e-mails lezen, slecht idee.. vooral als je het zo opvat.quote:op woensdag 16 november 2005 16:05 schreef faratjuh het volgende:<knip>
vertel gewoon wat je voor haar voeltquote:op zondag 20 november 2005 02:13 schreef faratjuh het volgende:
ik heb het niet verteld. maar het is al niet meer van belang. ik verdien haar gewoon niet, klaar. en dat ik gvd zo dom ben geweest om haar privé dingen te bekijken...ooooooo echt anders was het misschien nu wel anders gelopen..
daar is het dus idd fout gegaan.quote:op woensdag 16 november 2005 16:05 schreef faratjuh het volgende:
toen ging het fout! want ik dee namelijk iets doms, iets heeeeeeeeel doms.
nl, een vriend van mij die ken achter wachtwoorden komen, en is dus ook achter die van haar gekomen...(want ik vroeg of hij dat wou doen) en heb haar mail gelezen.
je hebt er toch van geleerd? je weet nu dat je dat soort dingen niet meer moet doen. geen reden om van jezelf te walgen, gewoon iets wat je moest meemaken. anderen voelen dat misschien in één keer aan, maar jij bent die anderen niet.quote:op woensdag 16 november 2005 16:15 schreef faratjuh het volgende:
[..]
ja dat weet ik, ik walg nu echt van mezelf als ik daar aan denk.
ik zie nog steeds het verband tussen die tt en het onderwerp nietquote:op zaterdag 31 december 2005 14:25 schreef outcast_within het volgende:
ik wil wel, nu me lichaam nog...(geen controle?)
lol lig nog steeds krom om die tt
gewoon zelf iets verzinnen. het verbaast mij trouwens wel dat er echt zulke infantielen als de ts rondlopen.......quote:op zaterdag 31 december 2005 16:07 schreef karoltje het volgende:
[..]
ik zie nog steeds het verband tussen die tt en het onderwerp niet.
verkapte ts is een impotente lul topicquote:op zaterdag 31 december 2005 16:07 schreef karoltje het volgende:
[..]
heb je op ouderjaarsdag niets leukers te doen dan oude topics omhoog schoppenquote:op zaterdag 31 december 2005 14:25 schreef outcast_within het volgende:
ik wil wel, nu me lichaam nog...(geen controle?)
lol lig nog steeds krom om die tt
quote:op zondag 1 januari 2006 12:52 schreef lemmiwinks het volgende:
ts, je bent een achterlijke mongool.
doe de wereld een lol en maak jezelf van kant.
volgens mij denkt ie dat ie zelf wel met dat wijf wil, alleen zijn lichaam niet. maar ik geloof dat het precies andersom isquote:op zaterdag 31 december 2005 16:07 schreef karoltje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |