omdat ik het gevoel heb, dat ik aan het lijntje wordt gehouden door haar. of dat ze misschien alleen maar gezellig wil praten. en daar is natuurlijk niks mis mee, en dat wil ik gewoon ook. ik wil haar nu zien als "vriend".quote:op woensdag 16 november 2005 16:08 schreef fling het volgende:
waarom wil je niet meer verliefd zijn op haar?
dus ze weet dat je haar mail hebt gelezen? zo nee, dan zie ik nog wel kansen voor je. dan zou ik gewoon naar dat feest gaan en kijken hoe het uitpakt.quote:dus ik kom weer op msn en leg het ene en het andere uit.
maar na-dat ik zo zielig heb gedaan, zegt ze dat ik haar typ niet ben. maar ze komt nu wel weer terug (dat is mijn gevoel).quote:op woensdag 16 november 2005 16:10 schreef nathantje het volgende:
doen watje hart je in geeft..? go for it zou ik zeggen!
volgens mij wil je dat helemaal niet. volgens mij ben je gewoon onzeker maar wil je nog steeds heel graag dat het wat wordt tussen jullie.quote:op woensdag 16 november 2005 16:09 schreef faratjuh het volgende:
[..]
omdat ik het gevoel heb, dat ik aan het lijntje wordt gehouden door haar. of dat ze misschien alleen maar gezellig wil praten. en daar is natuurlijk niks mis mee, en dat wil ik gewoon ook. ik wil haar nu zien als "vriend".
ze weet niet dat ik haar mail heb gelezen. maar er kwam maar 1 negatief dingetje uit hé, en dat nam ik zoooo serieus op. en heb gezegd dat ik het gevoel had dat ik dat dingetje fout dee. en ze vertelde me toen dat ze sprakeloos was.quote:op woensdag 16 november 2005 16:11 schreef frollo het volgende:
[..]
dus ze weet dat je haar mail hebt gelezen? zo nee, dan zie ik nog wel kansen voor je. dan zou ik gewoon naar dat feest gaan en kijken hoe het uitpakt.
over dat onzekerheid over mij heb je gelijk. ook dat het nog wat wordt tussen ons heb je ook gelijk. maar zij stappen? leg dat eens uit.quote:op woensdag 16 november 2005 16:12 schreef fling het volgende:
[..]
volgens mij wil je dat helemaal niet. volgens mij ben je gewoon onzeker maar wil je nog steeds heel graag dat het wat wordt tussen jullie.
zij zal de eerste stap nu niet meer zetten, dat heeft ze al een keer gedaan en toen reageerde je compleet geflipt. dus je zal het zelf moeten doen. succes![]()
ja dat weet ik, ik walg nu echt van mezelf als ik daar aan denkquote:op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef fling het volgende:
oh dat vergeet ik nog: die actie met die mail is echt dieptriest
baggeractie om haar meel te gaan lezenquote:op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef faratjuh het volgende:
[..]
ze weet niet dat ik haar mail heb gelezen. maar er kwam maar 1 negatief dingetje uit hé, en dat nam ik zoooo serieus op. en heb gezegd dat ik het gevoel had dat ik dat dingetje fout dee. en ze vertelde me toen dat ze sprakeloos was.
extreem zachtjes. ik had 'm aangegeven.quote:op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef blokhut het volgende:
mensen confronteren met dingen die je geen reet aan gaan is geen beste tactiek. en dan druk ik het nog zachtjes uit
wat dan?quote:op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef faratjuh het volgende:
maar er kwam maar 1 negatief dingetje uit hé,...
idd je stelt je een beetje aan hoor, ze is leuk, maar toch wil je haar niet?quote:op woensdag 16 november 2005 16:10 schreef roellie80 het volgende:
wtf zit je nou moeilijk te doen dan![]()
gewoon nuecken!![]()
ze is geschrokken toen je zo raar deed, daarom zal ze nu de eerste stap niet meer zetten. mijn advies: ga naar dat feest, zoek haar op, heb het gezellig, drink wat samen (niet te veel) en op een geschikt moment kijk je har diep in d'r ogen en zeg je dat je er zo van baalt hoe het tussen jullie gelopen is en dat je d'r eigenlijk toch best heel erg leuk vindt.quote:op woensdag 16 november 2005 16:14 schreef faratjuh het volgende:
[..]
