gewoon iets wat je moest meemaken. anderen voelen dat misschien in één keer aan, maar jij bent die anderen niet.
pi_33583245
quote:
op zaterdag 31 december 2005 14:25 schreef outcast_within het volgende:

ik zie nog steeds het verband tussen die tt en het onderwerp niet .
pi_33588413
quote:
op zaterdag 31 december 2005 16:07 schreef karoltje het volgende:

[..]

gewoon zelf iets verzinnen. het verbaast mij trouwens wel dat er echt zulke infantielen als de ts rondlopen.......
There is no other!
pi_33589576
quote:

[..]

verkapte ts is een impotente lul topic
pi_33590415
quote:
op zaterdag 31 december 2005 14:25 schreef outcast_within het volgende:

heb je op ouderjaarsdag niets leukers te doen dan oude topics omhoog schoppen
pi_33599189
ts, je bent een achterlijke mongool.

doe de wereld een lol en maak jezelf van kant.
  zondag 1 januari 2006 @ 12:59:31 #115
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_33599309
quote:
op zondag 1 januari 2006 12:52 schreef lemmiwinks het volgende:
ts, je bent een achterlijke mongool.

doe de wereld een lol en maak jezelf van kant.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_33599380
quote:

[..]

volgens mij denkt ie dat ie zelf wel met dat wijf wil, alleen zijn lichaam niet. maar ik geloof dat het precies andersom is
  zondag 1 januari 2006 @ 13:07:16 #117
78918 SeLang
Black swans matter
pi_33599454
zoek hulp

slotje
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 1 januari 2006 @ 18:05:50 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33606032
zinloze kick die nog zinlozere reacties teweeg brengt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')