over dat onzekerheid over mij heb je gelijk. ook dat het nog wat wordt tussen ons heb je ook gelijk. maar zij stappen? leg dat eens uit.
sluit ik me bij aan.quote:op woensdag 16 november 2005 16:20 schreef fling het volgende:
ze is geschrokken toen je zo raar deed, daarom zal ze nu de eerste stap niet meer zetten. mijn advies: ga naar dat feest, zoek haar op, heb het gezellig, drink wat samen (niet te veel) en op een geschikt moment kijk je har diep in d'r ogen en zeg je dat je er zo van baalt hoe het tussen jullie gelopen is en dat je d'r eigenlijk toch best heel erg leuk vindt.
het ergste wat er kan gebeuren is dat je een blauwtje loopt maar da's ook niet het einde van de wereld.
als ie daarmee een blauwtje loopt dan zal de verliefdheid ook ineens een stukje minder zijn lijkt mequote:op woensdag 16 november 2005 16:20 schreef fling het volgende:
[..]
ze is geschrokken toen je zo raar deed, daarom zal ze nu de eerste stap niet meer zetten. mijn advies: ga naar dat feest, zoek haar op, heb het gezellig, drink wat samen (niet te veel) en op een geschikt moment kijk je har diep in d'r ogen en zeg je dat je er zo van baalt hoe het tussen jullie gelopen is en dat je d'r eigenlijk toch best heel erg leuk vindt.
het ergste wat er kan gebeuren is dat je een blauwtje loopt maar da's ook niet het einde van de wereld.
mooiquote:op woensdag 16 november 2005 16:15 schreef faratjuh het volgende:
[..]
ja dat weet ik, ik walg nu echt van mezelf als ik daar aan denk.
volgens mij heeft deze persoon ooit te maken gehad met iemand die zijn mail las ofzo..quote:op woensdag 16 november 2005 17:29 schreef het.ismij het volgende:
punt 1,.. why the fuck lees je haar mail?
punt 2,.. je ben een stomme idioot dat je haar mail leest
punt3,.. je bent een idioot dat je er uberhaupt aan denkt om dat te lezen!
punt4,.. die vriend van je is een idoot dat hij je nog laat lezen ook.
punt5,.. jij verdient haar niet.
punt6,.. ik zou je aanklagen als ik erachter kwam dat je mail las wat voor mij bestemd was,.. wet op privacy zegt je iets??
punt7,.. dit allemaal is terecht,.. l-o-s-e-r.
ga een nieuwe versier tacktiek zoeken ofzo,..![]()
![]()
dat niet,..quote:op woensdag 16 november 2005 17:38 schreef breukink het volgende:
[..]
volgens mij heeft deze persoon ooit te maken gehad met iemand die zijn mail las ofzo..
een medestanderquote:op woensdag 16 november 2005 17:41 schreef gripper het volgende:
je bent een kansloze hufter als je iemands mail hackt om te kijken wat ze over je zegt... dat zijn haar zaken, en van niemand anders. mijn vriendin en ik bekijken elkaars mail ook niet, privacy is een fijn ding om je in terug te kunnen trekken. dat heb jij haar afgepakt. dat ze je überhaupt nog ziet zitten...
fuck zeg, eigenlijk verdien jij zo'n leuk meisje niet eens!!![]()
daar heb je gelijk in, het is een loserquote:op woensdag 16 november 2005 17:39 schreef het.ismij het volgende:
[..]
dat niet,..
maar ik vind het gewoon triest als je zoiets doet.
ik vindt niet dat je je "macht" op zoon manier mag misbruiken.
en al helemaal niet om te kijken of ze hem indd wel leuk vindt of niet,.. en wat haar vriendinnen van deze loser vinden.
lees de tt:quote:
die tvpquote:op woensdag 16 november 2005 17:50 schreef het.ismij het volgende:
het groote versier topic :) <== om een dwarsstraat te noemen,..
ja correct. dit was ik ook al van plan.quote:op woensdag 16 november 2005 18:08 schreef zjenitha het volgende:
gewoon op een normale manier een keer tegen haar zeggen dat je het ook dom van jezelf vond dat je dat deed en dat het gewoon een hele vage actie van je was. probeer om dit toch een beetje nonchalant/charismatisch te brengen want anders kom je echt heel afhankelijk over, vertel het bv als je al even over wat anders aan het praten bent en het gesprek lekker liep.
daarna zou ik ff een beetje afstand houden (niet de hele tijd alles doen wat zij zegt en altijd tijd voor haar hebben, ook zelf leuke dingen doen) en wel haar laten merken dat je haar heel erg mag. als ze nog wat in je ziet en als ze dus nog voor jou de moeite waard is om tijd in te investeren komt ze dan vanzelf wel geintereseerd op je af.
is maar net waar je je relatie op wil basseren he...quote:
brute force wss..quote:op woensdag 16 november 2005 23:06 schreef spooky1234 het volgende:
dude...
1. hoe heb je dr mail gehacked? via een trojan of keylogger of secret question of iets meer advanced?
2. wat was het nou precies waar je je druk over maakte? wat stond in haar mails dat je zo deed doen?
deze moet echt mee naar de "topic van het jaar verkiezing"quote:op woensdag 16 november 2005 17:50 schreef het.ismij het volgende:
hij heeft wel meer van dit soort briljante topics geopent,..
het groote versier topic :) <== om een dwarsstraat te noemen,..
quote:op woensdag 16 november 2005 23:35 schreef faratjuh het volgende:
tuurlijk, ik was toen net nieuw en laten we hem dan maar pakken. en een topic van het jaar verkiezing, natuurlijk! lekker doen, want jullie zijn zo slim en zo goed. ach jongens, kom.
ja dat wil ik ook wel weten nu...quote:op donderdag 17 november 2005 02:26 schreef spooky1234 het volgende:
tuurlijk.. brute force..
kom op ik ben gewoon benieuwd.. je doet alsof het nix is.. eventjes iemands account hacken..
en antwoord ook mijn 2e vraag als je wil:
- wat was het nou precies waar je je druk over maakte? wat stond in haar mails dat je zo deed doen?
precies.quote:op donderdag 17 november 2005 10:25 schreef nozem het volgende:
sommige dingen moet je gewoon niet willen weten, klaar.
je bent niet de enigequote:op donderdag 17 november 2005 12:44 schreef irisvrede het volgende:
tsja. ik ben nu wel nieuwsgierig naar dat ene kleine dingetje!!
dat ging vast over ts' kleine dingetje.quote:op donderdag 17 november 2005 12:44 schreef irisvrede het volgende:
tsja. ik ben nu wel nieuwsgierig naar dat ene kleine dingetje!!
whehehehequote:op donderdag 17 november 2005 13:22 schreef gripper het volgende:
[..]
dat ging vast over ts' kleine dingetje.slecht voor je zelfvertrouwen als je nog in de puberteit zit...
(die trol kon natuurlijk ook niet weten dat je nog niet uitgegroeid bent)
dat je een eikel bent is wel duidelijk geloof ik, maar goed.quote:op woensdag 16 november 2005 16:05 schreef faratjuh het volgende:
-op-
`quote:op donderdag 17 november 2005 15:44 schreef weshell het volgende:
ik heb medelijden met je hoor.... wie gaat nu ook in een ander zn email bak...
hey don't steal my linesquote:op woensdag 16 november 2005 16:10 schreef roellie80 het volgende:
wtf zit je nou moeilijk te doen dan![]()
gewoon nuecken!![]()
ts is gewoon bloedgeil, maar z'n pik wil niet stijf worden. en hoe hard ie ook motiverend tegen z'n pik praat ( "kom op, je kunt het! kijk dan hoe lekker ze is! don't let me down..." ) , hij heeft er geen controle over.quote:op donderdag 17 november 2005 16:54 schreef #ANONIEM het volgende:
de topictitel vind ik trouwens ook helemaal driedubbel nikswat een kut titel is er gekozen zeg, slaat echt nergens op gewoon. ik wil wel, nu me lichaam nog... (geen controle?)
![]()
waarom heb ik toch het gevoel dat dit teveel info is????quote:op donderdag 17 november 2005 17:49 schreef gripper het volgende:
t is maar een theorie iris... ts heeft nog steeds niet gereageerd
ik kan trouwens best lekker koken en knuffelen met m'n ding
het is ook zo vreemde tt.quote:op donderdag 17 november 2005 18:25 schreef mouseover het volgende:
steeds als ik de topictitel in at langs zie komen denk ik dat je deels verlamd bent
quote:op donderdag 17 november 2005 20:07 schreef nozem het volgende:
wat ik ook niet direct opmaak uit zijn openingspost: heeft hij nou expliciet aan haar vermeld dat hij haar mailadres gehackt heeft?
als dat het geval is en ze vindt hem nog steeds leuk komt 'ie in de toekomst vast overal mee weg.
nee dusquote:op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef faratjuh het volgende:
[..]
ze weet niet dat ik haar mail heb gelezen. maar er kwam maar 1 negatief dingetje uit hé, en dat nam ik zoooo serieus op. en heb gezegd dat ik het gevoel had dat ik dat dingetje fout dee. en ze vertelde me toen dat ze sprakeloos was.
hm, dat snap ik achteraf eigenlijk ook niet zo, beetje gehaast getypt. ik roer er niet mee in mn pastasausje..quote:op donderdag 17 november 2005 18:01 schreef irisvrede het volgende:
[..]
waarom heb ik toch het gevoel dat dit teveel info is????![]()
btw hoe kook je met je ding?dat knuffelen geloof ik wel
![]()
ik wil wel... nu me lichaam nog, (geen controle?)quote:
e-mails lezen, slecht idee.. vooral als je het zo opvat.quote:op woensdag 16 november 2005 16:05 schreef faratjuh het volgende:<knip>
vertel gewoon wat je voor haar voeltquote:op zondag 20 november 2005 02:13 schreef faratjuh het volgende:
ik heb het niet verteld. maar het is al niet meer van belang. ik verdien haar gewoon niet, klaar. en dat ik gvd zo dom ben geweest om haar privé dingen te bekijken...ooooooo echt anders was het misschien nu wel anders gelopen..
daar is het dus idd fout gegaan.quote:op woensdag 16 november 2005 16:05 schreef faratjuh het volgende:
toen ging het fout! want ik dee namelijk iets doms, iets heeeeeeeeel doms.
nl, een vriend van mij die ken achter wachtwoorden komen, en is dus ook achter die van haar gekomen...(want ik vroeg of hij dat wou doen) en heb haar mail gelezen.
je hebt er toch van geleerd? je weet nu dat je dat soort dingen niet meer moet doen. geen reden om van jezelf te walgen, gewoon iets wat je moest meemaken. anderen voelen dat misschien in één keer aan, maar jij bent die anderen niet.quote:op woensdag 16 november 2005 16:15 schreef faratjuh het volgende:
[..]
ja dat weet ik, ik walg nu echt van mezelf als ik daar aan denk.
ik zie nog steeds het verband tussen die tt en het onderwerp nietquote:op zaterdag 31 december 2005 14:25 schreef outcast_within het volgende:
ik wil wel, nu me lichaam nog...(geen controle?)
lol lig nog steeds krom om die tt
gewoon zelf iets verzinnen. het verbaast mij trouwens wel dat er echt zulke infantielen als de ts rondlopen.......quote:op zaterdag 31 december 2005 16:07 schreef karoltje het volgende:
[..]
ik zie nog steeds het verband tussen die tt en het onderwerp niet.
verkapte ts is een impotente lul topicquote:op zaterdag 31 december 2005 16:07 schreef karoltje het volgende:
[..]
heb je op ouderjaarsdag niets leukers te doen dan oude topics omhoog schoppenquote:op zaterdag 31 december 2005 14:25 schreef outcast_within het volgende:
ik wil wel, nu me lichaam nog...(geen controle?)
lol lig nog steeds krom om die tt
quote:op zondag 1 januari 2006 12:52 schreef lemmiwinks het volgende:
ts, je bent een achterlijke mongool.
doe de wereld een lol en maak jezelf van kant.
volgens mij denkt ie dat ie zelf wel met dat wijf wil, alleen zijn lichaam niet. maar ik geloof dat het precies andersom isquote:op zaterdag 31 december 2005 16:07 schreef karoltje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |